PIĘKNY, POSREBRZANY "obciachowy" ZNACZEK. KTO CHCE???:)

avatar użytkownika Anonim

Posrebrzany, piękny OB CIACHOWY znaczek. Kto chce?

 

Wczoraj spotkałam się z Grawernikiem.

Weszłam do jego malutkiego zakładu i na pytanie, co mnie do niego sprowadza, odpowiedziałam - grając vabank;) : chciałam zamówić wykonanie znaczków, ale jeżeli czyta pan Gazetę Wyborczą, pewnie nie będzie pan  zainteresowany tym zleceniem.

(czy coś w tym stylu)

Grawernik spojrzał na mnie mocno zaniepokojony (dysonans poznawczy;) i… musiał się określić.

Usłyszałam jasne, zdecydowane słowa: nie czytam Gazety Wyborczej.

Uśmiechnęłam się więc do niego najpiękniej jak potrafię i odpowiedziałam: to świetnie, czyżby czytał pan „obciachowe” gazety?

W oczach Grawernika dostrzegłam błysk zrozumienia i  nieskrywanej radości :

proszę pani ja czytam  Gazetę Polską  (pobiegł na zaplecze i przyniósł twardy dowód - ostatni nr GP). Okazało się, że słyszał o naszej akcji (a bardziej precyzyjnie widział zdjęcia z październikowej odsłony; właśnie w GP).

 

Jednym słowem stał przede mną OB CIACHOWIEC z krwi i kości.

Ile jeszcze takich osób jest wokół nas…?

To dla nich ta akcja.

 

A teraz propozycja:

Mogę zamówić posrebrzane znaczki projektu Niewolnika (zrzekł się na rzecz OB CIACHU wszelkich praw – DZIĘKI:))).

Nie ma w tym żadnej komercji  -   cenę określił Grawernik –   (ani ja, ani Niewolnik, ani OB CIACH nie będziemy mieć z tego tytułu żadnych korzyści).

Znaczek niewielki, najprawdopodobniej prostokątny, posrebrzany, elegancki, żadnej bylejakości.

(Widziałam odznaczenia, medale, znaczki okolicznościowe wykonane przez tego pana – naprawdę świetna rzemieślnicza robota)

A oto ceny za jeden znaczek, które zależą od ilości zamówionych sztuk:

100 sztuk – 40 zł

200 sztuk – 35 zł

300 sztuk – 20 zł

400 sztuk – 15 zł

500 sztuk i powyżej – 10 zł

 

Proces wykonania takiego znaczka jest dość skomplikowany i wymaga czasu. Oprócz tego należy wziąć pod uwagę fakt związania terminami (wcześniejsze zlecenia).

 

Gdybym zamówiła znaczki w ciągu najbliższych dwóch tygodni – byłyby gotowe pod koniec stycznia. Musiałbym wpłacić zaliczkę w wysokości 2000 zł  - mogłabym zaryzykować własne pieniądze, ale chciałbym wiedzieć CZY SĄ CHĘTNI? I ILU ICH JEST?

 

PISZCIE W KOMENTARZACH.

 

 

Gorąco wszystkich zachęcam – to byłby nasz znak rozpoznawczy;) (oprócz gazet oczywiście) i jako taki miałby niebagatelne znaczenie psychologiczne.

 

WARTO RÓWNIEŻ ZASTANOWIĆ SIĘ NAD TYM, JAK DOKONALIBYŚMY EWENTUALNYCH PŁATNOŚCI.

 

Jestem zwolenniczką tego, aby rozliczeń dokonać na listopadowym OB CIACHU.

W miastach poza Warszawą wytypować można osoby, które dokonałyby zbiórki, a potem rozliczyłyby się bezpośrednio ze mną .

 

Co o tym sądzicie?

 

Ale najważniejsze w tej chwili: CZY SĄ CHĘTNI?

 

91 komentarzy

avatar użytkownika Tymczasowy

1. kupie

dla siebie, Zonki swojej wlasnej, Jej znajomych z pracy i dla moich dzieciakow.
Prosze przeslac rachunek. A im dalej, tym wiecej.
Serdecznosci.

avatar użytkownika Smok Gorynycz

2. Pewnie wezmę

ze dwa...Albo trzy.

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika intuicja

3. <b>WSZYSCY</B>

Na razie zapotrzebowanie na 74 znaczki + na blogmedii ( 2-3 + ? Tymczasowy - konkrety;))).

To mało:)

Będę musiała wyłożyć z własnej kieszeni 2000 zł tytułem zaliczki. Ryzyko musi być umiarkowane:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika yuhma

4. Intuicjo Najdroższa

Jesteś niesamowita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jasne, że biorę. Pińc poproszę.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Tamka

5. @intuicja

Ja chce, ale byc moze znalezliby sie tez inni chetni. Ja chce na 100%. Wyele e-maile z zapytaniem, ale odpowiedzi moga byc dopiero po niedzieli (nie kazdy ma dostep do kompa 7 dni w tygodniu). Nie wiem ile jest czasu na zlozenie zamowienia i cena prognozowana to 40pln? T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika intuicja

6. Yuhmo:)

Zamówienie przyjęte:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

7. Tamka

Wszystko jest w notce.

Mam nadzieję, że uda mi się zebrać 500 chętnych, wtedy 10 za znaczek.

Gdybym miała podjąć decyzję poniżej tego progu - zapytam na blogu.

Czas: zamawiam w ciągu 2 tyg - gotowe na koniec stycznia.

copyrights yasamama

avatar użytkownika Smok Gorynycz

8. Intuicja - 500 jest chyba do sprzedania

Jeśli po dychu, to nie pozwolę się przebić yuhmie i też wezmem s pienć.

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika intuicja

9. Smok Gorynycz I Wszyscy

Jest - 112 znaczków:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika niezapominajka

10. Intuicjo

Zamawiam 2 znaczki!

Droga Intuicjo, mogę zrobić przelew na konto, a odbiór - może ktoś z Wrocławia będzie do tego czasu w Warszawie, a może ktoś z Warszawy będzie we Wrocławiu?
A może wystarczy wrzucić do koperty i wysłać pocztą - pokryję koszty przesyłki.

Pozdrawiam serdecznie;))

avatar użytkownika intix

11. Intuicja:)

Jesteś wielka!!!!:-)
Na tę chwilę poproszę o 4.
Może będzie więcej. Czekam na odpowiedzi.

avatar użytkownika yuhma

12. Smoku

Podwajam :-)

INTUICJO
to na powaznie, jak będzie po dychu - biorę dychę.
Jak po 15 - 7.
Jak po 20 i drożej - 5

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika intuicja

13. <b>WSZYSCY</B>

Jest 120:)

A teraz napiszę tak: ODWRACAM SYTUACJĘ:)

MOGĘ ZAMÓWIĆ 500 ZNACZKÓW (W PIERWSZEJ TRANSZY, A CZY BĘDZIE DRUGA NIE WIADOMO).
ZATEM ZNACZKI OTRZYMAJĄ TYLKO TE OSOBY, KTÓRE JE ZAMÓWIĄ PRZED OSIĄGNIĘCIEM LICZBY 500.
WY JUŻ MACIE:))))

copyrights yasamama

avatar użytkownika Selka

14. @Intuicjo

"na razie" zamawiam 2 szt.
(ale rozsyłam wici - może być "wincy"!)

Selka

avatar użytkownika intuicja

15. <b>WAŻNE</b>

127 znaczków ( z Selką)

copyrights yasamama

avatar użytkownika yuhma

16. Intuicjo

ZNACZKI OTRZYMAJĄ TYLKO TE OSOBY, KTÓRE JE ZAMÓWIĄ PRZED OSIĄGNIĘCIEM LICZBY 500.

A to jest bardzo dobre posunięcie marketingowe :-))

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Tamka

17. @inticja

Skoro czytam o opcji po dychu to w ciemno zamawiam 5 znaczkow. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika intuicja

18. Yuhmo:)

Staram się jak mogę:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

19. Tamka WSZYSCY!!!!!

W takim razie 132

copyrights yasamama

avatar użytkownika Goethe

20. @proponuję za zaliczeniem pocztowym...

i pięć proszę plus koszta przesyłki...
o ile aktualne jeszcze...pozdrawiam

Goethe..."Nikt nie jest tak bardzo zniewolony jak ktoś, kto czuje się wolnym, podczas gdy w rzeczywistości nim nie jest...",JVG

avatar użytkownika intuicja

21. STAN NA 00:45

144 znaczki:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika Smok Gorynycz

22. Idą jak chrupiące bułeczki

ministra Krasińskiego :) To się nazywa marketing! Ograniczony nakład, ekskluzywna i unikatowa forma, tylko dla prenumeratorów... Dodaj jeszcze "Osoby, które zamówią najwięcej otrzymają certyfikat z autografem Intuicji".

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika yuhma

23. Intuicjo & Smoku

Dodaj jeszcze "Osoby, które zamówią najwięcej otrzymają certyfikat z autografem Intuicji"
O to, to!
:-)

image

Ostatnio zmieniony przez yuhma o pt., 05/11/2010 - 00:57.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Tamka

24. @smoku

Utrafiles- to bedzie swego rodzaju unikat :), juz sie ciesze [jak dziecko].

Odnosnie szczegolow technicznych, czyli sposobie przekazania funduszy rozumiem, ze bedzie w pozniejszym terminie? T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Robert Helski

25. Intuicjo!

Chciałbym prosić o 10 sztuk dla mojej ferajny.
Może być przedpłata jeśli trzeba.
Podaj tylko namiary.
Robert Helski

Są rachunki krzywd, których żadna dłoń nie przekreśli

avatar użytkownika zx

26. trochę OT

Gdzie można ( jeśli jest dostępny) nabyć znaczek Krzyż Smoleński ?

Wie ktoś?

Bo chyba przeoczyłem info o możliwości nabycia

Ostatnio zmieniony przez zx o pt., 05/11/2010 - 07:52.
avatar użytkownika intuicja

27. STAN NA 8.00

158 znaczków

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

28. Smoku i Yuhmo:)

zobaczymy jakie będzie tempo, kiedy notka zniknie ze strony...

Na szczęście jeszcze jest i tutaj i na niepoprawnych.

copyrights yasamama

avatar użytkownika Jacek Mruk

29. Dobrze że zajrzałem bo bym nie miał

Zamawiam dwa , po jednym na każdą stronę.
Moje marzenie się spełnia, bo próżnię wypełnia
Pozdrawiam

avatar użytkownika Smok Gorynycz

30. Yuhmo - Ty powinieneś zamówić

15 albo chociaż 10 :)

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika intuicja

31. STAN NA 9:47

172 ZNACZKI

copyrights yasamama

avatar użytkownika yuhma

32. Smoku

1. dlaczego jaaa?
2. zamówiłem 10 :-)

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika yuhma

33. Intuicjo

Liczyłaś moje 10, a nie 5?

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika intuicja

34. Yuhma

liczyłam 5

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

35. <b>STAN NA 11:40</b>

201 znaczków!

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

36. WSZYSCY

WSZELKIE USTALENIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI, DOSTARCZENIA ZNACZKA ITP W KOLEJNYCH WPISACH.
PROSZĘ ZAGLĄDAĆ.
NA RAZIE SKONCENTROWAŁAM SIĘ NA CHĘTNYCH: LICZBA + NICK

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

37. STAN NA 13:00

236 znaczków:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

38. NAGŁE PRZYSPIESZENIE - STAN NA 13:35

282 ZNACZKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))

copyrights yasamama

avatar użytkownika Tamka

39. @intuicja

Wyslalam e-maile, na odzew czekam (mam nadzieje, ze moje 5 sztuk policzylas) :). T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika intuicja

40. tamka

Policzyłam 5

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

41. STAN NA 18:00

322 znaczki!!!!:))))

copyrights yasamama

avatar użytkownika Tamka

42. @intuicja

Mam wrazenie ze jest to licytacja na czas (wczesniej napisalas ze teoretycznie mamy 2 tygodnie, a teraz doczytalam, ze tylko jest czas do osiagniecia liczby 500).
Chcialam powiedziec, ze odczuwa sie pewne napiecie, nacisk. No coz, jesli ludki z e-maila nie zdaza, trudno. T.

Domawiam jeszcze 3 znaczki, razem 8 sztuk.

Ostatnio zmieniony przez Tamka o pt., 05/11/2010 - 18:30.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Smok Gorynycz

43. Zagrała we mnie żyłka kolekcjonera

numizmatyka i falerologa! Poproszę jeszcze 2, razem 7. Ale z autografu z deykacja nie zrezygnuję choćbym miał dopłacić...

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika sówka55

44. Droga Pani Intuicjo,

z prawdziwą radością zamawiam pięć i pozdrawiam serdecznie,

Anna, Sówka

avatar użytkownika Tamka

45. @smoku

czy to drugie to falerystyka, czyli odznaki i ordery? Tak z ciekawosci w ramach douczania sie :).T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Smok Gorynycz

46. Tamka - Tak właśnie!

dyscyplina pomocnicza historii zajmująca się odznaczeniami. Traktuję intuicyjno-niewolniczy znaczek zdecydowanie jako odznaczenie. Kiedyś będzie się po nim rozpoznawało kombatantów ob ciachowych walk o Najjaśniejszą :o))

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika intuicja

47. Tamka

ze odczuwa sie pewne napiecie, nacisk

Cóż tak czasem bywa.\;)
Ale tak poważnie
Faktem jest, że mogę odpowiedzieć w ciągu dwóch tygodni (a dzisiaj od Pradziadka dostałam namiary na jeszcze jednego grawernika - zorientuję się, czy znaczki nie będą tańsze), ale faktem jest też, że pierwsza transza to 500 znaczków (później można składać dodatkowe zamówienia).

Musiałam o tym lojalnie uprzedzić.

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

48. Smoku:)

Dla Ciebie i sto autografów - bez dopłaty:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

49. STAN NA 20:00

353 znaczki

copyrights yasamama

avatar użytkownika Tamka

50. @intuicja

Jak dobrze zrozumialam, jesli bedzie zainteresowanie, prawdopodobna jest transza kolejna, a to dobrze, ciesze sie, czekam na szczegoly oplat. pozdr. T.

@smoku
to mi poddales jeszcze jeden pomysl :), pozdr. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Smok Gorynycz

51. Inuicja - Dziękuję Ci bardzo.

Dziesięć wystarczy, Większa rzadkość, wyższa cena na aukcjach - "A tu Szanowni Państwo autograf słynnj Intuicji z jej młodzieńczych, idealistycznych i historycznych czasów, gdy klawiatura komputera i Web 2.0 stały się bronią w walce z opresyjnym reżimem peowskim! Zaczynamy od dwóch tysięcy euro!" :o)
Tamka - liczę, że się dowiem...

Reszta nie jest milczeniem.

avatar użytkownika Tamka

52. @smoku

"Tamka - liczę, że się dowiem... "

Jesli w ogole beda jakies podstawy realne, to na 100% :). T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika intuicja

53. STAN NA 22:45

383 znaczki:)))

copyrights yasamama

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

54. Pytanie do intuicji

Pomysł ciekawy, znaczek trochę snobistyczny - ale niech tam.

A teraz pytanie Rachmistrza.

Jeśli :

100 sztuk x 40 zł = 4000 zł

200 sztuk x 35 zł = 7000 zł

300 sztuk x 20 zł = 6000 zł

400 sztuk x 15 zł = 6000 zł

500 sztuk x 10 zł = 5000 zł

to znaczy, że cena jednostkowa maleje szybciej niż rekompensuje to ilość sztuk. Grawer za 300 i 400 posrebrzanych znaczków dostanie tyle samo (!), a za 200 sztuk dostanie o 2000 zł więcej niż za 500 (!). Dlaczego miałby więcej pracować i zużywać materiał aby zarobić mniej?

Na moje oko grawer - "OB CIACHOWIEC z krwi i kości" - nie może być aż tak nierozgarnięty
aby nie umieć "zliczyć do trzech".

Pozdrawiam kolekcjonerów -

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika Goethe

55. @hrabia Pim de Pim

Panie hrabio ...co ma wspólnego uczciwość z zachłannością....
Grawer pewnikiem wyliczył sobie koszt sztancy i posrebrzania...
zakładam to na poziomie 1500 zł...reszta to jego zarobek ,minus podatki i VAT... i określił min. opłacalności na 10zł/szt....wiec to że nie jest lichwiarzem i skąpcem , tylko o Nim dobrze świadczy...a jak pan zapewne wie najbardziej się opłaca produkcja wielkoseryjna o ile zagwarantowany jest zbyt...inaczej sam pan wie jak to jest, kupowalibyśmy mleko po 20 zł/litr a nie kupujemy ...a mysli pan ze mleczarnie i dystrybutorzy liczyć nie potrafią?
pewnie, nie skoro kupujemy je po 2zł...
Po za tym to jest problem grawera... pan ma zatwierdzić czy panu się podoba i czy cena odpowiada..
A nie insynuować drugie dno... w jakim celu?

Ostatnio zmieniony przez Goethe o sob., 06/11/2010 - 00:36.

Goethe..."Nikt nie jest tak bardzo zniewolony jak ktoś, kto czuje się wolnym, podczas gdy w rzeczywistości nim nie jest...",JVG

avatar użytkownika Tamka

56. @Goethe

O! U mnie mleko kosztuje wiecej niz 2pln/sztuke. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika intuicja

57. Nie ma żadnego drugiego dna - Hrabia Pim de Pim

Zaproponował mi zrobienie 100 znaczków, ale kiedy usłyszałam, że wówczas jeden znaczek będzie kosztował 40zł - powiedziałam, że wątpię, abym zebrała chętnych za taką cenę.
Drogo.
Wtedy rozpisał jw.
(bardzo przy tym nie główkował)

Ale proszę spojrzeć na to w sposób następująco:
Mamy już ponad 400 znaczków - na pewno osiągniemy liczbę 500, a więc grawer zarobi mniej niż przy 200, 300, 400.
Chciał mi "pójść na rękę" - wyjść na swoje (a właściwie poniżej) i jednocześnie określić jak najkorzystniejszą cenę.
Gdzie tu nieuczciwość lub zachłanność?
Przecież zarobi 5000 ( a mógłby 6000, 7000).
Nieładnie...

(a poza tym dostałam dziś od Pradziadka namiary na jeszcze innego grawera i chcę się z nim spotkać w poniedziałek)

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

58. STAN NA 00:50

419 znaczków

copyrights yasamama

avatar użytkownika Goethe

59. @intuicja

W cale w to nie wątpiłem, i te pozorna nie logikę wykazałem podciagajac do Uczciwości...
jest to chyba norma sam wielokrotnie tak robię ..czasami z dużą stratą dla siebie, ale przecież nie o to chodzi by się nachapać lecz by zrobić, zarobić, mieć markę, i czyste sumienie ...z tego wszystkiego to ostatnie wydaje się być najważniejsze ...pozdrawiam
mnie tam cena ta odpowiada...a nakład 500 daje poczucie ekskluzywności i wyjątkowości..niczym order Orła Białego...oczywiście żartuję...ale zaspokojenie swego rodzaju snobizmu jest , no nie?

Goethe..."Nikt nie jest tak bardzo zniewolony jak ktoś, kto czuje się wolnym, podczas gdy w rzeczywistości nim nie jest...",JVG

avatar użytkownika Goethe

60. @Tamka

O!...to przepłaca pani...

Goethe..."Nikt nie jest tak bardzo zniewolony jak ktoś, kto czuje się wolnym, podczas gdy w rzeczywistości nim nie jest...",JVG

avatar użytkownika intuicja

61. SATAN NA 12:10 (06.11)

457 znaczków!!!!!

Zbliżamy się do końca:)

copyrights yasamama

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

62. intuicja i kolekcjonerzy

Pozwolą Państwo, że naskrobię parę słów wyjaśnienia.

Niestety na poziomie historyjki o grawerze nie wykazali się Państwo praktyczną wiedzą matematyczną na poziomie przedwojennej klasy siódmej (widziałem przedwojenne podręczniki).

Cena partii towaru zależy od jej wielkości i może tylko rosnąć lub w pewnych przedziałach być stała ale nigdy nie może maleć. Przebieg funkcji nie zależy od tego czy grawer jest pazerny czy nie. Altruista da po prostu niższe ceny, przy zachowaniu powyższej zasady.
Grawer to wie, dlatego podana kalkulacja jest wzięta z sufitu.

Ale jest rzeczywiście drugie dno. Nie chodzi o grawera i jego ceny. Otóż w spontanicznej inicjatywie, w porywie wielu gorących serc i braku chłodnych umysłów, ma dojść - nie pierwszy raz - do przesyłania i zgromadzenia w jednym miejscu setek adresów ludzi pewnej opcji politycznej. To jest niestety ryzyko, którego zlekceważyć nie można.

Nie chcę podważać zaufania do kogokolwiek, chociaż błędna kalkulacja spowodowała u mnie zapalenie się czerwonej lampki. Trzeba proszę Państwa unikać takich sytuacji. W tym roku spotkałem się z przypadkiem beztroskiego rozsyłania w internecie list adresów emailowych stworzonych przy okazji jednej z akcji wyborczych. Też z porywu serca.

A swego czasu kupiłem w Ogrodzie Saskim piękną koszulkę "wyborczą", wyprodukowaną
w małej serii przez zwolenników Lecha Kaczyńskiego i sprzedawaną po kosztach własnych. To rozumiem i popieram. Małe jest piękne.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam -

Ostatnio zmieniony przez hrabia Pim de Pim o sob., 06/11/2010 - 12:28.

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika intuicja

63. Hrabia Pim de Pim:)

Po pierwsze, primo:)
czy naprawdę Pan uważa, że "przy drugim dnie" ktokolwiek pozwoliłby sobie na takie rachmistrzowskie pomyłki? Chyba po to tylko, żeby mogła zapalić się czerwona lampka...:)

Co do danych - ma Pan rację, trzeba być ostrożnym.
Ale prawda jest taka, że pod konkretnymi blogami ZAZWYCZAJ komentują te same osoby.
Jeśli ktoś tworzy takie listy - już je ma.

Przecież na blogmedii, niepoprawnych, salonie - ci najaktywniejsi blogerzy i ich komentatorzy już dawno są rozpoznani.
Tak mi się wydaje.

Właśnie w naszym interesie leży wyjście do realu, integracja i aktywność poza portalami.
Real jest znacznie trudniej inwigilować, niż świat wirtualny.

Rozumiem Pańskie obawy, ale myślę, że i tak jesteśmy podani na "na widelcu" (portale, telefony komórkowe, karty płatnicze itp)

pozdrawiam serdecznie,

avatar użytkownika yuhma

64. Intuicja & hrabia

W pełni popieram Intuicję. Nie możemy się bać. A ostrożność jest siostrą strachu.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika Jacek Mruk

65. hrabia Pim de Pim

Kto ma lęki i obawy
Nie wchodzi do zabawy
Walki o Polskę wolną Niepodległą
Nikomu nigdy nie ulęgłą
Nie ma większej możliwości inwigilacji niż wspomniane przez intuicję komórki,które umożliwiają nawet ustalenie miejsca pobytu przy wyłączonych telefonach. Więc kto nie chce być inwigilowany powinien wyrzucić komórki.
Pozdrawiam

avatar użytkownika intuicja

66. STA NA 16:00

473 znaczki

copyrights yasamama

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

67. Inwigilacja

była, jest i będzie. Ludzie w jedne akcje wchodzą, w inne nie. Wolna wola. Ale nie powinno się dla zabawy ułatwiać wrogom zadania. To jest kwestia odpowiedzialności. Czy ktoś w stanie wojennym sprzedawał ludziom oporniki? Nie, każdy kto chciał je nosić zdobywał sobie sam i nosił zależnie od okoliczności. Obywało się bez list adresów i centralizacji. Najprostsze pomysły są najlepsze.

Czytanie obciachowych gazet to pomysł tego samego rodzaju. Emblematy akcji - nie , bo ich dystrybucja jest zcentralizowana.

Wolna dystrybucja - tak. Dystrybucja przez kluby GP, czy inne - tak. Dystrybucja w oparciu o wrażliwe dane - nie. Podałem przykład wędrowania list adresów w internecie. Gotowych do dowolnego wykorzystania.

>> Jackowi Mrukowi

"Kto ma lęki i obawy
Nie wchodzi do zabawy
Walki o Polskę wolną Niepodległą
Nikomu nigdy nie ulęgłą"

To nie jest zabawa. Tylko ten kto ma obawy o los Polski wchodzi do gry. Nonszalancja nie prowadzi do zwycięstwa. Roztropna odwaga tak.

Pozdrawiam -

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika Jacek Mruk

68. hrabia Pim de Pim

Cóż ja nie mam lęków, ale to może skutek tego że pracowałem w aparacie ucisku i mam gdzieś ich i ich wściekłość. Oni mnie mogą zabrać ciało , ale duszy nigdy bo są wysłannikami diabła i z nim trzymają. Ja trzymam z Bogiem i wiem że Bóg wesprze nas i oczyści tą Ziemię ze śmieci ,którym się marzy tylko sprzedajność i chęć władania. Co do inwigilacji to oni wiedzą dokładnie kto gdzie stoi , bo mają specjalistów od komputerów , a także dostęp do sieci komórkowych.
Pozdrawiam

avatar użytkownika Tamka

69. @Jacek Mruk

Odnosnie inwigilacji i komorek - a czy te bez baterii tez sa namierzalne? T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Jacek Mruk

70. Tamka

Nie jestem specjalistą , ale czytałem że tak. Należałoby je zasłonić by żaden sygnał do nich i z nich nie mógł wyjść. Przypuszczam że powinny być to kwarcowe pojemniki, ale to powinni podpowiedzieć fachowcy.
Pozdrawiam

avatar użytkownika Tamka

71. @Jacek Mruk

A folia alu? Wzmacnia sygnal czy go bloqje?

"ale to powinni podpowiedzieć fachowcy"

A sa tu tacy?
Taki wpis oddzielny dotyczacy obrony przed inwigilacja dostepnymi mozliwymi sposobami bardzo by sie przydal :). T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika leebee

72. @Jacek Mruk

w końcu wszystko jest możliwe, nawet to że będą nas podglądali jak klikamy...swoją drogą hrabia Pim de Pim ma dużo racji . ty się nie obawiasz ,ale np twoim dzieciom czy innym bliskim może się coraz gorzej wieść i nawet nikt z was nie wpadnie jaki tego powód, na pecha zrzucicie. jak coś robić to mądrze,nie ma co chojrakować lekkomyślnie. żadnego z tego wymiernego pożytku nie ma .wirtualnie nie znaczy bezpiecznie .
pozdrawiam

avatar użytkownika Jacek Mruk

73. Tamka

Niestety nie wiem , ale spróbuj zamieścić notkę która na głównej stronie powinna znaleźć odpowiedź. Folia aluminiowa moim zdaniem nie spełnia tej roli, ale ja nie jestem fachowcem.
Pozdrawiam

avatar użytkownika Jacek Mruk

74. leebee

Jeśli tak kierujesz sprawę to masz rację. Ja niestety , a może stety nie mam rodziny w takim profilu jak to przedstawiasz i może było mnie łatwiej się przeciwstawiać tej czerwonej bandzie. Ten sposób który opisujesz często właśnie wykorzystywało UB i SB, więc możliwe że obecne służby WSI-owe też tak mogą robić. Trzeba jednak stosować różne zabezpieczenia by nie było inwigilacji włącznie z komórkami.
Pozdrawiam

avatar użytkownika intuicja

75. Hrabia Pim de Pim, leebee

Nie rozumiem Panów - przecież pisząc tutaj - już się określacie.

Poza tym sposób dystrybucji nie jest jeszcze określony.
Spokojnie.

copyrights yasamama

avatar użytkownika leebee

76. intuicja

nawet jezeli gołębiem wyślesz to ten gołąb będzie musiał znac adres i inne dane.
nie pomyślałaś,że bez ujawnienia danych sie nie da ?

avatar użytkownika yuhma

77. Czy ktoś może mi wytłumaczyć, w jakim kierunku zmierza dyskusja?

Nie wiem, o co biega. Kto się boi UB, SB, KGB, CIA, Mossadu, WSI - nie zamawia.
Ja się nie boję, zamawiam 10.
I po co to pieprzenie?, sorry. Dane wrażliwe etc. bomba. Mam wrażenie, że ktoś tu próbuje nas zastraszyć.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika yuhma

78. Pan hrabia & leebee

Odsyłam do wpisu Tamki
http://blogmedia24.pl/node/39232

A tu wkleję to, co napisałem u niej:
Dzieki za ten wpis. Przed chwilą mnie szlag trafił u Intuicji przy okazji dyskusji o straszliwych zagrożeniach, jakie niesie zamawianie i przesyłanie znaczków OB CIACHU.
"Strach czyni z nas niewolników" - dokładnie.
Łażący Łazarz nie boi sie pojawiać publicznie, udostepniać swojego maila, a ja mam się bać! paradne! Że co mi niby WSI zrobi? Jakby się mieli każdym takim zajmować, toby musieli pół Polski wystrzelać.

Boicie się Państwo? No to nie zamawiacie! Prosta sprawa. Macie chyba przewalone we łbach na własnym punkcie. Normalnie Tusk z Komorowskim bledną jak usłyszą Wasze nicki i już dawno śledzi Was cała armia szpiegów.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika leebee

79. @yuhma

No i ja nie zamawiam i nie ze strachu,tylko nie widzę sensu...500 znaczków na całą Polskę ,w co której miejscowości ktoś do klapy sobie przypnie.część z nich trafi szybko do szuflady z drobiazgami. zresztą co tu się tłumaczyć ?
Przewalone we łbie to pewniej ty masz .
mogę dużo z siebie dać,mogę dużo poświęcić ,ale muszę mieć pewnośc ,że para nie pójdzie w gwizdek. ale dla takiego pierdu,pierdu,bla,bla,bla, z nie wiadomo kim ,to pocałuj mnie w nos, zwłaszcza jak od d**y strony się do tego zabiera.
pozdrawiam

avatar użytkownika yuhma

80. leebee

To po co się wypowiadasz? To jest wątek dla tych, którzy zamawiają.
Ktoś Cię namawia do zamówienia? Przecież nie. Do przyłączenia się? też nie.
Zrób notkę i zaproponuj coś, co będzie parą w tłoki.
I zauważam, że dopiero teraz napisałaś, że nie podoba Ci się pomysł. Przedtem tylko próbowałaś nas straszyć.

Przepraszam za "łby", powinienem napisać "w głowach".

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika leebee

81. @yuhma

ja nie straszę ,ja tylko uswiadamiam jakie moga być konsekwencje . daję odrobinę wiedzy ,kto chce to przynajmniej się zastanowi.
ostatnio ogladałam u Jaworowicz jak to facet chory na schizofrenię paranoidalną siedzi od ośmiu lat w pudle bo wyrzucił dwa króliki z okna i po aresztowaniu pisał listy do wymiaru sprawiedliwości .w listach wypisywał niesamowite bzdury ,jak to chory umysłowo,za każdy list dostawał kolejne lata. rodzina i wszyscy wokół wstrząśnięci sytuacją...i co ,i nic
pozdrawiam

avatar użytkownika yuhma

82. leebee

ogladałam u Jaworowicz jak to facet chory na schizofrenię paranoidalną siedzi od ośmiu lat w pudle

No i masz odpowiedź, kogo możesz uświadomić :-)
My tu naprawdę nie mamy schizofrenii, co najwyżej deprechę :-)

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika intuicja

83. <b>ZAMYKAM AUKCJĘ:)))</b>

500 znaczków

copyrights yasamama

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

84. na koniec

>> intuicja

"Nie rozumiem Panów - przecież pisząc tutaj - już się określacie."

Oczywiście. Na swoją odpowiedzialność. Natomiast dane wszystkich innych osób, które nam zaufały należy chronić. Ufam, ze tak będzie i po to powstał ten wpis.

Pokazałem też, że taka akcja może być - przy braku krytycyzmu uczestników - nie do odróżnienia od mechanizmu prowokacji (jak to robiła nieboszczka SB).

Życzę intuicjo kreatywnych pomysłów i wysnucia konstruktywnych wniosków z dyskusji.

>> leebee

Wreszcie ktoś pojął moją intencję.

>> yuhma

"To jest wątek dla tych, którzy zamawiają."

Nie. To jest wątek dla tych co czytają. Ze zrozumieniem.

Na koniec pozdrawiam wszystkich -

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika yuhma

85. Panie Hrabio

Natomiast dane wszystkich innych osób, które nam zaufały należy chronić. Ufam, ze tak będzie i po to powstał ten wpis.
Nie ufał Pan i dlatego powstał ten wpis. Pańskie prawo, tylko trzeba bylo napisać wprost, a nie oczekiwać, żeby:
Wreszcie ktoś pojął moją intencję.
Naprawdę, ten czy inny wątek - wszystkie są dla tych, ktorzy piszą jasno.

Oczywiście, przepraszam za ostre słowa tak samo jak leebee.

Ostatnio zmieniony przez yuhma o sob., 06/11/2010 - 22:51.

Pozdrawiam każdym słowem

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

86. >> tamka

Folia alu (np. do pieczenia) ekranuje urządzenie (klatka Faraday'a). Można zrobić eksperyment z komórką podglądając przez małe okienko wskaźnik zasięgu.

Pozdrawiam -

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika Tamka

87. @hrabia

Z tym ekranowaniem to tak podejrzewalam, dlatego zapytalam. Pewnie cos, co blokowaloby fale radiowe by sie nadalo....Dziekuje za odpowiedz i rowniez pozdrawiam. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika hrabia Pim de Pim

88. >> yuhma, intuicja

Zawsze znajdą się tacy, dla których będzie nie dość jasno. Wydawało mi się, że nie dałem powodów do takiej rozbudowy tego pobocznego wątku, o czym zapewniam Autorkę wpisu.

hrabia Pim de Pim

avatar użytkownika intuicja

89. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM:)))))

Sprawy dostarczania i płatności - w kolejnych notkach.
Damy radę;)!
Wybierzemy najlepszą opcję.

copyrights yasamama

avatar użytkownika intuicja

90. NOWA NOTKA - POTENCJAŁ OB CIACHOWEGO znaczka:)))

Zajrzyjcie.
Tam propozycje: rozliczenia i dostarczenia znaczków.

copyrights yasamama

avatar użytkownika amarietta

91. poproszę

znaczek :) jestem z Białegostoku i chętnie wpłacę na listopadowym spotkaniu

Ostatnio zmieniony przez amarietta o sob., 13/11/2010 - 19:54.