Kłamstwa Pana Radosława Krawczyka. Wojna?

avatar użytkownika Maryla

nowysalon24.pl i blogmedia24

 

"Właściciele blogmedia24.pl zarejestrowali kilka dni temu domenę nowysalon24.pl, która różni się "kropką" od adresu salonowego. Liczą zapewne na to, że użytkownicy będą się mylić wpisując tymczasowy adres salonu i zapomną o kropce. Dzięki temu blogmedia24.pl sprytnie podbiją sobie (skromne chyba) statystyki.

To działanie jest oczywiście nielegalne, ale szkoda czasu na chodzienie po sądach, zwłaszcza, że "nowy" zniknie dziś. Zadziwiające jest niespotykane chamstwo tych, którzy tę fantastyczną akcje przeprowadzili. Na salon24.pl banerów blogmedia24.pl jest duzo, na wielu blogach ich sympatyków. Dziwne to zachowanie w gościcnie. Gdy gospodarz na chwile się odwrócił, goście próbują mu zwędzić dwie srebrne łyżeczki.

Wszystkie banery blogmedia24.pl opublikowane w salon24.pl łamią regulamin, gdyż osoby wieszające te banery nie mają na to zgody. Nawet jesłi uważają, że taką zgodą mają, to właśnie ją utracili.

Proszę, by do jutra do godz. 20 WSZYSTKIE banery promujące blogmedia24.pl zostały usunięte z blogów. Blogi, na ktorych pozostaną, będą traktowane zgodnie z regulaminem.

 Radosław Krawczyk"

  

Na Salon 24 pojawił sie ten tekst.

Pod nim nie mozna umieścic odpowiedzi.Ta droga informuje, że sa to wierutne kłamstwa, a blogmedia24.pl nie wykupiło domeny.

Wlascicielem Blogmedia24.pl jest Franciszek Gajek , po zarejestrowaniu będzie Stowarzyszenie Blogmedia24.pl, o czym informowalismy. Dokumenty rejestracyjne złozone w KRS.

Etykietowanie:

99 komentarzy

avatar użytkownika poldek34

1. Marylo.

Kliknij kliknij następujący link: www.nowysalon24.pl a wszystko zobaczysz. Nie wiem czy to świadczy o wykupieniu domeny przez blogmedia ale napewno po kliknięciu pojawia się blogmedia24.pl Więc gdybym był właścicielem salonu24.pl byłby również "zaskoczony". Jeśli to akcja kogoś z administracji Blogmedia to niestety nie świadczy najlepiej i wg mnie, jest to strzał w stopę. Pozdr.
*** w poszukiwaniu światła w szarej codzienności.. .
avatar użytkownika Unicorn

2. Mnie tam już nic nie zdziwi-

Mnie tam już nic nie zdziwi- gdyby się okazało, że ktoś specjalnie wykupił żeby się nas pozbyć z saloonu. Pierwszy pretekst- podobna domena, drugi- nawet jeśli to nieprawda, obrażą się i pójdą sobie precz. No i problem z głowy. Nie podał konkretów i zablokował możliwość komentarzy- sceptycznie się na to zapatruję...

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika wazeliniarz

3. I banery sa nielegalne !

Pora stan wojenny wprowadzic.
W polityce NIET SENTIMENTOW. No Excuse.
avatar użytkownika 1950.

4. poldek34, :)))

Wiesz co to jest przekierowanie ? Jak nie to pogoogluj. Żaden problem wstawić to w index.html :) http://tnij.org/cmu2 i to http://tnij.org/cmu7
avatar użytkownika FreeYourMind

5. Maryla

no, widzę, że s24 zaczyna ostrą jazdę, pozdr
avatar użytkownika pepe

6. nowy salon, nowi oficerowie prowadzący

nowe metody działań operacyjnych Przeszkadzają im bannery, ale wiszące na pierwszej stronie esbeckie kapuchy albo izraelskie totalniaki już ani trochę.
avatar użytkownika Foxx

7. Propozycja :)

Wszyscy zostawiamy banery i niech jedzą tą żabę :)
avatar użytkownika wazeliniarz

8. Foxx

Swietny pomysl, ciekawe co zrobia. Pozdro
W polityce NIET SENTIMENTOW. No Excuse.
avatar użytkownika Maryla

9. Foxx

ja jednoznacznie sie okresliłam - jeżeli właściciel Salon 24 zabroni uzywania nazw partii politycznych, portali internetowych i innych tego typu reklam wszystkim - to sprawa jasna. Dzisiaj BM24, jutro POLIS - i to na podstawie nikczemnie ukutej intrygi z oszczertswem i groxbą w tle. Szantaż .

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

10. @poldek

przypominam list Franka do niepoprawni.pl, kiedy przekierowali archiwum BM.PL pod swój adres. Nie sugeruje, ze to ta sama "niewidzialna reka" tylko pisze o mechanixmie. My jestesmy uczciwi i ujawnieni od poczatku. Zadnych kłamstw ani podstepów.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika jan.nowak1

11. All - ta domena została zarejestrowana w USA

Reakcja RK zadziwia także dlatego, iż w ciągu minuty mógłby sprawdzić gdzie została zarejestrowana owa domena i jak dziwnie wygląda jej sytuacja (dla porównania podaję opisy salon24.pl i blogmedia24.) Domena nowysalon24.pl podczas testów utworzona 2008.12.29 20:47:04 ostatnia modyfikacja 2008.12.31 09:16:49 registrar Michau Enterprises LLC 16192 Coastal Highway, Lewes, DE 19958, USA +1.3024507070 domains@michau.us Domena salon24.pl id abonenta crn871454 (FIRMOWA) serwery nazw ns1.salon24pl.biz. ns2.salon24pl.biz. utworzona 2006.05.02 18:14:56 ostatnia modyfikacja 2008.04.04 15:26:08 opcja brak registrar Active 24 Sp. z o. o. Al. Niepodległości 69 02-626 Warszawa Polska/Poland +48.52 5810815 bok@active24.pl Abonent firma Igor Janke Media ulica ul. Paderewskiego 25 miasto 05-520 Konstancin-Jeziorna lokalizacja PL telefon +48.227541621 ostatnia modyfikacja 2006.05.02 Kontakt techniczny firma ACTIVE 24 sp. z o.o. ulica Al. Niepodleglosci 69 miasto 02-626 Warszawa lokalizacja PL telefon +48.801889985 fax +48.523456466 ostatnia modyfikacja 2006.09.08 Domena blogmedia24.pl id abonenta din0c1wuxj1yv (osoba fizyczna) serwery nazw ns1.prothost.com. ns2.prothost.com. utworzona 2008.07.02 13:15:49 ostatnia modyfikacja 2008.07.02 13:15:49 opcja brak registrar Dinfo Systemy Internetowe ul. Mostowa 5 43-300 Bielsko-Biała Polska/Poland +48.33 8225471 biuro@dinfo.pl Abonent dane niedostępne Kontakt techniczny firma prot - Profesjonalne Technologie prot - Profesjonalne Technologie ulica Niepodległości 4/57 miasto 20-246 Lublin lokalizacja PL telefon +48.814639201 ostatnia modyfikacja 2008.01.31
avatar użytkownika gniewomir

12. @Blogmedia24

Ktoś zarejestrował domenę nowysalon24.pl i przekierował ją na bm24. To typosquatting ( pl.wikipedia.org/wiki/Porywanie_URL ), więc trudno się dziwić, że RK zareagował tak jak zareagował. Dotychczas nie było problemu z bannerami, ale po podjęciu wrogich kroków przez bm24, czyli właśnie prób wykorzystania typosquattingu, nikt nie będzie się patyczkował. Salon24 ma w regulaminie zaznaczone od początku, że reklamowanie innych serwisów/produktów/usług bez zgody jest zakazane. Rejestrując się użytkownicy akceptowali ten regulamin. Nie rozumiem gdzie leży problem.
avatar użytkownika Unicorn

13. http://www.cyberr.pl/whois.ph

http://www.cyberr.pl/whois.php nowysalon24.pl-> 195.78.67.73-> netname: ACTIVE24-PL-NET descr: ACTIVE24 sp z o.o. country: PL Za dużo tych active24 ;) "Ktoś zarejestrował domenę nowysalon24.pl i przekierował ją na bm24" Tiaaa i teraz problem z głowy. Jeżeli ma się dowód to się go ujawnia a nie rzuca oskarżenia. Interesujące.

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika gniewomir

14. @jan.nowak1

"gdzie została zarejestrowana owa domena" Ale jakie to ma znaczenie, skoro ja domenę gniewomir.pl rejestrowałem w 100% przez sieć i również mógłbym ją zarejestrować bez problemu w USA? Cui bono?
avatar użytkownika Foxx

15. Gniewko

Poza tym, że na razie nie ma cienia dowodu na to, że to ktoś od nas - w niczym oczywiście problem nie leży. Być może poza "stylem" R. Krawczyka, który nawet nie zajrzał tu w zakładkę "O Portalu" pisząc swoje insynuacje. PS Proponuję zwrócić uwagę na to, użytkownicy jakiego "serwisu, produktu, czy usługi" tworzą na temat tej historii odrębne notki w S24.
avatar użytkownika Franek

16. Panie Gniewomirze

A co Pan powie na to : W notce której nie można komentować napisał najpierw "„Właściciele blogmedia24.pl zarejestrowali kilka dni temu domenę nowysalon24.pl, która różni się "kropką" Obecnie jest wpis : "Sympatycy blogmedia24.pl zarejestrowali kilka dni temu domenę nowysalon24.pl, która różni się "kropką" ---------------- Mamy "cierpieć " za sympatyków ? - a kto ich zna ?
avatar użytkownika gniewomir

17. @Foxx

Cóż, RK kierował się - IMHO słusznie - zasadą "Cui bono?", no bo kto skorzystał? Wiem, że to tłumaczenie nikogo nie przekona, ale s24 nie traktował bm24 jako zagrożenia, o czym świadczy choćby to, że dotychczas nie utrudnialiśmy w żaden sposób reklamy bm24 na s24, i nie mieliśmy interesu w tym żeby wszczynać jakąś awanturę. Jednak ktoś postanowił wyciąć nam numer, więc reakcja jest całkiem rozsądna. Zwłaszcza, że teza o jakiejś "prowokacji" wydaje się nam być po prostu śmieszna. Z mojego pt. widzenia - bo wierzę panu Gajkowi bez zastrzeżeń, że nie ma z tym nic wspólnego - ktoś związany z bm24 zrobił mu "prezent" rejestrując tą domenę i przekierowując na bm24, ale nie zdawał sobie z konsekwencji, albo miał je gdzieś. RK uznał to - tak jak i ja - za wrogi krok i wyciągnął konsekwencje.
avatar użytkownika dydek

18. Krawczyk jak Putin

jak im się wali cały Shalom, nieważne czy na skutek poleceń prowadzących czy własnej nieudolności, to wymyślają wg sprawdzonej metody wschodnich satrapów pasujące im przyczyny 'obiektywne'. I pasujących im wrogów. Aktualnie to wina FYMa i jego Polis no a teraz dochodzą Blogmedia... Ja bym poszedł dalej i szczerzej - ponoć FYM nie pisze już nic w Shalomie bo cały czas (jak i teraz) blokuje NowyShalom24 przed dostępem ze strony prawych wyborców jedynie słusznej (na tym etapie) PO i oczywiście potomków KPP z UD/UW/demokraci/POLINXXI. Blogmedia trzeba wywalić. Bo zbliżają się wybory planowane i zapewne te, które zostaną wywołane kryzysem i rządami cudaków z PO. A wtedy Shalom24 ma być wyrocznią dla ogłupiałych czytelników. I ma propagować jedynie POLINXXI. Jest jeszcze inna możliwośc dla towarzysza Krawczyka - może jednak Hamas się już dowiedział o nazistach królujących w tym przybytku? I zareagował?
dydek
avatar użytkownika 1950.

19. Krawczyk czy Janke ?

Kto TERAZ u Was rządzi,Panie Gniewko ? Może inne siły maczają w tym palce ?
avatar użytkownika gniewomir

20. @Franek

Fakt, że ktoś podjął wrogie kroki wobec salonu pozostaje faktem, ale Salon jest platformą blogową, a nie agencją detektywistyczną. Nie mamy środków ani czasu na tropienie, kto konkretnie to zrobił. Wybór jest prosty. Albo nie zrobimy nic i pozwolimy się robić w balona, albo zareagujemy na typosquatting tak jak możemy.
avatar użytkownika jan.nowak1

21. @ gniewomirze - właśnie "cui bono"?

gniewomir napisał: "Cóż, RK kierował się - IMHO słusznie - zasadą "Cui bono?", no bo kto skorzystał? Z mojego pt. widzenia [...] ktoś związany z bm24 zrobił mu "prezent" rejestrując tą domenę i przekierowując na bm24, ale nie zdawał sobie z konsekwencji, albo miał je gdzieś. RK uznał to - tak jak i ja - za wrogi krok i wyciągnął konsekwencje" No właśnie kto skorzystał? A nie przyszło Panu do głowy, że raczej był to ktoś związany z salonem24.pl, który chciał w ten sposób mieć pretekst do wycięcia z salonu24.pl "nieprawomyślnej" części blogerów?
avatar użytkownika Foxx

22. Gniewko

Niech wyciąga konsekwencje, jakie chce. Sam wiesz, że jestem człowiekiem spokojności nadzwyczajniej, ale taki numer mnie zagotował. Nie wiem też, jak tam z logiką stosujących zasadę "Cui bono?". Motyw (z przekierowaniem) jest rodem z przedszkola i OŚMIESZAŁBY nas, gdyby był prawdziwy. A w oczywisty sposób korzystałaby na tym konkurencja (dla nas, a nie dla S24). I to w czasie, gdy akurat w szybkim tempie się rozwijamy i statystyki rosną. Nie wiem też, co to za kategoria "ktoś związany z BM24". Czy pisząc tu komentarze jesteś z nami "związany"? Zostaliśmy pomówieni w chamskim stylu - do Administracji S24 zależy, jak z tego wybrnie. Dla mnie osobiście R. Krawczyk nie jest żadnym partnerem do dyskusji na ten temat - zwłaszcza po manipulacjach z tekstem notki. Ciekawe, co na to Igor Janke.
avatar użytkownika 1950.

23. Zapewne !

Podjęliście już działania,bo coraz częściej zauważam,że bm24.pl nie ma połączenia z bazą MySQL. Przypadek ? Czarek,zwróć na to uwagę.
avatar użytkownika Michał Piątek

24. Gniewko

Aż się wtrącę, bo mnie te banerki zafrapowały, a właśnie miałem zamiar sobie jakiś "strzelić"... Który to punkt regulaminu? Bo ja tylko ten odnośnie zakazu reklamy usług komercyjnych pamiętam.. Pozdr.
avatar użytkownika Unicorn

25. Będąc złośliwy napisałbym, że

Będąc złośliwy napisałbym, że do tej pory salon24 nie traktował nas jako zagrożenie. A teraz już tak... Kto skorzystał? INNE platformy- blogmedia24, w domyśle miało zostać ośmieszone a salon24 również się ośmieszył, w dość niewybredny sposób atakując blogmedia24. Tu jest klucz, warto spytać admina salonu skąd się dowiedział- sam wpisał, ktoś mu wysłał emaila (kto?) itd. Nie ośmielę się nikogo oskarżać, jednak założyciele wiedzą o czym piszę. Była podobna sprawa ze starym blogmedia...

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika ckwadrat

26. Gniewomir - skoro nie jesteście agencją

To dlaczego rzucacie na nas pomówienia??? Po diabła taka chamska, bezczelna insynuacja? Skąd Krawczykowi przyszło w ogóle do głowy, że to my coś takiego zrobiliśmy??? Skoro NIE MA takiego przekierowania. Ja na swoich statystykach nic takiego nie widzę, więc nawet nikt obcy nie zrobił nam takiej przysługi. Skąd on to wszystko "wiedział"?
avatar użytkownika Unicorn

27. Zadałem przed chwilą to

Zadałem przed chwilą to pytanie...Jeśli to nikt od nas i nikt ze salonu24 to zostaje tylko jedna, a właściwie dwie ;) możliwości. Idąc dalej- jedną można wykluczyć. Powtórzę- korzysta INNA platforma- na zasadzie gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. http://widmo.nowy.salon24.pl/378574.html Czeski film...

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika Maryla

28. Bo ja tylko ten odnośnie zakazu reklamy usług komercyjnych pamię

dokładnie ta sama akcja była juz ćwiczona u Spowińca i mogę Gniewomirowi wkleic jego odpowiedź do mnie na pytania w sprawie.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika jan.nowak1

29. @gniewomir - aż taki kamulfaż?

gniewomir napisał: sob., 03/01/2009 - 17:52 ""gdzie została zarejestrowana owa domena" Ale jakie to ma znaczenie, skoro ja domenę gniewomir.pl rejestrowałem w 100% przez sieć i również mógłbym ją zarejestrować bez problemu w USA?" Ale kupił i zarejestrował Pan w Polsce. DOMENA: gniewomir.pl id abonenta: din36hm574meq (osoba fizyczna) serwery nazw: ns1.prothost.com. ns2.prothost.com. utworzona: 2008.08.06 09:38:46 ostatnia modyfikacja: 2008.08.06 09:38:46 opcja: brak ABONENT: dane niedostępne KONTAKT TECHNICZNY: firma: prot - Profesjonalne Technologie prot - Profesjonalne Technologie ulica: Niepodległości 4/57 miasto: 20-246 Lublin lokalizacja: PL telefon: +48.814639201 ostatnia modyfikacja: 2008.01.31 REJESTRATOR: Dinfo Systemy Internetowe ul. Mostowa 5 43-300 Bielsko-Biała Polska/Poland +48.33 8225471 biuro@dinfo.pl === I myśli Pan tak serio, że ktoś z blomedia24.pl tak by kombinował oraz przepłacał i zamiast w Polsce załatwiałby to w USA? Przecież i tak widać, do kogo jest przekierowanie. Tak właśnie by zrobili Ci, którzy źle życzą blogmedia24.pl.
avatar użytkownika jan.nowak1

30. @gniewomir - aż taki kamulfaż?

gniewomir napisał: sob., 03/01/2009 - 17:52 ""gdzie została zarejestrowana owa domena" Ale jakie to ma znaczenie, skoro ja domenę gniewomir.pl rejestrowałem w 100% przez sieć i również mógłbym ją zarejestrować bez problemu w USA?" Ale kupił i zarejestrował Pan w Polsce. DOMENA: gniewomir.pl id abonenta: din36hm574meq (osoba fizyczna) serwery nazw: ns1.prothost.com. ns2.prothost.com. utworzona: 2008.08.06 09:38:46 ostatnia modyfikacja: 2008.08.06 09:38:46 opcja: brak ABONENT: dane niedostępne KONTAKT TECHNICZNY: firma: prot - Profesjonalne Technologie prot - Profesjonalne Technologie ulica: Niepodległości 4/57 miasto: 20-246 Lublin lokalizacja: PL telefon: +48.814639201 ostatnia modyfikacja: 2008.01.31 REJESTRATOR: Dinfo Systemy Internetowe ul. Mostowa 5 43-300 Bielsko-Biała Polska/Poland +48.33 8225471 biuro@dinfo.pl === I myśli Pan tak serio, że ktoś z blomedia24.pl tak by kombinował oraz przepłacał i zamiast w Polsce załatwiałby to w USA? Przecież i tak widać, do kogo jest przekierowanie. Tak właśnie by zrobili Ci, którzy źle życzą blogmedia24.pl.
avatar użytkownika jan.nowak1

31. @gniewomir - aż taki kamuflaż?

gniewomir napisał: sob., 03/01/2009 - 17:52 ""gdzie została zarejestrowana owa domena" Ale jakie to ma znaczenie, skoro ja domenę gniewomir.pl rejestrowałem w 100% przez sieć i również mógłbym ją zarejestrować bez problemu w USA?" Ale kupił i zarejestrował Pan w Polsce. DOMENA: gniewomir.pl id abonenta: din36hm574meq (osoba fizyczna) serwery nazw: ns1.prothost.com. ns2.prothost.com. utworzona: 2008.08.06 09:38:46 ostatnia modyfikacja: 2008.08.06 09:38:46 opcja: brak ABONENT: dane niedostępne KONTAKT TECHNICZNY: firma: prot - Profesjonalne Technologie prot - Profesjonalne Technologie ulica: Niepodległości 4/57 miasto: 20-246 Lublin lokalizacja: PL telefon: +48.814639201 ostatnia modyfikacja: 2008.01.31 REJESTRATOR: Dinfo Systemy Internetowe ul. Mostowa 5 43-300 Bielsko-Biała Polska/Poland +48.33 8225471 biuro@dinfo.pl === I myśli Pan tak serio, że ktoś z blomedia24.pl tak by kombinował oraz przepłacał i zamiast w Polsce załatwiałby to w USA? Przecież i tak widać, do kogo jest przekierowanie. Tak właśnie by zrobili Ci, którzy źle życzą blogmedia24.pl.
avatar użytkownika gniewomir

32. @Blogmedia24

1. Gwarantuję, że mamy teraz poważniejsze problemy z wdrożeniem nowego s24, żeby się przejmować bm24. O prowokacjach już nawet nie wspomnę. :) ps. Problemy z bazą na bm24, to zapewne wpływ zwiększonego ruchu przez notkę RK. Po prostu serwer sobie z nim nie radzi. Cache, albo lepsza optymalizacja kodu i będzie dobrze. 2. Foxx: Sprawa jest śmieszna również z mojego pt. widzenia. To pewnie działanie pojedynczej osoby z bm24, ale wciąż to bm24 za to odpowiada. Administracja wybrnąć z niczego nie musi, bo w sumie jedyny praktyczny efekt to realizacja jednego z pt. regulaminu, który piszący zaakceptowali. 3. dydek: Poproszę o więcej, to nawet zabawne. :)
avatar użytkownika Foxx

33. Gniewko

A co powiesz na taką nową notkę z S24: Bulwersujące: whois nowysalon24.pl daje jakąś firmę w ameryce. Ciekawe natomiast jest dig nowysalon24.pl pokazuje ip 195.78.67.73 host 195.78.67.73 daje z kolej: 73.67.78.195.in-addr.arpa domain name pointer 73.67.active24.pl A jako ćwiczenie proszę sobie porównać wyniki whois salon24.pl i whois active24.pl Przypadkowa zbieżność? Być może to kwestia braku aktualizacji. Ale jeśli na blogmedia24 piszą iż nie mają z akcją nowysalon24.pl nic wspólnego, to komu wierzyć? Chyba jednak dns-y nie kłamią. I to z active24.pl idzie przekierowanie na blogmedia24.pl. Może jednak administracja salonu24 wyjaśni to porządnie. No chyba iż jest to taka nowa polityka na nadchodzący rok. http://widmo.nowy.salon24.pl/378574.html Widzisz, na dłuższą metę i tak wyjdzie na jaw, kto namieszał. Nie wiem, jak z Twojej perspektywy, ale z mojej - już wychodzi. W dalszym ciągu nie masz wątpliwości, że to "ktoś z BM24"? I z jakiej niby racji mielibyśmy za tego kogoś "odpowiadać" - cokolwiek to znaczy?
avatar użytkownika gniewomir

34. jan.nowak1

Przynajmniej jeden, a zapewne więcej z gości i sympatyków bm24 należy do Polonii. Abstrahując już od tego, że wcale rejestracja w USA nie musi być droższa i tego, że dla przykładu spora część polskich stron stoi na serwerach za oceanem. ;) Rejestrowałem w Pol. bo lubię mieć support po Polsku, zamiast się męczyć z angielskim. ;)
avatar użytkownika 1950.

35. Panie Gniewomirze

Taki ruch,że ...

 

Dziwna statystyka,nieprawdaż ?

avatar użytkownika Unicorn

36. "To pewnie działanie

"To pewnie działanie pojedynczej osoby z bm24, ale wciąż to bm24 za to odpowiada" Nie, no to już jest śmieszne. Równie dobrze mogę napisać, że jakaś osoba która raz w życiu weszła na salon24 okazała się terrorystą ;-) I co też będziecie za to odpowiadać...

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika gniewomir

37. @Foxx

Active24 to jeden z 3 największych hosterów w Polsce. :) To tak jak wyciągać wnioski z tego, że gniewomir.pl i blogmedia24.pl są hostowane przez tą samą firmę. Spisek? ;) DOMENA: blogmedia24.pl id abonenta: din0c1wuxj1yv (osoba fizyczna) serwery nazw: ns1.prothost.com. ns2.prothost.com. utworzona: 2008.07.02 13:15:49 ostatnia modyfikacja: 2008.07.02 13:15:49 opcja: brak ABONENT: dane niedostępne KONTAKT TECHNICZNY: firma: prot - Profesjonalne Technologie prot - Profesjonalne Technologie
avatar użytkownika dydek

38. Gniewko, robisz tu za dobrego policjanta?

bo trochę dziwne się wydaje, że kiedy zły policjant, Krawczyk, ogłasza żądanie nie do spełnienia dla tutejszych bloggerów, nie dając im możliwości wypowiedzenia choćby jednego słowa wyjaśnienia, dobry policjant przychodzi i uprzejmie wyjaśnia, że zły dobrze robi bo nie ma innego wyjścia:) Żałosne to trochę. A nawet bardzo.
dydek
avatar użytkownika Maryla

39. po co gadacie z Adminem Gniewomirem?

Niech lepiej wyjasni, który punkt Regulaminu Salon 24 dotyczy szantażu p. Krawczyka. Już takie podchody były ćwiczone przez B.Kamińską na "starym salonie". My sie nie mamy z czego tłumaczyc, nikt z nas nie zrobił takiej idiotycznej podpuchy. Na Blogmedia24.pl zajmujemy sie tylko powaznymi sprawami, tu nie ma "pryszczatych".

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Foxx

40. Gniewko

Widzisz, wcześniej, czy później okaże się, kto jest autorem tego "psikusa". Stanowisko twórców BM24 masz w tym temacie. Stanowiska R. Krawczyka nie masz, bo będzie zmieniał treść swojej notki w zależności od rozwoju sytuacji *czyli robił to, co dotąd). Róbcie z tym, co chcecie, tylko nie pisz proszę, że mielibyśmy z tego jakikolwiek "zysk", bo rzecz jest szyta nićmi o średnicy cum tankowca. Nie wnikam, czy przekierowanie zrobił R. Krawczyk, czy np. osoba, która go o nim poinformowała. A może jedna z konkurencyjnych dla nas platform, której admini juz raz coś podobnego zrobili. Wszystko jedno. Jak chcecie, weźcie i pokasujcie blogi zarówno nasze, jak i naszych sympatyków, którzy zostawią sobie banery. Ciekaw tylko jestem, co będzie, jak jakiś bardziej zorientowany uzytkownik sieci wyśledzi autora tego przekierowania.
avatar użytkownika ckwadrat

41. Przekierowanie jest, to fakt

Pytanie, kto je zrobił. I po co?
avatar użytkownika gniewomir

42. @Blogmedia24

Regulamin s24: # Użytkownik nie może bez porozumienia z salon24.pl założyć bloga o charakterze komercyjnym, reklamującego produkty lub usługi. # Użytkownik nie może bez porozumienia z salon24.pl umieszczać komentarzy komercyjnych reklamujących produkty lub usługi.
avatar użytkownika Foxx

43. Gniewko

Szkoda, że nie odpowiedziałeś na ostatni mój komentarz. Teraz pozostaje Wam (duże "w" nie dotyczy R. Krawczyka:) wykazanie, że BM24 ma charakter komercyjny i reklamuje "produkty lub usługi" :))) Naprawdę, zróbcie losowanie i niech ktoś z Was ("w" - jak wyżej) w końcu przeczyta zakładkę "O Portalu" na BM24. Mogę pomóc :))) http://www.blogmedia24.pl/node/516 Żal.pl proszę Waści.
avatar użytkownika 1950.

44. Foxx , notka już zmieniona

Nie "sympatycy" a ponownie "właściciele" !
avatar użytkownika Foxx

45. Cuda, cuda ogłaszają :)

Co R. Krawczyk wypisze następnym razem? Sorry Gniewko. Jeżeli chcesz R. Krawczyka traktować poważnie - traktuj. Nie wymagaj tego jednak od normalnych ludzi. PS 1950 - pozdrawiam oczywiście.
avatar użytkownika Franek

46. Skąd u Pana pewnośc - Panie Gniewomirze

Że w naszym imieniu działała osoba nam sprzyjająca ? Wg mnie było odwrotnie. Dlaczego zostaliśmy ukarani za to A cytaty o komercyjnych tworach czy usługach już raz były . To "odgrzewane kotlety" Biada wszystkim reklamującym na s24 - jak tak dalej pójdzie zostanie niewiele osób na salonie24 - może o to chodzi ? Pozdrawiam I niech Pan "na siłę" nie broni Pana Krawczyka - chyba nie warto
avatar użytkownika 1950.

47. Franku

I utopią się we własnych odchodach,mendialnych :)
avatar użytkownika gniewomir

48. @Foxx

Proszę, aby wziął pan to na tzw. "chłopski rozum". Do czasu, gdy reklamowano bm24 na s24 w sposób stosunkowo kulturalny żeśmy się nie czepiali, ale kiedy ktoś wykorzystał do tego taki świński trick odpowiadamy reperkusjami. Mamy do tego prawo? Mamy. Jak na razie, to nam zrobiono świństwo, ale oczywiście zdaniem bm24 to my jestesmy tymi złymi. Każdy inny serwis z banerami i reklamami takich serwisów jak bm24 rozprawiałby się od początku, bo to konkurencja w tej samej niszy rynkowej - każde wejście na inne serwisy, a nie na s24, to stracone pieniądze. Popełniliśmy tu błąd, skoro potem ktoś nam wywija taki numer jak typosqating. I mamy prawo być wkurzeni. Tak więc, wziąłbym to co napisał RK na poważnie, bo żarty się skończyły.
avatar użytkownika Franek

49. Panie Gniewomirze "bo żarty się skończyły. "

Tym wpisem udowadnia Pan (przynajmniej dla mnie) jakie są intencje Pana Krawczyka (i Pana). Może być Pan pewien że z blogów w salonie - banery blogmedia24 nie znikną Przyjdzie Wam nas (liczna grupa) zbanować - co oprócz Maryli i Foxxa i tak robicie Pozdrawiam I Zapraszam do pisania u nas - jeżeli interesuje Pana co mam np ja do napisania
avatar użytkownika Foxx

50. Gniewko

Widzę, że nie chcesz widzieć ani tego, że cała akcja jest wymierzona w BM24, ani tego, że R. Krawczyk nie ma cienia dowodu, że przekierowania dokonał ktoś związany z BM24 - choć nie przeszkadzało mu to napisać chamskiej insynuacji opatrzonej szantażem, której treść w "tzw. międzyczasie" zmieniał - nie wiedząc, jak się potoczą wydarzenia. "Nie widzisz" również, że BM24, jako inicjatywa non-profit nijak się ma do przytaczanych punktów "Regulaminu". Jak chcesz. Moim zdaniem, jeżeli Igor Janke podtrzyma ten surrealistyczny punkt widzenia, będzie to ostateczne ośmieszenie Administracji S24. Czego skutkiem będzie zbanowanie kilku poczytnych blogerów za kaprys R. Krawczyka, w imienu którego "idziesz w zaparte". To wszystko kupy sie trzyma, a nie zdrowego rozsądku. W sumie, zastanawiam się, po co my tu przez kilka godzin tłumaczymy, że nie jesteśmy wielbłądami. Róbcie, co tam chcecie, chociaż Franek powinien pozwać Krawczyka za jego chamską insynuację. Dalszego dobrego samopoczucia życzę.
avatar użytkownika Bernard

51. "Żarty się skończyły" - pisze Gniewko

Parę dni temu był dość rozpaczliwy post pana Krawczyka o kłopotach technicznych i nie tylko: "I niec chodzi o problemy technologiczne związane z nowym salonem. Poradzimy sobie z nimi. Mam nadzieję, że sprawdzi się przysłowie "co Cię nie zabije, to Ci wzmocni". Dzisiaj Gniewomir pisze: "każde wejście na inne serwisy, a nie na s24, to stracone pieniądze." Moja spiskowa niczym nieuzasadniona teoria. Gdy to się poskłada do kupy (+ kryzys gospodarczy) to można podejrzewać że po prostu kończy się kasa. S24 zapewne tanie nie jest (ta cała administracja od banowania itd). Więc albo pojawił się jakiś inwestor z ostrymi warunkami (np. Springer, albo Agora, albo nie wiadomo kto), albo bankructwo zagląda w oczy, to i nerwowe ruchy. Panie Gniewomirze? O co chodzi naprawdę?
avatar użytkownika Unicorn

52. Kluczem jest słowo-

Kluczem jest słowo- komercyjny. Ja tu nie widzę komercji. A Wy? No ale dobra możemy zacząć hodowlę myszek ;-) "Do czasu, gdy reklamowano bm24 na s24 w sposób stosunkowo kulturalny żeśmy się nie czepiali, ale kiedy ktoś wykorzystał do tego taki świński trick odpowiadamy reperkusjami. Mamy do tego prawo? Mamy. Jak na razie, to nam zrobiono świństwo, ale oczywiście zdaniem bm24 to my jestesmy tymi złymi." No jasne, każdy robi to co chce. My mamy prawo dowiedzieć się, czy pojawiające się zarzuty- coraz bardziej skręcające w waszą, salonową stronę, są zasadne. Mamy prawo dowiedzieć się KTO poinformował Pana Krawczyka- sam przypadkowo? Nie tylko Wam zrobiono świństwo! "bo to konkurencja w tej samej niszy rynkowej - każde wejście na inne serwisy, a nie na s24, to stracone pieniądze" Znowu dobre wyjaśnienie. A wcześniej napisano, że nie jesteśmy konkurencją? Będąc złośliwy- mam dzisiaj zły dzień- napisałbym, że skoro rzecz idzie o pieniądze to jakimś ułamkiem sumy powinniście się z nami podzielić- za generowanie promila czy procenta (nieważne jak dużego) ruchu netowego. Nie mówiąc o reklamowaniu na blogmedia24 wątków z salonu ;-) Rozmawiajmy poważnie... Najlepszym wyjściem z sytuacji jest dojście kto to zrobił. Usilne dążenie do zdjęcia bannerów poskutkuje odejściem blogerów- ja np. nie zamierzam nic zdejmować. Możecie mnie zbanować choćby i dziś. Lubię salon ale jak tak mają wyglądać "dialogi" to mam gdzieś taki (nomen omen) biznes. Zdrówko!

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika Selka

53. @All (Gniewko too!)

Przeczytałam od góry w dół; Wnioski: 1. Jak dla mnie - SBcka robota ("kombinacja operacyjna" :-) niezależnie KTO personalnie jest wyznaczonym ostatecznym wykonawcą. 2. Jeśli zastosować met. prostej dedukcji (Sherlock Holmes wystarczy :) - odpowiedź na pytanie "Cui bono" brzmi: nowy.salon24.pl Uzasadnienie: - "robi" za ofiarę "kradzieży domeny", robiąc rejwach i miotając oskarżenie najbardziej prymitywne z możliwych: oskarża WŁAŚCICIELI blogmedia24 (co to niby SĄ BENEFICJENTAMI (he, he :) - owa "kradzież" przypisana NATYCHMIAST właścicielom Blogmedia24 - stanowi prosty jak konstrukcja cepa! PRETEKST do wyeliminowania bannerów na blogach (i tu ciekawostka!) zarówno Blogmedia24 jak i...POLIS !!! (że o Uczennicach LO już nie wspomnę :) [no, jak wszyscy, to wszyscy, nie?] - robi WŁAŚCIWY S_M_R_Ó_D wokół Blogmedia24, a przy okazji wzbudza nieufnosć wobec nakazanego do usuniecia banneru POLIS (w myśl starej dobrej zasady - nieważne czy on ukradł, czy jemu ukradli...) - zniechęcając do "używania" portali; - jest PRAWDZIWYM BENEFICJENTEM afery: jak wyżej napisał wszystko co trzeba Dydek (składam ukłon!) - przyszła pora "oczyścić" ten "nowy" salon, a okazja w chwili reorganizacji - wyśmienita! Blogerzy mają tylko dwa wyjścia: wyjście CAŁKOWITE I NA_WSIEGDA, a w najgorszym przypadku - zdejmą wrogie bannery! TERTIUM NON DATUR! moi drodzy. I-o-to-szło! I jeszcze kilka uwag: Najzabawniejszą "wtopą" adminów S24, jest UNIEMOŻLIWIENIE komentowania tej kuriozalnej pierwszej notki P.Krawczyka :) Drugą "wtopą" była ZMIANA tej notki a trzecia "wtopa" - to obecność TUTAJ P. Gniewka, wmawiającego NADAL i BEZ ŻENADY, że WINA i tak spada na Blogmedia 24 :)) a bannery i tak ZGODNIE Z REGULAMINEM należy usunąć. (Tak sobie teraz pomyślałam, że jakoś NIE BAŁ się P. Gniewko, że pod pierwszym tu postem Maryli...NIE BĘDZIE MÓGŁ zamieścić swoich komentarzy, niczym u swego szefa ??? :) Dydek miał rację. Wybory się zbliżają. Do PE. (a kto wie, czy tylko i co tam w głowach naszych "rządców właściwych" sie telepie?) Trzeba sobie przypomnieć moment POWSTANIA S24.... Serdeczne Ukłony dla TUBYLCÓW. Selka

Selka

avatar użytkownika Selka

54. No i zapomniałam o nie najmniej ważnym:

Kasa, Misiu, kasa... (widać nagle stopniała, po tej nawalance z przeprowadzką :) P.S. Ten MySQL serwer rzeczywiscie się gotuje :)

Selka

avatar użytkownika ckwadrat

55. Selka - świetna analiza

Ja się pod nią podpisuję.
avatar użytkownika MGlinski

56. @ salon24 bynes chcecie robić?

Jestem od samego początku na salonie. Blogocholik po 4h/d. Ganiacie za kataryna, ganiacie za FYM-em, banujecie Paliwodę i nie tylko a trole szaleją! Teraz awantura z BM24. Salon bez kropki do się ustalić w logach ... No słabo mi!! Zdrowia i mamony w Nowy Roku.

MGlinski

avatar użytkownika Maryla

57. Selka

Witam, akcja typowo UB-cka , zapominaja tylko, ze uczciwy prawdy sie nie boi. Co do konsekwencji - na Salon 24 zaatakowano personalnie 15 osób fizycznych - załozycieli Blogmedia24.pl i Stowarzyszenia, które ma przejąć własność portalu po otrzymaniu dokumentów z KRS. 15 OSÓB ZNANYCH Z IMIENIA, NAZWISKA I DANYCH PERSONALNYCH. Zaatakowano te 15 osób czy Stowarzyszenie? Na dzisiaj jest to pomówienie 15 osób fizycznych o czyny niegodne i rzucenie oszczerstwa na inicjatywe, która tworzą. pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika innewidoki

58. każda władza...

...deprawuje a każdy monopol powoduje fobie. S24 zapadł najwyraźniej na jakąś fobię... jako banita z S24 powiem tylko, że ręka Opatrzności kazała mi stamtąd umykać.
avatar użytkownika MoherowyFighter

59. Pani Marylo,

déjá vu? http://www.blogmedia24.pl/node/6931 P.S. Jak mógłbym zacząć tutaj blogować (bo nie widzę u siebie opcji - "mój blog") oraz przenieść swoje klamoty z S24?
avatar użytkownika Maryla

60. MoherowyFighter

napisałam odpowiedź, a strona znów padła z przeciążenia. Dopóki działamy na tych paramatrach, zachęcamy wszystkich do zakładania własnych blogów zewnetrznych. Prosze "kliknąć" np na link do blogu Anny Walentynowicz, czy Foxxa. Warto założyć blog na Blogspocie czy też wordpressie. Tam ma Pan pewnośc, ze nic nie padnie, ani nikt Pana nie zbanuje, własny blog to podstawa. Przez @kontakt , po przeniesieniu swoich tekstów z S24, poda Pan adminowi adres do agregowania i teksty będa publikowane, jak innych blogerów. Po rejestracji Stowarzyszenia rozbudujemy strone i zabezpieczymy "wieksze moce", aby strona nam nie padała przy duzej ilości wejśc. Oczywiście, może Pan dostac od admina uprawnienia blogera, prosze zgłosic swój blog do agregacji przez @kontakt. pozdrawiam serdecznie

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Franek

61. Napisał Pan Krawczyk

Szanowny Panie, Zmieniłem to i przeprosiłem Pana na blogu, choć te dyskusje kto i w jaki sposób prowadzi prowokację wymierzoną w blogmedia sa smieszne. Ktoś z Państwa sympatyków wpadł na głupi pomysł. A ktos inny go nie zatrzymał. Państwa obecnosć na salonie jest widoczna poprzez duże banery. Widać ktoś tego nie docenił i sprowokował nas - właścicieli - do tego, by sie solidnie zastanowić, czy warto na takie formy promocji pozwalać. Rzomawaiałem z Igorem Janke. Nie zależy nam na esklacji konfliktu. Ale zaproponujemy spsób reklamowania innych serwisów w ramach prowadzonych blogów. Obecna sytuacja zmieni sie zatem. I proszę mi nie przypisywać spisków, prowokacji, knowań etc. Jesłi dojdziemy z Igorem do wniosku, że pewne działania salonowi słuzą, to je przeprowadzimy.I nie będziemy się zasłaniali tsunami, maositami i nie wiem, kim jeszcze. prowadzimy te platformę dwa lata i nie mamy problemu z tym, by się przyznawać do własnych działań. Jesłi dowie się Pan, kto stoi za ta domeną, prosze o informację. Mam jednak przeczucie graniczące z pewnością, że sie to nie uda. z poważaniem Radosław Krawczyk ps zauważylem ten list na Pana blogu. Może Pan wklieć tę odpowiedź, jesłi uzna Pan to za stosowne. Umieszczę go na blogu administarcji.
avatar użytkownika Foxx

62. "A ktos inny go nie zatrzymał"

To jest najepsze :))) Kto miał zatrzymać R. Krawczyka - bo nikt z nas nie ma pojęcia, o co chodzi.
avatar użytkownika Maryla

63. ciekawe, że portal nam sie ustabilizował

po tekście Franka na blogu Salon 24 ;) I jak tu nie wierzyć w spiskowe teorie dziejów ;))) Zanim przyszła odpowiedź od p. Krawczyka, BM24 odzyskało szybkość i przestało mieć "errory" ;)

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Bernard

64. Maryla nie chwal dnia przed zachodem

bo mi coś od czasu do czasu wyskakuje...
avatar użytkownika basket

65. Foxx

Jak to nie masz pojęcia o co chodzi? Napisano wyraznie: "Obecna sytuacja zmieni się zatem"! I wszystko jasne...

basket

avatar użytkownika Maryla

66. Bernard

musimy i tak po rejestracji przenieśc portal na lepsze parametry dla uczestników, ale po kolejnym dniu "wywalania", teraz idzie jak po masle, choć uczestników i gosci jest więcej, niz było wczoraj. Dla odmiany znów "padł" S24.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Foxx

67. basket

To była tylko figura retoryczna. Ukłony :)
avatar użytkownika ckwadrat

68. Jeśli pada i Salon24, i Blogmedia24 to nie jest przypadek

No ja w takie przypadki nie wierzę. Coś jest na rzeczy. Ktoś pytał jak tutaj blogować. Zasada jest jedna - trzeba założyć sobie bloga gdziekolwiek w sieci - najlepiej na www.blogger.com i zgłosić chęć agregacji na maila do mnie lub przez formularz kontaktowy witryny (jest w "O portalu"). Wtedy jeśli coś by się stało z BM24, zostaje macierzysty blog. I vice versa.
avatar użytkownika Yarrok

69. Franek

"Napisał Pan Krawczyk..." - trochę brzmi to bezczelnie! Gość (mimo, że go nie znam, ale wiele słyszałem)ma silne poczucie nieomylności ale też odtrącenia, przez co udaje kogoś kim nie jest a by chciał być. Taki tochę Niesiołowski. Trzeba, to przeprosi ale nadal się odgraża! Cała ta sprawa to nędzna prowokacja. A kogo? Tego, kto robił sztuczną zadymę a później wymiękał, gdy okazało się, że cała akcja wzięla w łeb. Pozdrawiam.
avatar użytkownika ckwadrat

70. Ktoś rozpętał wojnę

Choć przekierowanie nadal działa, to ja w statystykach nie widzę dosłownie nikogo, kto by z domeny nowysalon24 do nas przez przypadek wchodził. Generalnie Salon24 nie ma wbrew pozorom znowu aż takiej odwiedzalności (to nie YouTube na przykład), żeby opłacało się komuś rejestrować podobną domenę i przekierowywać z niej ruch. Ktoś się zabawił w demiurga i wywołał wojenkę. Pytanie kto? Myślę, że nie jest to osoba dobrze życząca ani nam, ani Salonowi.
avatar użytkownika Maryla

71. nie jest to osoba dobrze życząca ani nam, ani Salonowi.

dokładnie Czarku. Przez tą drakę znów wiele osób zraziło sie do S 24, a nam nie zaszkodzi ani zbanowanie na S24, ani kłamstwo, które mozna szybko wyjasnic, przy odrobinie dobrej woli. Faktem zas jest, ze to Salon 24 ma interes i mozliwości, aby wystapic o udostępnienie danych osobowych tego, kto zrobił ten numer. Na miejscu p. Krawczyka zastanowiła bym sie, kto mnie nakręcił na taki oszczerczy tekst i jaki miał w tym interes. Bo efekt końcowy jest taki, ze to p. Krawczyk wyszedł najgorzej na całej tej dętej aferze, której by nie było, gdyby wykonał proste czynności wyjasniajace.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika 1950.

72. A może zadać pytanie ?

Komu podpadł S24 i BM24 ? Znam tylko jedną odpowiedź...i jest takie polskie przysłowie; "gdzie dwóch się bije... " Ale wątpię,aby ten ktoś na tym skorzystał.
avatar użytkownika Rekin

73. Obrażanie się za to, że ktoś zrobił psikusa z przekierowaniem

to przesada; jak ktoś w Salonie24 taki czuły to za coś takiego może się "zemścić" w ten sam sposób: kupić domenę "blog.media24" gdzieś z kropką i liczyć że odciągnie ruch konkurencji. Ale słusznie ckwadrat powiedział, że przy takich liczbach wejść to żaden biznes. Burza w szklance wody. Pozostaje niesmak że zaostrza się wrogość.
avatar użytkownika MoherowyFighter

74. Pani Marylo,

dokładnie Czarku. Przez tą drakę znów wiele osób zraziło sie do S 24, a nam nie zaszkodzi ani zbanowanie na S24, ani kłamstwo, które mozna szybko wyjasnic, przy odrobinie dobrej woli. Faktem zas jest, ze to Salon 24 ma interes i mozliwości, aby wystapic o udostępnienie danych osobowych tego, kto zrobił ten numer. Na miejscu p. Krawczyka zastanowiła bym sie, kto mnie nakręcił na taki oszczerczy tekst i jaki miał w tym interes. Bo efekt końcowy jest taki, ze to p. Krawczyk wyszedł najgorzej na całej tej dętej aferze, której by nie było, gdyby wykonał proste czynności wyjasniajace. Maryla === A nie zauważyła Pani jak to momentalnie na S24 rozszczekała się tam lokalna "czerwonka" (nie mylić z "Czerwonymi")? Jakie głębokie teksty "analityczne" tam od razu poszły. Ciekaw jestem czy "czerwonka" potrzyma te teksty jeszcze, czy też od razu zaczną kasować, gdy rozpierducha i tu i tam jakoś się wykoleiła.
avatar użytkownika 1950.

75. A u p.K.

Teraz "zwolennicy"...ha :)
avatar użytkownika Maryla

76. Ale wątpię,aby ten ktoś na tym skorzystał

Nikt na tym nie skorzysta, a p.Krawczyk dał sie podpuścić jak dziecko.Nie może właściciel domeny w różny sposób traktować swoich gości, którym stwarza zasady działania. U nas sprawa jest prosta - to jest portal prawicy dla prawicy - działamy w realu, zakładamy Stowarzyszenie, i wszystkie nasze działania maja jeden społeczny cel. U nas nie ma miejsca dla trollowni, żadnych nasyłanych ludzi do rozbijania dyskusji . Były takie próby i wszystkie zakończyły sie i będa tak samo kończyć sie, dla wszystkich, którzy nie szanuja naszych zasad. POZDRAWIAM

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

77. Jakie głębokie teksty "analityczne" tam od razu poszły

Bez zdziwień. Wszyscy znamy te persony i ich "koligacje" salonowe. Czego sie spodziewali? Ze nas wypchna z S24, czy tez liczyli na jakieś wsparcie od admina piwnego, wspierając akcje Gniewka tutaj, u nas na BM 24? Na Salon 24 bez zmian - walka dwóch cywilizacji trwa. Nieustannie.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kataryna

78. Głupia wojna i nie wiadomo o co

Ktoś przekierowuje na mojego bloga na bloxie z różnych adresów utworzonych na podobnej zasadzie - adres podobny do jakiegoś popularnego adresu, różniący się tylko kropką. Ten sam ktoś zarejestrował zresztą domenę kataryna.pl i też z niej przekierowuje na mojego bloga. I zrobił to całkowicie bez mojego udziału, dowiedziałam się po fakcie, jak już z kilku różnych domen było zrobione przekierowanie na mojego bloga. Po tym jak zarejestrował "moją" domenę kataryna.pl skontaktowałam się z nim i wiem, że to nikt z moich znajomych i dlaczego to robi. Wcale bym się nie zdziwiła gdyby to był ten sam człowiek, wiem z własnego doświadczenia, że są tacy bezinteresowni czytelnicy, którym nie szkoda czasu (i pieniędzy) na takie zabawy w popularyzowanie czegoś co im samym się podoba. Jeśli ten przypadek jest podobny do mojego to właściciele Blogmedia mogą nie mieć z tym nic wspólnego, nie wiedzieć kto za tym stoi i nawet nie mieć możliwości zablokowania takiego przekierowywania.
avatar użytkownika kataryna

79. Że też nie można takich spraw rozwiązywać normalnie

Wymienić kilka wyjaśniających maili zanim się zacznie regularną wojnę na dwóch portalach. Nie dało się tego inaczej rozegrać? Dziecinada.
avatar użytkownika Maryla

80. Kataryna - wszystko sie zgadza

ale czy ktoś z tego tytułu nazwał Cię złodziejką, ktora mu ukradła dwie srebrne łyżeczki i zwyzywał od chamów? Cała awantura wynikła tylko i wyłącznie o sposób ataku na BM24 bez próby wyjaśnienia sprawy.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Bernard

81. "Że też nie można takich spraw rozwiązywać normalnie"

kataryno ja się o tym dowiedziałem gdy wieczorkiem usiadłem do kompa i otworzyłem pocztę. Dostałem mejla od zaniepokojenej osoby która nadziała się na notkę pana Krawczyka. To Pan Krawczyk opluł i napisał notkę i nie raczył się uprzednio skontaktować ani sprawdzić. Zablokował komentarze pod postem by nikt nie mógł tego wyjaśnić, doznaje też samozadowolenia komentując post GM na ten temat wrzucony na SG, a np. Franka post nie dostąpił takiej łaski. Masz rację dziecinada. Powiem więcej. Żenada. A to o czym piszesz - ciekawe. Ale ja nie wierzę w pożytki z takich przypadkowych wizyt. pozdrawiam Bernard
avatar użytkownika kataryna

82. @ Maryla

Nie, nikt mnie nie wyzwał. Dziwi mnie reakcja pana Krawczyka, jeśli zamieszczenie wpisu na blogu (czytałam go w pierwotnej wersji i uważam za obraźliwy) było jego pierwszym odruchem to jestem naprawdę zaskoczona, tym bardziej po dwóch latach codziennego doświadczania oczywistego faktu, że emocje, zwykle niepotrzebne, uruchomić bardzo łatwo a zatrzymać potem trudno. Pierwszym krokiem powinien być kontakt z Blogmedia, sprawdzenie czy mają z tym coś wspólnego i szukanie rozwiązań. Ja do swojego przekierowywacza napisałam (na blogu bo nie miałam do niego żadnego kontaktu) prośbę o kontakt i się skontaktował. Wielkie mecyje.
avatar użytkownika kataryna

83. @ Bernard

"To Pan Krawczyk opluł i napisał notkę i nie raczył się uprzednio skontaktować ani sprawdzić. Zablokował komentarze pod postem by nikt nie mógł tego wyjaśnić, doznaje też samozadowolenia komentując post GM na ten temat wrzucony na SG, a np. Franka post nie dostąpił takiej łaski. Masz rację dziecinada. Powiem więcej. Żenada." Pełna zgoda, niestety. Nie dość, że popełnił błąd to teraz niepotrzebnie nakręca emocje. Jego sprawa ale pożytku z tego nie będzie dla nikogo. Jedyne co może teraz zrobić to przeprosić w osobnej notce, wyciszyć dyskusję. I szukać sprawcy. A jak znajdzie i okaże się, że miał rację, triumfować. "A to o czym piszesz - ciekawe. Ale ja nie wierzę w pożytki z takich przypadkowych wizyt." Ja też nie wierzę.
avatar użytkownika geralt9

84. bez sensu

Nawet jeśli ktoś wykupił taką domenę i przekierował tutaj to nie powód do nazwania nas złodziejami. Nikt nie przekierował żadnego salonowego bloga tutaj, tylko zadał sobie trud kupienia domeny o podobnej nazwie. Głupie ale nikomu nikt nic nie ukradł! A może Panu Krawczykowi zginęła własność intelektualna i teraz za każdym razem gdy ktoś będzie używał nazwy salon, nowy salon, stary salon, salon kropka sralon Pan Krawczyk będzie cierpiał z powodu kolejnej kradzieży? Niech żyje socjalizm.
avatar użytkownika poldek34

85. Maryla, Franek

w tej sytuacji najlepiej do p.Krawczyka wysłać maila i poprosić o wyjaśnienie: - skoro nie została wykupiona więc niech wyjaśni insynuację - a skoro ktoś spoza administrachu blogmedia się zabawił to również - jak mi się wydaje - możnaby na salonio zamieścić oświadczenie. Nie można tego tak zostawić gdyż to skutkuje czarnym pr na blogmedia24. A zawsze lepiej jest się pieknie różnić, niż pozostawiać niedomówienia w niewyjaśnieniu. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam!
*** w poszukiwaniu światła w szarej codzienności.. .
avatar użytkownika Maryla

86. Miki- zostaniesz zablokowany

to strona prawicowa, prywatna, więc zegnam. JUZ TU NALAZŁO LEWIZNY? wYsTARCZY, ZE TOLERUJEMY U SIEBIE GNIEWOMIRA.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

87. Staszku

meil został wysłany do p.Krawczyka i do p. Janke. Oczekujemy wyjasnień i przeprosin. pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika miki

88. Marylka - złość piękności szkodzi

na pewno wam się tutaj narzucać nie będę - śpij spokojnie. Ino z prawicą to ty masz tyle wspólnego, co ja z klerem. Ale to już całkiem inna bajka :)
avatar użytkownika Rzepka

89. Uprzejmie informuję

,że konto "miki" zostało zablokowane
avatar użytkownika Maryla

90. Rzepka

dlaczego prosiłam - to już chyba jasne. Przynajmniej Miki nie ukrył sie pod innym nickiem, jak Infidel i przez to był "rozpoznawalny" bez dochodzenia, kto zacz i po co sie tu znalazł. pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Rzepka

91. Powody zablokowania

"miki" są jasne - podała je Maryla. Ktoś, to nie uczestniczy merytorycznie w dyskusji, a w sposób obraźliwy odnosi się do innych osób, nie jest tu mile widziany. To jest portal prywatny, prawicowy, nie każdy może być jego uczestnikiem. A już na pewno nie osoba, która zarejestrowała się tylko po to, by trollować. Nie chcemy mieć kłopotów z takimi gośćmi. Rzepka
avatar użytkownika Franek

92. Podsumowując dyskusje chcę napisać kilka spostrzerzeń

Najpierw Wszystkim dziękuję że ani przez chwilę (może poza Staszkiem na początku) nie zwątpili we mnie .

Ta sprawa wygląda bardzo dziwnie . Od samego początku pojawiło się sformułowanie "Właściciele Blogmedia24" - Otóż takich (kilku) nie ma . Wiadomo (Panu Krawczykowi też ) że jedynym właścicielem domeny jestem ja - Franciszek Gajek . Fakt że zrobiłem to w imieniu naszego zespołu - ale formalnie jest jeden właściciel.

Już w pierwszym liście napisałem o tym. Ale okazało się że nie dotarło to ani do Pana Krawczyka ani do "profesorów" opisujących "zdarzenie" (którego nie było) na S24. Nie wymieniam tu tych ludzi (nicków) bo wiecie o kogo chodzi. Słuszne są zatem sugestie aby sprawę wyjaśnić do końca.

Wydaje się że chyba lepiej zakończyć ją w tym miejscu. Efekty uboczne są bowiem takie że Salon24 ma poważny problem z blogerami (komentatorami) prawicowymi. Blogmedia24 "spadł" na "cztery łapy" - może nawet zyskał bo "ruch był jak na Marszałkowskiej" . Pana Krawczyka nie przekonamy bo napisał "mimo wszystko banery usunąć" a Pan Gniewomir napisał "żarty się skończyły" -

Co to zatem dodawać. Dochodzą jeszcze sygnały od naszego dostawcy domeny że "tropią" pewnego użytkownika co uaktywnił się w tych dniach i strasznie przeszkadza. To także może być przyczyną naszych technicznych problemów Róbmy swoje - w spokoju przygotowujmy swoje przekształcenia i wzmocnieni tym bezwzględnie brutalnym atakiem pokażmy że chcemy osiągnąć sukces - i osiągnijmy go

Pozdrawiam Wszyskich

avatar użytkownika ckwadrat

93. Dobre podsumowanie - zakończmy zatem temat

Przynajmniej dopóki nic nowego się nie pojawi. Odetchnijmy trochę, a i dajmy odetchnąć serwerom naszego dostawcy, które tak się zagrzały, że zagroził nam zablokowaniem konta. W sumie też dziwny szantaż, ale mnie już nic nie zdziwi. Obawiam się, że staliśmy się dla kogoś sporym zagrożeniem..
avatar użytkownika yattamanka

94. Nic o nas bez nas!

Cała ta sprawa jest niesmaczna. Wiele oczywiście "bardzo trudnych do sprawdzenia śladów oraz totalny brak czasu na tropienie sprawcy" świadczą o kiepsko przygotowanej prowokacji. Myślę, że na tym etapie już wszyscy wiedzą że to ktoś "obcy" podłożył świnie, tylko teraz już jakoś tak głupio to głośno powiedzieć. Pewien uczony powiedział dawno temu że 1/3 więźniów siedzi za "niewinność". Nas również skazano bez procesu. Jak a dawnych czasów: w lochu stan skazańców - 1 sztuka się zgadza - idźmy na bal i dajmy już temu spokój... No ale cóż - jaki prowokator taka prowokacja - MARNA... ale cel osiągnięty - smród pozostał... Możemy tak sobie chyba godzinami pisać tylko że nasz skazańczy głos przeciwko "ich" głosom nie ma wielkiego znaczenia. Tak umiera demokracja... [']
yattamanka "Eh, gdyby tak skrzydła mieć, ogromne i tęczowe..."
avatar użytkownika giz3

95. cuda cuda ogłaszają

czytam sobie tutaj co się wyprawia z tym całym Salonem i po prostu pusty śmiech mnie ogarnia "jak dzieci, jak dzieci" - jak to mawiała mała myszka gdy w czasie nocnej eskapady w stonę lodówki przechodziła obok zastawionej na nią pułapki. Z Salonem24 zrobiła się całkowita kicha. Już nic tam nie chodzi i nie działa a jeżeli już to tylko na zasadzie czystego przypadku. Tak to bywa, gdy zapomina się o starej rzymskiej zasadzie, że lepsze może być i bywa, wrogiem dobrego. A Gniewko to niech się zajmie prowadzeniem blogu Palikota czyli dopilnuje aby był zarejstrowany i opłacony a jak ma fantazję i ochotę to niech wszystkich na ten blog przekierowuje. Wszystkim w kraju i zagranicą będzie wyskakiwała blog Palikota jako strona startowa we wszystkich przeglądarkach. Prawdę powiedziawszy to mi żal tego Salonu24, że tak im wszystko się porypało. Salon24 miał jedną niezaprzeczalną, przynajmniej dla mnie, zaletę, że tam można było spotkać opinie bardzo różne, od prawa do lewa plus różnych trudnych do zakwalifikowania świrusów. Można więc było się poprzekomarzać a nawet rozłożyć na łopatki jednego z drugim mądralę wykazując mu kompletną indolencję czy chociażby brak logiki w rozumowaniu. Czyli można było powalczyć i wykonać przy okazji kawał dobrej roboty uświadamiającej. Z całym szacunkiem dla blogerów z BM muszę przyznać, że wchodząc tutaj ja doskonale wiem czego można się spodziewać. W pierwszej kolejności tekstów dobrze napisanych i merytorycznie przekonywujących. W takiej sytuacji pozostaje mi niewielki margines do polemiki a właściwie w większości przypadków mogę jedynie napisać, tak dokładnie, w pełni się zgadzam itp. Jednym słowem postaje tutaj takie towarzystwo wzajemnej adoracji poklepujących się po plecach i na dłuższą metę to dobre nie jest. Bo to usypia czujność i może się nam wydawać, że wszyscy dookoła myślą podobnie. Pozostali co myślą inaczej nie warci są uwagi, bo to banda matołów czy esbecka zaraza. Przyznacie chyba, że jednak nie o to nam chodzi gdy siadamy do kompa i zabieramy głos w sprawach tyczących naszego ukochanego kraju, nas wszystkich. Dlatego zwracam na to uwagę i nakłaniam do refleksji. Na koniec, wracając do tej całej zadymy z domenami to sądzę, że sprawa jest całkiem poważna. Chodzi mi o tą "absolutną nowość na polskim rynku" czyli usługę przechwytywania domen. Mianowicie, wygląda mi to na normalną bandziorkę z gatunku firm rewidykujących długi. Po prostu cwaniacki próbujące robić kasę na rejestracji domen się niecerpliwią, że interes za wolno się kręci i puścili w ruch taką usługę. pozdrawiam
avatar użytkownika FreeYourMind

96. Marylo

zastanawia mnie jedno: od kogo się admini s24 dowiedzieli o całej sprawie? Każde poważne dochodzenie zaczyna się od drobiazgowego przesłuchania świadków, z tej choćby racji, że częstokroć sami złoczyńcy zawiadamiają dla niepoznaki o popełnionej zbrodni. Należało więc owym adminom zastosować najpierw zasadę: kto poczuł, ten wytoczył :), a potem dopiero urządzać krucjatę z blogerami, pozdr
avatar użytkownika FreeYourMind

97. Marylo (2)

najśmieszniejsze jest chyba to, że sam Krawczyk o całej sprawie wszystkich poinformował. Gdyby nie jego post, to nikt by nie zauważył żadnego przekierowania. Sam Krawczyk więc najpierw wywołał wilka z lasu po to, by potem przed nim uciekać :) Pozdr
avatar użytkownika Maryla

98. @FYM

Miller mawiał, ze męzczyznę poznaje sie nie po tym, jak zaczął, ale po tym, jak kończy. Cos mi sie widzi , że mamy tu do czynienia z przypadkiem Millera. pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Freeman48

99. I po krzyku

Domena nowysalon24.pl została przechwycona i zarejestrowana w serwisie Dropped.pl, pierwszym w Polsce serwisie przechwytującym domeny internetowe. Jeśli widzisz tę stronę zamiast serwisu internetowego, który znajdował się poprzednio pod tą domeną, oznacza to że domena nie została opłacona w terminie przez poprzedniego właściciela i nastąpiło jej przechwycenie. Domena została zarejestrowana dla jednego z klientów serwisu Dropped.pl.
___________________________________________________________ "Jeśli ludzie występni zjednoczą się ze sobą, tworząc siłę, to ludzie uczciwi powinni zrobić to samo. Przecież to takie proste". (L.Tołstoj - Wojna i pokój)