Grupa Żywiec reklamuje się u Wojewódzkiego i Figurskiego
nielubiegazety2, czw., 29/04/2010 - 17:54
Obraźliwy i szerzący nienawiść wideoklip Wojewódzkiego i Figurskiego znowu pojawił się na stronach radia Eska Rock. Tym razem w ...
Obraźliwy i szerzący nienawiść wideoklip Wojewódzkiego i Figurskiego znowu pojawił się na stronach radia Eska Rock. Tym razem w towarzystwie reklamy promującej piwo Żywiec (Grupa Żywiec S.A.). Uprzejmie proszę blogerów o kontakt z rzecznikiem prasowym Grupy Żywiec panem Sebastianem Tołwińskim -> sebastian.tolwinski@grupazywiec.pl z prośbą o zajęcie stanowiska w tej sprawie.
Tel. do rzecznika to: 0515 216 773.
http://kairos.salon24.pl/176210,grupa-zywiec-reklamuje-sie-u-wojewodzkiego-i-figurskiego
- Zaloguj się, by odpowiadać
Etykietowanie:
7 komentarzy
1. Rzeczniki prasowy Grupy Żywiec pan Sebastian Tołwiński
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
2. off topic
Jestem samoukiem specjalistą w piwach i winach. Jeśli chodzi o piwa, to Żywca i pochodnych (Heineken itp) dawno nie pijam.
Ostatnio pijaliśmy wyłącznie Perłę (ale Chmielową, nie Export) i Lubelskie (w małych, 0,33 buteleczkach).
Ostatnio odkryliśmy niepasteryzowanego Kasztelana. Rewelacja.
3. Sebastian Tołwiński
Chciałbym Państwa zapewnić, że pojawienie się reklamy jednej z naszych marek w sąsiedztwie kontrowersyjnego nagrania na stronie internetowej stacji radiowej, o której Państwo piszą nie było intencją naszej firmy. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Zleceniodawca reklamy, wykupując pakiet, nie ma żadnego wpływu na treści redakcyjne, w sąsiedztwie których zamieszczana jest reklama. Tak było również w opisanej powyżej sytuacji.
Nasza reklama została z powyższej strony usunięta.
Sebastian Tołwiński
4. Panie Rzeczniku,
Moim zdaniem bardzo ładnie postąpiliście.
Chociaż reakcja na taki czyn powinna być natychmiastowa.Nie uważa Pan ?
Czy nie wyświetlanie reklamy jest tylko chwilowe czy też po pewnym czasie pojawi się ponownie na stronie stacji radiowej ?
Pozdrawiam.
http://wola44.wordpress.com/ >>> http://dokumentalny.blogspot.com/
5. "Jarek po trupach do celu,
"Jarek po trupach do celu, każdy chce leżeć na Wawelu" wyśpiewali na antenie radia Eska Rock Kuba Wojewódzki i Michał Figurski. Kontrowersyjne wystąpienie nie skończyło się tylko na moralnej naganie zbulwersowanych tekstem piosenki osób. Ze sponsorowania audycji, w której padły sporne słowa wycofał się koncern Coca-Cola.
Jak podaje TVN24, firma nakazała wycofać swoje logo z internetowej edycji programu "Poranny WF Wojewódzki i Figurski", w którym padły słowa: "Jarek po trupach do celu, każdy chce leżeć na Wawelu". - Wyrażamy ubolewanie, że nasza marka została wykorzystana w programie, który mógł urazić uczucia wielu osób - komentuje koncern decyzję o wycofaniu swojego logo.
Znaczek koncernu faktycznie został usunięty z oficjalnego kanału Eska Rock, jednak wcześniejsze nagranie wciąż krąży w internecie.
REKLAMA Czytaj dalej
Po ujawnieniu sprawy kontrowersyjnego nagrania przez "Rzeczpospolitą", prezes radia Eska Rock Bogusław Potoniec powiedział, że piosenka nie przekracza granic dobrego smaku. Jak dodał, wypowiedź dziennikarzy świadczy o sprzeciwie na wykorzystywanie katastrofy samolotu prezydenckiego w kampanii wyborczej.
(meg)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wojewodzki-stracil-sponsora-za-Ja...
http://fronda.pl/news/czytaj/wojewodzki_i_figurski_bez_coca_coli
Kolejne firmy wycofują swoje reklamy ze strony programu "Poranny WF" w Radiu Eska Rock. Po Coca-Coli, która po protestach osób oburzonych piosenką Wojewódzkiego i Figurskiego wycofała się ze sponsorowania programu „Poranny WF”, reklamę kontekstową wycofała także Grupa Żywiec S.A.
Nie byliśmy świadomi, że nasza marka zostanie wykorzystana w politycznym kontekście – napisała w oświadczeniu Borucka. – Łamie to naszą zasadę nieangażowania się w jakąkolwiek działalność polityczną. Rozmawialiśmy z radiem, żeby wyjaśnić sytuację i zapobiec wykorzystywaniu naszego logo w podobnym kontekście - dodała.
Próbowaliśmy porozmawiać z kimś z radia Eska Rock na temat zaistniałej sytuacji, jednak pod różnymi pretekstami byliśmy zbywani. Sekretarka Radio Eska S.A. twierdziła m.in., że kompetentny jest tylko dyrektor programowy, który do wtorku jest na delegacji i nie będzie mógł się wypowiedzieć na ten temat.
To ciekawe, zważywszy na fakt, iż na portalu Pardon.pl pojawiła się jego wypowiedź: - Obaj dziennikarze w swoim programie "Poranny WF" przy innych okazjach wielokrotnie w sposób satyryczny przedstawiali różne osoby z każdej strony polskiego świata politycznego i nikt nigdy się o to nie obrażał. Tym bardziej nie rozumiem zarzutów, jakie pojawiły się w czwartek - twierdzi dyrektor programowy Eski, Marcin Bisiorek.
Na stronie internetowej audycji pojawiła się natomiast reklama piwa Żywiec. Użytkownicy Forum Frondy zaczęli więc pisać i dzwonić do rzecznika prasowego Grupy Żywiec S.A. z pretensjami, a także obiecując bojkot, jeżeli reklama ze strony nie zniknie. Za pośrednictwem redakcji rzecznik prasowy firmy, Sebastian Tołwiński, przesłał do forumowiczów i wszystkich, którzy zaangażowali się w akcję maila z wyjaśnieniami.
- Chciałbym Państwa zapewnić, że pojawienie się reklamy jednej z naszych marek w sąsiedztwie kontrowersyjnego nagrania na stronie internetowej stacji radiowej, o której Państwo piszą nie było intencją naszej firmy. Zleceniodawca reklamy, wykupując pakiet, nie ma żadnego wpływu na treści redakcyjne, w sąsiedztwie których zamieszczana jest reklama. Tak było również w opisanej powyżej sytuacji. Nasza reklama została z powyższej strony usunięta - pisze w oświadczeniu.
W rozmowie z portalem Fronda.pl Sebastian Tołwiński dementuje informację, jakoby Żywiec miał zastąpić Coca-Colę jako sponsor programu "Poranny WF". - To absolutna nieprawda i nadmuchana plotka - twierdzi.
Informujemy naszych użytkowników, że na stronie "Poranny WF" reklamowane są kontekstowo także firmy Pantene, Hoop Cola i Taniepodbijanie.pl.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
6. POmagierzy
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
7. protesty coś jednak dają - Hoop wstrzymuje (szkoda że nie zrywa)
sponsorowanie GWnianych stacji.
Z Hoop taka mi przyszła odpowiedź:
'jako reklamodawca nie mamy wpływu na treści audycji. Jednak zdecydowaliśmy się zawiesić reklamę w stacji Eska Rock.
Serdecznie pozdrawiam
_________________________________________
Edyta Bach - PR Manager
każdego wroga trzeba uderzać w najsłabszy punkt.
Tego piętą achillesową jest - oczywista oczywistość - KASA :)