Milion albo zakrzep

avatar użytkownika elig

   Wczoraj [29.05.2021] uśmiałam się do łez czytając tweet Rafała Ziemkiewicza {TUTAJ

(link is external)}:

  "Z 272 wpisów pod tym tłitem na oko tak 1/3 to hejt za namawianie do szczepień, a druga 1/3 hejt za zniechęcanie do szczepień. Ależ ta covid-histeria zryła ludziom berety!
Cytuj Tweeta
Rafał A. Ziemkiewicz
@R_A_Ziemkiewicz
· 28 maj
Loteria szczepionkowa. Możesz wygrać milion albo zakrzep. Prawdopodobieństwo mniej więcej takie same.
7:50 PM · 29 maj 2021".

  Te 272 wypowiedzi można znaleźć {TUTAJ(link is external)}.  Razem z ponad 40 komentarzami do cytowanego wyżej twitta stanowią one przykład tego, jak pandemiczna propaganda zamąciła ludziom w głowach.  Jest to doskonałą ilustracją do artykułu Jerzego Karwelisa "COVID-19 - ludzie mediów mają krew na rękach".  Ukazał sie on w numerze 21/2021 tygodnika "Do Rzeczy", który opublikowano 24.05.2021.  Karwelis stwierdza:

  "Każdego dnia, kiedy media, walcząc o zasięgi, straszą ludzi, przyczyniaja się do tego, że ci nie chcą się leczyć.  Media mają wielki udział w nadmiarowych niecovidowych zgonach".

  I dalej:

  "Nowy monopol medialny, niespotykany dotąd, ma ukształtować nowego człowieka.  Zestrachanego, izolującego się od kontaktów, na łasce i niełasce konglpmeratu państwowo-korporacyjnego.  Zatomizowanego, odartego ze wspólnoty rodziny, zeświecczonego i odciętego od wartości wyższzych niz biologoczne przetrwanie.  To wszystko jest w mediach, te "wartości" są tam nachalnie promowane, a wszelka alternatywa ostro rugowana.".

  Autor kończy swój tekst następująco:

  "Media mają wielki udział w tych ponad 100.000 nadmiarowych niekowidowych zgonów. I jeszcze jak widzę tych redaktorów, którzy po rocznych seansach strachu ronią krokodyle łzy hipokryzji nad głupotą ludzi, którzy boją się zadzwonić na pogotowie, to mi się otwiera nóż w kieszeni.".

  Jerzy Karwelis prowadzi blog "Dziennik zarazy".  W dniu 25 maja 2021 ukazała się tam nieco rozszerzona wersja artykułu z "Do Rzeczy" {TUTAJ(link is external)}.  Warto ten tekst przeczytać i przemyśleć.

 
Etykietowanie:

napisz pierwszy komentarz