Partia i krzywda indywidualnego człowieka
Herbert Zbigniew
Przesłanie Pana Cogito
Idź dokąd poszli tamci do ciemnego kresu
po złote runo nicości twoją ostatnią nagrodę
idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
wśród odwróconych plecami i obalonych w proch
ocalałeś nie po to aby żyć
masz mało czasu trzeba dać świadectwo
bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny
w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy
a Gniew twój bezsilny niech będzie jak morze
ilekroć usłyszysz głos poniżonych i bitych
niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys
i nie przebaczaj zaiste nie w twojej mocy
przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie
strzeź się jednak dumy niepotrzebnej
oglądaj w lustrze swą błazeńską twarz
powtarzaj: zostałem powołany - czyż nie było lepszych
strzeż się oschłości serca kochaj źródło zaranne
ptaka o nieznanym imieniu dąb zimowy
światło na murze splendor nieba
one nie potrzebują twego ciepłego oddechu
są po to aby mówić: nikt cię nie pocieszy
czuwaj - kiedy światło na górach daje znak - wstań i idź
dopóki krew obraca w piersi twoją ciemną gwiazdę
powtarzaj stare zaklęcia ludzkości bajki i legendy
bo tak zdobędziesz dobro którego nie zdobędziesz
powtarzaj wielkie słowa powtarzaj je z uporem
jak ci co szli przez pustynię i ginęli w piasku
a nagrodzą cię za to tym co mają pod ręką
chłostą śmiechu zabójstwem na śmietniku
idź bo tylko tak będziesz przyjęty do grona zimnych czaszek
do grona twoich przodków: Gilgamesza Hektora Rolanda
obrońców królestwa bez kresu i miasta popiołów
Bądź wierny Idź
---------------------------------------
Z pewnej niechcianej rozmowy (cytaty)
2. @Krzysztofjaw
Rebeliantka, pt., 10/06/2011 - 08:04
Rzeczywiście. Nie zachowują już żadnych, najmniejszych nawet pozorów.
A społeczeństwo rozbite, ograniczone w umiejętnościach wspólnej, zdecydowanej reakcji.
A opozycja parlamentarna (PiS) nierzadko zniechęca ludzi do współpracy.
I tak powstaje zaklęty krąg niemożności.
3. Opozycja zniecheca
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 08:22
No tak.
My to juz Rebeliantka wiemy.
Deszczowy o tym ciagle rysunki robi.
Wszystkiemu winien Kaczynski i PiS.
Dobrze, ze zabili juz jednego.
Teraz drugiego Rebeliantka sprzatniemy i juz nikt nie bedzie w koncu zniechecal.
Do boju Rebeliantka!
Do boju!
4. Powiem ci Rebeliantka ze jest sposob
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 08:33
Zrobimy z Jarka wariata na prochach he he.
I juz nie bedzie zniechecal.
Wtedy energia trysnie, miliony serc zaspiewa jednym glosem.
A spiskowy stanie w szeregu z Rebeliantka i beda tworzyc, tworzyc, tworzyc.
A Polska w koncu bedzie uczciwa, szanowana, praworzadna i wszyscy beda zacheceni.
Musimy to jakos ubrac Rebelianta w manifest.
"Koniec ze zniechecaniem przez PiS"
7. PiS jest jaki jest - mozna ich ignorowac
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 09:46
Ale kopanie dzis PiSu = stawanie w szeregu z UB-ecja. Z najwiekszymi swiniami.
Fajne towarzycho.
3. @spiskowy
Rebeliantka, pt., 10/06/2011 - 19:24
A nie prościej, aby opozycja parlamentarna (PiS) przestała zniechęcać ludzi do współpracy i zaczęła zachęcać?
Co w tym złego, aby tak robiła?
Zamiast podejść do takich oczekiwań racjonalnie i pozytywnie, wolisz jakąś talmudyczną retorykę.
Na zdrowie.
A ja tam wolę, żeby działali wszelkimi metodami dla sukcesu, choćby takiego, jak węgierski Fidesz.
14. Rebeliantka
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 19:31
Nie bardzo wiem o co ci chodzi.
Serio.
Opozycja zniecheca. Jest po prostu obrzydliwie beznadziejnie zniechecajaca. Zgadzam sie z Toba. Samazobacz - siedza, nic nie robia. Nie potrafia ludzi zachecic do dzialania. Totalny syf. Pelna zgoda. Absolutnie sie z toba zgadzam.
A ty mi mowisz, ze ja uprawiam talmudyczna retoryke. Toz uprawiam te sama retoryke co ty. Rebeliantka. Mysmy juz dawno zidentyfikowali Jarka i caly ten jego PiS jako jedno wielkie szambo. Wiesz, oni tam wcale nie walcza o piekna Polske, o Polske nooczesna. Ich interesuja diety, cieple posadki. My tu sie w 100% zgadzamy. Ja np w Gdansku jak ostatnio bylem dorysowalem penisa przy logo PiS. Bo wiesz Rebeliantka. Oni sie zamiast zajac czyms naprawde waznym to uchylaja. Beznadzieja. Nie co to Fidesz.
Aha.
Michnik mnie zlapal jak rysowalem tego penisa.
I nawet mnie pochwalil.
Formalnie to ja go nie lubie, bo wiesz ja jestem prawicowiec.
Ale nie bardzo wiedzialem jak sie zachowac wiec sie usmiechnalem.
Nawet sympatycznie wyszlo wiesz?
15. @spiskowy
Rebeliantka, pt., 10/06/2011 - 19:46
Trudno, jak nie wiesz o co chodzi, to nie pogadamy.
A penisów nie rysuj, to obrzydliwe. I nie popadaj w talmudyczną przesadę i argumentację na opak. Poszukaj sobie rzeczywistych wrogów.
16. Ty tez Rebeliantka poszukaj
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 19:58
rzeczywistych wrogow.
17. @spiskowy
Rebeliantka, pt., 10/06/2011 - 20:17
Nie muszę ich szukać. Sami przychodzą. Za czasów Ziobro przyszli z bronią automatyczną. Rok temu ze zwykłym wyposażeniem.
25. @ Rebeliantka
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 22:14
Nie znam twojej osobistej historii. Nie zmienia to nijak jednak tego, ze trzeba czuc pewne roznice pomiedzy czesto faktycznie fatalnymi (byle jakimi) zachowaniami PiS, ktore to w normalnym panstwie nalezaloby napietnowac a zachowaniem mafii. Mafii, ktora za nic ma ciebie, mnie, kogokolwie, kto stanie im na drodze.
PiS jaki jest kazdy widzi. Ale nikt mi nie powie, ze to jest cos porownywalnego do PO czy SLD.
Walenie w nich jest kosmiczna pomylka dla kazdego kto ma serce po prawej stronie.
Lepiej ich zostawic jak sie ich nie lubi niz w nich walic.
A to z jednej prostej przyczyny, ktora sama w sobie powinna zapalac czerwone swiatlo: walac w PiS robi sie dobrze Michnikowi i calej tej mafii.
Osobiscie uwazam, ze PiS robi mnostwo bledow. Szlag mnei trafia z ich podejsciem do Ameryki - dla przykladu. Ale co z tego? To ja mam z UBkami w jednym szeregu stanac przeciwko nim? Za zadne skarby.
26. @ Rebeliantka
spiskowy, pt., 10/06/2011 - 22:22
skutkiem braku reakcji Ziobro cała moja rodzina znajduje się w sytuacji tragicznej.
***
A tymczasem prezydent Ziobry zostal zamordowany w Smolensku. A razem z nim 95 innych osob, w znacznej czesci przyjaciele i znajomi Ziobry.
Prosze sobie postawic, ze mafia w Polsce zyje i dziala nie dlatego, ze Ziobro nic nie robi - on sam ma mnostwo swoich problemow jak sadze (mam nadzieje, ze kiedys nie wyjdzie, ze to zdrajca), ale dlatego ,ze caly narod nic nie robi. A ty jeszcze dorzycasz bandytom kamyczki na szale.
Po 10 kwietnia to jest naprawde dziwne.
35. @ Rebeliantka
spiskowy, sob., 11/06/2011 - 06:21
Nie zdołałam Państwa przekonać, że wywalili Pasionka, bo wcześniej strategia walki z układem była dramatycznie źle realizowana.
***
No i pelna zgoda - byla zle prowadzona. Czyli sama przyznajesz, ze jednak walka z ukladem ze strony PiS byla prowadzona. Zle bo zle, ale byla. A jesli ja teraz bede chodzil i powtarzal, ze PiS niestety nie umie prowadzic prawdziwej walki z ukladem, ze nie daja rady wykorzystac energii, ze nie potrafia sie zorganizowac itd itd to jak moj kolega z pracy - kompletny idiota - to zrozumie? Ten kolega mnie ostatnio poinformowal, ze PiS jest psychiczny.
otoz on to zrozumie tak: no tak. Oczywiscie, ze PiS jest beznadziejnie zorganizowane. To sa psychiczni ludzie. Z nimi trzeba do samolotu i do Smolenska. Wszystkich za******c. Bo to jest Rebeliantka ta mentalnosc. Tacy oni sa. Oni nie rozumieja twojego wielowektorowego swiata. Ale wezma sobie z tego to co im bedzie mile: krytyke PiS.
Wracajac jednak: sama przyznajesz, ze walka byla zle prowadzona. A co - twoim zdaniem PO, SLD, Prawica Rzeczypospolitej, PSL - oni w ogole sie tej walki podejma?
Lepiej naprawde nic nie mowic o PiS. tym bardziej, ze dzis kazdy, absolutnie kazdy ich kopie. Zarzucilas mi talmudyczne podejscie. Ty sie chyba pomylilas. A to dlatego, ze chrzescijanskie milosierdzie mowi, ze nie mozna kogos sila gwalcic, ze czlowieka trzeba szanowac, ze dac mu szanse. Szanse powinny byc wyrownane. Jesli wszyscy na jednego - a tak dzis wyglada sprawa PiS - to to jest chrzescijanskie? No chyba nie bardzo.
36. I jeszcze jedno
spiskowy, sob., 11/06/2011 - 06:44
wg mnie takim zachowaniem sama sie skazujesz naswego rodzaju wykluczenie. Zwroc uwage co dzis sie mowi o Migalskim, PJN, Kluzikowej, Marcinkiewiczu.
Jest to absolutnie logiczne, ze PJN nie wypalilo, gdyz wlasnie po smolensku optyka sie zmienila. To juz nie jest ta glupia gra co wczesniej - nowe partyjki, nowe obiecanki. Podzial jest na tych co:
- zrozumieli Smolensk w miare poprawnie
- nie zrozumieli.
Ci pierwsi sila rzeczy beda sie trzymac Jaroslawa Kaczynskiego - bo to on poniosl najwyzsza ofiare i przy tej ilosci klamstwa z kazdej strony to go uwiarygadnia. Zadne Kluzikowe, Kowale i inne takie nie maja szans - gdyz zwyczajnie w swiecie dzis juz kazdy klamie. I ludzie nie maja zamiaru im wierzyc - zeby sie dac oszukac jeszcze raz.
a Jaroslaw poniosl ofiare - zabito mu brata, przyjaciol. W swietle jupiterow. A teraz sie go kopie. Co tez go przeciez uwiarygadnia. ale sam fakt, ze stracil brata bliznika uwiardygadnia go najbardziej. Nie mowiac juz o tym, ze mozemy byc pewni, ze on ma MOTYWACJE, zeby im oddac za cale to swinstwo. Nikt inny takiej motywacji (mowie o politykach) nie ma.
Ci drudzy trzymaja sie PO. Tak jak do tej pory. Oni nawet niespecjalnie lubia Kluzikowe, w koncu to sa PiSiary jakby nie bylo. Owszem, oni moga je zaakceptowac, ale wiadomo, ze niechec do PiS jest tak wielka, ze to zawsze bedzie rzutowac.
Czemu ja o tym pisze? Zebys zrozumiala, ze wszyscy ci co odeszli od PiS i wala w niego poniesli porazke. Owszem oni moga isc w uklady z mafia - w tym ukladzie ponosza porazke jako ludzie. Ale szacunku nie beda mieli - ani od PiS ani od zwolennikow PO. Zreszta w tym momencie skazuja sie tak naprawde na kaprysy mafii. Nie maja wolnosci.
Ja nie mam zamiaru ci zabraniac krytyki - droga wolna. ale wydaje mi sie, ze to jest swego rodzaju rownia pochyla. To do niczego nie prowadzi. Tak jak i Kluzikowej do niczego nie doprowadzilo stworzenie PJN. Tak jak Migalski staje sie coraz bardziej zenujacy. Ludzie tego Rebeliantka nie maja ochoty sluchac. Tego walenia w PiS, gdy kazdy widzi jak jest. Gdy kazdy porzadny widzi, ze to mafia rozklada panstwo. W tej sytuacji Miglaskie i Kluzik-Rostowskie tylko draznia. I szacunku nie maja. Bo szacunkiem nie mozna nazwac uznania mafii - ta jesli trzeba to ich zniszczy.
43. Rebeliantke trzeba szanowac - ja juz nawet mam dowody
spiskowy, sob., 11/06/2011 - 08:30
"Ty ograniczony umysłowo gnojku, odczep się w końcu ode mnie, śmieciu.
Nie masz prawa pouczać ludzi pokrzywdzonych przez niekompetencję władzy przemieszaną ze złą wolą.
I trzeba być wyjątkowym ścierwem, żeby porównywać uzasadnioną krytykę człowieka pokrzywdzonego z działaniami rozbijackimi politycznych karierowiczów."
Wrzuce to sobie w stopke, zeby kazdy wiedzial z kim ma do czynienia.
44. @Maryla
Rebeliantka, sob., 11/06/2011 - 08:35
Proszę spowodować, aby spiskowy wskazał link do swojego cytatu. Chodzi o ten cytat:
http://blogmedia24.pl/node/49214#comment-183748
Proszę, aby wskazał, skąd wziął ten cytat.
pozdrawiam
45. To z poczty wewnetrznej
spiskowy, sob., 11/06/2011 - 08:38
i dobrze o tym wiesz Rebeliantka, wiec jaki link?
Czekaj - zrzuce to zaraz i umieszcze w sieci jako obrazek.
Zaraz bedzie link.
46. @All
Rebeliantka, sob., 11/06/2011 - 08:39
http://blogmedia24.pl/node/49214#comment-183750
Bez komentarza.
i nie przebaczaj zaiste nie w twojej mocy
przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie
Appendix:
Moje wypowiedzi na temat PiS:
A opozycja parlamentarna (PiS) nierzadko zniechęca ludzi do współpracy.
A nie prościej, aby opozycja parlamentarna (PiS) przestała zniechęcać ludzi do współpracy i zaczęła zachęcać?
A ja tam wolę, żeby działali wszelkimi metodami dla sukcesu, choćby takiego, jak węgierski Fidesz.
Nie muszę ich szukać (dopisek: rzeczywistych wrogów). Sami przychodzą. Za czasów Ziobro przyszli z bronią automatyczną (dopisek: to info o bezprawnych działaniach za plecami Ziobro). Rok temu ze zwykłym wyposażeniem.
Nie zdołałam Państwa przekonać, że wywalili Pasionka, bo wcześniej strategia walki z układem była dramatycznie źle realizowana.
Insynuacje Spiskowego (na podstawie powyższych wypowiedzi):
że rzekomo uważam, że: „Wszystkiemu winien Kaczynski i PiS"
że uważam, że: „Dobrze, że zabili juz jednego” i że należy zabić drugiego:
„Teraz drugiego Rebeliantka sprzatniemy i juz nikt nie bedzie w koncu zniechecal. Do boju Rebeliantka!”
że uważam, że należy przedstawiać Kaczyńskiego jako wariata: „Zrobimy z Jarka wariata na prochach he he. I juz nie bedzie zniechecal.Wtedy energia trysnie, miliony serc zaspiewa jednym glosem. A spiskowy stanie w szeregu z Rebeliantka i beda tworzyc, tworzyc, tworzyc.
A Polska w koncu bedzie uczciwa, szanowana, praworzadna i wszyscy beda zacheceni. Musimy to jakos ubrac Rebelianta w manifest. Koniec ze zniechecaniem przez PiS"”
że kopię PiS, stoję w jednym szeregu z UB i największymi świniami: „Ale kopanie dzis PiSu = stawanie w szeregu z UB-ecja. Z najwiekszymi swiniami. Fajne towarzycho”.
że odpowiadam za to, że prezydent został zamordowany i 96 innych osób, bo „należę do narodu, który nic nie robi”, a ja „dorzucam bandytom kamyczki na szale” i że szczególnie dziwne jest to, że „robię to po 10 kwietnia”
że twierdzę, że: „Pis, to sa psychiczni ludzie. Z nimi trzeba do samolotu i do Smolenska. Wszystkich za******c”
że „takim zachowaniem sama sie skazuję na swego rodzaju wykluczenie”.
W tej sytuacji dokonałam prowokacji w stylu Spiskowego. Wysłałam mu prywatny list ze sformułowaniami odpowiadającymi poziomowi jego insynuacji. Zgodnie z przewidywaniami list upublicznił.
To jest właśnie klasa niektórych agitatorów PiS. Jeśli w PiS-ie władze mają rozum, to powinno się odsunąć takich agitatorów od publicznych działań. Robią dużo złego – pycha i pogarda dla społeczeństwa nie są w stanie przyciągnąć zwolenników do żadnej partii.
I to tyle.
- Rebeliantka - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
8 komentarzy
1. Spiskowy poskarżył się do administracji
Spiskowy nie tylko ujawnił pocztę wewnętrzną, ale też poskarżył się kierownictwu portalu Blogmedia 24.
http://blogmedia24.pl/node/49261
Rebeliantka
2. Czy ktoś nazywany świnią i zwolennikiem ubecji ma prawo reagować
http://blogmedia24.pl/node/49261#comment-183831
W odpowiedzi na notkę Spiskowego raz jeszcze wyjaśniłam sytuację:
Rebeliantka, sob., 11/06/2011 - 17:06
Przez wiele godzin byłam obrażana przez Spiskowego. Padały insynuacje, że;
uważam, że: „Wszystkiemu winien Kaczynski i PiS"
uważam, że: „Dobrze, że zabili juz jednego” i że należy zabić drugiego:
„Teraz drugiego Rebeliantka sprzatniemy i juz nikt nie bedzie w koncu zniechecal. Do boju Rebeliantka!”
uważam, że należy przedstawiać Kaczyńskiego jako wariata: „Zrobimy z Jarka wariata na prochach he he. I juz nie bedzie zniechecal.Wtedy energia trysnie, miliony serc zaspiewa jednym glosem. A spiskowy stanie w szeregu z Rebeliantka i beda tworzyc, tworzyc, tworzyc. A Polska w koncu bedzie uczciwa, szanowana, praworzadna i wszyscy beda zacheceni. Musimy to jakos ubrac Rebelianta w manifest. Koniec ze zniechecaniem przez PiS"”
że kopię PiS oraz stoję w jednym szeregu z UB i największymi świniami: „Ale kopanie dzis PiSu = stawanie w szeregu z UB-ecja. Z najwiekszymi swiniami. Fajne towarzycho”.
że odpowiadam za to, że prezydent został zamordowany i 96 innych osób, bo „należę do narodu, który nic nie robi”, a ja „dorzucam bandytom kamyczki na szale” i że szczególnie dziwne jest to, że „robię to po 10 kwietnia”
że twierdzę, że: „Pis, to sa psychiczni ludzie. Z nimi trzeba do samolotu i do Smolenska. Wszystkich za******c”
że „takim zachowaniem sama sie skazuję na swego rodzaju wykluczenie”.
Te epitety i insynuacje były formułowane w związku z następującymi moimi wypowiedziami:
"A opozycja parlamentarna (PiS) nierzadko zniechęca ludzi do współpracy".
"A nie prościej, aby opozycja parlamentarna (PiS) przestała zniechęcać ludzi do współpracy i zaczęła zachęcać?"
"A ja tam wolę, żeby działali wszelkimi metodami dla sukcesu, choćby takiego, jak węgierski Fidesz".
"Nie muszę ich szukać (dopisek: rzeczywistych wrogów). Sami przychodzą. Za czasów Ziobro przyszli z bronią automatyczną. Rok temu ze zwykłym wyposażeniem".
"Nie zdołałam Państwa przekonać, że wywalili Pasionka, bo wcześniej strategia walki z układem była dramatycznie źle realizowana".
Nie sądzę, aby ww zdania mogły być uzasadnieniem dla insynuacji o tym, że komukolwiek życzę śmierci, że mam coś wspólnego z tragedią 10 kwietnia, że stoję w szeregu z ubecją i jestem świnią, że akceptuję fakt naruszania prywatności Kaczyńskiego w Sądzie.
Wprost przeciwnie, w wielu notkach wyrażałam ból z powodu 10 kwietnia, domagałam się wyjaśnienia tej sprawy i pociągnięcia winnych do odpowiedzialności, za niedopuszczalne uważam zmuszanie Kaczyńskiego przez Sąd do ujawniania jego danych drażliwych i to wobec tragedii, która go spotkała.
Przez wiele godzin oczekiwałam na zaprzestanie niewłaściwych sformułowań pod moim adresem, prosząc o powściągnięcie ataków na mnie.
W końcu zareagowałam ostro, aby zakończyć bezkarne plucie mi w twarz.
Nie jestem winna tej sytuacji.
Osobiście uważam, że redakcja powinna usunąć obie notki i wszystkie niedopuszczalne insynuacje osobiste pod moim adresem w tekście http://blogmedia24.pl/node/49214.
Ja się na to zgadzam i sądzę, ze byłoby to właściwe rozwiązanie.
Rebeliantka
3. Administracja odrzuca propozycję rzeczowego rozwiązania konflikt
http://blogmedia24.pl/node/49261#comment-183833
Moja propozycja brzmiała:
„Osobiście uważam, ze redakcja powinna usunąć obie notki i wszystkie niedopuszczalne insynuacje osobiste pod moim adresem w tekście http://blogmedia24.pl/node/49214.
Ja się na to zgadzam i sądzę, ze byłoby to właściwe rozwiązanie”.
Propozycja została odrzucona.
Rebeliantka
4. „pewne zachowania mężczyźnie nie przystoją”
http://blogmedia24.pl/node/49274
Sierota napisał:
„Publiczne określanie wypowiedzi innych użytkowników blogmedia24 bzdurą, kolesiami, ironizowanie cudzej wiedzy i doświadczenia, nie wspominając o dawaniu, fuj ;-) w mordę, przypomina tych, którzy sprzeciw i niezadowolenie społeczne nazywają pączkującym faszyzmem ;-) Zomostrasse we Wrocławiu zwana też ścieżką zdrowia uczyła pokory ale też tych, którzy przez nią przechodzili hartowała i pewnie dlatego “w mordę” nie robi wrażenia. Szczerze zapewniam ;-) tytułem dygresji na marginesie http://blogmedia24.pl/node/49088 (79, 80 i 83)
Intix pisze “Jest to bardzo przykre, ale od wewnątrz jesteśmy manipulowani, skłócani i rozbijani”(…) http://blogmedia24.pl/node/49261
Nie, to nie rozbijanie. To strzał w stopę deklarujących spójność. Strzał w stopę w wykonaniu własnym, a nie dywersanta ;-)
I dla wszelkiej jasności, nie abym brał w obronę Rebeliantkę, lub potępiał Spiskowego. Nic z tych rzeczy. Inna sprawa, że pewne zachowania mężczyźnie nie przystoją. Ot tyle, notka na marginesie lektury w oparciu o własne, niedawne, doświadczenia na blogmedia24”.
Podoba mi się stanowisko Sieroty. Tym bardziej, że to on podniósł, że Spiskowy to twardym facetem nie jest. Boksować kobietę przez wiele godzin to wolno, a jak się kobieta odwinie, to leci na skargę do władzy i jeszcze organizuje front boksujących ;)
Rebeliantka
5. Kisiel wyjaśnił mi o co chodzi
http://blogmedia24.pl/node/49261#comment-183883
„Przykro mi Rebeliantko, ale Spiskowy ma rację. Moze pojechał trochę zbyt ostro, ale co do meritum zgadzam się z nim. Mylicie się - i Ty i Łazarz i pozostali z Nowego Ekranu, sądząc, że osłabicie Prawo i Sprawiedliwość. a taka jest moim zdaniem Wasza intencja”.
A więc moja intuicja potwierdziła się. Spiskowy przez wiele godzin atakował mnie, bo postrzegał mnie jako przeciwnika politycznego.
Całkiem niesłusznie. Odpowiedziałam Kisielowi:
http://blogmedia24.pl/node/49261#comment-183886
"Nie mieszaj mnie do Waszych rywalizacji politycznych. Wbrew temu, co sobie wyobrażasz, funkcjonowanie partii obchodzi mnie wyłącznie z pozycji wyborcy.
A już wyjątkowo dziwne jest przypisywanie mi jakiejś siły sprawczej na NE, gdzie jestem zwyczajnym blogerem".
Rebeliantka
6. Ponieważ wszystko jest już w tej sprawie jasne
nie chciałabym się więcej wypowiadać w tej kwestii.
Spuśćmy miłosierną zasłonę milczenia na bokserów kobiet.
Rebeliantka
7. @Rebeliantka
PORTAL STOWARZYSZENIA BLOGMEDIA24.PL TO NIE MAGIEL.
PROSIŁAM O ZAKOŃCZENIE TEGO TEMATU - KAŻDA NASTĘPNA NOTKA W TYM TEMACIE BĘDZIE USUWANA.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
8. Pani Rebeliantka i jej
Pani Rebeliantka i jej idiosynkrazje są niczym szczególnym.
Żadne tam kuriozum.
Zderzyła się boleśnie z rzeczywistością w okresie PiS-u, i tak ma.
Proste jak u ludu.
Wszystko to wytrąciło ją z normalnego trybu życia.
Podobnie do tych, którzy nabrali ciosów w kark za PRL-u będą zawsze pamiętać, że lał ich obowiązkowymi dostawami PRL, tak Pani Rebeliantka nie popuści PiS-owi nigdy, choćby nie wiem co.
[Kurcze! Gdyby nie ten okres, psiakrew, nie szukałaby trzeciej siły.]