Inicjatywa @zeliga - Społeczna Grupa Inicjatywna (SGI) bojkotu towarów reklamowanych w TVN

avatar użytkownika Maryla

Zwracam się do Pani, ponieważ realizacja pomysłu bojkotu TVN, przerasta moje skromne możliwości.

Nie mam  potencjału i zaplecza organizacyjnego, mam mało czasu i  nie dam rady poprowadzić nawet swojego bloga.

Może udało by się utworzyć Społeczną Grupę Inicjatywną (SGI) do opracowania i kierowania tym projektem.

zelig

------------------------------------------------------------------------------------------------

Wiodące media lansują swoją narrację o tym, że ofiarą szaleńca mogła paść każda partia.

Ale ludzie nie są głupi i wiedzą, że to efekt nagonki koalicji przemysłu pogardy i nienawiści, który uosabia TVN.

 

TVN uosabia agresję tego przemysłu a jego twarzami są twarze znanych dziennikarzy tej stacji, na czele ze Szkłem Kontaktowym.

 

Ten wizerunek jest niebezpieczny dla firm, które się reklamują w TVN i możemy to wykorzystać do organizacji bojkotu takich firm.

 

Proponujemy utworzenie Społecznej Grupy Inicjatywnej (SGI), której zadaniem będzie opracowanie i kierowanie Akcją bojkotu.

 

Niżej podaję ogólne założenia :

 

U sporej części społeczeństwa, TVN stał się głównym przedstawicielem koalicji przemysłu
pogardy i nienawiści.
Dziennikarze tacy jak Wojewódzki, Olejnik, Miecugow, Kuźniar i inni są twarzami tego przemysłu pogardy, nienawiści i zakłamania. Nawet wiele osób niepopierających PiS widzi to zakłamanie w TVN. Taki wizerunek stacja wyrobiła sobie sama.

Wiele osób chce wyrazić protest przeciw tej nagonce doprowadzającej do agresji i morderstw i należy tą gotowość skanalizować.

Bojkot zapewnia bezpieczny, bo anonimowy udział każdemu, kto w ten sposób będzie chciał zaprotestować przeciw agresywnej nagonce i niebywałemu zakłamaniu.

 

Ten negatywny wizerunek jest groźny dla firm, bo nawet jak bojkotowana firma nie zbankrutuje, to utrwali na dłuższy czas w sporej części społeczeństwa negatywny wydźwięk, a to jest duża strata dla firm i firmy przed tym będą się bronić.

Jeśli każdy na własną rękę będzie podejmował takie działania, to nie uzyskamy takiej skuteczności.

Nasza siła polega na tym, że jest nas wielu.

Jeśli skoordynujemy swoje działania na jednej firmie to realnie zagrozimy tej konkretnej firmie i jest duża szansa, że firma wycofa się z TVN, tym bardziej, że zostają jej inne stacje, które nie mają aż tak negatywnego wizerunku.

Nie trzeba bojkotować wszystkich firm, bo realne zagrożenie jednej firmy
będzie działało na pozostałych reklamodawców.

Oni dalej reklamując się w TVN muszą się liczyć z tym, że w każdej chwili ostrze bojkotu może zwrócić się przeciw nim.

To samo z pozostałymi stacjami telewizyjnymi.

Będą zwracać uwagę czy ich wizerunek nie jest szkodliwy dla reklamujących się na ich antenie firm, co wpłynie na poprawę ich obiektywizmu i odcięcie się od skojarzeń z przemysłem pogardy i nienawiści.

Do bojkotu najlepiej nadają się takie firmy, które oferują produkty codziennego użytku.


Jak również banki, ponieważ one szybko odczują skutki takiego bojkotu.


Dobrze żeby akcja trwała do skutku, czyli wycofania reklam z TVN, ale nawet 2-3 miesięczna akcja może utrwalić negatywne skojarzenia z bojkotowaną firmą.
Jest to czasem większa strata niż kilkudziesięciu procentowy spadek sprzedaży.
To jest bardzo niekorzystne dla firm.

Firmę możemy wybrać w ten sposób, że pierwsza firma spożywcza, której reklama będzie pokazana, przed, w czasie, albo po szkle kontaktowym sama wybierze się na cel bojkotu.

Tak samo  możemy wytypować reklamę banku do bojkotu.

 

Wiem, że takim chłopcem do bicia zawsze jest ta Coca Cola i mój kolega
przekonuje mnie, że wybór tej firmy do bojkotu jako międzynarodowej, byłby najlepszy.

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta…
Mówi to Wam coś?
To jest okres, gdy ta firma intensywnie reklamuje się w TV i jest wrażliwa na swój wizerunek.

 

Na świecie jest wielu ideowych ludzi.
Jeśli oni usłyszą, że coca cola zamieszcza reklamy w skompromitowanej TVN, która uosabia przemysł pogardy i nienawiści, który doprowadził do ataków na opozycję i zamordowanie pracowników parlamentarzysty europejskiego i dlatego jest bojkotowana w Polsce, to przyłączą się do bojkotu.


Może ta akcja przekroczyć granicę.
Możemy liczyć na Polonię amerykańską..

Czy myślicie, że to zmartwiłoby przedstawicieli tej firmy?

 

 

Osoby, które czują ten temat, proszone są o zgłaszanie się do SGI.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To jest propozycja @zeliga do konkursu prowadzonego przez yuhmę

Ogłaszam konkurs! Wielki zresztą. Z cennymi nagrodami.

 

Etykietowanie:

13 komentarzy

avatar użytkownika Przemo

1. @Autor

Pod pomysłem podpisuję się obiema łapami.

Firmy nie jestem w stanie wskazać, bo TVN nie oglądam - pomysły Autora wydają się zasadne.





Pozdr.
-------------------
GW nie kupuję.
TVN nie oglądam.
TOK FM nie słucham.
Na Rysiów, Zbysiów i Mira nie głosuję.

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

2. Do Pani Maryli,

Szanowna Pani Marylo,

Ciekawa inicjatywa.

Ukłony moje najniższe

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika triarius

3. lista musi być b. czytelna i...

... b. powszechnie dostępna.

Bo inaczej nijak nie zapamiętam w czasie pakupków, co mam bojkotować, a co wręcz przeciwnie.


Pzdrwm

triarius

-----------------------------------------------------

http://bez-owijania.blogspot.com/ - mój prywatny blogasek

http://tygrys.niepoprawni.pl - Tygrysie Forum Młodych Spenglerystów

avatar użytkownika amica

4. Bardzo dobrze

Od miesiąca piszę (w komentarzach) to samo słowo w słowo, ale nikt tego nie podjął. DZIEKI! Nie chodzi o cenzurę, chodzi o obiektywizm i niekarykaturowanie przeciwników. Można zacząć od Szkła i Coca Coli. Walter z Solorzem na ten cholerny bal opisany w Vivie zaprosili Niemczyckiego i Kulczyka . Oni dają ogromną forsę. A cyfryzacja z jej miliardami to prezent dla TVN od Tuska. Będzie trudno, bo TVN może być wspierane/wspierać różne lobby Sobiesiakopodobne, co oznacza taką forsę, że głowa boli.. Droga Redakcjo portalu -- rozpropaguj co bojkotujemy, od kiedy, jak powiadamiamy producentów. .

avatar użytkownika yuhma

5. Zaraz, Marylu

Przecież jest już grupa na FB. Trzeba połączyć siły.
Chyba że ja już zbyt śpiący jestem...

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Niegdysiejszy Blondyn

6. Maryla

Już chciałem zacząć głośno klaskać, ale w porę się wstrzymałem. Bo co to znaczy, że bojkotuję towary reklamowane w tvn?
Czy nie znaczy to, że w całej tvn najbardziej nie w porządku są dla mnie reklamy?
A może znaczy, że w inne rzeczy w tvn mogę wierzyć, a reklamom, broń Boże?
A co jeśli reklamowany będzie towar, który uważam za najlepszy? Mam kupić gorszy, droższy i oglądać tvn dalej?
Bez sensu.
Wyrzec się kupna potrzebnej rzeczy jest dużo trudniej, niż wyrzec się oglądania stacji telewizyjnej. Reklamodawcy dość uważnie patrzą na słupki oglądalności i jeśli spadną słupki oglądalności, zainwestują swoje pieniądze gdzie indziej. I z torbami pójdzie tvn, a nie producent odżywek dla dzieci. Przecież oglądalność jest jedynym powodem, dla którego producenci umieszczają reklamy w jakiejś stacji. Przynajmniej teoretycznie.
Tefałen? Dziękuję, nie trawię.

kłaniam się

Niegdysiejszy Blondyn

avatar użytkownika Maryla

7. Niegdysiejszy Blondyn i yuhma

idea wpisu polega na uderzeniu w TVN poprzez kieszeń - ta sama idea, która jest prowadzona.
Same hasła nie dają rezultatu, a ludzie będą oglądać, bo coś muszą, we wszystkich stacjach to samo.

Idea bojkotu to uderzenie w finansowanie tv - czyli wybieranie towaru, który sie reklamuje i nawoływaniu do nie kupowania z jednoczesnym informowaniem masowym o tym fakcie producenta - jego centrali międzynarodowej.

Podlinkowałam pod tekstem :

To jest propozycja @zeliga do konkursu prowadzonego przez yuhmę

Ogłaszam konkurs! Wielki zresztą. Z cennymi nagrodami.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika yuhma

8. Niegdysiejszy

Może ja głupi jestem, ale moim zdaniem propozycje Intuicji i Zeliga się pokrywają.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Maryla

9. yuhma

;) dokładnie tak, zelig właczył sie do akcji, podkreślając co nalezy zrobić, to NIE JEST NOWA INICJATYWA, to tylko uporządkowanie - głos w dyskusji.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Niegdysiejszy Blondyn

10. Yuhma

"Może ja głupi jestem, ale moim zdaniem propozycje Intuicji i Zeliga się pokrywają. "

a gdzie ja powiedziałem, że nie?
Szykuję tekst: bojkot reklamodawców - zdanie odrębne

i wyjdę na rozbijacza

kłaniam się

Niegdysiejszy Blondyn

avatar użytkownika yuhma

11. Niegdysiejszy

Czy Ty inaczej nie możesz? :-)
Ale w głębi serca ja - stary anarchista i warchoł - popieram Cię.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika idem

12. pewien problem i praktyczne rozwiązanie...

problem taki, że próby zmuszenia się do oglądania psujących powietrze uśmiechniętych panów ze Szkła Kontaktowego wzbudzają we mnie odruch wymiotny. Ale podchodząc do sprawy pragmatycznie, uważam, że to właśnie ten program zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ zawsze i bez wyjątku tak samo śmierdzi ... I potrafi najskuteczniej zepsuć smak nawet najlepszej reklamy. Moim zdaniem ogólny apel o bojkot reklamodawców w TVN w ogóle, ma niewielką szansę choćby z powodu rozmycia ocen skuteczności danej reklamy, gdyby podjąć analizę skuteczności takiego bojkotu. Natomiast skupienie się na jednym celu możliwie największej ilości widzów-potencjalnych klientów, może uwiarygodnić siłę bojkotu. Widzę też pewien argument przeciw; ta sama reklama pojawia się nie tylko przed Śmierdzącym Szkiełkiem - również przed innymi pozycjami TVN. Ale może warto od czegoś zacząć. Może właśnie od cuchnącego Szkłem Kontaktowym reklamowanego artykułu ?... A potem zająć się innymi, ale zawsze konkretnymi pozycjami antenowymi ?....

 Idem
avatar użytkownika Maryla

13. List do CocaColi - bojkot produktów reklamowanych na antenie TVN

http://blogmedia24.pl/node/39062

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl