"Twarzami" świątecznej kampanii handlowej satanistyczno-lewackiego Empiku będą Czubaszek i Nergal

avatar użytkownika Andy-aandy
Empik urządza chyba bożonarodzeniowe szopki. „Twarzami” świątecznej kampanii handlowej będą Czubaszek i Nergal I to nie jest prima aprilis. Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku — powiedziała portalowi „Wirtualnemedia.pl” Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Empiku. Dla przypomnienia pani Mularuk: Boże Narodzenie to okres, w którym witamy Chrystusa Zbawiciela przychodzącego na świat. Trzeba mieć sporą dozę wyobraźni lub wisielcze poczucie humoru, aby pozwolić, żeby nad kołyską Dzieciątka pojawiły się twarze słynnej aborcjonistki i satanisty drącego się i drącego Biblię. Slaw/ „Wirtualnemedia.pl” Zdjęcie wSumie.pl autor: wSumie.pl: http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/221014-empik-urzadza-chyba-bozonarodzeniowe-szopki-twarzami-swiatecznej-kampanii-handlowej-beda-czubaszek-i-nergal * * * * [Tytuł: "'Twarzami' świątecznej kampanii handlowej satanistyczno-lewackiego Empiku będą Czubaszek i Nergal" mój - Andy] * * * * * Osobiście rezygnuję z jakichkolwiek zakupów w tym diabelskim i śmierdącym lewactwem, czyli tym samym antypolskim biznesie!!! * * * * *

3 komentarze

avatar użytkownika Maryla

1. @Andy

a niech ida na dno, diabelskie pomioty im nie pomogą, bo to marnej jakości narzędzia Złego :) To moga być ich ostanie nieświęte święta ze stara pudernicą i diabełkiem z teatrzyku kukiełek.

Empik ma kłopoty - popularnej sieci grozi upadłość

Właściciel sieci
„Empik” boryka się z coraz większymi problemami. Grupa negocjuje z
bankami warunki spłaty zadłużenia, a rynek spekuluje o planowanej
wyprzedaży aktywów – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

To nie jest najlepszy
okres dla Empik Media & Fashion (EM&F). Firma stara się uzyskać
od banków zgodę na możliwość dogodnej spłaty obligacji, która opiewa na
kwotę 250 mln złotych. Problem w tym, że z pustego, nawet Salomon nie
naleje. Empik w ubiegłym roku, zanotował bowiem stratę w wysokości 302
mln zł.

Spółka chcąc rozwiązać swoje problemy finansowe, chce sprzedać część swoich aktywów.

„Na pierwszy ogień poszły spółki z przynoszącego straty segmentu
moda, zaraz potem ruszyła sprzedaż szkół językowych” - czytamy w PB.

W grę wchodzi sprzedaż jednej z czołowych marek grupy, sieci sklepów
„Smyk”. Problem w tym, że wszystkie transakcje z ewentualnymi kupcami
utknęły w martwym punkcie.

Zdaniem ekonomistów, Grupa EM&F z powodu bardzo chaotycznego
działania, które nie rozwiązuje problemów spółki, może nie przetrwać
najbliższych miesięcy.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Andy-aandy

2. to wygląda na prowokację...

(…) Wybranie na twarze bożonarodzeniowej kampanii akurat tych dwóch ostatnich osób wygląda na prowokację.

Maria Czubaszek niejednokrotnie z aprobatą wypowiadała się bowiem o aborcji, również swojej. Natomiast lider zespołu Behemoth w swojej twórczości i wypowiedziach atakował Kościół. W 2007 r. podczas koncertu w Gdyni Darski podarł Biblię, której kartki rozrzucił ze słowami: „Żryjcie to g…o!”. Nazwał też ją „kłamliwą księgą”, a Kościół katolicki – „największą zbrodniczą sektą”.

Za: http://niezalezna.pl/61156-nergal-i-czubaszek-w-bozonarodzeniowej-reklamie

 Andy — serendipity

avatar użytkownika guantanamera

3. Tak, to jest prowokacja

A także metoda. Metoda niszczenia uczuć wyższych i metoda dezintegracji.
Pisałam o tym tu http://blogmedia24.pl/node/69076 przywołując także tę notkę....
A wcześniej - także tutaj - http://blogmedia24.pl/node/60812 (Rachityczni gladiatorzy).
To jest świadome działanie. Ohydne i podłe.