List do Coca Cola w sprawie Wojewódzkiego
czarnowidz, czw., 29/04/2010 - 09:49
List do Coca Cola, zaadresowany do:
Coca-Cola Poland Services:
Katarzyna Borucka
Dyerktor ds. korporacyjnych
Tel. 22 579 68 35
E-mail: kborucka@eur.ko.com
link do miejsca gdzie znajduje się publicznie dostępny adres tej Pani.
Szanowna Pani, ...
- czarnowidz - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
10 komentarzy
1. NIE KUPUJ ICH
2. Maile
3. mozna i tutaj do Centrum Prasowego
4. z calym szacunkiem
Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.
5. ja nie znam języka angola
6. A ja do hamerykanckiego i europejskiego biura prasowego
7. brawo mustrum
Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.
8. mustrum
9. Nie kupować!!!
TO NIE BOLI! MOŻNA ŻYĆ BEZ COCA-COLI!
(NIEZALEŻNA.PL) Otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie WAWA SA dotyczące publikacji medialnych związanych z programem „Poranny WF”. W związku z komentarzami, które ukazały się w mediach po emisji programu Poranny WF, a zwłaszcza z artykułem Marka Magierowskiego pod tytułem „Coca cola sponsoruje polityczny rap o Kaczyńskim” umieszczonym na stronie Rp.pl, otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie WAWA SA w tej sprawie. Oto fragment oficjalnego oświadczenia, które m.in. otrzymała także redakcja „Rzeczpospolitej”, która nagłośniła całą sprawę:
Radio Eska ROCK oświadcza, że Coca Cola jako sponsor programu „Poranny WF” w żaden sposób nie miała wpływu na jego treść. Program Poranny WF jest programem publicystyczno – satyrycznym, a nie politycznym. Jego autorzy nie opowiadają się po żadnej stronie politycznej, zgodnie komentują i wyśmiewają wady i błędy polityków z każdej partii, ale także celebrytów i innych osób publicznych. Piosenka, którą autorzy audycji Kuba Wojewódzki i Michał Figurski spontanicznie wykonali podczas swojego programu, wpisuje się w ten satyryczny ton.
W charakterystycznej dla siebie formie zwracają oni uwagę na próbę wykorzystania tragedii w Smoleńsku, dla celów politycznych.
Twierdzenie, że Coca Cola „sponsoruje polityczny rap o Kaczyńskim” sugeruje, że Coca Cola miała wpływ na treść audycji, a nadawca uległ temu wpływowi, to zaś w sposób jednoznaczny zarzuca, że podmioty te naruszały przepisy prawa tj. art. 17 pkt. 3 ustawy z dnia 29 grudnia 1992r. o radiofonii i telewizji (DZ.U.04.253.2531 j.t.), który stanowi, że „sponsor nie może wpływać na treść audycji lub innego przekazu oraz ich miejsce w programie w sposób ograniczający samodzielność nadawcy”.
TO NIE BOLI! MOŻNA ŻYĆ BEZ COCA-COLI!
Niechlubny udział każdy ma: ten, który milczy, ten, który klaszcze...
10. Coc-Cola to jest to!
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl