Dobre wiadomości

avatar użytkownika Anonim
Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej" Wpływy reklamowe dzienników w styczniu 2009 roku spadły o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła 'Gazeta Wyborcza i 'Dziennik', zyskała 'Rzeczpospolita' i "Fakt" - raport Wirtualnemedia.pl. "Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w styczniu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 60 mln zł, czyli o 15 mln zł wobec analogicznego okresu 2008- wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 19,5 mln zł (spadek o 2,3 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Rzeczpospolitej" (Presspublika) - 13,38 mln zł (wzrost o 0,8 mln zł). Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 164 mln zł w styczniu 2009 r. wobec 184 mln zł w 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji). źródło: http://www.wirtualnemedia.pl PS. Na moim oficjalnym blogu ...Na Horyzoncie... zamieściłem kolejny wpis Sławomira Cenckiewicza na temat SB pt. "Współpracownicy wywiadu PRL". ZAPRASZAM SERDECZNIE !

6 komentarzy

avatar użytkownika FreeYourMind

1. Andrzej Chrzanowicz

jeszcze dodajmy spadek akcji Agory SA, pozdr
avatar użytkownika Andrzej Chrzanowicz

2. FYM

Racja!!
avatar użytkownika kryska

3. To sa świetne wiadomości

ioby tak dalej .pzdr
pozdrawiam -Przeciwność uczy rozsądku,dobrobyt go odbiera- SENEKA Młodszy
avatar użytkownika Andrzej Chrzanowicz

4. kryska

zgadzam się ! oby tak dalej!! Pozdrawiam
avatar użytkownika Maryla

5. pastylka Aspiryny działa nadzwyczaj dobrze ;)

nie płac, nie kupuj!!!! i buuulll bulllllllll AGORA na dno!

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Jazzek

6. Nie zapominać o innych

Cztery Kąty, Avanti, Metro (co prawda darmowe, ale nie brać ;), ... Radio Złote Przeboje, ...