Wkurzyłem się dzisiaj. Cholera mnie bierze. Do wyborów mamy jeszcze tylko cztery lata.

avatar użytkownika michael

*

Musimy się ostro brać do roboty, już teraz wybierać strategie działania, weryfikować argumenty, zastanawiać się jak dotrzeć do milczącej większości, jak i czym przekonać zdezorientowanych, że lepiej popełnić harakiri, ewentualnie zrobić se puku, niż głosować Platformę Obywatelską albo jej lewackich satelitów. Szanujmy naszych rodaków, uwierzmy w racjonalność ich wyborów i szukajmy już teraz właściwych sposobów dotarcia do różnych racjonalności głosujących.

MarkD zebrał już ponad siedemset afer Platformy Obywatelskie, dalsza praca nad tym archiwum dokumentującym najaktualniejsze zbrodnie przeciwko narodowi polskiemu, jest niezbędna. Ale uważam, że aby dotrzeć do różnorodnych racjonalności polskich wyborców trzeba wybrać z tego wielkiego zbioru konkretne przykłady, najskuteczniej trafiające do różnych typów ludzkiej wyobraźni.

A teraz, dlaczego bierze mnie cholera?

Krzysztofjaw znalazł dramatyczny trop, morderczą informację na swouim blogu: http://blogmedia24.pl/node/52844 lub http://krzysztofjaw.blogspot.com albo http://krzystofjaw.salon24.pl/356850,deficyt-budzetowy-polski-gnijacy-cud-d-tuska

Cytuję mały fragmencik:

Jest to wzrost wprost niewiarygodny! Taka informacja powinna była wystarczyć, aby podczas wyborów spokojnie dać wieczne odpoczywanie od polityki całemu PO wraz z jego Słonecznym Guru.

Koniec cytatu.

Informacja jest jak uderzenie młota, a mimo to, nie widzę żadnego poważniejszego zainteresowania. Co jest?

Nawet poszukiwania w Google są prawie, że bezskuteczne. To, że nie interesuje się taką wieścią Trybuna Ludu, GW-no, wp, onet, nonet i TVN24 - nie dziwię się. Oni są od tego, aby chować takie wieści pod dywan. Jest dyskusja pod tym tekstem w Salonie24, jest u niepoprawnych.
Ale dlaczego nie budzi to zainteresowania w blogmedia24 - tego już nie rozumiem.

Andy-aandy napisał dzisiaj felieton, znowu zacytuję:
 

Kto chce być orłem, powinien przestać być szczurem

Władza kosztuje. W tym felietonie jest jeden malutki rozdzialik zatytułowany: Władza to nie środek do celu; władza to cel. Celem władzy jest władza.

Posiadanie władzy, nawet kosztem setek milionów niewinnych ofiar było jedynym celem dla komunistycznych bandytów w państwie sowieckim oraz całym podporządkowanym interesom Kremla bloku komunistycznym.

Podobnie jest także i w PRL-bis, gdzie dla grupy trzymającej władzę w założonej przez agentów służb specjalnych z PRL partii zwanej PO nie liczą się miliony bezrobotnych, nie liczy się żaden interes państwa, czy społeczeństwa...

I znowu koniec cytatu. W roku wyborczym za władzę trzeba solidnie zapłacić.

Słowa o tym, że celem władzy jest władza, są bardzo przewrotne, rzeczywistość tak wygląda, jak gdyby naprawdę chodziło tylko o władzę. Ale na nasze nieszczęście, władza jest dla nich celem pośrednim, a za nią stoją pieniądze, dużo pieniędzy, bardzo dużo pieniędzy, ogromnie dużo pieniędzy, które trzeba nam wszystkim ukraść, dobrze zapłacić komu trzeba, podzielić się solidnie z kim trzeba, aby wspierał ich władzę jak trzeba i gdzie trzeba, a wtedy 0,2 do 0,3% zrabowanych pieniędzy można bezpiecznie włożyć do własnej kieszeni.

Obejrzyjmy film zamieszczony wczoraj przez Sierotę. Obejrzyjmy ten film bardzo uważnie. Widać, jak Rząd Platformy Obywatelskiej, działając wspólnie i w porozumieniu z innymi najwyższymi organami Państwa, zdziera nam przez głowę spodnie, razem ze skórą z naszego tyłka, oddając za darmo biliony złotych naszego polskiego majątku.

Oni, w sposób naprawdę bezczelny, wywłaszczają nas z naszych własnych gaci, zupełnie bez sumienia, by później pozwolić na bezkarny rabunek naszego polskiego Skarbu Narodowego na olbrzymie kwoty. Dopuszczają do tak ogromnej grabieży, tysiąckrotnie większej niż ten zafajdany dług budżetu. Panowie władcy mają wszystko i wszystkich absolutnie gdzieś.

Mają nas wszystkich w wielkim GWnie, w grubej rurze na samym końcu odbytu. Obejrzenie tego filmu powinno wszystko wyjaśnić. Kradnąc biliony, nawet do łba im nie przyjdzie, aby z tego choć trochę zostawić na uregulowanie długu, który sami zrobili, a który my będziemy musieli spłacać przez dziesiątki lat.

WSZYSTKIE OFERMY, KTÓRE GŁOSOWAŁY NA PLATFORMĘ OBYWATELSKĄ, OBEJRZYJCIE TEN FILM. ZOBACZCIE JAK ONI STARAJĄ SIĘ, JAK BIEGAJĄ, JAK LATAJĄ ABY DOPILNOWAĆ, BY NAS SPRZEDAĆ.

POPATRZCIE JAK DBAJĄ, ABY STAŁO SIĘ TO NA ZAWSZE, ABY JUŻ NIGDY NIE MOŻNA BYŁO TEGO ODZYSKAĆ. OBEJRZYJCIE, JACY SĄ DOBRZE PRZYGOTOWANI I KOMPETENTNI, GDY POZBYWAJĄ SIĘ NASZEGO MAJĄTKU NARODOWEGO.

PREZYDENT PODPISAŁ TĘ RABUNKOWĄ USTAWĘ, W DWA TYGODNIE. TAK MU SIĘ SPIESZYŁO, ABY BANDYCKA GRABIEŻ STAŁA SIE FAKTEM.
A WSZYSKO W JEDNYM CELU, ABY WAS, GŁOSUJĄCYCH NA PLATFORMĘ OBYWATELSKĄ JUŻ ZA TYDZIEŃ MOŻNA BYŁO W SKARPETACH PUSZCZAĆ.
NA GOLASA, NA ŚNIEG.

WSZYSCY, WYBRANI PRZEZ WAS POSŁOWIE PLATFORMY OBYWATELSKIEJ, POSŁOWIE SLD, PSL, ONI WSZYSCY PRZYŁOŻYLI DO TEGO SWOJE TRZY GROSZE.

AŻ NÓŻKAMI PRZEBIERALI, ABY ZROBIC TO JAK NAJPRĘDZEJ.

JUDASZOWA GORLIWOŚĆ.

SPRZEDALI POLSKĘ ZA SZKLANE PACIORKI.

ONI TO JUŻ ZROBILI.

I CHOLERA MNIE BIERZE, ŻE NIKOGO TO NIE OBCHODZI.

A TERAZ BĘDZIECIE MOGLI SOBIE LECIEĆ DO TELEFONU, DZWONIĆ DO WASZEGO KOCHANEGO SZKŁA KONTAKTOWEGO.
Ja, drwin pana Miecugowa, które wtedy usłyszycie, nie jestem ciekaw.

Ten film powinni nauczyciele dzieciom w szkołach puszczać, aby zabroniły rodzicom na Platformę głosować.


http://www.youtube.com/watch?v=LUv8Khqgea8
http://blogmedia24.pl/node/52808
 

Jestem tylko ciekaw, co ma z takich interesów taka Henryka Bochniarz, która za Platformą murem stoi. O to, co ma z tego taki Hołdys, nie pytam. To akurat jest jasne. Dzięki temu może czasem w telewizji pokazać swój najnowszy czarny berecik. Są tacy, którzy matkę są gotowi sprzedać za mdły uśmiech cesarzowej, innym wystarczą srebrniki trzy, a są tacy, którzy dają od tyłu dopiero za trzydzieści.

 

* * *

_______________________________________________________
następny - poprzedni

21 komentarzy

avatar użytkownika Sierota

1. @Michael

RE: Musimy się ostro brać do roboty

No tak, lecz jest problem, że chętnych do kolektywnego działania brak, co widać po notach. Każdy sobie rzepkę skrobie ;-) i w sumie nic dziwnego, bo tak było zawsze i tak już pozostanie. Taka natura Polaka, że ma własne racje i własny patent ;-) 

4 lata czasu szmat ;-) a gdy w międzyczasie coś zwali się na plecy pewnie skrzykną się blogerzy i też coś sklecą ;-) Albo nie. Na dwoje babka wróżyła ;-)



avatar użytkownika michael

2. @ SIEROTA - Nie chodzi o kolektywne ale o STRATEGICZNE działanie

Aby jednak cokolwiek można było zrobić, to po prostu trzeba chcieć. Ale nawet chcąc, musimy sobie uświadomić skąd biorą się przeszkody, na czym one polegają i spróbować je pokonać. Potrzebne jest także pozbyćie się fałszywych stereotypów, głupich przesądów, które paraliżują ludzi, zanim jeszcze zabiorą się do działania.
Najpierw jednak trzeba chcieć.
Stać na środku Agory, posypywać sobie głowę popiołem, rwać włosy z głowy można nawet przez setki lat.

Dlatego cholera mnie bierze, gdy pada propozycja, aby zająć się czymś konstruktywnym, widzę brak zainteresowania.
I UWAGA!
Nie chodzi i zainteresowanie moją osobą i moimi propozycjami.
Absolutnie nie!
Chodzi o zainteresowanie sposobem podejścia do misji, która stoi przed nami.

Zauważ, wyżej napisałem o Twojej prezentacji, u filmie, który Ty znalazłeś. Film jest naprawdę wstrząsający. I cholera mnie brała, gdy widziałem brak zainteresowania tym filmem. Wkleiłem ten film u siebie na blogu, wkleiłem wyżej w dzisiejszej notce, spróbowałem nawet wkleić w blogu Krzysztofajaw w Salonie 24. Tyle, że akurat nie udało się. Ale przynajmniej zostawiłem tam aktywny link. Tak czy inaczej to właśnie ten film, jest sam w sobie intelektualnym zadaniem, który może być włączony i wykorzystany w naszej wspólnej strartegii działania.
Jako bardzo ważny, strategiczny cel - odzyskanie zrabowanego Polsce majątku narodowego.
W filmie była mowa, o tym, że pierwowzór tej ustawy zostatał zaskarżony jako akt bezprawny, a próba jej przeforsowania traktowana jako przestępstwo. Ustawa, odzrucona wtedy, z tego powodu, nagle powróciła i w jeszcze drastyczniejszej formie, została przez Platformę Obywatelską przepchnięta. Stała się prawem wywłaszczenia Polaków z ich majątku, o ile zdarzy się im zamieszkanie w obszarze górniczym, objętym koncesją.
Musimy nie tylko łkać jak cmentarne płaczki, ale właczyć ten fakt do naszej już projektowanej kampanii. 
Od zaraz, od dzisiaj. 

avatar użytkownika michael

3. @ KRZYSZTOFJAW - CHOLERA MIE BIERZE, GDY WIDZĘ CO POKAZUJESZ

I WIDZĘ BRAK ZAINTERESOWANIA.

Krzysztofjaw wyszperał w materiałach GUS sensacyjną informację, która jest bardzo mocnym argumentem, do strategicznego wykorzystania w naszej misji ubiegania się o Polską Niepodległość Ekonomiczną. Cholera mnie bierze, gdy widzę brak zainteresowania sprawą, o której pisze Krzysztofjaw.

Przy okazji, zdajmy sobie wreszcie sprawę z tego, że odzyskamy naszą Dumę Narodową, odzyskamy prawo do naszej polskiej kultury i tradycji narodowej DOPIERO WTEDY, GDY ODZYSKAMY NIEPODLEGŁOŚĆ EKONOMICZNĄ.

Niepodległość Polityczna jest ściśle powiązana z Niepodległością Ekonomiczną
. Nie jest możliwa jedna bez drugiej. To jest strategiczna prawda, znana od tysiącleci we wszystkich kulturach całego świata.

PLATFORMA OBYWATELSKA bezczelnie i nawet nie ukrywając specjalnie tego co robi, wydziedzicza nas z naszego polskiego majątku narodowego i uchodzi jej to na sucho. Wystarczy, że jakiś obłędny Palikot rozdrażni opinię publiczną prowokującymi aferami o krzyż. Nawet w takim dzikim kraju jak Libia, takich facetów, którzy robią takie rzeczy, czeka los Kadafiego.

TRZEBA JASNO POWIEDZIEĆ - KRZYŻ JEST NASZĄ POLSKĄ SPRAWĄ i NIE ZGADZAMY SIĘ NA ŚWIETOKRADZTWO, POLEGAJĄCE NA WYKORZYSTYWANIU KRZYŻA DO ZAMASKOWANIA GRABIEŻY POLSKIEGO BOGACTWA NARODOWEGO.

NIE ZGADZAM SIĘ RÓWNIEŻ I STANOWCZO PROTESTUJĘ PRZECIWKO INSTRUMENTALNEMU WYKORZYSTYWANIU KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO, SPRZECIWIAM SIĘ TAKŻE ANGAŻOWANIU POLSKICH DUSZPASTERZY DO TAKICH PROWOKACJI.

Zainteresujmy się wreszcie tym, co oni robią naprawdę
. Oni przeprowadzili przez Sejm, Senat i Prezydenta wielką ustawę wywłaszczającą nas wszystkich, z naszego polskiego Majątku Narodowego, równocześnie prowokując awanturę o krzyż. Krzyż został użyty dla odwrócenia naszej uwagi. Taki był cel idiotycznych manif do których zostali namówieni głupcy w rodzaju tatarasa, taki był cel wzniecania antykatolickich prowokacji. To wszystko było i nadal jest robione dla odwrócenia uwagi. Stary złodziejski chwyt. Z przodu obelga, a z tyłu łapa na porfelu.

CHOLERA MNIE BIERZE JAK WIDZĘ, GDY CAŁA POLSKA NA TAKI PRYMITYWNY NUMER DAJE SIĘ NABIERAĆ.
 
Przecież nie chodzi tylko o to, że to te behemoty, puczymordy i gównojady reżyserują ordynarną prowokację. Chodzi o to, że te zbuki, nasz polski symbol narodowy oraz religiny, traktują instrumentalnie, chodzi o to, że Oni wykorzystują sprawę krzyża do zamaskowania zwykłego i bezczelnego złodziejstwa o gigantycznej skali.

Zrozumcie wreszcie ludzie, że oni wrzeszczą o krzyżu, a tak naprawdę im chodzi o pieniądze. Nie na krzyżu im zależy, ale na naszych portfelach.

Ostatnio zmieniony przez michael o ndz., 23/10/2011 - 12:57.
avatar użytkownika michael

4. Jaka jest CAŁA PRAWDA?

Chcąc pokonać najeźdźcę wydzierającego nas z naszej Niepodległości, najpierw musimy wiedzieć, jaki jest prawdziwy cel naszego przeciwnika. Musimy więc poznać CAŁĄ PAWWDĘ.
Potrzebna jest CAŁA PRAWDA, a nie tylko jej część. A CAŁA PRAWDA jest inna, niż to na to wygląda rzeczywistóś inscenizowana przez wroga naszych interesów.
Pierwsza część prawdziwej prawdy polega na tym, że nasi wrogowie nie mają nic do naszej polskości ani naszych wartości. To ich po prostu nic nie obchodzi ani nie interesuje, nic a nic.
Im mchodzi o nasz majatek, im zależy na naszych pieniądzach, oni nam to wszystko chcą odebrać.
Nasza Polskość, Nasza Wiara i Tradycja są tylko ich narzędziem, są środkiem działania i ich pomysłem na odwrócenie naszej uwagi od naszych pieniędzy.
Państwo Polskie, Władza jest im potrzebna tylko po to, aby zalegalizować wielką grabież. Im tylko chodzi tylko o to, aby ich złodziejstwo z pozoru wyglądało na legalne.

Gdy będziemy biedni, im będzie wszstko jedno, co się z nami stanie.
To Ich po prostu nie interesuje.
Tak jak kiedyś rozwiązywali kwestię żydowską, tak teraz rozwiążą kwestę polską.
Tak samo i z taką samą obojętnością.
Tak jak kiedyś zrobili to w Katyniu,
Tak jak teraz dzieje się w Smoleńsku.
Władza potrzebna jest im tylko po to, aby nadać zbrodni pozory legalności.
 
Dlatego pierwszym naszym krokiem jest zdelegalizowanie ich władzy.

Ostatnio zmieniony przez michael o ndz., 23/10/2011 - 14:06.
avatar użytkownika Krzysztofjaw

5. @michael

Witam

Takich "kup Tuska" można znaleźć więcej w materiałach oficjalnych... Jest straszne zamieszanie z tymi danymi. Dane o deficycie budżetu są potwierdzone i sa porażające. W przypadku długu publicznego popełniłem mała nieprecyzyjność, którą dziś sprostowałem (zdarza się w natłoku spraw - będę ostrożniejszy)..., ale nie było to dyskwalifikujące, bo tez nieprecyzyjnie podał GUS...

Mnie też cholera bierze, że gadamy o jakimś penisie, Palikocie, SLD. K...wa...! Wybory wygrało PO i w nich trzeba strzelać prawdą: wykresami, krótkimi sloganami, itd.

Widzisz... ekonimia niektórym wydaje się trudmna, ale tak wcale nie jest... Sam będąc ekonomistą wiem, że wile rzeczy to zwykła ściema dla podkreslenia ważności nauki. Mozna prościej i racjobnalniej: kazdy w domu wie, le może wydać, skąd wziąć kredyt i czy go dostanie oraz to czy musi więcej pracować czy nie... Przełożenie na ten język nie jest trudne.

"Kiełbasa na grilla za PiS kosztowała 7, 43 w Kauflandzie zł a za PO już 11 zł"!!! O to informacja podana z humorem (co by nie frażnic wrażliwości) juz mogłaby przekonywać...

Pozdrawiam serdecznie...

P.S.

Tak się zastanawiam... a gdyby tak z tych przekrętów MarkaD zrobić "coś" do przekazu (film, grafiki, krótkie slogany, zrobic listę pytań, itd...). Wiem, że trzeba czasu, ale niektórzy z nas maja dni całe wolne prawie.. a inteligencji nam stracza, technicznie można znaleźć...

A... wiesz BM24 to tez tylko trochę aktywnych ludzi...

Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)

avatar użytkownika eska

6. Michael

Wiesz, zrobiłam na Salon.24 całą serie notek na ten temat (finanse), nawet sama wykresy rysowałam.
 http://eska.salon24.pl/342861,jestem-geniuszem-finansowym-po-prostu

Źródła wiarygodne - Eurostat, bank Światowy. I co? I psinco!!!

Wystarczyłoby z tych wykresów banery porobić, zamiast twarzyczek miejscowych kandydatów 2x5m.
Ale co ja mogę?

Teraz znowu "patrioci" tłuką tematy typu czy orzeł ma być w koronie zamkniętej czy otwartej.
A za chwile będą sceny pod krzyżem w Sejmie.
Prowokacja goni prowokację i naprawdę już nie wiem, jak to przebić.

Ludzie, myślcie, to nie boli...ha, ha....

avatar użytkownika Krzysztofjaw

7. @eska

Link mi nie działa, ale spróbuję po filmie o Papieżu z salonu
Pzdr

Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)

avatar użytkownika eska

8. Link

No nie działa, nie wiem czemu, jak wklejałam, to działał - proszę wejść przez Salon.24, notka jest na miejscu.

Ludzie, myślcie, to nie boli...ha, ha....

avatar użytkownika intix

9. Michael

Witam.
Czytam Twoje Wpisy i w większości podzielam Twoje rozumowanie, trudno więc z tym polemizować.
 Dzisiaj jednak odniosę się do fragmentu Twojego komentarza:
"...Pierwsza część prawdziwej prawdy polega na tym, że nasi wrogowie nie mają nic do naszej polskości ani naszych wartości. To ich po prostu nic nie obchodzi ani nie interesuje, nic a nic.
Im mchodzi o nasz majatek, im zależy na naszych pieniądzach, oni nam to wszystko chcą odebrać.
Nasza Polskość, Nasza Wiara i Tradycja są tylko ich narzędziem, są środkiem działania i ich pomysłem na odwrócenie naszej uwagi od naszych pieniędzy.
Państwo Polskie, Władza jest im potrzebna tylko po to, aby zalegalizować wielką grabież. Im tylko chodzi tylko o to, aby ich złodziejstwo z pozoru wyglądało na legalne..."
 
Tym razem też przyznaję Ci wiele racji, ale...
W moim odczuciu, gdyby nie mieli nic do do naszej polskości i naszych wartości, nie zwalczaliby ich... Owszem, wykorzystują je, jednocześnie je depcząc, tylko po to aby właśnie je zniszczyć...aby jak najwięcej Ludzi wprowadzić w stan zobojętnienia na bierzące wydarzenia, na TO, co z Polską, z Nami robią. (Zamieściłam dzisiaj o tym notkę, o zobojętnieniu... http://blogmedia24.pl/node/52 . , przepraszam, nie zależy mi na autoreklamie, też przeżywam tak jak Ty i wielu Polaków...)

Pomyśl proszę sam przez chwilę... Dlaczego piszesz

...CHOLERA MNIE BIERZE JAK WIDZĘ, GDY CAŁA POLSKA NA TAKI PRYMITYWNY NUMER DAJE SIĘ NABIERAĆ...

Dlaczego tak odczuwasz? Czy nie dlatego, że masz głęboko zakorzenione wszystkie Najwyższe Wartości, że NIE JESTES OBOJĘTNY?
TO chcą w Nas zniszczyć wszelki siłami, wykorzystując także w tym celu Krzyż...
Piszesz, że na Krzyżu IM nie zależy...
Michael, i Ty i ja i wielu Innych wiemy, że prawdziwa Polska zawsze przy Krzyżu i pod Krzyżem stała... Uważam, że IM chodzi też o Naszą Wiarę, o Krzyż...
Chcą Nam zabrać, a może inaczej, pozbawić Nas Naszych Chrześcijańskich, Polskich Dusz... Wprowadzić w całkowity stan ZOBOJĘTNIENIA...
Wtedy zagarną WSZYSTKO...
***
Dziękuję za ten, kolejny ważny Twój Wpis.
Serdecznie Pozdrawiam.





avatar użytkownika michael

10. @ INTIX - Twój komentarz jest bardzo ważny.

Moim zdaniem teraz dzisiaj i od 10 października 2011 roku mamy najwłaściwszy CZAS na dochodzenie do właściwych perspektyw strategicznych, na ustalanie najważniejszych celów strategicznych, które naprawdę mogą doprowadzić nas do wybicia się Polski na Niepodległość.
 
Aby nasze działanie było naprawdę skuteczne, musimy także wiedzieć wszystko, co można o naszym przeciwniku, o wrogu naszej Niepodległości. Powinniśmy w miarę możliwości poznać strategię przeciwnika i rozumieć jego cele i motywy. Jesli ich nie możemy zrozumieć, to przynajmniej powinniśmy dysponować logicznym wyjaśnieniem poczynań naszego przeciwnika.

Ja na przykład nie jestem w stanie, ani sobie wyobrazić, ani zrozumieć Wasilija Błochina, któremu w Moskwie w 2011 roku ufundowano pomnik i tablicę pamiątkową. Jest to osobnik, który osobiście zastrzelił ponad 10 tysiecy osób, może nawet 15 tysięcy i więcej. To był osobnik, który szczycił się i chlubił tym, że osobiście zastrzelił Izaaka Babla i marszałka Tuchaczewskiego.
Ja tego nie jestem sobie w stanie wyobrazić, nie potrafię ani nie chcę rozumieć.

Ale muszę umieć to logicznie wyjaśnić.
Otóż takie zjawisko jest możliwe z takiej cywilizacji, w której wyłaczone jest szóste przykazanie i jest wyłączony cały system aksjologiczny powiązany z tym przykazaniem. Nie ma szacunku do człowieka, do jego indywidualnej osobowości, tożsamości, aspiracji, ani jego praw, od prawa do życia poczynając.
Szóste przykazanie jest wyłączone, nie działa. Nic. Pustka.

Obawiam się, że naszym przeciwnikiem są całkowicie OBCY, których cywilizacja ma wyłączonych więcej niż to jedno przykazanie.
Proszę w tym miejscu brać pod uwagę, że posługuję się bardzo poważnym skrótem.

Wracając do rzeczy.
OBCY prowadzą w Europie wojnę aksjologiczną. Nazywam tę wojnę aksjologiczną, ponieważ OBCY niszczą cały system chrześcijańskiej cywilizacji Zachodu.
 Niszczą wszelkie więzi społeczne, więzi rodzinne, narodowe, religijne, niszczą wszelkie wartości, które stanowią o zwartości społeczeństw, o ich tożsamości, a nawet o ich świadomości. Demontują podstawowe kanony wszelkiej aksjologii, nawet takie jak pojęcie prawdy. Relatywizm, nihilizm, postmodernizm, postpolityka, dezinformacja, narracyjny marketing polityczny, oto ich narzędzia w walce z prawdą.

OBCY w Europie, ich atak na wartości naszej cywilizacji ma charakter instrumentalny. Obcy wykorzystują walkę z chrześcijaństwem, jako jedno z narzędzi stabilizujących ich władzę.  TAKA JEST PRAWDA. 

OBCY w Polsce atakują wartości naszej cywilizacji tak samo jak w całej Europie, ale oprócz tego skażeni są grzechem luksemburgizmu, polegającym na wręcz histerycznej nienawiści do Polski, do polskości oraz do wszystkiego co polskie.
I TO DOPIERO JEST CAŁA PRAWDA.

Jeśli poznajemy CAŁĄ PRAWDĘ, to wiemy dokładnie to co napisałaś

Ale do zrozumienia tego co się dzieje, konieczne jest jeszce jedno. Niepodległość Polski, do której dążymy składa się z kilku strategicznych perspektyw. Nie tylko chodzi o NIEPODLEGŁOŚĆ POLITYCZNĄ, ale także o NIEPODLEGŁOŚĆ EKONOMICZNĄ. Nie może istnieć jedna bez drugiej.

Otóż musimy wiedzieć, że nasz przeciwnik ma cel ekonomiczny, nie aksjologiczny. Naszemu przeciwnikowi chodzi o pieniądze, nasze wartości, nasza tradycja ani kultura po prostu go nie interesują. Oni to niszczą, to fakt, ale robią to tak jak pasożyt zatruwa organizm, aby pozbawić go zdolności do stawiania oporu.
Tak jak kobra swoim jadem paraliżuje zjadaną mysz, tak ONI atakiem aksjologicznym paraliżują naszą społeczną energię. 
Związek logiczny jest taki: Oni atakują nasza kulturę i religię, aby nas sparaliżować. 
A paraliżują, aby nas pożreć. 
Celem kobry nie jest paraliżowanie, ale obiadek. 

Dlatego OBCY, po przejęciu całkowitej władzy, prowokowali nas nieustannie awanturą o krzyż, aby zamaskować fakt, że w tym samym czasie udało się im za 30 milionów złotych, sprzedać prawie połowę terytorium Polski.
Władza także nie jest ich celem.
Władzę wykorzystuję tylko w celu legalizacji dokonywanej grabieży.
 To by było na tyle 

Ostatnio zmieniony przez michael o pon., 24/10/2011 - 06:27.
avatar użytkownika michael

11. eska "Jestem geniuszem finansowym, po prostu :)"

http://eska.salon24.pl/342861,jestem-geniuszem-finansowym-po-prostu
Ten link działa!

Wkurzył mnie Kaczyński..... czyli CDN*
http://blogmedia24.pl/node/52872

Ostatnio zmieniony przez michael o wt., 25/10/2011 - 02:59.
avatar użytkownika michael

12. NIE DOSTRZEGAJĄ PODOBIEŃSTWA

To nie demencja, to pycha ich oślepia.

Ostatnio zmieniony przez michael o wt., 25/10/2011 - 03:45.
avatar użytkownika intix

13. Michael

Witaj ponownie.
Rozpoznanie wroga, jego celów, metod działania, to podstawa w każdej walce, więc trafiasz...
Świetnie rozszerzyłeś mój skrót myślowy...
Zwróciłeś też cenną uwagę:

...OBCY w Polsce atakują wartości naszej cywilizacji tak samo jak w całej Europie, ale oprócz tego skażeni są grzechem luksemburgizmu, polegającym na wręcz histerycznej nienawiści do Polski, do polskości oraz do wszystkiego co polskie...

Bardzo często myślałam DLACZEGO tak jest... W moim rozumowaniu doszłam do wniosku...
Polska, Polacy... Mający od wieków głębokie korzenie chrześcijańskie, co za tym idzie, wewnętrzną WOLNOŚĆ i  nieodpartą, odwieczną chęć WOLNOŚCI...
Wolności, w każdym tego słowa znaczeniu. POLITYCZNEJ, EKONOMICZNEJ, o których piszesz, ale ponad wszystko WOLNOŚCI DUCHOWEJ - TEJ, którą ofiarował Nam,  Jezus Chrystus...
TEJ, która jest BAZĄ wszystkich innych odcieni i gałęzi WOLNOŚCI... 
Ta właśnie WOLNOŚĆ DUCHOWA była motorem...do wszelkich walk o WOLNOŚĆ ogólnie... 
(Przepraszam Cię, na razie będę nieugięta, możesz się ze mną nie zgadzać, z przyjemnością będę polemizować...)
Myślę, że ta właśnie WOLNOŚĆ, którą Nam daje Nasza Wiara, ta jest najbardziej niemiła OBCYM...
Żaden inny Naród nie był chyba tak zespolony w Wierze, nie miał tak nieodpartego dążenia do Wolności, /jeszcze raz zaznaczę, że w każdym tego słowa znaczeniu/, jak Polacy. Sami walczyliśmy o Wolność i nieśliśmy JĄ Innym... Może tu trzeba szukać źródła nienawiści, jaką pałają do Nas OBCY... Duchem byliśmy silniejsi od Innych...
Mieliśmy siłę, bo byliśmy silni Wiarą...
To właśnie Wiara daje Nam siłę...
Myślę też, że może m.in. dlatego Jan Paweł II prosił i podkreślał wielokrotnie, abyśmy byli  ...mocni mocą Wiary... Pragnął Polski silnej Wiarą i... Wolnej...

Całe Dziedzictwo Kulturowe Polski też budowane było na podstawach Wiary...
Myślę, że dlatego właśnie OBCY uderzyli w TO, co dla Nas NAJCENNIEJSZE...
Stąd też walka z Krzyżem... Uderzyli w NAJCENNIEJSZĄ BAZĘ NASZEGO ISTNIENIA...
Doskonale wiedzieli co robią, ponieważ zdawali sobie sprawę, że dojdzie do rozłamu. Nie przypadkowo /od wieków/ mieszali Nacje, aby osłabić czyste, chrześcijańskie Polskie korzenie... /Aż boje się o tym pisać, aby Kogoś nie obrazić, bo może się okazać, że żyją wśród Nas Polacy, którzy nie są czystej krwi Polakami, a są bardziej polscy od Polaków... Z pewnością tak jest, bo sama znam przykłady. Proszę więc o wybaczenie, wypowiadam się o Ogóle.../
Dalej, tak jak piszesz, za "parawanem wydarzń", robili swoje... Grabili Nam Polskę...

Michael, myślę, że we wszystkim chodzi o całkowite zniszczenie Człowieka, Jego Ducha... Człowieka jako Jednostki, będącego ogniwem całego łańcucha jakim jest Naród... Doprowadzić do absolutnej OBOJĘTNOŚCI....
I masz rację, że ostatecznym celem OBCYCH nie jesteśmy My i Nasze Najwyższe Wartości, ale Nasze mienie.../Sama wielokrotnie o tym pisałam na swoim blogu/
Bo żeby zagarnąć mienie, wpierw trzeba zniszczyć  całkowicie Człowieka, który stawi temu opór...
My jesteśmy dla OBCYCH przedmiotem i w ten sposób Nas traktują i tak Nami kierują... Według OBCYCH powinniśmy całkowicie wyłączyć serca, mózgi, oczy...
Jeszcze tylko zaczekajmy, kiedy będą usiłować wszczepiać Nam CHIP... I będziemy chodzić "po sznurku", ale to z innej bajki, chociaż niekoniecznie...

Reasumując... Uważam, że podstawą Naszej WOLNOŚCI jest WIARA...
Ona sama w sobie daje Nam WOLNOŚĆ, Ona daje Nam siłę do Walki o WOLNOŚĆ, o Nas samych i do walki o Nasze mienie...
Dlatego musimy być ...mocni mocą Wiary...
Michael... Takie jest moje skromne zdanie...
***
Pozdrawiam.
P.S. Wybacz, jeżeli nie udało mi się w sposób czytelny przedstawić myśli. Od dłuższego czego czasu borykam się z życiowymi problemami, co wpłynęło na stan zdrowia. Stąd też moja mniejsza aktywność. Pozostaję z nadzieją, że będzie mi wybaczone...







avatar użytkownika intix

14. Michael

Jeszcze odniosę się do Twoich słów
"...Musimy się ostro brać do roboty, już teraz wybierać strategie działania, weryfikować argumenty, zastanawiać się jak dotrzeć do milczącej większości,..."
***
Myślę, że powinniśmy pomyśleć o Młodzieży, szczególnie o tej, która osiągnie zdolność wyborczą za 4 lata... W ogóle uważam, że powinniśmy, nie tylko Tu, ale przenieść do realu swoją działalność. Pisałam o tym wielkokrotnie w komentarzach. Nie mamy wyjścia. Najwyższy czas, trzeba rozpocząć, bądź kontynuować pracę u podstaw, każdy na swoim terenie, we własnym środowisku... Wszystko, co niesie za sobą pojęcie POLSKOŚCI... 
Wiem, że to jest zadanie niełatwe, ale od tego zależy czy i jaka Polska będzie...
Nie lubię się powtarzać, ale przy tej rozmowie pozwolę sobie przenieść fragment komentarza, jaki kiedyś napisałam u siebie... Przepraszam, rymowany, to nieoczekiwanie samo przychodzi i w ten sposób rymowane wychodzi...:)

"...Piszesz "innowacje..."
Innowacje początek swój mają w poglądzie
w myśli się rodzą...
Dopóki POLSKOŚĆ w sercach
w umysłach, nie będzie zakorzeniona
możemy tylko politykować...
Wiele dziesiątek a nawet setek lat pracowano
nad wyniszczeniem Narodu Polskiego
nie da się chyba w jednej chwili
odbudować wszelkich strat z powodu tego...
Niszczono kulturę, tradycje, sposób myślenia
bez TEJ odbudowy niewiele się zmieni...
Dopóki nie odrodzimy przywiązania do Polski
do Jej prawdziwej Historii, Kultury, Tradycji
do wszystkiego, co ze sobą Polskość niesie,
nie dokonamy zmian na lepsze na Polskiej Ziemi...
Samą polityką Polski nie odbudujemy
zawsze będziemy narażeni na zniewolenie...
Gdy każdy zrozumie CO Polska znaczy
sam będzie wiedział co robić, jak żyć
w którym miejscu podczas wyborów "X" postawić...
Piszesz "Alianse..."
Podobnie jak wyżej... może pomogą, ale
nie pomogą nam żadne "Alianse"
gdy POLSKOŚĆ będzie nieznanym pojęciem
bez miejsca w sercach,
lub tylko nikłym w nich niuansem...
Bez głęboko zakorzenionej POLSKOŚCI
trudno Nam będzie dojść do niepodległości...
POLSKOŚĆ, to baza...
podstawa działania każdego...
Kto będzie czuł Polskę w sercu
zawsze wyczuje zagrożenie
zawsze będzie dla Polski rycerzem, żołnierzem..."

Michael Tak uważam. Powinniśmy docierać do Ludzi, do ŚWIADOMOŚCI... 
Do różnych grup wiekowych, ale szczególnie do Młodzieży, to Nasza Przyszłość.
Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać... Popierać argumentami...
Kiedy trudno o rozmowę, można wydrukować teksty i układać, gdzie się da, jak Serwis Morsika.
Blogmedia... Tu jeśt wielki zbiór znakomitych tekstów, które mogłyby a nawet powinny trafić do szerszego Odbiorcy. Nie Wszyscy posiadają Internet, nie Wszyscy posiadający też Nas czytają. A szkoda...
Niewielkim kosztem możemy sami przenieść to o czym u Nas, do realu. Najtrudniejszy początek, z każdym dniem będzie łatwiej... I pracować, pracować dla Polski i nad Polską, nad POLSKOŚCIĄ, nad tym, co OBCY Nam niszczą...  O tym rozmawialiśmy wyżej...
***
Mam nadzieję, że nie przesadziłam z wypowiedziami... Ale też nie wiem kiedy pojawię się kolejny raz. Wierzę, że niedługo...:)
***
Pozdrawiam.

 


avatar użytkownika michael

15. Polaczek - Podział nie dokonał się w latach siedemdziesiątych.

W większości cywilizowanych krajów świata podziemne zasoby traktowane są jako dobro wspólne, a dokumentacja tych zasobów iest zbiorem, który może być interpretowany jako rejestr zasobów NARODOWEGO BANKU SKARBU PODZIEMNEGO. W Polsce taka dokumentacja prowadzona była przez Państwowe Przedsiębiorstwa Geologiczne. Nikomu nie przychodziło do głowy żadne dzielenie, ponieważ i tak wszystko było państwowe.
Tak było do roku 1990.
Zasadniczy podział, o którym rozmawiamy dokonał się dopiero w latach 2007 - 2011 i został zrealizowany przez rząd Platformy Obywatelskiej.
Może to być uzasadnione na dwa sposoby.
1. Głupota i absolutny brak wyobraźni wyznawców prymitywnego fanatyzmu liberalno prywatyzacyjnego.
1a. Jest w tym drugie dno, bardzo wielkiej wagi. Realizatorom transformacji w 1990 roku poplątały się dwa pojęcia. Pojęcia Własności Państwowej i Własności Narodowej, czyli Powszechnego Dobra Wspólnego. Sklejenie tych dwóch pojęć jest de facto kontynuacją nacjonalizacji lat 1944 - 1949 i późniejszych jej skutków.
Pytanie: - Kto jest suwerenem w Polsce - Państwo, czy Naród?

2. Zimna totalna grabież,
w której Polska została potraktowana jak bezpańskie ziemie kolonialne, a Organy Państwowe III RP dobrowolnie przyjęły na siebie rolę murzyńskich poganiaczy niewolników w XV wieku.
Wspaniała modernizacja Polski.

Prawdopodobnie jedynym sposobem odzyskania Podziemnego Skarbu Narodowego, zagarniętego przez oligarchię Platformy Obywatelskiej jest zerwanie ciągłości prawnej pomiędzy PRL i wynikającymi z tego konsekwencjami nacjonalizacji, a współczesną Polską XXI wieku.
Wynika stąd konieczność utworzenia IV Rzeczypospolitej.

________________________________________________________________________
Expose premiera Tuska
http://blogmedia24.pl/node/52910
Polaczek

Ostatnio zmieniony przez michael o wt., 25/10/2011 - 15:29.
avatar użytkownika michael

17. Mamy być z czego dumni w naszej historii

http://blogmedia24.pl/node/52931#comment-206469

Możemy powoływać się na pierwsza w nowożytnej Europie tradycję sprawnej demokracji Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Jest to tradycja mająca bardzo wiele cech pozytywnych oraz istotnych cywilizcyjnie, które doprowadziły naszą Ojczyznę do prawdziwej potęgi. Jestem przekonany, że jakość i odrębność tego zjawiska z powodzeniem uzasadnia twierdzenie o ukształtowaniu się całkowicie odrębnej cywilizacji. Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która swoją istotą i konstrukcją ustrojową wyprzedzała swój czas i była zupełnie, wyjątkowym i funkcjonalnym systemem.

Dzisiejsi krytycy naszej polskiej tradycji nie potrafią zrozumieć tego, co w naszym historycznym doświadczeniu jest najcenniejsze i z niezwykłą arogancją gardzą tym, co było rzeczywistym źródłem siły.

Jest jeszcze drugie dno.
Druzgocąca krytyka, niezrozumienie i pogarda, a nawet nienawiść do polskich osiągnięć cywilizacyjnych bierze się z zupełnie innych podstaw cywilizacyjnych oraz zupełnie innego systemu ustrojowego i aksjologicznego.
Mówiąc zwięźle nasz system wartości cywilizacyjnych jest na tyle odrębny, że to co u nas jest dobre, u naszych antagonistów jest złe.

http://www.youtube.com/watch?v=Cc_sy0IbXIM  

Ostatnio zmieniony przez michael o śr., 26/10/2011 - 09:59.
avatar użytkownika michael

18. Niełatwy przykład

Ustrój państwowy i organizacja cywilizacji Rzeczypospolitej Obojga Narodów były "rozległym systemem o rozproszonej inteligencji". Jest to niebywale sprawna, efektywna stuktura, która nie wymaga jednostki centralnej. Jest to mówiąc w dużym uproszczeniu ustrój takiego państwa, które nie potrzebuje rządu, ponieważ wszystkie decyzje zapadają "wszędzie". Jest to system sprawdzony w praktyce, jest z definicji niezwykle sprawny, uniwersalny, tani i niebywale odporny na awarie, zakłócenia, dywersję.

Po upadku Rzeczypospolitej Obojga Narodów pojawił się ponownie na przełomie XX i XXI wieku, jako rozwiązanie otwierające nowe możliwości cywilizacyjne współczesności. Przykładem takiego systemu, działającego współcześnie jest Internet. Jest to ogromna, niezawodna i bardzo sprawna organizacja, a jej rozległość ogarnia cały świat. 
A przecież Internet nie ma żadnej "jednostki centralnej".

Jest to idea i rozwiązanie systemowe projektowane naprawdę na przyszłość XXI wieku, a świadomość tego faktu bardzo powoli dociera do wyobraźni globalnej czołówki intelektualnej. Podam dwa linki: "Integrator", "Echelon".

Jest jednak całkowicie poza wyobraźnią europejskich i polskich elit, którę pojmują modernizację, poprzez cofnięcie świata do XV wieku. Oni są rzeczywistym ciemnogrodem i cywilizacyjnym wstecznictwem.
Ostatnio zmieniony przez michael o śr., 26/10/2011 - 11:42.
avatar użytkownika michael

21. Jeszcze jeden link do tego samego filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Ten film, opublikowany pod tym adresem, obejrzało do tej pory 15394 widzów.
Być może jest to już sporo ludzi, którzy traci przekonanie do doskonałości rządu PO.
Ale nie koniecznie są to ludzie, którzy wiedzą jaki wybór jest lepszy,...

Ostatnio zmieniony przez michael o ndz., 30/10/2011 - 15:34.