Bylo ale sie zmylo

avatar użytkownika spiskowy

Bylo ale sie zmylo

Etykietowanie:

50 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. szukaj odpowiedzi a znajdziesz - na portalu

O utrzymywanym w tajemnicy pojawieniu się w Libii "doradców" i żołnierzy sił specjalnych napisały izraelski portal Debka.com, specjalizujący się w gromadzeniu informacji wywiadowczych, oraz portal Defencetech.org, który cytuje fragment artykułu brytyjskiej agencji Jane's, jednego z najlepszych na świecie źródeł informacji o tematyce militarnej.

Według Izraelczyków, już 25 lutego "setki" amerykańskich, brytyjskich i francuskich "doradców wojskowych" zostało przerzuconych do opanowanej przez opozycję Cyrenajki (wschodnia część Libii). Zachodni żołnierze, wśród których są oficerowie wywiadu, mają wspomagać rebeliantów.

Zachodni doradcy mają przede wszystkim wspierać opozycję w tworzeniu zrębów zorganizowanej władzy, formowaniu oddziałów paramilitarnych i przygotować infrastrukturę na ewentualność wkroczenia do Libii lądem obcych wojsk. Debka wskazuje tutaj na siły zbrojne Egiptu.

http://www.tvn24.pl/0,1694908,0,1,izraelski-portal-zolnierze-nato-sa-juz...

I tu:- tiaaaa

Sytuacja w Libii ma coraz więcej znamion wojny domowej. Świat przygląda się krwawym starciom i póki co ograniczył się do słów potępienia i sankcji wobec Muammara Kaddafiego. Rozważana jest też interwencja zbrojna. USA na Morze Śródziemne wysłały już między innymi lotniskowiec, dwa duże okręty desantowe z czterema tysiącami marines i liczne mniejsze okręty. Czy Kaddafi powinien się bać uderzenia z morza i powietrza?
Libijska opozycja wzywa Zachód do wymuszenia strefy zakazu lotów nad krajem. Dzięki temu rebelianci nie musieliby się już obawiać lotnictwa rządowego, któremu sami niewiele mogą zrobić z powodu braku odpowiedniego uzbrojenia. Samoloty reżimu już wielokrotnie atakowały cele na terenach kontrolowanych przez rebelię.

http://www.tvn24.pl/-1,1694899,0,1,jesli-zechca--zmiota-kaddafiego-zespo...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

2. Do Pani Maryli,

Szanowna Pani Marylo,

Moim skromnym zdaniem, Izrael, Amerykanie i Anglicy chcą podbić Liban, rękoma poganiaczy wielbłądów.
Podobnie chcieli to zrobić w Afganistanie najpierw sowieci, teraz NATO. W Libii już szukają nowego Hamida Karzaja.

Ukłony moje najniższe

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika spiskowy

3. @ Maryla

Robi sie ciekawie. Bardzo ciekawie. Znakow mamy cale setki.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Maryla

4. "Weszli do Zawii około godz.

"Weszli do Zawii około godz. 6 rano (godz. 7 czasu polskiego) z dużymi siłami, setkami żołnierzy i czołgami. Nasi ludzie odpierali atak (...) na razie zwyciężyliśmy, a na placu w centrum miasta zbierają się
cywile" - relacjonował rano przedstawiciel powstańców.
Powstańcy kontrolujący Zawiję, uważaną za wrota do Trypolisu, odparli w sobotę dwa szturmy uzbrojonych w czołgi i artylerię sił libijskiego przywódcy Muammara Kaddafiego. Kolejnego szturmu oczekują w nocy. Wg opozycji w starciach zginęło co najmniej 70 osób.

Dziennikarze nie mają dostępu do obleganego miasta, ale jego mieszkańcy informują, że w sobotę podczas pierwszego ataku rządowe czołgi niszczyły budynki mieszkalne i samochody, a snajperzy strzelali do każdego, kto pojawił się na ulicy.

Jak powiedział agencji EFE dyrektor powstańczego centrum informacyjnego w Bengazi Mohamed Salem Musa, śmierć poniosło co najmniej 70 powstańców i cywili, a ponad 300 osób zostało rannych.

Lekarz pracujący w szpitalu polowym w centrum Zawii informował o 30 ofiarach śmiertelnych. "W większości byli to cywile. To liczba, której jesteśmy pewni, ale ofiar jest więcej" - powiedział.

http://www.polskatimes.pl/fakty/swiat/376619,powstancy-w-zawii-odparli-d...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika spiskowy

5. @ Maryla

Jak widac byli BARDZO BEZBRONNI.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Maryla

6. jeszcze bardziej bezbronni :

Dobre wiadomości dla powstańców - pisze madrycki "El Pais" - nadchodzą ze wschodniej Libii. Myśliwce bombardujące Kadafiego zaatakowały ponownie bazy wojskowe w Bredze i wielki arsenał w Adżdabii. Strefa ta, leżąca o 660 kilometrów od Trypolisu, w bezpośrednim sąsiedztwie Bengazi, głównego ośrodka wojsk zbuntowanych przeciwko Kadafiemu, znajduje się od wielu godzin pod intensywnym ostrzałem artyleryjskim.

Wojska rządowe nie są też w stanie wyprzeć oddziałów powstańczych ze strategicznego portu naftowego Ras al-Unuf z przylegającymi doń rafineriami, ropociągami i lotniskiem
.

Powstańcy zajęli to miasto w piątek i posuwają się wzdłuż szosy biegnącej brzegiem Morza Śródziemnego w kierunku Syrty - podaje AFP, powołując się na oficera, który przeszedł na stronę powstańców. Może to oznaczać, że Kadafi traci na obszarach wokół Trypolisu kontrolę nad niektórymi plemionami popierającymi dotąd dyktatora.

Po dwóch tygodniach ataków i kontrataków ostatnie wydarzenia skłaniają do przewartościowania ocen - pisze "El Pais". Wydaje się, że wschód Libii jest jedynym obszarem zdolnym do kontynuowania batalii przeciwko reżimowi z prawdopodobieństwem sukcesu.

Po zwycięstwie uczestników insurekcji przeciwko dyktaturze w Zanii wydaje się, że Kadafi, który skrył się w swym pałacu, masakrując bezlitośnie nieuzbrojonych przeciwników w Trypolisie, ma większe szanse, niż początkowo sądzono.

http://www.wnp.pl/informacje/ap-wojna-w-libii-zapowiada-sie-na-tygodnie-...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika spiskowy

7. Przeciez to otwarta wojna

Marylu, wezmy cofnijmy sie wstecz.Czy w Polsce 80 roku mozliwe bylo odbicie kilku miast w wyniku walk zbrojnych? Nie. Absolutnie nie. Wynika to z wielu powodow. A podstawowy jest taki, ze tzw "powstancy" musza miec:
- porzadne uzbrojenie
- przygotowanie
Poprzez "przygotowanie" mam na mysli albo osobiste przygotowanie wojskowe, albo wsparcie z zewnatrz. Zwykli cywile w starciu z wojskiem SA ROZJECHANI. A to wszystko wyraznie wskazuje na akcje ZORGANIZOWANA.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Maryla

8. zaczyna się hasło - "walka z terrorystami" - kiedy Rosja uderzy?

Samoloty izraelskie zaatakowały w sobotę wieczorem tunel przemytniczy na północy Strefy Gazy oraz dwa inne niesprecyzowane cele w środkowej części tego palestyńskiego terytorium. Nie podano informacji o ofiarach.

Rzecznik lotnictwa izraelskiego powiedział, że tunelem przedostawali się do Izraela terroryści atakujący cele wojskowe i cywilne. Dodał, że naloty były odwetem za dwie prowizoryczne rakiety Kassam wystrzelone przez Palestyńczyków wcześniej na Izrael. Jedna z nich spadła w regionie Sderot, a druga prawdopodobnie na terytorium Strefy Gazy.

Źródła palestyńskie również nie podają na razie informacji o ewentualnych ofiarach.

W ubiegłym tygodniu Hamas, ugrupowanie rządzące de facto w Strefie Gazy, uważane przez UE i USA za organizację terrorystyczną, namawiał przedstawicieli różnych grup zbrojnych działających na terenie palestyńskiej enklawy, by zaprzestały wystrzeliwania rakiet na Izrael.

Hamas próbuje uniknąć powtórki scenariusza z 2009 roku, gdy siły izraelskie przeprowadziły operację "Płynny Ołów" przeciwko Strefie Gazy. Zginęło wówczas 1400 Palestyńczyków i 11 Izraelczyków.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/odwetowy-atak-izraelskich-samolotow,1,42...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

9. Kaddafi ostrzega Europę

Przywódca Libii Muammar Kaddafi udzielił wywiadu dziennikowi "Journal du Dimanche”, w którym powiedział, że walczy z terroryzmem i dziwi się, że międzynarodowa społeczność nie udziela mu pomocy - wynika z fragmentów wywiadu udostępnionych w niedzielę nad ranem. Kaddafi ostrzegł też Europę, że zaleje ją fala emigrantów z Libii, jeśli on zostanie odsunięty od władzy.

- Dziwię się, że nikt nie rozumie, że to jest walka z terroryzmem - powiedział Kaddafi i dodał, że region Morza Śródziemnego ogarnąłby "islamski dżihad", gdyby on nie zwalczał go w Libii.

- Ludzie Bin Ladena narzucaliby swe haracze na morzu i lądzie - twierdzi Kaddafi w wywiadzie dla francuskiego dziennika. Wedle jego słów "rząd w Trypolisie ma się dobrze", mimo walk i zamieszek, które ogarnęły kraj.

Pełen tekst wywiadu udzielonego "Journal du Dimanche” opublikowany zostanie w niedzielę po południu.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/rewolucja-w-swiecie-muzulmanskim/kadda...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Kisiel

10. Kogo Państwo bronicie?

Przecież kazdy widzi, że Kadafii do dekiel i do tego skumany przez lata z sowietami.

avatar użytkownika Morsik

11. Dekiel,...

...do którego kilkaset tysięcy biednych Egipcjan jeździ zarabiać po 1000$ za prace niewymagające kwalifikacji. Dekiel, który nawodnił pustynię. Taki sam "dekiel" jak Łukaszenka, który broni Białoruś przed taka "opozycją", jaka zniszczyła Polskę. Po prostu nie wierzymy oficjalnym informacjom, zbieramy wiadomości. Może coś z tego wyjdzie...
PS. Z Kaddafim i Łukaszenką to tak jak z Hitlerem, który postawił właściwą diagnozę, ale do leczenia wybrał zbyt drastyczne środki...

 Niechlubny udział każdy ma: ten, który milczy, ten, który klaszcze...

avatar użytkownika Maryla

12. Kisiel

Witam,

źle postawione pytanie - nie kogo bronimy, ale przed czym sie bronimy - przed manipulacją .
Wszyscy przywódcy w świecie arabskim , jak i kacykowie w państewkach afrykańskich sa obsadzani przez siły zewnętrzne. Tak jest od dziesięcioleci.
Przed inwazją na Irak wszyscy bili brawo, ja nie. I kto miał rację ? Gdzie te niezbite dowody ?
Przecież wszystko się już dawno wydało.
Tak samo teraz jestesmy świadkami wielkiej mistyfikacji. Prawdziwe są tylko śmiertelne ofiary i zniszczone miasta.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika spiskowy

13. @ Morsik

Przeciez Hitler byl narzedziem tej samej organizacji.
Teraz lece, musze przejrzec te linki Marylu.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Kisiel

14. Morsik: "Z Kaddafim i Łukaszenką to tak jak z Hitlerem,

który postawił właściwą diagnozę, ale do leczenia wybrał zbyt drastyczne środki..."

O to właśnie mi chodzi, że wrogość niektórych z Państwa do Żydów, kieruje Was moim zdaniem prosto w łapy najgorszej maści sowieciarzy.

Znam to, co Państwo czytacie i np. Mein Kampf uważam za wytwór chorego umysłu. Hitler łączy tam fakty z nieuprawnionymi wnioskami i z apelami w najwyższym stopniu niemoralnymi. Gdyby ktoś pisał o faktach ujawniających brudne interesy niektórych środowisk żydowskich, nie miałbym nie tylko nic przeciwko temu, ale chętnie poparłbym ujawnianie takiego niecnego procederu, jednak na pewno nie znajdzie mojego uznania nikt, kto będzie snuł insynuacje budzące nienawiść do Żydów jako takich.

avatar użytkownika Kisiel

15. Szanowna Pani Marylo,

wiadomo nie od dziś, że różnimy się w tych kwestiach opiniami i nie ulega to zmianie, tym niemniej musimy z tym jakoś żyć, prawda? :)

pozdrawiam

avatar użytkownika Maryla

16. Kisiel

:) zostajemy przy swoich opiniach i szanujemy swoje poglądy.

Pozdrawiam serdecznie

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

17. a tymczasem "rewolucjoniści"

Ośmiu komandosów elitarnej brytyjskiej jednostki sił specjalnych SAS w cywilu oraz niski rangą dyplomata przebywający we wschodniej Libii z tajną misją zostali uwięzieni przez powstańców - donoszą niedzielne media.

Według tygodnika "Sunday Times", komandosi eskortowali dyplomatę, który zabiegał o nawiązanie kontaktów z powstańcami sondując możliwość ich dyplomatycznego uznania i rozmów na wyższym dyplomatycznym szczeblu.

Po zatrzymaniu Brytyjczyków przewieziono do Bengazi i uwięziono na terenie dawnej bazy wojskowej. Przedtem rozmawiał z nimi jeden z przedstawicieli Najwyższej Rady Powstańczej.

Telewizja Sky twierdzi, że Libijczycy uznali Brytyjczyków za nieproszonych gości i byli zaskoczeni ich wizytą, która nie była z nimi uzgodniona.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/rewolucja-w-swiecie-muzulmanskim/koman...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Kisiel

18. przyczyny ruchawek na arabskim Wschodzie

Pisze się najczęściej, że przyczynami są: głód, bezrobocie, zamordyzm, ale pojawiła się i taka opinia jednej z blogerek salonu24 mieszkającej ponoć w Egipcie, że demonstarcje wymierzone są w "obcych", czytaj: tych, którzy stoją za satrapami arabskich krajów. Benenota na Blogmedia wskazuje wprost GB i USA jako obrońców interesów światowej finansjery żydowskiej. Nie jestem jednak przekonany do takiej interpretacji, gydż wydaje mi się uproszczona na wielu poziomach (może prawdą jest to, co pisze Benenota, jako element tej układanki, ale nie jako generalizacja).

avatar użytkownika barbarawitkowska

19. Kisiel

Wydaje mi się, że wszystko co tu piszemy to tylko elementy układanki, ponieważ sytuacja składa się z tylu pochodnych, że trudno to w ogóle generalizować. Niemniej jednak pominięcie istotnych składowych dałoby fałszywy obraz. Ja np osobiście widzę niedocenioną rolę Chin jako uczestnika na nowo krystalizującego się nowego ładu. Co nie znaczy, że nie doceniam Rosji, Stanów , Izraela, a nawet Europy. Wszyscy grają o swoje , tylko niestety nie jest pewne czy my też
Pozdrawiam

avatar użytkownika Unicorn

20. "Pisze się najczęściej, że

"Pisze się najczęściej, że przyczynami są: głód, bezrobocie, zamordyzm, ale pojawiła się i taka opinia jednej z blogerek salonu24 mieszkającej ponoć w Egipcie, że demonstarcje wymierzone są w "obcych", czytaj: tych, którzy stoją za satrapami arabskich krajów." Rewolucje czyste rzadko wybuchają w biednych krajach bo ludzie zajęci są walką o byt. Co innego, inspirowane...Głód, bezrobocie, zamordyzm to nie są czynniki główne. Jedynie drobnostki, z reguły nie mające praktycznie żadnego wpływu. Owa blogerka, moim zdaniem ma rację, są to rewolucje przeciwko obcym i dlatego z niepokojem patrzę w przyszłość.
Nie sądzę, aby określenie wrogość do Żydów była adekwatna. To po prostu realizm wynikający ze znajomości historii.
A co z antypolonizmem? Wszędzie tylko antysemityzm :>
Od dawna mierzi mnie filosemityzm udawany bo tak to właśnie widzę, sporej części tzw. polskiej prawicy.
Zabawy w doradców skończą się tym, że "będą rżnąć białych." I oczywiście powstanie nowy front walki z terroryzmem...Powtórzę swoją opinię, jeśli w czasach PRLu kształciliśmy kadry dla Afryki i Azji to czas wykorzystać znajomości. No ale na to nie pozwolą ani USA, ani Izrael, ani Rosja ani Niemcy. Nie mamy żadnego interesu aby być tam jako mięso armatnie.

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika Maryla

21. Kisiel

poza głodem, który wypędził ludzi na ulice w biednych krajach, jak Egipcie, czy Tunezji, w Libii nie jest to motyw rewolty. Wszystkie te "rewolty" charakteryzują sie jedną wspólną cechą - NIE MAJĄ PRZYWÓDCÓW.

I to jest niepokojące, że ludzie wychodza na ulice, pozornie "wygrywają" i znów wychodzą.

Zadne źródła nie podają ani kto jest przywódca tych rebelii, ani żądań wychodzących, poza jednym - SATRAPA MA ODEJŚĆ.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Morsik

22. @Kisiel

Czytałem "dzieła" Lenina, czytałem Marksa, czytałem też Mein Kampf. Czy uważa Pan, że przez to jestem "zapowietrzony"?
Oto swobodny cytat z MK: "gazety są przedłużeniem oświaty na życie dorosłe. Oddawanie gazet w obce ręce powinno być traktowane jako zdrada stanu". Coś to Panu mówi, czy nic, bo tego TV nie pokazała?
Przepraszam za sarkazm, ale tak mi się Pan jawi...

 Niechlubny udział każdy ma: ten, który milczy, ten, który klaszcze...

avatar użytkownika spiskowy

23. Drodzy rodacy

Polecam od jakiegos czasu ksiazke "Wojna o Pieniadz". Chinczyka. Mam wrazenie, ze nikt z was jej nie zna. Polece wiec jeszcze raz. Wydana po polsku. Nie znam zadnej takiej publikacji w jezyku polskim - poza ta. Zrobila furrore na zachodzie ("Currency wars")
Po prostu perelka.
http://www.multibook.pl/2085,song-hongbing-wojna-o-pieniadz.html

Ksiazka ta poukladala mi mnostwo puzzli w glowie. Mnostwo kawalkow zlozyla razem Wiele z informacji z tej ksiazki znalem z for z wikipedii itd. On jednak pokazala pewien mechanizm, pewna machine.

Jedno wam tylko powiem: JACY AMERYKANIE, JACY ROSJANIE JACY CHINCZYCY? O czym wy w ogole mowicie?

Co zas do Zydow - za przeproszeniem nie rozumiem Kisiela. Jaka wrogosc do Zydow? No jaka? Prosze mi wskazac w moich wpisach wrogosc do Zydow. Ja mam w sobie wrogosc do rasistow, do kanalii, do mordercow. A ze tak sie sklada, ze w wielu przypadkach Zydzi brali i biora udzial w budowie aparatu terroru tu czy tam, to do tych mam wrogosc. Ale nie za to, ze sa Zydami. Tylko za to co robia. Tylko za to.

Polecam kisielowi ksiazke pana Chodakiewicza. Po Zagladzie. To sie dowie jak w Polsce budowano aparat terroru i kto czynni w niego sie wpasowal.

Poza tym o jakich Zydach my mowimy? O Wildsteinie? A moze o Szechterze? Bo to robi roznice. Te sprawy jak zawsze sa indywidualne. Nie zmienia to jednak faktu, ze pewne grupy anagazuja sie w pewne posuniecia masowo.

Ostatnio zmieniony przez spiskowy o ndz., 06/03/2011 - 16:48.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Kisiel

24. Pani Barbara

"Wszyscy grają o swoje , tylko niestety nie jest pewne czy my też"

Nas nie ma ani w globalnej ani w wewnątrzpolskiej, bo nie ma prawie polskich polityków, którzy reprezentowaliby polską rację stanu. Sowieci tak ułożyli nam "elity", że chodzą one na krótkiej smyczy do dziś, a i spora część nominalnych Polaków także.

avatar użytkownika Kisiel

25. Unicorn

"Nie sądzę, aby określenie wrogość do Żydów była adekwatna. To po prostu realizm wynikający ze znajomości historii.A co z antypolonizmem? Wszędzie tylko antysemityzm :>"

Zamiast jałowego podniecania się "nikczemnością Żydów" popieram realne ograniczanie wpływu polityki innych nacji, państw, organizacji, banków, światowych holdingów na polską politykę i gospodarkę, np. obronę resztek polskiej bankowości, obronę polskiej produkcji rolnej i polskiego przemysłu oraz handlu, czy ograniczanie wyjątkowo szkodliwego wpływu niepolskich dominujących mediów.
Nie interesuje mnie przetrwanie ani obalenie "biednego Kadafiego", tylko usunięcie i rozliczenie ekipy Tuska/Komorowskiego oraz niedopuszczenie do władzy komuchów z SLD. A z NATO trzeba trzymać, bo alternatywą jest WNP.

avatar użytkownika Maryla

26. Polska 50 miejsce, Libia 48 PKB per capita

List of countries by GDP (nominal) per capita

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29_per_...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Kisiel

27. Morsik

Proszę uważnie raz jeszcze przeczytać mój komentarz skierowany do Pana.

avatar użytkownika Kisiel

28. Spiskowy

To samo co do Morsika: proszę uważnie przeczytać móje wcześniejsze komenty.

avatar użytkownika Unicorn

29. "Zamiast jałowego podniecania

"Zamiast jałowego podniecania się "nikczemnością Żydów" popieram realne ograniczanie wpływu polityki innych nacji, państw, organizacji, banków, światowych holdingów na polską politykę i gospodarkę, np. obronę resztek polskiej bankowości, obronę polskiej produkcji rolnej i polskiego przemysłu oraz handlu, czy ograniczanie wyjątkowo szkodliwego wpływu niepolskich dominujących mediów.
Nie interesuje mnie przetrwanie ani obalenie "biednego Kadafiego", tylko usunięcie i rozliczenie ekipy Tuska/Komorowskiego oraz niedopuszczenie do władzy komuchów z SLD. A z NATO trzeba trzymać, bo alternatywą jest WNP."
Nikt się tutaj niczym nie podnieca bo piszą stonowani ludzie, którzy swoje przeżyli. Rozumiem, że nie mamy się również podniecać antypolskimi działaniami czy jawnym pluciem w twarz? To jakby nieważne, byle tylko nie tykać tematu "nikczemności Żydów." Mam wrażenie, że ktoś próbuje nakładać aksamitny knebel.
Z jednej strony piszemy, że nie będziemy się podniecać a z drugiej, że powinniśmy wypracować realne metody obrony naszych interesów. Słuszny postulat ale jak mawiał Stalin, problemem są kadry :> Przypomina mi to jakże typowe, wręcz organicznie polskie- "weźcie i zróbcie."
Bynajmniej nie próbuję tutaj wtykać szpili bo wiem do czego dążysz. Chodzi o nieskręcanie na manowce czy zajmowanie się tematami zastępczymi. Ale nieraz dosłownie wszystko łączy się ze wszystkim i nic na to nie poradzimy.
Co do ostatniego zdania- nie zgadzam się. Tutaj właśnie wychodzi brak szerszej wizji i myślenie albo- albo.

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika spiskowy

30. @ Kisiel

Piszesz:
***
Nie interesuje mnie przetrwanie ani obalenie "biednego Kadafiego", tylko usunięcie i rozliczenie ekipy Tuska/Komorowskiego oraz niedopuszczenie do władzy komuchów z SLD. A z NATO trzeba trzymać, bo alternatywą jest WNP.
***
Wiesz to tak jabys napisal, ze nie inteseuje mnie ze Zeimie zaatakowali obcy i wala tu i tam, wyzynaja ludzi. Dla mnie najwazniejsze jest rozliczyc Tuska.

Sorry, Tusk juz idzie na dno i bedzie nastepny. Bedzie jego zastepca. Wymysla co innego. A mnie nie intereuje ROZLICZANIE Tuska, tylko mnie interesuje to, zeby ten cholerny uklad niszczacy Polske wysadzic. Zwyczajnie w swiecie. A ten uklad wysyla nasz rzad do Izraela na tajne pogawedki.

Proste nieprawdaz?

Co do tego:
***
Zamiast jałowego podniecania się "nikczemnością Żydów" popieram realne ograniczanie wpływu polityki innych nacji, państw, organizacji, banków, światowych holdingów na polską politykę i gospodarkę, np. obronę resztek polskiej bankowości, obronę polskiej produkcji rolnej i polskiego przemysłu oraz handlu, czy ograniczanie wyjątkowo szkodliwego wpływu niepolskich dominujących mediów.
***

Zwroc uwage, ze Zydzi podniecaja sie holocaustem i nie jest to jalowe. Moze im cos wytlumacz? Daje im to zreszta kolosalne zyski. A jeszcze Polska zaplaci im odszkodowanie - i to nie rodzinom ofiar. Zupelnie obcym to zabitych rodzin ludziom. Gorzej ludziom, ktorzy zignorowali zaglade i wywolali caly ten syf. A my im bedziemy jeszcze placic. Ty tez. Precedens w skali swiata.

Dwa, w ogolnosci to ja sie zgadzam - mnie interesuje to samo. Ale jak ty chcesz to zrobic BEZ NAZYWANIA RZECZY PO IMIENIU? Tak sie nie da. Poczytaj Biblie. Prawda. Tylko Prawda. I nic wiecej. A Chrystus sie nie mylil. Nie mogl. Byl i jest BOGIEM.

Ostatnio zmieniony przez spiskowy o ndz., 06/03/2011 - 19:54.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Kisiel

31. Unicorn

Proszę uważnie, bez nadinterpretacji przeczytać moje komentarze.

Co do stonowanych ludzi i sprawy NATO albo WNP różnimy się.

avatar użytkownika Kisiel

32. Spiskowy

1. Napisałem "usunięcie i rozliczenie ekipy Tuska/Komorowskiego oraz niedopuszczenie do władzy komuchów z SLD", więc proszę mi nie imputować, że koncentruję się na "ROZLICZANIU Tuska".

2. Jak to jest, że wśród antysemitów uchodzę za filosemitę, a wśród filosemitów za antysemitę? Może i jedni i drudzy z powodu zacietrzewienia nie potrafią zrozumieć, że można inaczej odnosić się do Żydów, że można czuć obrzydzenie do Grossa i Szamira, a jednocześnie cenić sobie np. kulturę żydowską. U mnie tak właśnie jest. Podobnie mam zresztą z Rosjanami i Niemcami, których literaturę bardzo poważam a jednocześnie nie znoszę kacapsko-szwabskiej mentalności i imperialnej buty.

avatar użytkownika spiskowy

33. @ Kisiel

Znaczy ja jestem antysemita?
Ciekawe.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika Maryla

34. no prosze, na wyścigi lecą "pomagać demokracji"

Francja uznała w niedzielę libijską powstańczą Radę Narodową za jedynego partnera do rozmów i zadeklarowała solidarność z jej celami, potępiając stosowanie przez reżim Muammara Kaddafiego przemocy wobec ludności cywilnej.
W chwili gdy libijski dyktator rozpoczął wszystkimi siłami ofensywę przeciwko powstańcom, aby zatrzymać ich marsz w kierunku stolicy, Trypolisu, francuski MSZ ogłosił jednoznaczną deklarację poparcia dla powstańców.

http://www.polskatimes.pl/fakty/swiat/376860,francja-uznala-powstancza-r...

a w tym samym czasie :

Prawie ośmiokrotnie wzrosła liczba mieszkań i domów budowanych przez żydowskich osadników na Zachodnim Brzegu po wygaśnięciu moratorium na budowę nowych osiedli na terytoriach uznawanych za palestyńskie - wynika z danych izraelskich statystyk.
Skok nastąpił w wyniku wygaśnięcia moratorium z końcem września 2010 r. Jak podaje Centralne Biuro Statystyki, podczas obowiązywania 10-miesięcznego moratorium rozpoczęto budowę 114 nowych "jednostek mieszkaniowych", czyli zarówno domów jednorodzinnych, jak i mieszkań. Od początku października ubiegłego roku liczba rozpoczętych budów skoczyła do 427.

Wzrost liczbowy jest więc niemal czterokrotny.
Wziąwszy jednak pod uwagę, że od zakończenia moratorium minęło dopiero pięć miesięcy, czyli połowa okresu, w którym obowiązywał zakaz, można uznać, że buduje się prawie osiem razy więcej.

W dodatku, jak podkreśla izraelski urząd statystyczny, dane nie są kompletne, ponieważ na terenach Zachodniego Brzegu nastąpił także "dramatyczny wzrost nielegalnych budów, które nie zostały oficjalnie udokumentowane".

Statystyka nie uwzględnia też przyczep kempingowych czy namiotów, które osadnicy żydowscy stawiają, by zająć ziemię.

Bezpośrednie rozmowy pokojowe między Izraelem a władzami Autonomii Palestyńskiej, sprawującymi ograniczoną kontrolę nad częścią Zachodniego Brzegu, zostały zerwane, gdy Izrael nie wyraził zgody na przedłużenie moratorium na budowę nowych osiedli.

Tel Awiw jest pod coraz większą presją opinii międzynarodowej, domagającej się powstrzymania polityki osadnictwa na spornych terytoriach. Ostatnio za jej kontynuowanie próbowała potępić Izrael Rada Bezpieczeństwa ONZ, ale rezolucję w tej sprawie zablokowało weto Stanów Zjednoczonych.

http://www.polskatimes.pl/aktualnosci/376946,izrael-8-razy-wiecej-zydows...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

35. Niewielka brytyjska misja

Niewielka brytyjska misja dyplomatyczna wysłana do Bengazi, głównego miasta libijskich powstańców, by nawiązać kontakt z opozycją, "doświadczyła tam trudności", ale opuściła już Libię - podał w niedzielę brytyjski minister spraw zagranicznych William Hague.
"Zamierzaliśmy, w porozumieniu z opozycją, wysłać kolejną ekipę, by wzmocnić nasze kontakty w odpowiedni sposób. Te wysiłki dyplomatyczne są częścią szerszej współpracy Wielkiej Brytanii z Libią, obejmującej nasze trwające obecnie wsparcie humanitarne" - poinformował minister w oświadczeniu.

"Nadal naciskamy na (libijskiego przywódcę Muammara) Kaddafiego, by ustąpił i będziemy współpracować
ze społecznością międzynarodową, żeby wesprzeć uprawnione ambicje narodu libijskiego" - dodał.

http://www.polskatimes.pl/fakty/swiat/376896,brytyjska-misja-dyplomatycz...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika spiskowy

36. @ Maryla

"Nadal naciskamy na (libijskiego przywódcę Muammara) Kaddafiego, by ustąpił i będziemy współpracować
ze społecznością międzynarodową, żeby wesprzeć uprawnione ambicje narodu libijskiego"

***
Pamietam ze jak sie zaczelo to bylo tak, ze ZWOLENNICY Kadafiego walczyli z jego przeciwnikami.
Nie wojsko.
Zwykli ludzie.

To oczywiscie nei jest narod.
NAROD okresla brytyjskie ministerstwo.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika barbarawitkowska

37. Ponieważ

sytuacja się poplątała spróbuję to jakoś uporządkować. Jest dokładnie tak jak pisałam w innych miejscach. Strona przeciwna ( nie mam tu na myśli p. Kisiela) korzystając z faktu, ze idąc na skróty używamy pojęć niedoprecyzowanych usiłuje wmanewrować nas w taką etykietę, że mówiąc Żyd mamy na myśli każdego Żyda. Dlatego raz jeszcze apeluję o używanie ZA KAŻDYM razem ścisłych określeń o jaką grupę chodzi. Pozornie jest to niewygodne, ale wytrąca argumenty drugiej stronie. I nie daje podstaw do tego, ąby z kolei ona mogła rozciągać odpowiedzialność z grup marginesu na wszystkich Polaków. W innym przypadku NIGDY zyskamy szans na obronę przed manipulacją naszych wypowiedzi.

avatar użytkownika spiskowy

38. @ Kisiel

Napisales:
"usunięcie i rozliczenie ekipy Tuska/Komorowskiego oraz niedopuszczenie do władzy komuchów z SLD"

Znaczy jak do wladzy dojdzie Tusk 3 albo Tusk 4 to juz gites?
Z SLD nie bedzie.
Oczywiscie to nie jest gites.

Kisiel, nie da sie tego tak po prostu podzielic. Nie da sie zamknac oczu i powiedziec: ok, byleby nie SLD i tych tu odsunac. To za malo.

Walka idzie o wartosci, walka idzie o wiare ojcow, walka idzie o przyszlosc tozsamosci naszych dzieci. Walka takze idzie o nie rozliczanie prawdzich sprawcow calego tego balaganu. A tu rzeczy trzeba nazywac po imieniu. I porzez "rozliczenie" ja nie mam niczego innego na mysli jak nazwanie rzeczy po imieniu.

Piszesz swietne hasla-slogany (prawie jak Tusk :)):
"Zamiast jałowego podniecania się "nikczemnością Żydów" popieram realne ograniczanie wpływu polityki innych nacji, państw, organizacji, banków, światowych holdingów na polską politykę i gospodarkę, np. obronę resztek polskiej bankowości, obronę polskiej produkcji rolnej i polskiego przemysłu oraz handlu, czy ograniczanie wyjątkowo szkodliwego wpływu niepolskich dominujących mediów."

Co znaczy REALNE OGRANICZENIE? Masz jakis plan na to?`chetnie poczytam.
Bo wg mnie najwazniejsze jest dazenie do prawdy. Nawet jesli dla ciebie to jest podniecaniem sie nad nikczemnoscia Zydow.

I jeszcze jedno: ja nie jestem antysemita. Antysemityzm oznacza, ze jaich nie lubie, za to ze sa Zydami. Otoz nie. Wildsteina lubie. Tak dla przykladu. Ale ja ci powiem kim ja jestem. Ja jestem antybandyta. Antymorderca. Antykanalia. Tym jestem.

Ostatnio zmieniony przez spiskowy o ndz., 06/03/2011 - 22:18.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika spiskowy

39. @ barbarawitkowska

Jeszcze raz polece ksiazke Chinczyka. Akurat pani powinna ja przeczytac i to juz jutro. W tejze ksiazce pan Song nigdzie nei koncentrowal sie na Zydostwie. Owszem padalo czasami slowo, "rodziny zydowskie" ale to bylo zgodne z prawda i nei bylo w ogole anty.
A jednak po przeczytaniu tej ksiazki wiadomo o kogo chodzi. O bogatych ludzi sterujacych swiatem. Ten facet nijak nie koncentruje sie na ich etnicznym pochodzeniu. Pod tym wzgledem ta ksiazka jest podwojnie madra. I dzieki temu odniosla sukces komercyjny w swiecie zachodnim.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika barbarawitkowska

40. spiskowy

książka już kupiona, czekam na listonosza.

avatar użytkownika spiskowy

41. @ barbarawitkowska

Jestem przekonany, ze sie spodoba.
Nie znam nikogo, kto jest choc troche "spiskowy" i mu sie ta ksiazka nie spodobala.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika barbarawitkowska

42. Czy to znaczy

że uważa mnie Pan za spiskowa? No proszę, a ja walczę jak lwica z samym pojęciem spisku, wśród zaczadzonych.

avatar użytkownika spiskowy

43. @ barbarawitkowska

Raz ze dalem cudzyslow

Dwa, ze owszem uwazam.
Ale tylko w tym sensie, podanym w Alfabecie Bronislawa Wildsteina:

Teoria spiskowa. Łączenie faktów i wyciąganie z nich wniosków.
http://www.teologiapolityczna.pl/alfabet-bronislawa-wildsteina/#p,1

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika barbarawitkowska

44. Przecież

żartowałam, wiem , że jestem spiskowa, skrajna prawicą , oszołomem i na dodatek stara, niewykształcona i z grajdoła. A na dodatek mam nawet prawdziwy moherowy beret .

avatar użytkownika gość z drogi

45. Pani Barbaro :) lubię Panią.............

ja też mimo,ze fizycznie beretu nie noszę,to jestem moherowa,spiskowa
i z Ciemnogrodu.......
Książkę kupię na pewno
a pana Bronka Wildsteina
szanuję i cenie
od prastarych lat............:)
Jego ksiązki też.................
pozdr :)

gość z drogi

avatar użytkownika spiskowy

46. @ gosc z drogi

Mam nadzieje, ze zanotowalas, ze to nei ksiazka Wildsteina tylko Song Hongbinga?
To tak, zeby nie bylo niespodzianki :)

Co zas do moherowych beretow oszolomstwa itd - otoz ja np jestem dosc mlody.
I jak na razie idzie mi dosc dobrze.
Z tego chocby powodu, ze nie jestem zdany na postepowcow.
Da Bog bedzie dobrze dalej.

I musze powiedziec, ze czesc z tych "postepowych" zachodzi w glowe: niby mlody, niby normalny a taki zacofany...

Ostatnio zmieniony przez spiskowy o pon., 07/03/2011 - 08:48.

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika benenota

47. Koment w jedynie slusznej tv

PRAWDZIWA LIBIA
07.03.2011 07:32~luk
Prawdziwia Libija wygląda inaczej jak wam usiłują to przedstawić
Wielu z was jest przykładem na to ż e obecne pololenia nie znają historii, a przewroty dziś robi się mediami, a ręce są jedynie dodatkiem. Kadafi Libię uczynił bogatym krajem, mega bogatym. Wielu z was zabiera tu głos w sprawie nie mając pojęcia o Libii , nie mając pojęcia o co naprawdę toczy się gra w Libii.
Kaddafi w 1970 roku zlikwidował w swoim kraju amerykańskie i brytyjskie bazy wojskowe, wydalił włoskie i żydowskie organizacje narodowe, a w 1973 dokonał nacjonalizacji przemysłu naftowego należącego do zachodnich inwestorów. Kaddafi prowadził bardzo aktywną politykę zagraniczną, wymierzoną przeciwko wpływom Stanów Zjednoczonych i Izraela oraz wspieraniem Organizacji Wyzwolenia Palestyny, przez co był oskarżany o wspieranie islamskiego terroryzmu. Wielokrotnie zabiegał o utworzenie ścisłej federacji państw północnoafrykańskich i bliskowschodnich. Proponował zawarcie unii m.in. Sudanowi, Egiptowi, Syrii oraz Malcie. W wyniku pogarszających się stosunków z Egiptem nawiązał współpracę z ZSRR, ale w zimnej wojnie pozostawał neutralny, wiążąc się z Ruchem Państw Niezaangażowanych. Od połowy lat 90. Kaddafi prowadził bardziej umiarkowaną politykę. Gdyby Kadafi na początku nie obalił starego, nieudolnego króla Libia do dziś utrzymywałaby się ze sprzedaży złomu, jako miło to miejsce przed 42 laty. Wówczas Koczownicze plemiona zbierały to co zostawiła Armia Roomla i Moontgomerego podczas II wojny światowej. To był istotny element PKB Libii jeszcze w latach 60. Wiecie jak wyglądra standard życia w Libii dziś. Otóż najniższe wynagrodzenie w tym kraju to 600 dolarów, powtarzam najniższe!!!! Libijczycy nie płaca za prąd, szkoły są bezpłątne , służba zdrowia zatrudniająca min Polaków , Włochów, Brytyjczyków tez jest bezpłatna. Litr paliwa kosztuje 40 groszy polskich. Ceny są porównywalne do cen w polsce, może nieco niższe. Mógłby tak pisac bez końca ale powiem wam jedno: wielu z was uwaza sie za eurpejczyków , podczas gdy standard życia Libijczyków jest na europejskim poziomie , moze nawet nieco wyższym, Polacy zaś żyją.... jak ... Gdy do władzy w Libii dorwą się Ci , którzy dziś rękami 16 do 25 letnich prymitywnych chłopaków robią ten przewrót w Libii to w niedługim czasie i oni Libijczycy będą musieli , jak my Polacy jezdzić za chlebem na zmywaki w Europie!!!! Przeciętny Polak, nie mieszkaniec aglomeracji szcześliwy jest jak nabędzie sobei starego Opla. Libijczycy już w latach 70 i 80 zostawiali nowe auta na pewryferiach Trypolisu bo nie wiedzil ,że nalezy zmieniac olej i zajeżdzali auta na amen. Nie martwili się jednak kupowali kolejne nowe aby wozić Volvo czy Nissanem czy Datsunem swoje kozy. To nader częsty widok wówczas w Libii. Polak wówczas , za Gierka marzył o małym Fiacie. Jedno jest oczywiste Kadafi nigdy nie będzie maił za sojuszników Europy zachodniej ani Ameryki wszak to własnie dzieki temu że ich wyrzucił ze swojego kraju ten kraj jest dziś tak bogaty. Tego faktu oni mu jednak nigdu nie zapomną , tej nacionalizacji i utraty złóz ropy , jak stał się z dnia na dzień własnością libijczyków. Dziś to własnie rękami nieświadomych ludzi Ameryka I Izrael usiłują dostac się do najbardziej energetycznych złóż ropy w Afryce i przygotowac się do ostatecznego starcia o wpływy na bliskim wschodzie z Iranem.

Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika barbarawitkowska

48. Ja

to chyba tak pośrodku- już nie najmłodsza, ale jeszcze chyba nie najstarsza. A berecik mam elegancki, z fasonem, jako te celebrytki. I okularki kujonki też, coby pasowały do całości. Niejednego młodego już w pracy rozwaliłam z anielskim uśmiechem na twarzy. Część już nawet czyta prawidłowe gazety. No, sam fakt, że w ogóle czyta to już coś.

avatar użytkownika spiskowy

49. @ barbarawitkowska

No i tak trzymac. :)

Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.

avatar użytkownika gość z drogi

50. Ich można załatwić TYLKO Uśmiechem

A dlaczego to tak skuteczna broń.......?
bo uśmiech musimy mieć w sobie, na co dzień..........nie obłęd
w oczach,nie nienawiść,czy
strach,ze on,ona
będzie lepsza w pracy i szef ją doceni............
bo lepiej donosi,jest bardziej zapalczywa niz pspr od muszek........;)
Nie zapomnę nigdy doświadczenia jakiemu zostałam przed laty poddan
przez pewną,nieżyjącą
już Aktorkę
siedziałyśmy w szpitalu
przy kimś bardzo nam obu, Bliskim.....i opowiadałyśmy różne dobre rzeczy,
by "zabić" strach w chorej............
i nagle
ONA powiedziała spójrz mi w oczy i uśmiechnij,się
muszę sprawdzić czy TO prawdziwy Uśmiech,czy tylko taki z grzeczności..........
A znałyśmy się tyle lat.........:)
Spontanicznie spojrzałam w te piękne oczy..........
i dostałam najlepszą w życiu Laurkę..........
:)
a Więc Dobrego Dnia.........mimo godziny obiadowej.......:)
Uśmiechem możemy pokonać bardzo wiele........ale musi TO być Uśmiech
Mądry i życzliwy.......:)

gość z drogi