„Gość Niedzielny” jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w Polsce
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy podał dane za pierwsze półrocze 2012 roku. „Gość” w tym okresie sprzedawał średnio ponad 145 tys. egzemplarzy tygodniowo.
Sprzedaż ta była większa o 0,4 proc. niż w roku ubiegłym. Drugie miejsce zajął tygodnik „Uważam Rze”, sprzedając średnio ponad 132 tys. egzemplarzy. W przypadku tego tygodnika wzrost wyniósł 2,4 proc. Trzecie miejsce zajęła „Polityka” ze sprzedażą ponad 125 tys. egz. Tygodnik ten zanotował spadek sprzedaży o 7 proc. Dalsze miejsca zajęły kolejno: „Newsweek” – 112 tys. egz. (wzrost o 10 proc.), „Wprost” – 79 tys. egz., „Gazeta Polska” – 65 tys. egz., „Przekrój” – 21 tys. egz. (spadek aż o 38 proc.!).
ZKDP podało także wyniki sprzedaży za czerwiec 2012 r. Tu także „Gość Niedzielny” wypadł najlepiej, sprzedając ponad 141 tys. egz. (wzrost o 9 proc. w stosunku do czerwca 2011 r.). Na drugim miejscu „Uważam Rze” – 126 tys., dalej „Polityka” – 120 tys. i „Newsweek” – 119 tys. na miejscu czwartym.
Dane: ZDKP – sprzedaż ogółem, I półrocze 2012 i czerwiec 2012.
- Zaloguj się, by odpowiadać
1 komentarz
1. Do Pani Maryli,
Szanowna Pani Marylo,
To dobre wieści.
Myślę, że "Gość Niedzielny" od lat jest w czołówce
W "Gościu Niedzielnym" pisze nasz kolega, Sowiniec
Ukłony
Michał Stanisław de Zieleśkiewicz