KPN robi zadymę w sądzie. Przekaz do oglądaczy - wariaci i oszołomy a generał. Stan Wojenny

avatar użytkownika Maryla

Dzisiaj o 13.30 sąd miał ogłosić wyrok w trwającym od września 2008 r. procesie o wprowadzenie stanu wojennego.Zamiast ogłoszenia wyroku mamy wystepy Adama Słomki z KPN, który o 13.30 zajął miejsce przewodniczącego sądu. Policja musiała w takiej sytuacji interweniować i wyprowadzić Słomkę z sali. Teraz na całą Polskę idzie cyrk transmitowany na zywo, sąd czeka na uspokojenie sytuacji, może się skończyc tak , że wyrok nie zostanie ogłoszony. Ekipa Słomki wrzeszczała do Kani, który nie miał nic wspólnego z mordami komunistycznymi - morderca, morderca.

Piękna inscenizacja na rękę propagandzie.

Etykietowanie:

20 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. Dawno nie widziany gość w

Dawno nie widziany gość w TVP. Jerzy Urban bryluje na antenie, gdy wolna Polska wydaje wyrok na stan wojenny

Jerzy Urban, we własnej osobie, jak żywy, rozluźniony, uśmiechnięty w
miłej i protekcjonalnej pogawędce z prowadzącą program na temat wyroku w
procesie o wprowadzenie stanu wojennego...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

2. Po incydencie i manifestacji

Po incydencie i manifestacji sąd decyduje: wyrok bez publiczności

14:32

KANIA ODPOWIADAJĄCY ZA STAN WOJENNY: JESTEM DUMNY

Po incydencie i manifestacji sąd decyduje: wyrok bez publiczności

Wyrok ws. autorów stanu wojennego poznamy dopiero o godzinie 15 (zaplanowany był na godz. 13.30). Powodem jest incydent, do...czytaj dalej »

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

4. gorzej niż sąd

Posłowie wycofali się z prac nad uchwałami upamiętniającymi 30. rocznicę wprowadzenia stanu wojennego w Polsce. Ich zdaniem, projekty uchwał w tej sprawie podejmowane w połowie stycznia są nieaktualne, a samo procedowanie jest "żenujące" i "niefortunne".

Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu zajęła się m.in. dwoma projektami uchwał w sprawie upamiętnienia 30. rocznicy wprowadzenia stanu wojennego: jeden projekt przygotowali posłowie PiS, a drugi posłowie SLD.

"Nie o nieboszczykach"

— Klub Prawa i Sprawiedliwości jest bardzo zażenowany tą sytuacją, że uchwałę w sprawie rocznicy stanu wojennego procedujemy w połowie stycznia. Platforma Obywatelska idzie tu drogą nieboszczki Unii Wolności desperacko broniąc autorów stanu wojennego, co uważamy za bardzo smutny objaw. W tej sytuacji wycofujemy oczywiście ten projekt uchwały i będziemy go zgłaszać w być może w nieco zmienionej wersji oczywiście przed kolejną rocznicą wprowadzenia stanu wojennego — powiedział jeden z posłów wnioskodawców Ryszard Terlecki (PiS).

— Doceniam znajomość kalendarza. Proponuję na posiedzeniu komisji wśród żywych nie mówić o nieboszczykach — odpowiedziała na słowa Terleckiego posłanka PO i przewodnicząca sejmowej komisji kultury Iwona Śledzińska-Katarasińska.

Wyjaśniła, że projekt PiS, podobnie jak projekt SLD, wpłynął do niej dopiero 15 grudnia i dlatego mógł być procedowany dopiero teraz. — Chciałabym, żeby to było jasne dla wszystkich, którzy ubolewają, że rozpatrujemy to dzisiaj — podkreśliła.

Za dużo projektów

Posłanka PO zaznaczyła też, że "była bardzo niemile zaskoczona" faktem wpłynięcia z Prezydium Sejmu do komisji kultury dwóch, zamiast jednego, projektów w sprawie upamiętnienia 30. rocznicy stanu wojennego. Jej zdaniem, sejmowa uchwała powinna być głosowana bez względu na polityczne podziały.

Wycofanie projektu uchwały posłów SLD zgłosił także wicemarszałek Sejmu Jerzy Wenderlich.

— To niefortunne, że w połowie stycznia jeszcze nie jesteśmy dogadani jak pochylić głowy nad ofiarami stanu wojennego i nad krzywdą, która płynęła ze stanu wojennego — powiedział Wenderlich.

Podkreślił, że projekt SLD ma na celu przede wszystkim upamiętnienie ofiar stanu wojennego, a nie rozstrzyganie sporu dotyczącego jego przyczyn. — To było absolutne zło i tutaj nikt nie ma w tej sprawie żadnych wątpliwości — mówił Wenderlich.

Podczas prac posłów sejmowej komisji kultury omawiano też projekt uchwały w sprawie upamiętnienia płk. Ryszarda Kuklińskiego. Projekt ten przygotowali posłowie Solidarnej Polski, również w związku z 30. rocznicą wprowadzenia stanu wojennego w Polsce.

Po zwróceniu uwagi przez posłów komisji, że projekt wymaga jeszcze poprawek, a także po krótkiej dyskusji dotyczącej postaci płk. Kuklińskiego (Ruch Palikota był przeciwko upamiętnieniu pułkownika, natomiast Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość za upamiętnieniem) z prac wycofał go poseł SP Patryk Jaki.

PAP

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

5. bezczelna kłamczyni z PO

Doceniam znajomość kalendarza. Proponuję na posiedzeniu komisji wśród
żywych nie mówić o nieboszczykach
— odpowiedziała na słowa Terleckiego
posłanka PO i przewodnicząca sejmowej komisji kultury Iwona
Śledzińska-Katarasińska.

Prawo i Sprawiedliwość zgłosiło projekt uchwały upamiętniającej tragiczną datę 13 grudnia.


06/12/2011 - 14:07


W
uchwale wspomina się ofiary stanu wojennego oraz tych, którzy do dziś
płacą za jego wprowadzenie utratą zdrowia, życiem w niedostatku lub na
obczyźnie.

”Przed 30 laty – 13 grudnia 1981 roku – komunistyczne władze PRL
wypowiedziały wojnę własnemu społeczeństwu. Na ulice wyjechały czołgi,
zapełniły się więzienia, polała się krew, padli zabici. Po raz kolejny
– w obronie swojej totalitarnej władzy – partia komunistyczna użyła
siły. Tym razem nie tłumiła buntu zdesperowanych robotników, ale
unicestwiała wielomilionowy, zorganizowany ruch, wyrażający wolnościowe
aspiracje Polaków.”
– czytamy w projekcie uchwały.



Trzy projekty ustaw autorstwa PiS, w związku z 30. rocznicą wprowadzenia stanu wojennego

12/12/2011 - 13:44


Mariusz
Błaszczak poinformował na konferencji prasowej w Sejmie, że jeden z
projektów zakłada zmianę w ustawie o zaopatrzeniu emerytalnym
funkcjonariuszy z okresu PRL. – Jak donoszą media, zabójcy ks.
Jerzego Popiełuszki pobierają tzw. emerytury resortowe pod zmienionymi
nazwiskami i to jest niedopuszczalne.

Obowiązuje ustawa, która
wyklucza pobieranie emerytur mundurowych przez byłych funkcjonariuszy,
którzy zostali skazani za zbrodnie okresu stalinizmu. – Chcemy wydłużyć ten okres do 1989 roku .

PiS ponownie złoży też projekt ustawy dotyczący usunięcia symboli
komunistycznych z życia publicznego. Błaszczak wyjaśnił, że chodzi m.in.
o nazwy ulic i pomniki.
Mariusz Błaszczak przypomniał także o zaplanowanych na dziś i jutro manifestacjach, które „są odpowiedzią Polaków na to, iż do tej pory nie osądzono zbrodni stanu wojennego”.

Liczy też, że Sejm przyjmie uchwałę okolicznościową dotyczącą stanu wojennego. -
Niestety nie została ona przyjęta na poprzednim posiedzeniu Sejmu, mam
nadzieję, że zostanie przyjęta 14 grudnia, dzień po (rocznicy - red.),
choć tego rodzaju uchwały powinny być przyjmowane przed rocznicą

PiS chce usuwać symbole komunizmu ustawą

CHCE TEŻ ZABRAĆ EMERYTURY WIĘKSZEJ LICZBIE B. SB-KÓW

PiS chce usuwać symbole komunizmu ustawą

Dwa projekty ustaw złoży w Sejmie PiS w związku z 30. rocznicą wprowadzenia stanu wojennego. Jeden dotyczy usunięcia symboli...czytaj dalej »

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

6. Zwycięstwo historycznej

Zwycięstwo historycznej amnezji. Nie będzie uchwały Sejmu w sprawie stanu wojennego. "Żenujące i niefortunne"

"Platforma Obywatelska idzie tu drogą nieboszczki Unii Wolności desperacko broniąc autorów stanu wojennego".

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika gość z drogi

7. re Słomki i Incydentu w Sądzie...

przykro mi ale uważam,ze na dzisiejszą władzę nie ma innego sposobu,jak Incydenty
niezalezne sądy,niezalezni sędziowie stają sie największa Farsą w Naszym życiu
a sądzenie "mniejszego zła " wielkim cyrkiem
Nasi umierają w ciszy i w nedzy,
oni żyją w luksusach a sądy latami "bawią się z nami" w kotka i myszkę
nie dziwmy się więc Słomce,ani KPN...

gość z drogi

avatar użytkownika guantanamera

8. Co do Stanisława Kani

Zawsze wydawał się inny od pozostałego towarzyszostwa. Intuicyjnie oceniałam go zawsze pozytywnie w porównaniu z resztą. No i informacje jakie do mnie docierały potwierdzały, że różnił się jednak w poglądach na wiele spraw od tej sitwy, która wprowadziła stan wojenny.

avatar użytkownika Maryla

9. @gość z drogi

gdybyn nie widziała transmisji z sądu, to bym nie napisała o 'zadymie". Jakos p.Słomki nie było 5 stycznia, jak Solidarni2010 prosili o wsparcie pikiety przed sądem. Bo nie było kamer?
Tu nie chodzi o protest, bo wszyscy protestujemy nie tylko dzisiaj.
To była niestety hucpa dla lansu. Akurat Kania nie jest żadnym mordercą, wrecz przeciwnie, Moskwa go odsunęła, bo chciał dialogu z Solidarnością.
A oni wrzeszczeli do Kani - morderca.
Chóralne spiewy na ogłoszeniu wyroku stanu wojennego 'za Wilno, za Lwów" też ni priczom.

Tak więc protest TAK, lans NIE. Tym bardziej hucpa, ktora przykrywa meritum - mordy stanu wojennego.

Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

10. Sąd uznał, że Kiszczak,

Sąd uznał, że Kiszczak, Wojciech Jaruzelski, Florian Siwicki i Tadeusz Tuczapski stanowili związek przestępczy o charakterze zbrojnym, który wprowadził nielegalnie stan wojenny.

Policja usunęła z sali rozpraw dwie osoby, w tym byłego lidera KPN Adama Słomkę. Po chwili wrócił on na salę i zaczął wygłaszać oświadczenie uniemożliwiając rozpoczęcie ogłaszania wyroku.

Wreszcie sąd zdecydował, że ogłosi wyrok w innej sali i bez publiczności, jedynie w obecności stron i mediów. Adam Słomka został w ramach kary porządkowej skazany na 14 dni aresztu, co oznacza, że jest jedyną osobą skazaną na bezwzględne pozbawienie wolności.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika gość z drogi

11. szanowna pani prezes,nie wiem,czy Słomka odmówił obecności

5 stycznia,jesli tak to przykro
ale wracając do zdarzenia w sądzie,zgadzam się z Guantanamera ,ze najmniej winny jest akurat Kania
ale Kiszczak i Jaruzelski już na pewno
przykro mi ale w Polsce nie da sie inaczej ,jak wykrzyczaeć NASZ Ból,Morderstwa
wypedzenie Polek i Polaków z biletem w jedna strone,niszcząc ludzkie LOSY,kariery
czy nawet RODZINY
i kazdy protest w tej sprawie moim zdaniem jest Dozwolony,początkowo chodziłam
do Sądu w Katowicach
na procesy w sprawie Zastrzelonych Górników,widziałam rozpacz i bezradnośc Rodzin,Swiadków i moich Kolegów,a nawet sędziów
rozumiem wiec dzisiejszy protest,moi Koledzy też byli karani za "niepoprawne"zachowania,wysokimi grzywnami,a nikt z nas bogaczem nie był...
pozdr

gość z drogi

avatar użytkownika Maryla

12. no nie, żenada do kwadratu.....

wiadomo było, że rozróba Słomki na chwile PRZED OGŁOSZENIEM WYROKU przez sąd i cała awantura, która spowodowała półtora godzinną przerwę w pracy sądu = wyrok ogłoszono dopiero o 15.00 i wszyscy ci, którzy przyszli do sądu, aby go wysłuchać, nie zostali wpuszczeni na salę, bo Słomka chciał się pokazać, musiała pociągnąć konsekwencje porządkowe.

A tu gotowy komunikat KPN-ON

Adam Słomka jak Julia Tymoszenko?
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/adam-slomka

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

13. Słomka zawsze był fanatyczny i zawsze mocno dziwny,....

Zawsze był poza,...
Wyrok 30 lat za późno, jego treść i uzasadnienie trąci farsą,...
Wystąpienie Słomki trąci farsą,...
Ale tak naprawdę, ani jedno, ani drugie farsą nie jest.
Słuchałem wyroku i jego uzasadnienia i dochodzę do wniosku, że uznanie spisku prowadzącego do stanu wojennego za działanie zbrojnej grupy przestępczej, a samego stanu wojennego za nielegalny nie jest wyrazem żadnej woli politycznej ani działaniem w imię sprawiedliwości historycznej, ani jakiejkolwiek innej. Ten wyrok jest kazuistycznym zbiegiem okoliczności, wynikającym z błahego niedopatrzenia zbrodniczej organizacji przestępczej organizującej Polakom piekło stanu wojennego.
Kto by tam wtedy zawracał sobie głowę tym, czy sesja Sejmu trwa, czy nie.

To był wtedy, dla całej komunistycznej wojskowo-policyjnej grupy organizującej prawdziwy  zamach stanu, fakt całkowicie bez znaczenia. Pretekst albo papierowa podkładka. I tak z powodu faktu bez znaczenia, kiedyś Sąd Konstytucyjny orzekł, że stan wojenny był nielegalny, co dzisiaj pozwoliło orzec, że jego organizatorzy byli przestępcami.

Nie jest to prawdziwe rozliczenie z historią, ale tylko prawnicze matactwo, kazuistyczny pretekst, do wydania wygodnego propagandowo postanowienia Sądu, które kończy kłopotliwą sprawę niewygodnej dla rządzących  dyskusji o stanie wojennym. 
I dlatego jest to farsa.

Ostatnio zmieniony przez michael o czw., 12/01/2012 - 19:33.
avatar użytkownika Maryla

14. @Michaelu

tylko ofiary tej farsy są tragiczne.
Reszta była i zostanie farsą sprawiedliwości.

Dlatego "dodatkowe efekty" tylko tę farsę pogłębiają.

A sejm POPSLSLD tylko tę farsę wzmocnił, nie przyjmując uchwały w 30 rocznićę Stanu wojennego.

A my nie będziemy tylko widzami tej farsy, ale róbmy wszystko, aby tę farsę zakończyć .

Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

15. Jeszcze nie bardzo mogę.

Czas świąt Bożego Narodzenia, Nowy Rok prawie do Święta Objawienia zwanego Epifanią spędziłem w ciemnościach, dopiero od Trzech Króli powoli staję się przytomnym rekonwalescentem, który już zaczyna pamiętać.
 

avatar użytkownika Maryla

16. @Michaelu

to wracaj do zdrowia i nie rób "próby sił". Wiesz, że wszyscy jesteśmy na wagę złota.
Jest nas tylko 30%, więc każdy z nas musi równowazyć sobą niedobory :)

Pozdrawiam serdecznie

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika transfokator

17. Efekt medialny Słomki

wcale nie musi być potępiany; najgorzej wychodzi się przed Komuchami stojąc w strefie ciszy. Absolutnie nie zgadzam się z tonem Twojego posta, ani tym bardziej z rozgrzeszaniem su...a Ptako-Grzyba !!!

Ostatnio zmieniony przez transfokator o czw., 12/01/2012 - 23:53.
avatar użytkownika Maryla

18. transfokator

NIKT NIE MUSI.
A ja nie muszę wrzeszczeć morduja, jak ktos robi hucpe dla lansu.

A tu gotowy komunikat KPN-ON

Adam Słomka jak Julia Tymoszenko?
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/adam-slomka

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika gość z drogi

19. Michaelu,zdrowia,zdrowia

serd pozdr

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

20. pozdrowienia dla jarkosfery :)

trzymajcie się :)
najserdeczniejsze życzenia dla Strony i Jej Przyjaciół
serd pozdr

gość z drogi