Najnowsza reklama piwa "Tyskie" emitowana w mediach to policzek dla Polaków .
W okresie żałoby narodowej po tragicznej i wciąż nie wyjaśnionej śmierci Prezydenta Polski i 95 osób towarzyszących Mu na uroczystości obchodów 70 lecia mordu na Polakach w Katyniu, w mediach propagauje sie reklamę korespondującą ze 'spasiba" ITI i Gazety Wyborczej.
GAZPROM wykupił kolejną reklamę? Po ITI "SPASIBA" od AGORY i Michnika
Producent piwa "Tyskie"
Zarząd
Gary Haigh
dyrektor generalny
w Kompanii Piwowarskiej od czerwca 2009 roku
telefon: +48 22 351 23 04
W SABMiller od 2005 roku. Przed objęciem stanowiska dyrektora generalnego Kompanii Piwowarskiej był dyrektorem generalnym ds. Importu w SABMiller Europe. Gary Haigh zdobywał swe bogate doświadczenia w wielu krajach i różnych branżach dóbr konsumpcyjnych (FMCG). Pracował jako dyrektor marketingu w firmie Procter and Gamble w Wielkiej Brytanii, a następnie w Pepsi Cola International – najpierw jako szef marketingu, a później jako dyrektor generalny odpowiedzialny za Cypr, Węgry i Austrię. Rozwijał także karierę jako dyrektor marketingu w brytyjskim oddziale Pizza Hut. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał kierując belgijskim i holenderskim oddziałem Diageo, na stanowisku Dyrektora Generalnego, zaś następnie - jako szef marketingu Guinnessa w Wielkiej Brytanii - Gary Haigh zdobył dogłębną znajomość branży piwnej.
Jest absolwentem Uniwersytetu Cambridge (literatura angielska). Jest żonaty i ma dwie córki.
Paweł Sudoł
prezes zarządu
w Kompanii Piwowarskiej od 1974 roku
telefon: +48 61 878 7528
Prezes zarządu Kompanii Piwowarskiej od momentu jej powstania w 1999 roku. Tuż po zakończeniu studiów na Wydziale Towaroznawstwa poznańskiej Akademii Ekonomicznej trafił do Pepsi-Coli, która miała swą rozlewnię w poznańskim browarze. Od 1990 roku prezes Lecha Browarów Wielkopolski SA, potem w połączonych browarach w Kompanii Piwowarskiej. Aktywnie działa w zarządzie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - organizacji, która skupia największych producentów piwa w Polsce i reprezentuje ok. 90% rynku.
Marzena Piórko
wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji
w Kompanii Piwowarskiej od 1997 roku
telefon: +48 61 878 7676
Zanim trafiła do Tyskiego Browaru Książęcego w 1997 roku pracował w Agencji Badawczej PENTOR i w firmie Leco Instrumente zarządzając sprzedażą. W Kompanii Piwowarskiej pełniła różne funkcje, począwszy od zarządzania centralnym Trade Marketingiem, przez dyrektora Regionu Centrum i Dyrektora ds. Operacyjnych. W między czasie Marzena zdobywała także doświadczenie w firmie Agros Nova będąc odpowiedzialną za sprzedaż.
Marzena jest absolwentką Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej.
Lawrence Fry
wiceprezes ds. finansów i administracji
w Kompanii Piwowarskiej od 2006 roku
telefon: +48 61 878 7810
Do Kompanii Piwowarskiej dołączył po czterech latach zajmowania stanowiska dyrektora finansowego SABMiller w Rosji. Wcześniej pracował na różnych stanowiskach w centralnej i wschodniej Europie, między innymi był dyrektorem finansowym sieci telewizyjnej na Ukrainie, a także kontrolerem finansowym w firmie Rothmans we Wspólnocie Niepodległych Państw.
Jacek Kopiejewski
wiceprezes ds. produkcji i techniki
w Kompanii Piwowarskiej od 1984 roku
telefon: +48 61 878 7895
Zanim trafił do browaru w Poznaniu, w latach 1981 - 1984 pracował w Poznańskiej Fabryce Maszyn Żniwnych – najpierw jako konstruktor maszyn rolniczych, a później jako dyrektor pionu kontroli jakości. W poznańskim browarze pełnił różne funkcje, począwszy od zastępcy szefa techniki, przez menedżera projektów i dyrektora inwestycji. W zarządzie Lecha Browarów Wielkopolski był wiceprezesem odpowiedzialnym za produkcję i rozwój techniczny. Od 1999 roku te same obowiązki wypełnia jako wiceprezes Kompanii Piwowarskiej.
Wojciech Moliński
wiceprezes ds. personalnych
w Kompanii Piwowarskiej od 2008 roku
telefon: +48 61 878 7511
W latach 2005-2008 był członkiem zarządu ds. personalnych w Volkswagen Poznań. Wcześniej związany był z Philips Lighting Poland oraz Wavin Metalplast-Buk. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w kierowaniu pracą działów Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Z wykształcenia psycholog, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
W Kompanii kieruje pracą działu Human Resources i z żelazną konsekwencją realizuje koncepcję KP jako najbardziej pożądanego i prestiżowego miejsca pracy.
Jessica Spence
wiceprezes ds. marketingu
w Kompanii Piwowarskiej od 2009 roku
telefon: +48 61 878 7676
Jessica Spence już od dłuższego czasu była związana z firmą SABMiller. Zanim przyjechała do Polski, zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu, pracując dla SABMiller na Słowacji. Wcześniej piastowała stanowiska marketingowe w Rosji oraz w SABMiller plc.
Jessica ukończyła studia w Cambridge University oraz studia podyplomowe w London School of Economics. Posiada także dyplom MBA, który zdobyła na Insead, jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie. Zanim trafiła do SABMiller, pracowała w takich firmach jak J Walter Thompson czy Leo Burnett.
Aktualny skład Rady Nadzorczej Kompanii Piwowarskiej to:
- Alan Clark
- Nigel Cox
- James Wilson
- Andrew Walter
- Christopher Ritchie
- Richard Davies
Akcjonariusze:
SABMiller (South African Breweries - Miller) - druga największa firma na świecie, zajmująca się produkcją i sprzedażą piwa. Firma została utworzona w 2002 roku poprzez połączenie South African Breweries z Miller Brewing. Spółka jest notowana na LSE, wchodzi w skład FTSE 100. Największym udziałowcem jest Altria Group, która w 2009 r. posiadała 28,6% akcji, czwartym co do wielkości akcjonariuszem jest polski przedsiębiorca Jan Kulczyk (3,8 % akcji). W 2005 roku w skład spółki wszedł Browar Bavaria, a w 2007 r. SABMiller przejął holenderski browar Grolsch, kupując go za 816 mln euro [1]. W Polsce do spółki należą browary Kompanii Piwowarskiej. Spółka wykupiła browary w 60 krajach na całym świecie, a sześć marek z jej portfolio należy do 50 najcenniejszych na świecie.[2]
http://pl.wikipedia.org/wiki/SABMiller
Szykujmy się do ostrej kampanii sprzeciwu.
I pamiętajmy - to my, jako konsumenci decydujemy, czy SABMiller zbankrutuje w Polsce, czy nie.
Polecam piwo wypromowane przez legionistów - Legion Pils
Dotychczas piwem kibiców stołecznego klubu było Królewskie, marka z portfolio Grupy Żywiec, sponsora klubu. Teraz Królewskie będzie musiało konkurować z nowym brandem piwnym. Legion Pils w sposób bezpośredni nawiązuje bowiem do barw, tradycji i historii klubu.
Producent, Browar Fuhrmann z Połczyna Zdroju zapewnia, że Legion Pils będzie się znacząco odróżniać od innych piw, produkowanych m.in. przez duże koncerny.
Nowe piwo i napój energetyzujący mają być tymi, z którymi będą się identyfikować kibice stołecznej drużyny piłkarskiej.
Ze strony http://koniec-iti.eu/ :
Dyrektor browaru podkreśla, że znaczącą rolę w przygotowaniu projektu odegrali kibice. M.in. aktywnie uczestniczyli w opracowaniu etykiety, wybierali typ piwa oraz jego cechy. Będą także czerpać korzyści ze współpracy z browarem.
- Stały procent od sprzedaży będzie przeznaczany na wspieranie niezależnego ruchu kibicowskiego, finansowanie wyjazdów osób niepełnosprawnych, wspieranie inicjatyw kibiców, organizację turniejów piłkarskich dla kibiców Legii z całej Polski, wspieranie piłki młodzieżowej. W przyszłości również ze środków pozyskanych ze sprzedaży piwa Legion Pils możliwe będzie finansowanie opraw podczas meczów rozgrywanych przez drużyny i sekcje Legii Warszawa - mówi Michał Wójcik, rzecznik SKLW."
http://www.portalspozywczy.pl/inne/piwo/wiadomosci/kibice-legii-wraz-z-r...
A wnętrze głównego pubu przy stadionie wygląda tak :)
http://i50.tinypic.com/4udq52.jpg
1 komentarz
1. to jest przeciętny konsument piwa do którego kierowane
są reklamy. Czy taki konsument kupi Tyskie?
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl