Kapitulacja ITI - sukces bojkotu!

avatar użytkownika Redakcja BM24

Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa z wielką nadzieją i radością przyjmuje informację o powrocie klubu do jego tradycyjnego herbu z 1957 roku. Powrót ten i rezygnacja z tzw. "trumny", czyli logo z roku 2006, były jednym z głownych postulatów kibiców w rozmowach z przedstawicielami KP. Stanowisko SKLW od chwili zastąpienia herbu Legii pseudohistorycznym logo było jednoznaczne: prawdziwe i trwałe porozumienie nie będzie możliwe, dopóki tradycja Legii nie zostanie w należyty sposób uszanowana. Powrót do herbu jasno pokazuje, że bezkompromisowa postawa kibiców była w pełni uzasadniona, a prowadzony przez fanów bojkot tzw. "trumny" okazał się niezbędny, by zarząd KP odstąpił od błędnej decyzji. Jednocześnie chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, iż powrót Legii do własnego herbu trudno traktować w kategorii "dobrodziejstwa", gdyż poszanowanie tradycji jest obowiązkiem każdego, w tym również aktualnego, właściciela Legii Warszawa - niezależnym np. od potrzeb kampanii marketingowo-promocyjnej nowego stadionu.

Niezależnie jednak od faktycznych motywacji działań KP, przyjmujemy decyzję zarządu za dobrą monetę przed dalszymi rozmowami dotyczącymi porozumienia. Przypominamy, że kwestia herbu była jego punktem najważniejszym, ale nie jedynym - w fazie projektowej porozumienia na końcowe postanowienia akceptowalne dla obu stron oczekuje cały pakiet tematów znanych przedstawicielom SKLW i KP oraz Przewodniczącej Rady M.St. Warszawy. Liczymy na szybsze, niż w przypadku herbu i równie pomyślne dla zorganizowanego ruchu kibicowskiego sfinalizowanie pozostałych kwestii, z których najważniejszą na dzisiaj pozostaje określenie cen pojedynczych biletów na poziomie adekwatnym zarówno do oferty sportowej, jaką aktualnie proponuje KP, jak i statusu majątkowego wszystkich kibiców Legii, który jest bardzo zróżnicowany.

Zgodnie z wcześniejszymi oświadczeniami SKLW, podtrzymujemy, że protest może zakończyć wyłącznie formalnie zaprezentowane stanowisko obu stron we wszystkich kwestiach będących przedmiotem negocjacji. Świadomi poparcia i wielkiej pomocy, jakich od lat udzielają nam kibice nie tylko Legii, włącznie z wszystkimi zorganizowanymi fanklubami, ale również fani klubów z całej Polski i nie tylko - za które serdecznie dziękujemy, nie możemy sobie pozwolić na zakończenie protestu w chwili, gdy odnieśliśmy sukces w najbardziej symbolicznej sprawie, gdy jednak inne wciąż czekają na końcowe stanowisko KP.

Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa

Legia wraca do herbu

SKLW spotkało się z Prezydent Warszawy. Komunikat SKLW o herbie

 

Polecam piwo wypromowane przez legionistów - Legion Pils

Dotychczas piwem kibiców stołecznego klubu było Królewskie, marka z portfolio Grupy Żywiec, sponsora klubu. Teraz Królewskie będzie musiało konkurować z nowym brandem piwnym. Legion Pils w sposób bezpośredni nawiązuje bowiem do barw, tradycji i historii klubu.
Producent, Browar Fuhrmann z Połczyna Zdroju zapewnia, że Legion Pils będzie się znacząco odróżniać od innych piw, produkowanych m.in. przez duże koncerny.

 

Nowe piwo i napój energetyzujący mają być tymi, z którymi będą się identyfikować kibice stołecznej drużyny piłkarskiej.

 

Ze strony http://koniec-iti.eu/ :

Etykietowanie:

3 komentarze

avatar użytkownika cog19

1. Kto nie chciał

Aby kibice zrozumieli że Imperium ojca Adama Michnika jest imperrium diabła.