Produkcja makulatury w toku
kryska, pt., 19/02/2010 - 17:56
Sprzedaż dzienników i tygodników w III RP spada z miesiąca na miesiąc ale produkcja tej makulatury trwa.
Ja osobiście nie dziwię sie temu spadkowi, tak jak nie dziwiłabym się gdyby na światło dzienne znowu wyciągnieto transparenty z napisaem " MEDIA KŁAMIĄ".
Bo właściwie dlaczego sprzedaż prasy ma wzrastać, dlaczego ma być ona poczytna?
Czy do kupowania i czytania prasy zachęcać mają tendencyjni, nieobiektywni, zwalczający opozycję i to tylko Prawo i Sprawiedliwość dziennikarze zwani swołoczą przez protektora partii Tuska?
Przeciez media w III RP i ich pracownicym przypominają coraz bardziejproreżimowe media na Białorusi.
Naczelna zasada mediów polskich - NIE TYKAĆ RZĄDZĄCYCH i partii TUSKA.
WALIĆ w mordę pisowców i dożynać elektorat Prawa i Sprawiedliwości.
Każdemu publicyscie, który ośmieli się skrytykować wielmożnego Donalda i jego kamare najlepiej przypiąć ksywę "pisowiec", obśmiać go i zdeptać.
Jak spojrzy się na łamy popularnych i opiniotwórczych dzienników króluje PiS i Kaczyński.
Gdyby ktoś nie wiedział, że od ponad dwóch lat króluje w IIIRP ukochany Tusk, to pomyślałby, że nadal ster władzy trzyma Jarosław Kaczyński a Tusk jest w opozycji.
I tak główne dania na Czerskiej"
-"Z politycznego warsztatu prezesa Kaczyńskiego" -
Ewa Milewicz
http://wyborcza.pl/1,75968,7579518,Z_polityczneg...
- "Wiem, ale nie powiem" -
Monika Olejnik
http://wyborcza.pl/1,75968,7579534,Wiem__ale_nie...
- "PiS obrażony na marszałka - rybę" -
Agata Nowakowska
http://wyborcza.pl/1,75968,7579593,PiS_obrazony_...
Dziennik POLSKA
- "Prezes PiS zmusza Polaków do głosowania na Platformę Obywatelską" -
Kamil Durczok
http://www.polskatimes.pl/opinie/odredakcji/2232...
- "Pech Rosoła" -
Piotr Śmiłowicz, Newsweek
- Były szef gabinetu politycznego ministra sportu nie ma szczęścia. Pozostawił na papierze ślady swojej aktywności w sprawie hazardowej- ubolewa Śmiłowicz
Bo przeciez tak ładnie żarło i co?.
I radość Newsweeka - Sondaż CBOS: Polacy raczej lubią premiera.
Jeszcze trochę popracujemy, dokleimy znowu jakąś mordę kaczorom i będzie żuz nie "raczej" ale na pewno i to na 100%.
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/so...
POLITYKA trzyma kurs pro Tuskowy.
Jak zawsze czujna Paradowska pisze cotygodniowe laudacje.
Janina Paradowska
- "PO o konstytucji, PiS o hakach" -
http://paradowska.blog.polityka.pl/?p=236
U pozostach postkomunistycznych zapiewajców - Lisa, Żakowskiego, Olejnik, Wołka, Kuczyńskiego, Mazowieckiego też bez zmian.
Nienawiśc do Kaczyńskich odebrała im nie tylko rozum ale resztki godności i przyzwoitości dziennikarskiej.
Totez popyt na prasę wygląda jak poniżej.
W grudniu 2009 roku spadła sprzedaż wszystkich dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Rzeczpospolita” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem sprzedaży ogółem* dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety w grudniu 2009 r. wyniosła 462 265 egz., czyli o 3 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 316 844 egz. Jest to wynik o ponad 18 proc. słabszy niż w grudniu 2008 roku.
Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), który zmniejszył swoją sprzedaż o 4 proc. do 191 523 egz.
Za podium znalazła się "Rzeczpospolitą". Tytuł wydawany przez Presspublikę zanotował w grudniu wynik na poziomie 109 703 egz., co oznacza spadek o 18 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku.
"Rzeczpospolita" wyprzedziła piąty "Dziennik Gazetę Prawną" (Infor Biznes), który na rynku zadebiutował 14 września 2009 r. zastępując "Dziennik" i "Gazetę Prawną". Średnia sprzedaż ogółem "DGP" wyniosła 96 725 egz.
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olbrzymi-sp...
Największe tygodniki opinii zamknęły grudzień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem był "Gość Niedzielny", najwięcej - aż 43 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) grudniu w 2009 r. wyniosła 153 920 egz., czyli o 7 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" ze sprzedażą ogółem na poziomie 151 370 egz. (spadek o 9 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 105 567 egz. (spadek o 5 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 43 procent niż w grudniu 2008 roku.
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w grudniu 2009 r. sprzedała się w ilości 333 116 egz. (wzrost o 14 proc.).
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gosc-niedzi...
TAK TRZYMAĆ !
- kryska - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
Etykietowanie:
3 komentarze
1. TAK TRZYMAĆ !
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
2. Niech jak ten eter...
http://wola44.wordpress.com/ >>> http://dokumentalny.blogspot.com/
3. Na potęgę posępnego czerepu,
:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'