Czerwona sprężyna śmierdząca komuną i zniewoleniem

avatar użytkownika kazef

Od lat reżim nad Wisłą wygasza stopniowo polskość i niszczy tożsamość Polaków. Jednym z elementów planowo prowadzonej akcji jest oczernianie symboliki polskiego godła i barw narodowych. W działania te wpisują się zarówno takie eventy jak "czekoladowy orzeł", jak i rozpętanie dyskusji: czy potrzebny jest orzełek na koszulkach reprezentacji sportowych czy też pozbawianie godła mundurów leśników. Do tego dochodzi pobłażliwość wobec znieważania godła i barw narodowych, łaskawe traktowanie ludzi szydzących i kpiących z polskich symboli. Nie przypadkiem w polskich filmach (Katyń, Bitwa Warszawska) serwuje się nam sceny profanacji polskich symboli, które mają nas oswoić z tym, co ma nastąpić. Coraz mniej uwagi symbolom Polski poświęca szkoła - w myśl "nowoczesnym", "europejskim" trendom i podręcznikom.

 
Teraz pojawił się kolejny etap. Z pompą ruszyła akcja Ministerstwa Spraw Zagranicznych, reklamowana przez takie zasłużone gwiazdy jak Jacek Żakowski. Hasło nowej akcji oznacza nowy początek. Na wzór nowego początku z czasów po II wojnie światowej, gdy wprowadzając nowy ład i narzucając siłą komunistyczne rządy niszczono polskie symbole i zmieniano godło, nowy początek musi mieć swoje własne symbole, które muszą powstać na gruzach starych. Te które są, muszą zostać zniszczone.
 
Dziś mówią Polakom: "Wybierz nowy symbol dla Polski, z którego wszyscy będziemy dumni". 
 
Proszę ich posłuchać. To tak, jakby z naszego z orła nie każdy był dumny.  To tak, jakby nowy czas grzebał ten stary, a nowy symbol grzebał starego orła. "Czerwona sprężyna" ma łączyć ludzi nad Wisłą w myśl belwederskiej narracji "bądźmy razem" rozpoczętej w dniu katastrofy w Smoleńsku. Ma sprowadzić do "marketingowego loga" symbol polskości. Ma zamienić symbol uświęcony krwią i cierpieniem wielu pokoleń Polaków, którzy pod znakiem Orła i Biało-Czerwonej walczyli o niepodległość Ojczyzny, w sprężynę, która symbolizuje w gruncie rzeczy tylko jedną wartość: kult mamony. Może od razu zamieńmy orła w logo, flagę biało-czerwoną w baner reklamowy a Mazurka Dąbrowskiego w refren z hasłem reklamowym.
 
Gdy barwy Niepodległej i dumnego Orła naszych przodków sprowadzimy do marketingowego znaku, stąd już prosta droga do wymiany tego symbolu na jakikolwiek inny. Do zamiany czerwonej sprężyny na żółty szalik, a żółty szalik na - bo ja wiem - różowego jamnika. Do zamiany niepodległości na niewolę, polskości na cokolwiek innego, tradycji polskiej na jakąkolwiek nic nie znaczącą.
 
Właśnie nas wprowadzają na tę drogę.
 

http://logodlapolski.pl/

45 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. @kazef

jak uda się Polakom otrząsnąć z marazmu i zabrać za porządki, masa spraw czeka na naprawę. Przez 25 lat III RP odzyskanej dla Michnika nie zrobiono tyle złego , co przez 7 lat wypromowanego przez Czerską i okolice Tuska.

Sikorski ma na swoim koncie chyba  najwięcej w tym zakresie, bo najwięcej miał środków w swojej dyspozycji na prezydencję, EURO2012 i ukradzionych Polonii.
Przyjdzie czas rozliczeń, trzeba tylko prowadzić dokładne rejestry kiedy i kto. Zdrojewski jest drugi w kolejce. Komorowski ma swój rejestr.
Robią  nas w jajo. Pluja nam w twarz za nasze pieniądze. "ni pies ni wydra, coś na kształt świdra".


Zagłosuj na jedną z trzech propozycji.

Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju.


  • Wybierz

  • Wybierz
  • Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika kazef

    2. @Maryla

    Ja sobie posłuchałem kilku wypowiedzi na końcu tej strony: Żakowskiego, Passentowej. Zgroza.

    avatar użytkownika Maryla

    3. @kazef

    nie będę tego słuchać. Niech idą precz czerwone obrzydki!
     Jedno jest pewne - przegrali młodych. Przegrali na 101%, co udowadniam co roku liczebnością młodych na lewackich dotowanych spędach typu manify różne .
    Marnie, marniutko, reklamowana Manifa wszystkich organizacji lewackich plus zagranica ledwie dyszy..

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika guantanamera

    4. Pierwsza moja myśl na widok tego czegoś:

    świr... Znak świra... A skoro tak - to dla świrów...
    Na pewno nie Polaków.

    Jeden z tych świrów antynarodowych mógłby otrzymać jako prywatne logo Żakowski. A dwa pozostałe - wiadomo...
    Acha! I jeszcze nazwa: znak Czerwonego Świra.

    avatar użytkownika Maryla

    5. @guantanamera

    takie numery za nasze pieniądze juz na nas robili wczesniej, mam wszystko odnotowane.

    Reklama sportu, czy burdelu? Z naszych podatków aż 505 tys. zł! Co na to Mucha? Ministerka Mucha?


    Fresk św. Anna (VIII w.) ze zbiorów Muzeum Narodowego był przez lata znakiem rozpoznawczym placówki - fot. MNW

    Muzeum Narodowe ma dość "sakralnego" logo z wizerunkiem świętej Anny.

    Wygrała czerwona glizda, DZIWNIE PODOBNA DO CZERWONEGO ŚWIDRA. TA SAMA RĘKA?



    Nowe logo Muzeum Narodowego

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika kazef

    6. @guantanamera

    Jeden z najbardziej zasłużonych w dziele napuszczania Polaków na Polaków filmów nosi tytuł"Dzień świra". Główny bohater grany przez Marka Kondrata jest tym, z którym ma się utożsamiać przeciętny widz, i równocześnie ma gardzić "polactwem", ukazanym tu jako tępi, chamscy sąsiedzi. Tego ten film nauczał. Konrad chodzi w nim caly czas z Gazetą Wyborczą w ręku.
    Przypominam też, że jedną z akcji michnikowych były wybory "Świra roku" - oczywiście "świr" miał tu pozytywne konotacje. Wystarczy spojrzeć na kandydatów: Wojewódzki, Szymon Majewski, Misiek Koterski (nota bene grał u tatusia w "Dniu świra"). Chyba tez Owsiak się łapał pod te wybory.
    Zatem: tak, czerwona sprężyna może się kojarzyć ze świrem. To całkiem uprawnione skojarzenie. Kto wie, może nawet w te stronę pokierują odbiorem tego znaku.

    W filmie Hitchcocka "Vertigo" (polskie tłum. "Zawrót głowy", moim zdaniem film genialny, najlepszy w jego dorobku, z wyjątkiem naciaganego nieco zakończenia) pojawia się jako przerywnik tego rodzaju animowany "kręciołek". Ponoć ludzie dostawali w kinach od niego zawrotu głowy.

    avatar użytkownika kazef

    7. @Maryla

    Rzeczywiście!
    "czerwona glizda, DZIWNIE PODOBNA DO CZERWONEGO ŚWIDRA"
    Tylko kosztowała mniej, bo pół miliona, a sprężyna cały milion.

    avatar użytkownika Maryla

    8. @kazef

    "kosztowała mniej, bo pół miliona, a sprężyna cały milion" - przecież nauka i kultura od lat jest niedoinwestowana, to dali tylko pół i dostali kawałek czerwonego zygzaka, a za milion dostali 3 rozszerzone komputerowo wersje do wyboru.

    "Twórcą propozycji jest Wally Olins, światowej sławy ekspert w dziedzinie kształtowania wizerunku państw i regionów. Olins jest w Polsce dobrze znany. To on, przed dekadą, wymyślił ideę "twórczego napięcia" (tzw. Creative Tension), która miała być motywem przewodnim przekazów promujących Polskę na arenie międzynarodowej. Nowe logo i hasło ma być dopełnieniem tamtej idei. To jednocześnie ostatni projekt Brytyjczyka, który zmarł w kwietniu tego roku.

    - Jeszcze dziesięć lat temu nie byliśmy gotowi na to, by skutecznie wcielić idee twórczego napięcia w życie. Ale ona się nie zdezaktualizowała – mówił na wtorkowej konferencji prasowej Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

    To właśnie stowarzyszenie brało udział w opracowaniu wspólnych zasad komunikacji dla marki Polska, które zlecił ówczesny minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski.

    Dokument taki powstał kilka miesięcy temu i zawierał rekomendację kontynuowania idei „twórczego napięcia”. Był też punktem wyjścia dla przygotowania wspominanej już kampanii promującej Polskę przy okazji 25 rocznicy demokratycznych przemian w naszym kraju i powstałych przy tej okazji propozycji nowego logotypu.

    Później Rada Promocji Polski uznała, że zaprojektowane przez Olinsa rozwiązanie może stać się potencjalnym logo dla Polski.

    Olins i jego firma – Saffron Brand Consultants – zaproponowali, żeby nowe logo Polski symbolizowało sprężynę, która w zamyśle twórców znaku, najlepiej oddaje charakter i energię wyzwoloną w Polakach. Ma też odnosić się do historii naszego kraju (choć w świetle nowych reguł komunikacji marki Polska kładziony jest nacisk na teraźniejszość, a nie przeszłość – red.), bo "im bardziej, jako naród, byliśmy przytłaczani, tym bardziej emitowaliśmy większą energię, odradzaliśmy się silniejsi i dynamiczniej działaliśmy".

    Na wtorkowej konferencji prasowej przedstawiono trzy warianty nowego logo dla Polski. O tym, która wersja będzie miała największe szansę stać się oficjalnym logotypem naszego kraju mamy zadecydować my sami – głosując na specjalnie dedykowanej do tego stronie internetowej – www.logodlapolski.pl.

    Głosowanie wystartowało dzisiaj i potrwa przez dwa tygodnie, dokładnie do 28 października. Wyniki poznamy 3 listopada.

    - Chcemy, żeby nie był to kolejny urzędowy dokument i kolejne logo. Chcemy, żeby idea ta była dostępna dla wszystkich, którzy chcą tworzyć markę Polski – mówił we wtorek Andrzej Długosz z Pracodawcy RP.

    To środowiska biznesowe – wspominani wyżej Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Krajowa Izba Gospodarcza i Konfederacja „Lewiatan” - są inicjatorami rozpoczętego właśnie głosowania.

    Organizacje te powołają również do życia "Fundację Marka dla Polski", która będzie zajmowała się działalnością popularyzatorską i edukacyjną w zakresie promocji marki narodowej. Wcześniej, to właśnie za pośrednictwem fundacji, prawa do logotypu zostaną przekazane nieodpłatnie na rzecz Skarbu Państwa.

    Nowe logo kosztuje 220 tys. euro. Pieniądze na jego zakup pochodzą ze zbiórki przeprowadzonej wśród firm, zrzeszonych m.in. w organizacjach biznesowych.

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika guantanamera

    9. @kazef

    Nie byłam na tym filmie, ale coś mi się obiło o uszy...

    No i dlatego trzeba odwrócić kierunek i nazywać to znakiem czerwonych świrów. Przecież świry mogą być tylko czerwone. Albo czerwonych glizd... - dobre! Najdroższa glizda świata!
    Sprężyna to zdecydowanie za łagodne...
    Trzeba się od tego czegoś odcinać w każdy możliwy sposób!

    avatar użytkownika Maryla

    10. Czerwona wrona wężykiem szamerowana

    List prezydenta do Prezesa Zarządu Głównego Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej

    Proszę przyjąć wyrazy uszanowania wraz z serdecznymi życzeniami z
    okazji jubileuszu Pańskich 90. urodzin. Pragnę też pogratulować Panu
    otrzymania Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski - napisał
    Prezydent RP. List przekazał przedstawiciel KPRP.

    Pan Stanisław Oleksiak

    Honorowy Prezes Zarządu Głównego

    Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej

     
     
     
    Proszę przyjąć wyrazy uszanowania wraz z serdecznymi życzeniami z
    okazji jubileuszu Pańskich 90. urodzin. Pragnę też pogratulować Panu
    otrzymania Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski.

    Należy Pan do pokolenia, które pozostaje dzisiaj depozytariuszem
    etosu niepodległej Rzeczypospolitej. Pańska i Pana rówieśników miłość
    Ojczyzny i wiara w jej ponowne odrodzenie poddane zostały ciężkiej
    próbie podczas okupacji niemieckiej i komunistycznych rządów w Polsce.
    Przeniósł Pan te wartości nienaruszone przez czasy konspiracji i
    powojennych represji. Kiedy zaś przełom 1989 roku przywrócił wolność i
    możliwość swobodnego działania, poświęcił się Pan pracy społecznej w
    środowisku kombatanckim, upamiętnianiu polskich zmagań o niepodległość i
    krzewieniu patriotyzmu w społeczeństwie.

    W ostatnich latach stał się Pan jednym z głównych autorów programu
    „Kontynuacja”. Wytyczył on kierunek działania Światowego Związku
    Żołnierzy Armii Krajowej i sposób dalszego przekazywania idei Polskiego
    Państwa Podziemnego. To niezwykle ważne przedsięwzięcie, świadczące o
    głębokim zrozumieniu odpowiedzialności za tradycję i etos
    niepodległościowy. Jestem przekonany, że podjęte kroki przyczynią się do
    kultywowania pamięci i naśladowania postawy żołnierzy Polski Walczącej
    przez kolejne generacje.

    Poczytuję sobie za zaszczyt, iż mogę uhonorować Pańskie zasługi.
    Niechaj wręczany dzisiaj Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski będzie
    znakiem wdzięczności za Pańskie męstwo, niezłomność i mądrość. Życzę
    Panu satysfakcji z życiowych dokonań, wiele zdrowia i pomyślności.

     

    Bronisław Komorowski

    Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika gość z drogi

    11. czerwona sprężyna i byznes w tle

    coś mi się kojarzy z lat minionych,ze take logo zawsze za łapówkę ubezpieczano na wysokie sumy....ciekawe ,kto tym razem chce ubić na czymś" takym byznes życia " no bo LOGO warte tyle,to na ile może być ubezpieczone i u kogo ???
    nocne pozdrowienia :)

    gość z drogi

    avatar użytkownika Niepoprawne Radio PL

    12. Drogi autorze

    Jesli nie masz nic przeciwko,
    to przeczytam ten tekst do dzisiejszej audycji.
    Pozdrawiam
    MarkD

    http://niepoprawneradio.pl

    avatar użytkownika Lancelot

    13. Maryla nie prowokuj ;)

    Z tym wybieraniem, bo ja już w 80 roku wybrałem w Moskwie


    Tak, Tak, Tak! To dla tych szumowin mój Polaka znak. Pzdr

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika Maryla

    14. Lancelot

    Okazuje sie, że nie tak duzo głupich w Polsce. Akcja rozreklamowana we wszystkich mediach, na wszystkich portalach czytanych przez lemingozę, a tu tylko 50 tysięcy "głosowało" czyli 50 tysięcy idiotów którzy dali się nabrać , to nie tak dużo na Polskę :) A "fundatorów" i pracowników zaleznych róznych instytucji ilu nie zagłosowało :)))


    Powiernicy znaku


    PKO Bank Polski

    Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków
    symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony
    jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych
    przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą
    krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego
    i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła
    oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym
    i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego
    dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności
    i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na
    rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej
    rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.

    Totalizator Sportowy

    Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa
    nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje
    siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie
    online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by
    wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne
    bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu
    rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli
    nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony
    korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom
    przekazywanym przez spółkę.


    Mecenasi znaku


    Grupa Adamed

    Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna,
    która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim
    jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje
    przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie.
    Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną
    innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat
    przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja
    naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi,
    w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest
    kilkudziesięcioma patentami.

    Dentsu Aegis Network

    Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną
    siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby
    ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat,
    iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające
    na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions,
    Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis
    Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez
    klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy
    i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami
    i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa
    w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.


    Opiekunowie znaku














    Przyjaciele znaku














    Partnerzy strategiczni


    Gazeta Wyborcza

    "Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski
    dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt
    odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku
    medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje,
    zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej
    demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.

    TVN

    TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym
    w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych:
    TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24
    Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również
    bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do
    TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro
    sprzedaży reklam w Polsce.




    Radio Zet

    Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy
    Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku
    jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza
    milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę
    (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do
    dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia
    na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in.
    Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala,
    Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy
    rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego
    za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający
    poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.

    Wirtualna Polska

    Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków,
    dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący
    w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz
    poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się
    kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2,
    telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.


    Partnerzy wspierający

    Do Rzeczy

    The Warsaw Voice

    Forbes

    Culture.pl

    Money.pl

    Bankier.pl

    New Age Media

    Szkoła Liderów Polonijnych

    ThinkTank

    Dentsu Aegis Network

    Partnerzy komunikacyjni

    Dentsu Aegis Network

    Public Dialog

    http://logodlapolski.pl/

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika basket

    15. strategiczny partner...

    Kapitalna notka o GW - partnerze strategicznym sprężyny.
    Esencja samouwielbienia w łgarstwie.
    M.in. "ceniona za...etyczne dziennikarstwo". Prawie tak jak Ławrow
    z Żyrinowskim za obiektywizm i prawdomówność.
    Brawo GW - specjalny szacun dla pp Kublik, Stasiński, Wroński,
    Czuchnowski itp., redakcyjnych "etyków"....

    basket

    avatar użytkownika Lancelot

    16. Maryla

    "Okazuje sie, że nie tak duzo głupich w Polsce"

    No to znaczy idzie ku lepszemu, jak naród mądrzeje. Pzdr

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika guantanamera

    17. Oni sami

     nazywają to sprężyną... Nie wiedziałam... Że niby taki napęd pozytywny i mocny ...  No, a w drugim znaczeniu... wiosna...
    To mają być dobre skojarzenia ... Do tych tandetnych i prymitywnych znaków... , to   Fot. polska.pl

    Fot. polska.pl

    Pat

    avatar użytkownika guantanamera

    18. @Lancelot

    To jest pomysł! Baaaardzo łatwo z gestu Kozakiewicza zrobić znak graficzny. A może ktoś już to narysował? Zaraz poszukam. Jeżeli nie, to na pewno naszkicuję.

    avatar użytkownika guantanamera

    19. @Lancelot

    Gest Kozakiewicza za pomocą liter można grzecznie pisać tak:

    [v

    Oczywiście nigdy do nikogo tutaj :)
    Tylko do autorów tamtych czerwonych znaków...

    avatar użytkownika Maryla

    20. Nowe oficjalne logo Polski?

    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    Sprężyna ma być nowym oficjalnym logiem Polski. Trzy jego wersje
    przedstawiono na stronie logodlapolski.pl. Logo powstało z inicjatywy
    środowisk biznesowych, a honorowy patronat objęło Ministerstwo Spraw
    Zagranicznych. Koncepcja wywołała niezwykłą burzę w internecie. Sam wzór
    sprężyny przyrównano do rysunku kilkuletniego dziecka.


    Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    taki tam
    / 213.227.93.* / 2014-10-16 15:59
    Fajne to logo - nawiązuje do stanu dróg i autostrad.

    Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    szymmoney
    / 195.182.52.* / 2014-10-16 15:52
    O, to Państwo, Kraj, Naród ma logo? Myślałem
    raczej, ma Godło, Flagę i Hymn...Czegoś dziwnego mnie rodzice nauczyli.
    Powiem im, że Państwo ma tak na prawdę logo i to się liczy. A ma tez
    markę i cenę?

    Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    hahahahaha
    / 80.50.4.* / 2014-10-16 15:27
    220 000 euro? Gdzie jest prokurator. takie logo kosztuje 1 tyś złotych za opracowanie !!!!!!!!!!

    Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    asdf123456778999
    / 83.16.198.* / 2014-10-16 15:05
    Tylko autorów się nie czepiam. Zarobili swoje i
    tyle z ich strony. Ja też bym coś namalował za te pieniądze, tylko
    czemy nikt do mnie z tym nie trafił?

    Re: Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    JA6969
    / 212.160.130.* / 2014-10-16 14:21

    Taaaaa... a kasa dla znajomków leci aż miło. [...]



    ### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika guantanamera

    21. @Maryla

    Jakaż radość!
    Wygraliśmy kolejny test na normalność...:)
    Dobre to o ilustrowaniu przez znak stanu dróg i autostrad!

    avatar użytkownika Maryla

    22. @guantanamera

    :) zauważ, że piszą to czytelnicy portalu money.pl, czyli medialny partner wspierający czerwonej rozjechanej glizdy.


    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje
    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje


    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje



    Nowe oficjalne logo Polski? Internauci wyśmiewają propozcyje

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika guantanamera

    23. @Maryla

    Czerwona rozjechana glizda... :))))
    Nie jestem, tam zalogowana i nie będę, ale gdyby ktoś przypadkiem był, to niech tam wpisze!!! :)

    avatar użytkownika Lancelot

    24. A może tak ??

    Albo tak:


    To tak na gorąco. ;))

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika kazef

    25. @MarkD

    Przeczytaj.

    avatar użytkownika kazef

    26. .

    Jeszcze dziesięć lat temu nie byliśmy gotowi na to, by skutecznie wcielić idee twórczego napięcia w życie. Ale ona się nie zdezaktualizowała – mówił na wtorkowej konferencji prasowej Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.


    Ciekawe co się stało przez te 10 lat? Swoją drogą, gadka Kopaczowej o przesyłaniu piłkarzom pozytywnej energii wpisuje się właśnie w ten "trynd". W ogóle lewaki jak nie widzą co powiedzieć o jakimś dziele pseudosztuki, to mówią że "emanuje pozytywną energią", "udziela się im pozytywna energia", "pozytywne wibracje", "dobra energia", "fluidy" itp. Te słowa rodem z piekła i magii mają zastąpić opis rzeczywistości przy pomocy tradycyjnych wartości.

    avatar użytkownika kazef

    27. @guantanamera

    "znak Czerwonego Świra"

    O tak! w ten sposób powinnismy o nim wszędzie mówić.

    avatar użytkownika Lancelot

    28. ZNAK CZERWONEGO WIRA

    Czyli coś takiego: ,))



     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika guantanamera

    29. @Lancelot

    Memy z komentarza 24 to, przepraszam, skądś, czy dzieło własne?
    Ze świrem jak się okazuje logo nie tylko mnie się kojarzy ...:)
    Ale przyznam, że najbardziej rozbawiło mnie to:
    "Kto Ty jesteś?
    Polak mały.
    Jaki znak Twój?
    SPRĘŻYNA"
    Pzdr.

    avatar użytkownika guantanamera

    30. I jeszcze:

     

    @LostHighway: Ja tam nie wiem, czemu się czepiają...


    Tu jest więcej: http://www.wykop.pl/link/2200282/nowe-logo-polski/

    avatar użytkownika kazef

    31. @guantanamera

    No proszę. Pierwszy sprężyny wymyślił Adolf.

    avatar użytkownika guantanamera

    32. Też stamtąd

    link

    stefekburczymuha 1 dzień 23 godz. temu

    wybieram to pierwsze od prawej - przypomina mi dwie litery s, czyli "ss"- wszystkim od razu się skojarzy z "polskimi obozami śmierci" i miliardy dolarów z turystyki zapewnione. najlepsza inwestycja w historii świata, ten piękny logotyp

    link

    sciana 1 dzień 13 godz. temu

    +20

    @stefekburczymuha: Trzecie to jest śruba podatkowa, ja widać jeszcze można ją trochę dokręcić bo jest luz.
    link

    LLLLLuCAS 1 dzień 11 godz. temu via Android

    @stefekburczymuha: Dlatego tyle kosztowalo hehe +
    link

    avatar użytkownika Maryla

    33. Ryk szydery zrobił swoje?

    może Kopaczowa się ogarnie przed kampanią i wyrzuci do kosza RadSikowe pomysła, jak wyrzuciła Miśka?

     "Wizerunek Polski jest coraz bardziej zaśmiecony rozmaitymi logotypami - miast, instytucji, samorządów. Brakuje wspólnej tożsamości wizualnej.

    O tym, że Polska potrzebuje jednego, dobrego symbolu, który będzie ją promował za granicą, mowa jest od lat. Ale zamiast prób sprostania tym wyzwaniom, obserwowaliśmy tylko kolejne - raczej mniej, niż bardziej udane - projekty.
    Loga promujące Polskę
    Polska promowana jest za granicą za pomocą kilkunastu
    niezwiązanych ze sobą symboli graficznych. Nie wiadomo też, ile milionów
    na to poszło.

    - Wyobraźmy
    sobie, że druga najcenniejsza marka świata, czyli Apple, promuje się za
    pomocą jabłuszka, banana, pomarańczy, arbuza, mango i dziesięciu innych
    owoców. Czy to będzie budowało wartość marki, czy niszczyło tę wartość?
    Od czasu publikacji naszego raportu minęły 3 lata, pojawiły się nowe
    loga: prezydencji Polski w Unii, Ministerstwa Gospodarki i teraz ten
    koszmarek
    . Proces świadomego lub nieświadomego niszczenia marki Polska
    za pieniądze podatników trwa w najlepsze - pisze Krzysztof Rybiński,
    współautor raportu, krytykując nowe logo.

    I rzeczywiście przez
    lata firmy i organizacje realizowały własne, czasem absurdalne, pomysły - nie tylko na loga,
    ale ogólnie na promowanie Polski za granicą. Mieliśmy polskiego hydraulika, polskiego żubra i w
    końcu polskiego bączka, który miał być symbolem naszej prezydencji w
    UE. "

    http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/472709,logo-polski-okno-la...

    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

     

    avatar użytkownika Rena Starska

    34. Przepraszam, że nieśmiało spytam?

    Co ma reklamować ten świder?
    Może spróbować odwrócić kota do góry ogonem i wszędzie pisać,
    że:



     jest to logo korupcji polskich urzędników rządowych  
    promowane przez rząd Kopacz?

    avatar użytkownika guantanamera

    35. @Rena Starska

    Dobry pomysł! Bo to naprawdę jest logo korupcji.

    avatar użytkownika guantanamera

    36. I jeszcze innowacyjne określenie:

    Spiralna bakteria - krętek czerwony...

    avatar użytkownika gość z drogi

    37. KRĘTEK CZERWONY

    i Logo krętaczy w białych kołnierzykach...super,które właściwsze ?
    mnie się wydaje ,ze jedno i drugie jest doskonałe...:)
    pozdrowienia :)

    gość z drogi

    avatar użytkownika Pelargonia

    38. A ja mam tu inną propozycję:

    Ponieważ jedyną polską wódką jest obecnie Żytnia.
    Pozdrawiam serdecznie

    "Ogół nie umie powiedzieć, czego chce, ale wie, czego nie chce" Henryk Sienkiewicz

    avatar użytkownika gość z drogi

    39. brawo @Pelargonio :)

    jak sprężyna to przynajmniej z procentami,bo na trzeżwo ani rusz
    serd pozdr :)

    gość z drogi

    avatar użytkownika Lancelot

    40. guantanamera

    Cześciowo i stąd i dokładka moja ;) to nie jest żaden krętek tylko wirus ebola pod paromilionowym powiększeniem w połączeniu ze sprężyną przechodzi sezonową mutację w sprężolę ,) Pzdr

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika guantanamera

    41. @Lancelot

    Krakowskim targiem: to po lewej sprężola powodująca świra, to po prawej krętek czerwony, powodujący to samo co blady i jeszcze więcej, a w środku rozjechana czerwona glizda będąca przy okazji śrubą podatkową...
    Dopuszczalne są też różne inne interpretacje...
    Pzdr.

    avatar użytkownika Lancelot

    42. guantanamera

    Załatwione! ;)) Pzdr

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika Lancelot

    43. Pelargonia

    Prawy skrajny klawisz nie działa ,)) Pzdr

     RACJA JEST JAK DUPA, KAŻDY MA SWOJĄ  /Józef Piłsudski/

    avatar użytkownika intix

    44. @Kazef

    ...Pierwszy sprężyny wymyślił Adolf

    Sprężyna... spirala...
    Skojarzenie - dziecko niechciane...
    POd tym ICH ZNAKIEM
    Wystarczy dodać
    Kto jest "dzieckiem"
    Kto "matką"...
    I pełna jasność...

    ONI... w sPOsób jawny do Nas przemawiają...

    3-majmy się!
    Nie pozwólmy Polski i Polaków abortować...!

    Pozdrawiam serdecznie... także Wszystkich...

    avatar użytkownika Maryla

    45. Znaczek „made in Poland” nie

    Znaczek „made in Poland” nie nobilituje. Jesteśmy niedopromowani

    Budowanie silnej marki kraju za granicą trzeba zacząć od poprawiania jego wizerunku wśród Polaków.

    Jesteśmy niedopromowani, znaczek „made in Poland” nie nobilituje, a silnej marki Polski najbardziej potrzebuje biznes
    – twierdzą założyciele Fundacji „Marka dla Polski”. Na dowód pokazują
    ranking wartości marek narodowych, z którego wynika, że Polska plasuje
    się dopiero na 45. pozycji obok Chile, Peru, Chorwacji czy Estonii mimo
    lepszych wskaźników gospodarczych.

    Dlatego
    wśród inicjatorów nowo powstałej instytucji znalazły się największe
    organizacje zrzeszające przedsiębiorców – Konfederacja Lewiatan i
    Pracodawcy RP oraz Krajowa Izba Gospodarcza, która razem ze
    Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w zeszłym roku
    zorganizowały niezbyt udany konkurs na nowe logo
    Polski. Zwycięska sprężyna – delikatnie mówiąc – nie zdobyła uznania.
    Projekt, który pochłonął 220 tys. euro, powszechnie skrytykowano.


    Przedstawiciele fundacji biją się w pierś, że
    konkurs na logo zorganizowano zbyt szybko. Ale nie zamierzają rezygnować
    z wypracowanej przez światowej sławy eksperta Wally’ego Olinsa koncepcji
    promowania Polski jako kraju „twórczego napięcia” i nie wykluczają, że w
    przyszłości wrócą do tematu. – Problem logo i konkretnych kampanii
    promocyjnych pojawi się na końcu naszych działań. Najpierw chcemy
    pozyskać jak największe poparcie ponad podziałami i interesariuszy,
    którzy włączą się do naszej inicjatywy – zaznacza Łukasz Goździor,
    dyrektor fundacji, wcześniej szef biura promocji w poznańskim urzędzie
    miasta.

    Plan działania fundacji jest
    szeroki, ale niewiele w nim konkretów. Nie wiadomo też, jaki jest jej
    budżet. Wszystkie działania na razie finansowane są ze środków
    prywatnych, w planach jest pozyskanie funduszy unijnych i państwowych.


    Maryla

    ------------------------------------------------------

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl