Okłamywali nas konkretni ludzie, konkretni "dziennikarze" i realizatorzy programów. Okłamywali nas konkretni decydenci w redakcjach - jakie zdjęcie dobrać, jaki tekst zatwierdzić.

Konkretne redakcje, konkretne zespoły ludzi którzy tę propagandę uprawiali. Całkiem świadomie, z premedytacją, z konkretnym zamiarem - odciąć naród od prawdziwych informacji, od prawdziwej wiedzy o Prezydencie.

Stworzono całą politykę oszczerstw, po to, żeby z nazwiskiem Kaczyński kojarzyło się słowo obciach.

Ten tydzień pokazał dowodnie na ile ta strategia była skuteczna - dopiero po śmierci Prezydenta naród w drodze ekspiacji gromadził się przed pałacem prezydenckim. A więc prawie się udało. Prawie się udało oszukać naród.

To że taka akcja dezinformacyjna, na taką skalę była możliwa wynikało z zasobów finansowych koncernów medialnych, które brały w tym udział. Dlatego żeby się to nie powtórzyło trzeba skupić się na źródłach finansowania tej akcji - reklamach firm zamieszczanych w GW i TVN.

Masowa akcja protestacyjna skierowana do tych firm powinna uświadomić właścicielom mediów, że podobne akcje dezinformacyjne, będące w istocie sprzeniewierzeniem się misji dziennikarzy - nie będą w przyszłości możliwe.

Dlatego założyliśmy na Facebooku grupę koniec-zniewag

http://www.facebook.com/group.php?gid=112507352114581&v=wall

Będą tam publikowane informacje w jaki sposób wpłynąć na media w określonym wyżej kierunku.

 

http://czarnowidz.salon24.pl/172345,klamstwo-bylo-konkretnego-autostwa