Dobre wiadomości
Anonim, śr., 18/02/2009 - 08:47
Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej"
Wpływy reklamowe dzienników w styczniu 2009 roku spadły o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła 'Gazeta Wyborcza i 'Dziennik', zyskała 'Rzeczpospolita' i "Fakt" - raport Wirtualnemedia.pl.
"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w styczniu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 60 mln zł, czyli o 15 mln zł wobec analogicznego okresu 2008- wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 19,5 mln zł (spadek o 2,3 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Rzeczpospolitej" (Presspublika) - 13,38 mln zł (wzrost o 0,8 mln zł).
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 164 mln zł w styczniu 2009 r. wobec 184 mln zł w 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).
źródło: http://www.wirtualnemedia.pl
PS.
Na moim oficjalnym blogu ...Na Horyzoncie... zamieściłem kolejny wpis Sławomira Cenckiewicza na temat SB pt. "Współpracownicy wywiadu PRL". ZAPRASZAM SERDECZNIE !
- - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
Etykietowanie:
6 komentarzy
1. Andrzej Chrzanowicz
2. FYM
3. To sa świetne wiadomości
4. kryska
5. pastylka Aspiryny działa nadzwyczaj dobrze ;)
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
6. Nie zapominać o innych