Odpowiedź firmy PLAY - granda
Franek, sob., 13/12/2008 - 22:01
Nr zgłoszenia: 6365674
Data wpłynięcia do P4: 2008-12-13 09:42:19
Data zamknięcia zgłoszenia: 2008-12-13 11:25:21
Szanowni Państwo,
Play w komunikacji odnoszącej się do oferty PLAY Online nie promuje wizerunku Ernesto Che Guevary ani kojarzących się z tą postacią utopijnych idei.
Firma Play często z przymrużeniem oka odwołuje się do znanych powszechnie ikon popkultury, takich jak symbol rewolucyjny lub symbol Św. Mikołaja. To odwołanie nie ma w intencji, ani na celu nikogo obrazić, lub promować idei powszechnie i słusznie uznawanych za negatywne.
Oferta PLAY Online jest nawet kilkadziesiąt razy bardziej korzystna dla Klientów, a co za tym idzie rewolucyjna. Dlatego też w kreacji reklamowej nawiązano do tematu graficznego, który przez większość konsumentów kojarzony jest z uniwersalnym pojęciem rewolucji.
Z poważaniem,
PLAY
- Franek - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
10 komentarzy
1. "Większość konsumentów"
2. Trzeba im odpisac, że konsument polski, do którego kierują
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
3. Zbierzmy siły
4. Nigdy nie kupię też herbaty Lipton
5. Szanowni Państwo! Dziękując
:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'
6. yes, yes, yes
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
7. Odpowiem j.w.
8. odpowiedź do Play
janekk
9. Popieram chociaż to walka z fantomem
hrabia Pim de Pim
10. Odpisałem