Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie...

avatar użytkownika nurniflowenola
“Zmień kraj. Idź na wybory.”

W 2007 roku Państwowa Komisja Wyborcza uznała, że kampania “Zmień kraj. Idź na wybory” nie łamała ciszy wyborczej..

Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie!

 

1 komentarz

avatar użytkownika Maryla

1. „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj” w tym roku modyfikacja

Fundacja Batorego szykuje sie
na wybory prezydenckie - Kampania "Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj"



Kampania
„Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj” prowadzona będzie w mediach (spoty
radiowe i telewizyjne, bannery internetowe, reklamy prasowe), a także
lokalnie (prawybory w szkołach i na wyższych uczelniach). Kampania
rozpocznie się konferencją prasową w poniedziałek, 31 maja 2010.

„Gdziekolwiek
będziesz, zagłosuj” jest kolejną, ogólnopolską kampanią profrekwencyjnej
koalicji organizacji pozarządowych. Zrealizowała ona także akcje „Zmień
kraj, idź na wybory”
przed wyborami
parlamentarnymi
w 2007 roku oraz „Pępek
Europy” zachęcającą do wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu
Europejskiego w 2009 roku. Głównym celem tych kampanii jest zwiększenie
frekwencji wyborczej w Polsce.

Inicjatorzy koalicji:
Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska,
Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba
Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska
Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet
Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie
Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Związek Firm
Public Relations.

W skład koalicji wchodzą również agencje: PZL, Profile, On Board
Public Relations, Partner of Promotion, Interactive Advertising Bureau
Polska (IAB), Value Media, Dom Mediowy Mediaedge: CIA.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl