Od lat reżim nad Wisłą wygasza stopniowo polskość i niszczy tożsamość Polaków. Jednym z elementów planowo prowadzonej akcji jest oczernianie symboliki polskiego godła i barw narodowych. W działania te wpisują się zarówno takie eventy jak "czekoladowy orzeł", jak i rozpętanie dyskusji: czy potrzebny jest orzełek na koszulkach reprezentacji sportowych czy też pozbawianie godła mundurów leśników. Do tego dochodzi pobłażliwość wobec znieważania godła i barw narodowych, łaskawe traktowanie ludzi szydzących i kpiących z polskich symboli. Nie przypadkiem w polskich filmach (Katyń, Bitwa Warszawska) serwuje się nam sceny profanacji polskich symboli, które mają nas oswoić z tym, co ma nastąpić. Coraz mniej uwagi symbolom Polski poświęca szkoła - w myśl "nowoczesnym", "europejskim" trendom i podręcznikom.
Teraz pojawił się kolejny etap. Z pompą ruszyła akcja Ministerstwa Spraw Zagranicznych, reklamowana przez takie zasłużone gwiazdy jak Jacek Żakowski. Hasło nowej akcji oznacza nowy początek. Na wzór nowego początku z czasów po II wojnie światowej, gdy wprowadzając nowy ład i narzucając siłą komunistyczne rządy niszczono polskie symbole i zmieniano godło, nowy początek musi mieć swoje własne symbole, które muszą powstać na gruzach starych. Te które są, muszą zostać zniszczone.
Dziś mówią Polakom: "Wybierz nowy symbol dla Polski, z którego wszyscy będziemy dumni".
Proszę ich posłuchać. To tak, jakby z naszego z orła nie każdy był dumny. To tak, jakby nowy czas grzebał ten stary, a nowy symbol grzebał starego orła. "Czerwona sprężyna" ma łączyć ludzi nad Wisłą w myśl belwederskiej narracji "bądźmy razem" rozpoczętej w dniu katastrofy w Smoleńsku. Ma sprowadzić do "marketingowego loga" symbol polskości. Ma zamienić symbol uświęcony krwią i cierpieniem wielu pokoleń Polaków, którzy pod znakiem Orła i Biało-Czerwonej walczyli o niepodległość Ojczyzny, w sprężynę, która symbolizuje w gruncie rzeczy tylko jedną wartość: kult mamony. Może od razu zamieńmy orła w logo, flagę biało-czerwoną w baner reklamowy a Mazurka Dąbrowskiego w refren z hasłem reklamowym.
Gdy barwy Niepodległej i dumnego Orła naszych przodków sprowadzimy do marketingowego znaku, stąd już prosta droga do wymiany tego symbolu na jakikolwiek inny. Do zamiany czerwonej sprężyny na żółty szalik, a żółty szalik na - bo ja wiem - różowego jamnika. Do zamiany niepodległości na niewolę, polskości na cokolwiek innego, tradycji polskiej na jakąkolwiek nic nie znaczącą.
Właśnie nas wprowadzają na tę drogę.
http://logodlapolski.pl/
45 komentarzy
1. @kazef
jak uda się Polakom otrząsnąć z marazmu i zabrać za porządki, masa spraw czeka na naprawę. Przez 25 lat III RP odzyskanej dla Michnika nie zrobiono tyle złego , co przez 7 lat wypromowanego przez Czerską i okolice Tuska.
Sikorski ma na swoim koncie chyba najwięcej w tym zakresie, bo najwięcej miał środków w swojej dyspozycji na prezydencję, EURO2012 i ukradzionych Polonii.
Przyjdzie czas rozliczeń, trzeba tylko prowadzić dokładne rejestry kiedy i kto. Zdrojewski jest drugi w kolejce. Komorowski ma swój rejestr.
Robią nas w jajo. Pluja nam w twarz za nasze pieniądze. "ni pies ni wydra, coś na kształt świdra".
Zagłosuj na jedną z trzech propozycji.
Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju.
Wybierz
Wybierz
Wybierz
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
2. @Maryla
Ja sobie posłuchałem kilku wypowiedzi na końcu tej strony: Żakowskiego, Passentowej. Zgroza.
3. @kazef
nie będę tego słuchać. Niech idą precz czerwone obrzydki!
Jedno jest pewne - przegrali młodych. Przegrali na 101%, co udowadniam co roku liczebnością młodych na lewackich dotowanych spędach typu manify różne .
Marnie, marniutko, reklamowana Manifa wszystkich organizacji lewackich plus zagranica ledwie dyszy..
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
4. Pierwsza moja myśl na widok tego czegoś:
świr... Znak świra... A skoro tak - to dla świrów...
Na pewno nie Polaków.
Jeden z tych świrów antynarodowych mógłby otrzymać jako prywatne logo Żakowski. A dwa pozostałe - wiadomo...
Acha! I jeszcze nazwa: znak Czerwonego Świra.
5. @guantanamera
takie numery za nasze pieniądze juz na nas robili wczesniej, mam wszystko odnotowane.
Reklama sportu, czy burdelu? Z naszych podatków aż 505 tys. zł! Co na to Mucha? Ministerka Mucha?
Muzeum Narodowe ma dość "sakralnego" logo z wizerunkiem świętej Anny.
Wygrała czerwona glizda, DZIWNIE PODOBNA DO CZERWONEGO ŚWIDRA. TA SAMA RĘKA?
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
6. @guantanamera
Jeden z najbardziej zasłużonych w dziele napuszczania Polaków na Polaków filmów nosi tytuł"Dzień świra". Główny bohater grany przez Marka Kondrata jest tym, z którym ma się utożsamiać przeciętny widz, i równocześnie ma gardzić "polactwem", ukazanym tu jako tępi, chamscy sąsiedzi. Tego ten film nauczał. Konrad chodzi w nim caly czas z Gazetą Wyborczą w ręku.
Przypominam też, że jedną z akcji michnikowych były wybory "Świra roku" - oczywiście "świr" miał tu pozytywne konotacje. Wystarczy spojrzeć na kandydatów: Wojewódzki, Szymon Majewski, Misiek Koterski (nota bene grał u tatusia w "Dniu świra"). Chyba tez Owsiak się łapał pod te wybory.
Zatem: tak, czerwona sprężyna może się kojarzyć ze świrem. To całkiem uprawnione skojarzenie. Kto wie, może nawet w te stronę pokierują odbiorem tego znaku.
W filmie Hitchcocka "Vertigo" (polskie tłum. "Zawrót głowy", moim zdaniem film genialny, najlepszy w jego dorobku, z wyjątkiem naciaganego nieco zakończenia) pojawia się jako przerywnik tego rodzaju animowany "kręciołek". Ponoć ludzie dostawali w kinach od niego zawrotu głowy.
7. @Maryla
Rzeczywiście!
"czerwona glizda, DZIWNIE PODOBNA DO CZERWONEGO ŚWIDRA"
Tylko kosztowała mniej, bo pół miliona, a sprężyna cały milion.
8. @kazef
"kosztowała mniej, bo pół miliona, a sprężyna cały milion" - przecież nauka i kultura od lat jest niedoinwestowana, to dali tylko pół i dostali kawałek czerwonego zygzaka, a za milion dostali 3 rozszerzone komputerowo wersje do wyboru.
"Twórcą propozycji jest Wally Olins, światowej sławy ekspert w dziedzinie kształtowania wizerunku państw i regionów. Olins jest w Polsce dobrze znany. To on, przed dekadą, wymyślił ideę "twórczego napięcia" (tzw. Creative Tension), która miała być motywem przewodnim przekazów promujących Polskę na arenie międzynarodowej. Nowe logo i hasło ma być dopełnieniem tamtej idei. To jednocześnie ostatni projekt Brytyjczyka, który zmarł w kwietniu tego roku.
- Jeszcze dziesięć lat temu nie byliśmy gotowi na to, by skutecznie wcielić idee twórczego napięcia w życie. Ale ona się nie zdezaktualizowała – mówił na wtorkowej konferencji prasowej Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
To właśnie stowarzyszenie brało udział w opracowaniu wspólnych zasad komunikacji dla marki Polska, które zlecił ówczesny minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski.
Dokument taki powstał kilka miesięcy temu i zawierał rekomendację kontynuowania idei „twórczego napięcia”. Był też punktem wyjścia dla przygotowania wspominanej już kampanii promującej Polskę przy okazji 25 rocznicy demokratycznych przemian w naszym kraju i powstałych przy tej okazji propozycji nowego logotypu.
Później Rada Promocji Polski uznała, że zaprojektowane przez Olinsa rozwiązanie może stać się potencjalnym logo dla Polski.
Olins i jego firma – Saffron Brand Consultants – zaproponowali, żeby nowe logo Polski symbolizowało sprężynę, która w zamyśle twórców znaku, najlepiej oddaje charakter i energię wyzwoloną w Polakach. Ma też odnosić się do historii naszego kraju (choć w świetle nowych reguł komunikacji marki Polska kładziony jest nacisk na teraźniejszość, a nie przeszłość – red.), bo "im bardziej, jako naród, byliśmy przytłaczani, tym bardziej emitowaliśmy większą energię, odradzaliśmy się silniejsi i dynamiczniej działaliśmy".
Na wtorkowej konferencji prasowej przedstawiono trzy warianty nowego logo dla Polski. O tym, która wersja będzie miała największe szansę stać się oficjalnym logotypem naszego kraju mamy zadecydować my sami – głosując na specjalnie dedykowanej do tego stronie internetowej – www.logodlapolski.pl.
Głosowanie wystartowało dzisiaj i potrwa przez dwa tygodnie, dokładnie do 28 października. Wyniki poznamy 3 listopada.
- Chcemy, żeby nie był to kolejny urzędowy dokument i kolejne logo. Chcemy, żeby idea ta była dostępna dla wszystkich, którzy chcą tworzyć markę Polski – mówił we wtorek Andrzej Długosz z Pracodawcy RP.
To środowiska biznesowe – wspominani wyżej Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Krajowa Izba Gospodarcza i Konfederacja „Lewiatan” - są inicjatorami rozpoczętego właśnie głosowania.
Organizacje te powołają również do życia "Fundację Marka dla Polski", która będzie zajmowała się działalnością popularyzatorską i edukacyjną w zakresie promocji marki narodowej. Wcześniej, to właśnie za pośrednictwem fundacji, prawa do logotypu zostaną przekazane nieodpłatnie na rzecz Skarbu Państwa.
Nowe logo kosztuje 220 tys. euro. Pieniądze na jego zakup pochodzą ze zbiórki przeprowadzonej wśród firm, zrzeszonych m.in. w organizacjach biznesowych.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
9. @kazef
Nie byłam na tym filmie, ale coś mi się obiło o uszy...
No i dlatego trzeba odwrócić kierunek i nazywać to znakiem czerwonych świrów. Przecież świry mogą być tylko czerwone. Albo czerwonych glizd... - dobre! Najdroższa glizda świata!
Sprężyna to zdecydowanie za łagodne...
Trzeba się od tego czegoś odcinać w każdy możliwy sposób!
10. Czerwona wrona wężykiem szamerowana
List prezydenta do Prezesa Zarządu Głównego Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej
Proszę przyjąć wyrazy uszanowania wraz z serdecznymi życzeniami z
okazji jubileuszu Pańskich 90. urodzin. Pragnę też pogratulować Panu
otrzymania Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski - napisał
Prezydent RP. List przekazał przedstawiciel KPRP.
Pan Stanisław Oleksiak
Honorowy Prezes Zarządu Głównego
Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej
okazji jubileuszu Pańskich 90. urodzin. Pragnę też pogratulować Panu
otrzymania Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski.
Należy Pan do pokolenia, które pozostaje dzisiaj depozytariuszem
etosu niepodległej Rzeczypospolitej. Pańska i Pana rówieśników miłość
Ojczyzny i wiara w jej ponowne odrodzenie poddane zostały ciężkiej
próbie podczas okupacji niemieckiej i komunistycznych rządów w Polsce.
Przeniósł Pan te wartości nienaruszone przez czasy konspiracji i
powojennych represji. Kiedy zaś przełom 1989 roku przywrócił wolność i
możliwość swobodnego działania, poświęcił się Pan pracy społecznej w
środowisku kombatanckim, upamiętnianiu polskich zmagań o niepodległość i
krzewieniu patriotyzmu w społeczeństwie.
W ostatnich latach stał się Pan jednym z głównych autorów programu
„Kontynuacja”. Wytyczył on kierunek działania Światowego Związku
Żołnierzy Armii Krajowej i sposób dalszego przekazywania idei Polskiego
Państwa Podziemnego. To niezwykle ważne przedsięwzięcie, świadczące o
głębokim zrozumieniu odpowiedzialności za tradycję i etos
niepodległościowy. Jestem przekonany, że podjęte kroki przyczynią się do
kultywowania pamięci i naśladowania postawy żołnierzy Polski Walczącej
przez kolejne generacje.
Poczytuję sobie za zaszczyt, iż mogę uhonorować Pańskie zasługi.
Niechaj wręczany dzisiaj Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski będzie
znakiem wdzięczności za Pańskie męstwo, niezłomność i mądrość. Życzę
Panu satysfakcji z życiowych dokonań, wiele zdrowia i pomyślności.
Bronisław Komorowski
Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
11. czerwona sprężyna i byznes w tle
coś mi się kojarzy z lat minionych,ze take logo zawsze za łapówkę ubezpieczano na wysokie sumy....ciekawe ,kto tym razem chce ubić na czymś" takym byznes życia " no bo LOGO warte tyle,to na ile może być ubezpieczone i u kogo ???
nocne pozdrowienia :)
gość z drogi
12. Drogi autorze
Jesli nie masz nic przeciwko,
to przeczytam ten tekst do dzisiejszej audycji.
Pozdrawiam
MarkD
http://niepoprawneradio.pl
13. Maryla nie prowokuj ;)
Z tym wybieraniem, bo ja już w 80 roku wybrałem w Moskwie
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
14. Lancelot
Okazuje sie, że nie tak duzo głupich w Polsce. Akcja rozreklamowana we wszystkich mediach, na wszystkich portalach czytanych przez lemingozę, a tu tylko 50 tysięcy "głosowało" czyli 50 tysięcy idiotów którzy dali się nabrać , to nie tak dużo na Polskę :) A "fundatorów" i pracowników zaleznych róznych instytucji ilu nie zagłosowało :)))
Powiernicy znaku
Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków
symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony
jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych
przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą
krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego
i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła
oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym
i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego
dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności
i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na
rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej
rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa
nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje
siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie
online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by
wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne
bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu
rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli
nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony
korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom
przekazywanym przez spółkę.
Mecenasi znaku
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna,
która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim
jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje
przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie.
Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną
innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat
przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja
naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi,
w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest
kilkudziesięcioma patentami.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną
siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby
ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat,
iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające
na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions,
Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis
Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez
klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy
i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami
i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa
w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.
Opiekunowie znaku
Przyjaciele znaku
Partnerzy strategiczni
"Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski
dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt
odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku
medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje,
zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej
demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym
w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych:
TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24
Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również
bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do
TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro
sprzedaży reklam w Polsce.
Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy
Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku
jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza
milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę
(format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do
dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia
na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in.
Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala,
Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy
rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego
za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający
poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków,
dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący
w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz
poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się
kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2,
telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.
Partnerzy wspierający
Partnerzy komunikacyjni
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
15. strategiczny partner...
Kapitalna notka o GW - partnerze strategicznym sprężyny.
Esencja samouwielbienia w łgarstwie.
M.in. "ceniona za...etyczne dziennikarstwo". Prawie tak jak Ławrow
z Żyrinowskim za obiektywizm i prawdomówność.
Brawo GW - specjalny szacun dla pp Kublik, Stasiński, Wroński,
Czuchnowski itp., redakcyjnych "etyków"....
basket
16. Maryla
"Okazuje sie, że nie tak duzo głupich w Polsce"
No to znaczy idzie ku lepszemu, jak naród mądrzeje. Pzdr
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
17. Oni sami
Pat
18. @Lancelot
To jest pomysł! Baaaardzo łatwo z gestu Kozakiewicza zrobić znak graficzny. A może ktoś już to narysował? Zaraz poszukam. Jeżeli nie, to na pewno naszkicuję.
19. @Lancelot
Gest Kozakiewicza za pomocą liter można grzecznie pisać tak:
[v
Oczywiście nigdy do nikogo tutaj :)
Tylko do autorów tamtych czerwonych znaków...
20. Nowe oficjalne logo Polski?
Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
Sprężyna ma być nowym oficjalnym logiem Polski. Trzy jego wersje
przedstawiono na stronie logodlapolski.pl. Logo powstało z inicjatywy
środowisk biznesowych, a honorowy patronat objęło Ministerstwo Spraw
Zagranicznych. Koncepcja wywołała niezwykłą burzę w internecie. Sam wzór
sprężyny przyrównano do rysunku kilkuletniego dziecka.
Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
/ 213.227.93.* / 2014-10-16 15:59
- neguję
0
usuń Zgłoś do usunięcia
Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
/ 195.182.52.* / 2014-10-16 15:52
- neguję
1
usuń Zgłoś do usunięcia
raczej, ma Godło, Flagę i Hymn...Czegoś dziwnego mnie rodzice nauczyli.
Powiem im, że Państwo ma tak na prawdę logo i to się liczy. A ma tez
markę i cenę?
Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
/ 80.50.4.* / 2014-10-16 15:27
- neguję
0
usuń Zgłoś do usunięcia
Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
/ 83.16.198.* / 2014-10-16 15:05
- neguję
0
usuń Zgłoś do usunięcia
tyle z ich strony. Ja też bym coś namalował za te pieniądze, tylko
czemy nikt do mnie z tym nie trafił?
Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
/ 212.160.130.* / 2014-10-16 14:21
- neguję
0
usuń Zgłoś do usunięcia
Taaaaa... a kasa dla znajomków leci aż miło. [...]
### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
21. @Maryla
Jakaż radość!
Wygraliśmy kolejny test na normalność...:)
Dobre to o ilustrowaniu przez znak stanu dróg i autostrad!
22. @guantanamera
:) zauważ, że piszą to czytelnicy portalu money.pl, czyli medialny partner wspierający czerwonej rozjechanej glizdy.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
23. @Maryla
Czerwona rozjechana glizda... :))))
Nie jestem, tam zalogowana i nie będę, ale gdyby ktoś przypadkiem był, to niech tam wpisze!!! :)
24. A może tak ??
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
25. @MarkD
Przeczytaj.
26. .
Jeszcze dziesięć lat temu nie byliśmy gotowi na to, by skutecznie wcielić idee twórczego napięcia w życie. Ale ona się nie zdezaktualizowała – mówił na wtorkowej konferencji prasowej Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
27. @guantanamera
"znak Czerwonego Świra"
O tak! w ten sposób powinnismy o nim wszędzie mówić.
28. ZNAK CZERWONEGO WIRA
Czyli coś takiego: ,))
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
29. @Lancelot
Memy z komentarza 24 to, przepraszam, skądś, czy dzieło własne?
Ze świrem jak się okazuje logo nie tylko mnie się kojarzy ...:)
Ale przyznam, że najbardziej rozbawiło mnie to:
"Kto Ty jesteś?
Polak mały.
Jaki znak Twój?
SPRĘŻYNA"
Pzdr.
30. I jeszcze:
@LostHighway: Ja tam nie wiem, czemu się czepiają...
Tu jest więcej: http://www.wykop.pl/link/2200282/nowe-logo-polski/
31. @guantanamera
No proszę. Pierwszy sprężyny wymyślił Adolf.
32. Też stamtąd
link
stefekburczymuha 1 dzień 23 godz. temu
wybieram to pierwsze od prawej - przypomina mi dwie litery s, czyli "ss"- wszystkim od razu się skojarzy z "polskimi obozami śmierci" i miliardy dolarów z turystyki zapewnione. najlepsza inwestycja w historii świata, ten piękny logotyp
link
sciana 1 dzień 13 godz. temu
+20
@stefekburczymuha: Trzecie to jest śruba podatkowa, ja widać jeszcze można ją trochę dokręcić bo jest luz.
link
LLLLLuCAS 1 dzień 11 godz. temu via Android
@stefekburczymuha: Dlatego tyle kosztowalo hehe +
link
33. Ryk szydery zrobił swoje?
może Kopaczowa się ogarnie przed kampanią i wyrzuci do kosza RadSikowe pomysła, jak wyrzuciła Miśka?
"Wizerunek Polski jest coraz bardziej zaśmiecony rozmaitymi logotypami - miast, instytucji, samorządów. Brakuje wspólnej tożsamości wizualnej.
O tym, że Polska potrzebuje jednego, dobrego symbolu, który będzie ją promował za granicą, mowa jest od lat. Ale zamiast prób sprostania tym wyzwaniom, obserwowaliśmy tylko kolejne - raczej mniej, niż bardziej udane - projekty.
Polska promowana jest za granicą za pomocą kilkunastu
niezwiązanych ze sobą symboli graficznych. Nie wiadomo też, ile milionów
na to poszło.
I rzeczywiście przez
lata firmy i organizacje realizowały własne, czasem absurdalne, pomysły - nie tylko na loga,
ale ogólnie na promowanie Polski za granicą. Mieliśmy polskiego hydraulika, polskiego żubra i w
końcu polskiego bączka, który miał być symbolem naszej prezydencji w
UE. "
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/472709,logo-polski-okno-la...
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
34. Przepraszam, że nieśmiało spytam?
Co ma reklamować ten świder?
Może spróbować odwrócić kota do góry ogonem i wszędzie pisać,
że:
Dwudziesty drugi wiek >>> zapraszam.
35. @Rena Starska
Dobry pomysł! Bo to naprawdę jest logo korupcji.
36. I jeszcze innowacyjne określenie:
Spiralna bakteria - krętek czerwony...
37. KRĘTEK CZERWONY
i Logo krętaczy w białych kołnierzykach...super,które właściwsze ?
mnie się wydaje ,ze jedno i drugie jest doskonałe...:)
pozdrowienia :)
gość z drogi
38. A ja mam tu inną propozycję:
Ponieważ jedyną polską wódką jest obecnie Żytnia.
Pozdrawiam serdecznie
"Ogół nie umie powiedzieć, czego chce, ale wie, czego nie chce" Henryk Sienkiewicz
39. brawo @Pelargonio :)
jak sprężyna to przynajmniej z procentami,bo na trzeżwo ani rusz
serd pozdr :)
gość z drogi
40. guantanamera
Cześciowo i stąd i dokładka moja ;) to nie jest żaden krętek tylko wirus ebola pod paromilionowym powiększeniem w połączeniu ze sprężyną przechodzi sezonową mutację w sprężolę ,) Pzdr
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
41. @Lancelot
Krakowskim targiem: to po lewej sprężola powodująca świra, to po prawej krętek czerwony, powodujący to samo co blady i jeszcze więcej, a w środku rozjechana czerwona glizda będąca przy okazji śrubą podatkową...
Dopuszczalne są też różne inne interpretacje...
Pzdr.
42. guantanamera
Załatwione! ;)) Pzdr
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
43. Pelargonia
Prawy skrajny klawisz nie działa ,)) Pzdr
RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ /Józef Piłsudski/
44. @Kazef
...Pierwszy sprężyny wymyślił Adolf
Sprężyna... spirala...
Skojarzenie - dziecko niechciane...
POd tym ICH ZNAKIEM
Wystarczy dodać
Kto jest "dzieckiem"
Kto "matką"...
I pełna jasność...
ONI... w sPOsób jawny do Nas przemawiają...
3-majmy się!
Nie pozwólmy Polski i Polaków abortować...!
Pozdrawiam serdecznie... także Wszystkich...
ZOBACZ => DLACZEGO PAD zawetował Nowelizację ustawy Prawo oświatowe?! <=
45. Znaczek „made in Poland” nie
Znaczek „made in Poland” nie nobilituje. Jesteśmy niedopromowani
Jesteśmy niedopromowani, znaczek „made in Poland” nie nobilituje, a silnej marki Polski najbardziej potrzebuje biznes
– twierdzą założyciele Fundacji „Marka dla Polski”. Na dowód pokazują
ranking wartości marek narodowych, z którego wynika, że Polska plasuje
się dopiero na 45. pozycji obok Chile, Peru, Chorwacji czy Estonii mimo
lepszych wskaźników gospodarczych.
Dlatego
wśród inicjatorów nowo powstałej instytucji znalazły się największe
organizacje zrzeszające przedsiębiorców – Konfederacja Lewiatan i
Pracodawcy RP oraz Krajowa Izba Gospodarcza, która razem ze
Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w zeszłym roku
zorganizowały niezbyt udany konkurs na nowe logo
Polski. Zwycięska sprężyna – delikatnie mówiąc – nie zdobyła uznania.
Projekt, który pochłonął 220 tys. euro, powszechnie skrytykowano.
Przedstawiciele fundacji biją się w pierś, że
konkurs na logo zorganizowano zbyt szybko. Ale nie zamierzają rezygnować
z wypracowanej przez światowej sławy eksperta Wally’ego Olinsa koncepcji
promowania Polski jako kraju „twórczego napięcia” i nie wykluczają, że w
przyszłości wrócą do tematu. – Problem logo i konkretnych kampanii
promocyjnych pojawi się na końcu naszych działań. Najpierw chcemy
pozyskać jak największe poparcie ponad podziałami i interesariuszy,
którzy włączą się do naszej inicjatywy – zaznacza Łukasz Goździor,
dyrektor fundacji, wcześniej szef biura promocji w poznańskim urzędzie
miasta.
Plan działania fundacji jest
szeroki, ale niewiele w nim konkretów. Nie wiadomo też, jaki jest jej
budżet. Wszystkie działania na razie finansowane są ze środków
prywatnych, w planach jest pozyskanie funduszy unijnych i państwowych.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl