Pendolino w wersji slow.
Jak seria – to seria:
najpierw się okazało, że kupiliśmy "Pendolino bez pendolino" *, a teraz – że bez pedału gazu.
Nie wiem, jak to możliwe, ale pewnie dlatego, że skoro nie mamy w Pendolino pendolino – Włosi uznali, że jeszcze parę innych elementów nie jest nam potrzebnych.
Ci Włosi, to bezczele – tłumaczą się podobno, żeby z tymi 250 km/h nie przesadzać, bo Pendolino, przy którym wszystkie VIPy się lansowały, to przecież przyjechało ciągnięte przez jakąś drezynę, a teraz przez całą zimę stało i rdzewiało i nikomu to nie wadziło.
I w ogóle zachowują się tak, jak by im ktoś obiecał, że przecież nikt fotoradarem nie będzie tego Pendolino sprawdzał.
Fakt - ja nie obiecałem, Pani nie obiecała, Pan nie obiecał, no to kto?
Kto w III RP jest największym specjalistą od obiecywania?
Ale to jest nic:
nie tylko nie wiadomo, kto obiecywał, ale nawet nie wiadomo, czy za to Pendolino już zapłaciliśmy i możemy Włochom zrobić to, co teraz robi Stoch, a przedtem robił Małysz, czy też nie zapłaciliśmy i dzięki temu jeszcze mamy na nich jakieś tzw. „trzymanie”.
Nie wie nawet wicepremier Piechociński:
1. „nie powinniśmy płacić za inne Pendolino niż zamawialiśmy.”
A parę linijek dalej:
2. „zamawialiśmy i płaciliśmy za inne Pendolino, a wykonawca zadania proponuje nam inne Pendolino.”**
Niech się zdecyduje, a jak nie potrafi, to niech uklęknie – może mu to pomoże.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
*http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/pendolino-bez-pendolino
** http://finanse.wp.pl/kat,1033703,title,Piechocinski-nie-powinnismy-placic-za-inne-Pendolino-niz-zamawialismy,wid,16533884,wiadomosc.html
- Ewaryst Fedorowicz - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
1 komentarz
1. Ewaryst Fedorowicz
Pędolino jak Dreamliner, wielki sukces tuszczany.
Ale ta transakcja stulecia z Włochami ( z którymi mieliśmy już wcześniej podobne transakcje z budową Fiata, Bankiem PKO SA i PZU) to nie tylko same Pędolino, co maja jechać z Warszawy do Gdańska w 3 godziny (z taka prędkością jeździłam na tej trasie w latach 90-tych).
Zapewne pan prokurator Generalny powie, jak w przypadku Amber Gold, że nie widzi tu nic niezgodnego z prawem, jak wreszcie ktos zmusi prokuraturę do zajęcia się tym kto i jak podpisał tę umowę.
Oto nowe centrum serwisowe Pendolino na Olszynce Grochowskiej w Warszawie
w Polsce zaplecze techniczne ma już pozwolenie na użytkowanie. Dzisiaj
do centrum serwisowego na Olszynce Grochowskiej w Warszawie wjechały pociągi Pendolino. Obiekt odebrany przez PKP Intercity i przekazany w
użytkowanie Alstomowi, który będzie tu utrzymywał pociągi przez 17 lat.
PKP Intercity kupiło pociągi od Alstomu w maju 2011 r. Koszt 20 składów
to 400 mln euro. Razem z budową zaplecza technicznego w Warszawie i
serwisem utrzymania technicznego przez 17 lat wychodzi 665 mln euro.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl