Działanie systemu ostrzegawczego TWAS:tłumaczenie fragmentów z angielskiego tekstu birdflu
Urządzenie ostrzegawcze TAWS było wyłączone /off/ w polskim samolocie który uległ wypadkowi - informuje Interfax. http://birdflu666.wordpress.com/ Polskaewb: http://polskaweb.eu/warnsystem-des-todesjets-war-deaktiviert-78467346.html
Działanie systemu ostrzegawczego TWAS:
Urządzenie bezpieczeństwa ostrzegające pilotów przed bliskością ziemi w polskim samolocie który uległ wypadkowi w Smoleńsku 10 Kwietnia było wyłaczone - wg rosyjskiej agencji info Interfax. Eksperci którzy sprawdzali jedną z czarnych skrzynek wywnioskowali z danych technicznych , że TAWS został wyłaczony - wg Interfax i Polskaweb. Winę za spowodowanie wypadku ponosi pilot/błąd "The Polish plane crash has been blamed on pilot error" Eksperci stwierdzili, że fakt iz TAWS był wyłączony spowodował nie dojście do pasa we mgle /?/ "Fakt, że odrzutowiec miał TAWS otwiera więcej pytań niz odpowiedzi, powiedział J.Cox były śledczy od wypadków - wg US Today. Rosyjski Tu154 został wyposażony w TWAS wyprodukowany Universal Avionics System of Tuscon. Żaden samolot wyposażony w TAWS nie miał wypadku od ich wprowadzenia we wczesnych latach 1990. System wprowadzono do lotów komercyjnych obligatoryjnie od 2005 roku i zredukował wypadki z powodu rzeczywistych przeszkód wysokości do zera - US Today. ......... "Ja naprawdę chciałbym wiedzieć co się działo na pokładzie.....żaden pilot nie może zignorować ostrzeżeń TAWS....powiedział Cox. Rządowy Tu był serwisowany w Samarze w końcu 2009. Nie było problemu z samolotem kiedy on leciał z premierem Tuskiem na spotkanie z Putinem 7 Kwietnia. Samolot był na płycie wojskowego lotniska w Smoleńsku 6 godzin. Polskaweb spekuluje, że zegar /timer/ mógł byc zainstalowany w samolocie i zaprogramowany na "wyłączony" TAWS trzy dni wcześniej kiedy samolot przygotowywano do planowanego lotu L. Kaczyńskiego na uroczystości w Katyniu. W dodatku, są dowody, że mgła była sztuczna co mogło zdezorientować pilota. Fotografie lotniska wykonane 40 minut przed wypadkiem ukazują je skąpane w jasnych promieniach słońca. Są też dowody, że manipulowano przy lampach pasa lądowania co mogło zdezorientować pilota samolotu. Zdjęcia pokazują zmianę lamp pasa lądowania w godzinę po katastrofie.....
- Zaloguj się, by odpowiadać
1 komentarz
1. wer oder was totete Lech Kaczyński?
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl