PO - zytywne lewackie AbEracje „polskiego” (PO – LIDskiego) kina
Emisariusz IV RP, czw., 09/10/2008 - 12:38
Towarzyszki Agnieszki Odorowicz, która jest z nadania lipnym konkursem komisarzem PISF „polskiego” (to żart i kpina ze słowa POLSKIEGO) sowiecko-masońsko-agenturalnego (niech dokonają autolustracji w IPN!) instytuciku sztuczek filmowo-macherskich niszczących naród polski w sferze filmowej szczerze nie znoszę. Nie mówię o nienawiści, bo ta młoda lewaczka nie zasłużyła na moją nienawiść i nigdy nie zasłuży, nie jest jakąś drugą Wandą Wasilewską itd. Jest na to za malutka. Nienawidzę Wajdy czy Michnika, czy Jaruzelskiego, Kiszczaka, a towarzyszką Odorowicz po prostu gardzę, plwam na jej „misję” w kinematografii w III RP. Twoje dni w PISF są dziewczyno PO-liczone, jesteś za bardzo kojarzona z SLD, LID, Kwaśniewskim, zatem ci co sterują PO zastąpią cię kimś innym, pionkiem sterowanym z PO, nawet końca kadencji nie doczekasz, zmiana będzie z tego co słyszałem w plotkach już zimą. Wpadłaś dziecino na minę z napisem „Tajemnica Westerplatte” i nadal nic nie rozumiesz zdemoralizowana zlewaczonym światopoglądem antypolskim, gdzie sztuką jest nawet wsadzanie flag, bandery polskiej w psie kupy. Nie rozumiesz, albo udajesz że nie rozumiesz, bo wygodnie jest grać słodką, apolityczną, kosmoeurojewro idiotkę, taka praca, ja tu tylko pracuję, zarządzam, finanse, montaż kasy na filmy, granty itd Tu mogą być kolejne miny i już PARAGRAFY. Warto siedzieć cicho pracując do końca dla UKŁADU? Nie jesteś Rywinem kobieto, zacznij gadać, to uratujesz skórę i sobie spokojnie wyemigrujesz, znajdziesz dobrą pracę poza Polską! Jeżeli ZA dużo wiesz, to cię zabiją ci dranie żebyś milczała, (wolą się upewnić) taka jest III RP i front filmowy jest równie ważny jak masmedia, jak literatura, sztuka w całości, można bez końca wymieniać techniki sterowania, moderowania Polakami, narodem, krajem jako całością – np. ponoć Polacy chcą ratyfikacji TL, co odbiło wam do reszty???
http://film.onet.pl/0,0,1511481,1,596,artykul.html
Pozytywne wibracje polskiego kina
Podważam, wyśmiewam każde twoje słowo z tego wywiadu, każde, szkoda szczegółowo polemizować i najważniejsze co trzeba zrobić to ustawę o likwidacji PISF sowieckiego z banicją dożywotnią do polskiej filmografii większości działaczy-ekspertów PISF, dla waszych scenarzystów, reżyserów, aktorów też. Nie jesteście Polakami, mniejsza o waszą narodowość (acz to ciekawe w kraju gdzie jest tylko rzekomo 1100 Żydów łącznie) chodzi o postrzeganie polskości, a raczej jej braku, braku dumy z bycia Polakiem, braku całkowitym patriotyzmu narodowego, państwowego, obywatelskiego, świadomości katolickiej, tożsamości 1000 lat naszej historii na tle świata. Nie jesteśmy tacy jak reszta świata. Polska, Polacy mają w sobie wyjątkowość, której nie rozumieją jakie osoby jak towarzyszka Odorowicz. Zdominowaliście całe „polskie” kino po 2005, wcześniej ono leżało z przyczyn m.in. ekonomicznych, zatem udany projekt LID-SLD czyli PPR, czyli KPP, NKWD. Nic bez was, nawet inne konkursu, środowiska macie w pełni powiązane, uzależnione. Nawet film „Katyń” całkowicie odrzucam, jest chybionym podejściem do super ważnego tematu, najgorszym z najgorszych może poza scenami egzekucji, ale te jakby nie zrobić, to ZAWSZE będą bardzo mocne. Gdybym był Putinem, to rozkazałbym stalinowcowi, towarzyszowi Wajdzie nakręcić KATYŃ, dokładnie taki jaki nakręcił po 20 latach zwlekania. Czego bał się w 1990 czy w 1994 bez sołdatów sowieckich, których zresztą było tyle co kot napłakał… żaden postrach. Musi powstać więcej filmów o rzeziach sowieckich na Polakach od 1917 roku po dziś dzień… Film o Katyniu musi zaczynać się od pakty Hitlera ze Stalinem i Monachium 1938. Nie wolno tak wskoczyć w środek bez kontekstu i musi go zrobić ktoś pokroju Mela Gibsona jako producent, reżyser i jeden z głównych aktorów w tym przypadku.
Nie wiem czy doczytaliście w blogu, ale Pan Szeremietiew miał niedawno zamach na swoje życie, ktoś ZNOWU pociął my sprytnie oponę żeby pękła np. przy prędkości 80km/h Kto to zrobił? Patrioci polscy czy krasnoludki? Moskwa, lodziarze czy moja wina że snuję wizję realizacji OBRONY TERYTORIALNEJ zakazanej w III RP? Ten facet w moim mniemaniu należy do kluczowych analityków wojskowości w świecie, w Polsce nr 1, reszta przy nim, to małe, tępe boleczki łącznie z wyższą kadrą oficerską armii, o Klichu z litości milczę. Pan Szeremietiew (jeżeli go nie zabiją, nie uszkodzą) może nas obronić przed kolejną klęską typu 1939 czy choćby Gruzja 2008, kraj niepodległy który świat zostawił na pastwę bolszewickiej nadal Rosji. Tyle że bolszewicy, stalinowcy stali się oligarchami z wielkimi majątkami. Zabijanie patriotów, niszczenie PO-trwa całą kadencję parlamentu. Chłopcy ze WSI-GRU, czy SB-KGB pracują całodobowo od podawania do Magdalenki okrągłego stoliczka.
Rozwiązujemy zatem PISF skoro powstał z mocy ustawy w 2005 (za SLD) i doi budżet, biznes medialny na ponad 100 mln zł rocznie. Chwalą się że teraz powstaje dużo filmów, ale ile z nich wchodzi do kin i ILU mają widzów? Odliczając kretyńskie komedie itd kiczowate produkcje, to ile rocznie powstaje bardzo potrzebnych filmów o fundamentalnym znaczeniu? Krzysztof Stecki i Tomasz Zatwarnicki – są autorami nagrodzonego w 2006 roku scenariusza "1944: Warszawa" http://www.pisf.pl/index.php?tresc=130eb57dd941fb9 Gdzie jest towarzyszko Odorowicz ten film??? Miałaś dwa lata! No gdzie? Finansowałaś swój chłam 100 czy iluś kiczowatych filmików (nawet do YouTube za cienkie) przez te dwa lata, chłam niszczący tkankę polskości w Polakach, a porządniejszego scenariusza na tle tych śmieci co macie nie potrafisz, NIE CHCESZ zrealizować!!! Hańba ci!!! Powinniście bez mała cały dwuletni budżet, 200 mln zł wsadzić w TEN JEDEN FILM, bo reszta jest g… warta! Zaangażować Mela Gibsona, dołoży kolejne swoje czy zdobyte 200 mln zł i będzie to film na rynek światowy, nie ma takich powstań, film zaszokuje świat! To jest z tego co wiem DOSKONAŁY SCENARIUSZ, ale już przy nim grzebiecie, zmieniacie, kroicie z polskich scen-ikon, z kosztownej batalistyki, młody Machulski (SZWADRON – film antypolski do bólu!) dostał ten film do „roboty” i uchochlewiania żeby spełniał „normy III RP” kina UDeckiego. Polska szkoła filmowa słowem. Nie radzę grzebać w tym scenariuszu tych zacnych Autorów, bo jak wybuchnie bomba, to wielu na niej wyleci! Wzywam NARÓD POLSKI do śmiertelnego boju z PISF, oni muszą odejść jak Balcerowicz musi odejść! Póki co żądajmy wyboru nowego dyrektora PISF i dużych zmian w statucie, ustawie. Chcę likwidacji, ale realniejsze są zmiany na razie w tym układzie. To musi być misja szerzenia patriotyzmu narodowego, a nie jakiejś tam sztuki, hasełka za którym naprawdę jest tylko antypolonizm, polakożerstwo, antykatolicyzm, libertynizm, wciskanie nam antysemityzmu, wszelkich wad narodowych, ksenofobii – znaleźli się unijni moralizatorzy co stosują eugenikę, eutanazję, aborcję na życzenie. Trwa zakrojone na wielką maskowanie niewygodnych faktów dla Niemców, Rosji, aliantów, kino poprawności politycznej, ale tak żeby INNYM nie szkodzić, a nam i owszem! Dobrze że wypłynął scenariusz TAJEMNICA WESTERPLATTE, to obudziło naród. Dosyć tego! Powołajmy NARODOWE TOWARZYSTWO FILMOGRAFII POLSKIEJ i MEDIÓW PUBLICZNYCH To mój nowy pomysł, nie tak nowy, ale w miarę nowy :) To powinno być zamiast mafii PISF i innych dojarzy budżetu w filmówce, ale niech jest jako zwykłe stowarzyszenie sieciowe. Oddziały powinny być w każdej JST i w skupiskach Polonii, Polaków poza III RP. Zatem organizacja masowa, myślę że 30 mln członków i sympatyków. Apolityczna, patriotyczna, pożytku publicznego. Nie będzie popierać ani PO, ani PIS, ani towarzyszy innych. Założymy zatem własny PISF, wytwórnie filmowe, kanał dystrybucji, sieć kin lokalnych, studyjnych, szkolnych, uczelniach, pracowniczych, środowiskowych – kina mogą być wszędzie. Nie wszyscy muszą mieć cyfrowy projektor za 250 tys zł, starczy nawet mały projektor komputerowy, nawet nie FULL HD. Każdemu w miarę potrzeb i możliwości, ilości widzów itd. Bo te kina powinny mieć także własny klub filmowy KRĘCĄCY filmy! Dzięki takiej sieci nasze filmy będą oglądały miliony ludzi, później do sprzedaży na DVD, dalej do TV i w końcu do Internetu oficjalnie w jakości FULL HD. Niech ludzie oglądają, nie robimy tego jako ngo dla ZYSKU! Zysk tak, ale ma służyć nowym produkcjom. To co proponuję to narodowy, ale OBYWATELSKI, non profit przemysł filmowy. To trzeba zrobić. Do składu założycielskiego proponuję 20 naprawdę znanych ludzi, patriotów. Ja nominują np. Wojciecha Kilara. Wybrana filmografia: Narciarze, 1958 Lunatycy, 1959 Nikt nie woła, 1960 Giuseppe w Warszawie, 1964 Salto, 1965 Czterej pancerni i pies, 1966 (wraz z Adamem Walacińskim) Marysia i Napoleon, 1966 Sami swoi, 1967 Westerplatte, 1967 Człowiek z M-3, 1968 Lalka, 1968 Samotność we dwoje, 1968 Przygody pana Michała, 1969 Sól ziemi czarnej, 1969 Struktura kryształu, 1969 Rejs, 1970 Perła w koronie, 1971 Zazdrość i medycyna, 1973 Hubal , 1973 Ziemia obiecana, 1974 Bilans kwartalny, 1975 Barwy ochronne, 1976 Smuga cienia, 1976 Trędowata, 1976 Przypadek, 1981 Kronika wypadków miłosnych, 1985 Dracula (Bram Stoker's Dracula), 1992 Śmierć i dziewczyna (Death and the Maiden), 1994 Faustyna, 1994 Śmierć jak kromka chleba, 1994 Cwał, 1996 Portret damy (The Portrait of a Lady), 1996 Brat naszego Boga, 1997 Dziewiąte wrota (The Ninth Gate), 1999 Pan Tadeusz, 1999 Tydzień z życia mężczyzny, 1999 Życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową, 2000 Suplement, 2001 Pianista (The Pianist), 2002 Zemsta, 2002 Persona non grata, 2005 2007 We Own the Night 2007 Il Sole Nero (The Black Sun)
Nie wiem czy doczytaliście w blogu, ale Pan Szeremietiew miał niedawno zamach na swoje życie, ktoś ZNOWU pociął my sprytnie oponę żeby pękła np. przy prędkości 80km/h Kto to zrobił? Patrioci polscy czy krasnoludki? Moskwa, lodziarze czy moja wina że snuję wizję realizacji OBRONY TERYTORIALNEJ zakazanej w III RP? Ten facet w moim mniemaniu należy do kluczowych analityków wojskowości w świecie, w Polsce nr 1, reszta przy nim, to małe, tępe boleczki łącznie z wyższą kadrą oficerską armii, o Klichu z litości milczę. Pan Szeremietiew (jeżeli go nie zabiją, nie uszkodzą) może nas obronić przed kolejną klęską typu 1939 czy choćby Gruzja 2008, kraj niepodległy który świat zostawił na pastwę bolszewickiej nadal Rosji. Tyle że bolszewicy, stalinowcy stali się oligarchami z wielkimi majątkami. Zabijanie patriotów, niszczenie PO-trwa całą kadencję parlamentu. Chłopcy ze WSI-GRU, czy SB-KGB pracują całodobowo od podawania do Magdalenki okrągłego stoliczka.
Rozwiązujemy zatem PISF skoro powstał z mocy ustawy w 2005 (za SLD) i doi budżet, biznes medialny na ponad 100 mln zł rocznie. Chwalą się że teraz powstaje dużo filmów, ale ile z nich wchodzi do kin i ILU mają widzów? Odliczając kretyńskie komedie itd kiczowate produkcje, to ile rocznie powstaje bardzo potrzebnych filmów o fundamentalnym znaczeniu? Krzysztof Stecki i Tomasz Zatwarnicki – są autorami nagrodzonego w 2006 roku scenariusza "1944: Warszawa" http://www.pisf.pl/index.php?tresc=130eb57dd941fb9 Gdzie jest towarzyszko Odorowicz ten film??? Miałaś dwa lata! No gdzie? Finansowałaś swój chłam 100 czy iluś kiczowatych filmików (nawet do YouTube za cienkie) przez te dwa lata, chłam niszczący tkankę polskości w Polakach, a porządniejszego scenariusza na tle tych śmieci co macie nie potrafisz, NIE CHCESZ zrealizować!!! Hańba ci!!! Powinniście bez mała cały dwuletni budżet, 200 mln zł wsadzić w TEN JEDEN FILM, bo reszta jest g… warta! Zaangażować Mela Gibsona, dołoży kolejne swoje czy zdobyte 200 mln zł i będzie to film na rynek światowy, nie ma takich powstań, film zaszokuje świat! To jest z tego co wiem DOSKONAŁY SCENARIUSZ, ale już przy nim grzebiecie, zmieniacie, kroicie z polskich scen-ikon, z kosztownej batalistyki, młody Machulski (SZWADRON – film antypolski do bólu!) dostał ten film do „roboty” i uchochlewiania żeby spełniał „normy III RP” kina UDeckiego. Polska szkoła filmowa słowem. Nie radzę grzebać w tym scenariuszu tych zacnych Autorów, bo jak wybuchnie bomba, to wielu na niej wyleci! Wzywam NARÓD POLSKI do śmiertelnego boju z PISF, oni muszą odejść jak Balcerowicz musi odejść! Póki co żądajmy wyboru nowego dyrektora PISF i dużych zmian w statucie, ustawie. Chcę likwidacji, ale realniejsze są zmiany na razie w tym układzie. To musi być misja szerzenia patriotyzmu narodowego, a nie jakiejś tam sztuki, hasełka za którym naprawdę jest tylko antypolonizm, polakożerstwo, antykatolicyzm, libertynizm, wciskanie nam antysemityzmu, wszelkich wad narodowych, ksenofobii – znaleźli się unijni moralizatorzy co stosują eugenikę, eutanazję, aborcję na życzenie. Trwa zakrojone na wielką maskowanie niewygodnych faktów dla Niemców, Rosji, aliantów, kino poprawności politycznej, ale tak żeby INNYM nie szkodzić, a nam i owszem! Dobrze że wypłynął scenariusz TAJEMNICA WESTERPLATTE, to obudziło naród. Dosyć tego! Powołajmy NARODOWE TOWARZYSTWO FILMOGRAFII POLSKIEJ i MEDIÓW PUBLICZNYCH To mój nowy pomysł, nie tak nowy, ale w miarę nowy :) To powinno być zamiast mafii PISF i innych dojarzy budżetu w filmówce, ale niech jest jako zwykłe stowarzyszenie sieciowe. Oddziały powinny być w każdej JST i w skupiskach Polonii, Polaków poza III RP. Zatem organizacja masowa, myślę że 30 mln członków i sympatyków. Apolityczna, patriotyczna, pożytku publicznego. Nie będzie popierać ani PO, ani PIS, ani towarzyszy innych. Założymy zatem własny PISF, wytwórnie filmowe, kanał dystrybucji, sieć kin lokalnych, studyjnych, szkolnych, uczelniach, pracowniczych, środowiskowych – kina mogą być wszędzie. Nie wszyscy muszą mieć cyfrowy projektor za 250 tys zł, starczy nawet mały projektor komputerowy, nawet nie FULL HD. Każdemu w miarę potrzeb i możliwości, ilości widzów itd. Bo te kina powinny mieć także własny klub filmowy KRĘCĄCY filmy! Dzięki takiej sieci nasze filmy będą oglądały miliony ludzi, później do sprzedaży na DVD, dalej do TV i w końcu do Internetu oficjalnie w jakości FULL HD. Niech ludzie oglądają, nie robimy tego jako ngo dla ZYSKU! Zysk tak, ale ma służyć nowym produkcjom. To co proponuję to narodowy, ale OBYWATELSKI, non profit przemysł filmowy. To trzeba zrobić. Do składu założycielskiego proponuję 20 naprawdę znanych ludzi, patriotów. Ja nominują np. Wojciecha Kilara. Wybrana filmografia: Narciarze, 1958 Lunatycy, 1959 Nikt nie woła, 1960 Giuseppe w Warszawie, 1964 Salto, 1965 Czterej pancerni i pies, 1966 (wraz z Adamem Walacińskim) Marysia i Napoleon, 1966 Sami swoi, 1967 Westerplatte, 1967 Człowiek z M-3, 1968 Lalka, 1968 Samotność we dwoje, 1968 Przygody pana Michała, 1969 Sól ziemi czarnej, 1969 Struktura kryształu, 1969 Rejs, 1970 Perła w koronie, 1971 Zazdrość i medycyna, 1973 Hubal , 1973 Ziemia obiecana, 1974 Bilans kwartalny, 1975 Barwy ochronne, 1976 Smuga cienia, 1976 Trędowata, 1976 Przypadek, 1981 Kronika wypadków miłosnych, 1985 Dracula (Bram Stoker's Dracula), 1992 Śmierć i dziewczyna (Death and the Maiden), 1994 Faustyna, 1994 Śmierć jak kromka chleba, 1994 Cwał, 1996 Portret damy (The Portrait of a Lady), 1996 Brat naszego Boga, 1997 Dziewiąte wrota (The Ninth Gate), 1999 Pan Tadeusz, 1999 Tydzień z życia mężczyzny, 1999 Życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową, 2000 Suplement, 2001 Pianista (The Pianist), 2002 Zemsta, 2002 Persona non grata, 2005 2007 We Own the Night 2007 Il Sole Nero (The Black Sun)
- Emisariusz IV RP - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
Etykietowanie:
6 komentarzy
1. > emisariusz
2. tatarstan1 - a co mnie kino duńskie czy czeskie obchodzi?
3. > emisariusz
4. Sugestia
5. tatarstan1 - to jest nas dwoje kinotworców dobrego kina
6. Agnieszka Odorowicz z PISF - studium kariery przez łóżko
Kto jeszcze chce ją zostawić na stołku dyrektorki PISF? To bolszewicka lewaczka, powinna w MOSFILMIE pracować, zresztą PISF nawiazał właśnie w tym roku z nimi ożywione kontakty!