Newsweek, Przekrój i Wprost na minusie

avatar użytkownika Maryla

W maju br. wśród największych społeczno-politycznych tygodników czytelników straciły Newsweek, Przekrój i Wprost.

 

Jak wynika z danych ZKDP, liderem zestawienia w analizowanym okresie był Tygodnika Angora, który publikuje przedruki z polskiej prasy (370 032 sprzedanych egz., wzrost o 22,61 proc. w stosunku do maja 2009 r.). Na drugiej pozycji uplasowała się Polityka (140 382 egz., więcej o 1,99 proc.) a na trzeciej - Gość Niedzielny (139 628 egz., wzrost o 3,38 proc.)

Czwarte miejsce pod względem sprzedaży zajął Newsweek Polska, który spadł z drugiej pozycji (109 538 egz., mniej o 2,13 proc.), a pierwszą piątkę zamknął Wprost, który odnotował w maju największy spodek sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. (77 993 egz., 14,17 proc. spadku).

Kolejne lokaty należały w maju br. do Gazety Polskiej, która odnotowała w maju br. największy wzrost sprzedaży w porównaniu do maja 2009 r. (51 576 egz., wzrost o 110,69 proc.), Przekroju (43 734 egz., mniej o 8,83 proc.) oraz Przeglądu (24 079 egz., wzrost o 11,40 proc.).

Gazeta Polska: 110 proc. wzrost sprzedaży

Ostatnie miejsca w zestawieniu sprzedaży dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych zajęły Tygodnik Powszechny (22 504 egz., wzrost o 12,71 proc.) oraz Forum, publikujący przedruki z prasy zagranicznej (18 811 egz., więcej o 5,48 proc.)

Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/media-prasa,gazeta-polska-110-proc.-wzrost-sprzedazy,8122,4,1,1.html

Etykietowanie:

napisz pierwszy komentarz