POSZKODOWANI PRZEZ PLUS GSM
Poniżej informacja za Serwis21:
W listopadzie 2012 r. sieć komórkowa PLUS wprowadziła opłatę 5,04 zł za przesyłanie rachunku szczegółowego. Opłatę wprowadzono nagle - dla jednych bez żadnego uprzedniego zawiadomienia, dla innych bez zachowania miesięcznego terminu. Formalnie PLUS informuje, że opłata widniała w cennikach, a brak ich poboru do listopada ubr. był następstwem promocji. Problem w tym, że przy zawieraniu umów telekomunikacych, klientów PLUSa nie informowano o jakiejś opłacie za przesyłanie rachunku szczegółowego, w samych umowach nie ma żadnych zapisów (np. zgody klienta) na przesyłanie odpłatnych rachunków szczegółowych (billingów), a osoby które np. nie mają żadnych rozmów lub SMSów a tylko pakiety internetowe także obciążono opłatami. De facto obciąża się klientów PLUSa nie opłatą za billing, tylko za przesyłanie faktury, a najlepszym dowodem tego jest fakt, iż w celu uniknięcia opłaty należy wybrać E-Fakturę (czyli przez internet), zamiast faktury papierowej. Wiele klientów czuje się oszukanych.
Prosimy o nadsyłanie informacji przez klientów sieci PLUS, mamy zapewnienie interwencji przez jedną z organizacji społecznych. E-mail: serwis21@gmail.com lub stowarzyszenie.pe2012@gmail.com
- Zaloguj się, by odpowiadać
napisz pierwszy komentarz