Hipoteza zamachu na polski samolot wojskowy (Synteza)

avatar użytkownika Maryla

Podstawowa wątpliwość w przedstawionych stenogramach: nagłe wyhamowanie samolotu z 300 km/h do 171 km/h lub nawet mniej w ostatniej fazie lotu, co jest niemożliwe, bo samolot by po prostu spadł!

 

Jak FSB mogło przeprowadzić zamach na polski samolot wojskowy?

  1. Podać fałszywe odległości (zmniejszone o 1 kilometr)
  2. Ustawić fałszywe radiolatarnie i wyłączyć prawdziwe
  3. Ustawić fałszywy samochodowy zestaw oświetlenia pasa
  4. Zmanipulować zapis ze skrzynek np. nie było polecenia "Odchodzimy"

 

Hipoteza polska zamachu:

czas – informacja od kontrolera lotu lub zdarzenie – sekundy – km/h <uwagi

  • 10:39:31 "8 na kursie i ścieżce" ( w rzeczywistości 9) – 0
  • 10:39:38 "Pas wolny" (brzmi jak zachęta do lądowania)
  • 10:39:52 "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6" – 00:00:21 – 343 km/h
  • 10:39:53 "Dalsza" – piloci odnotowali sygnał fałszywej radiolatarni na 7 kilometrze
  • 10:40:14 "4 na kursie i ścieżce" ( w rzeczywistości 5) – 00:00:22 – 327 km/h
  • 10:40:27 "3 na kursie i ścieżce" ( w rzeczywistości 4) – 00:00:13 – 277 km/h
  • 10:40:32 "Reflektory włączone" (czy widzieli je piloci i gdzie?)
  • 10:40:39 "2 na kursie i ścieżce" ( w rzeczywistości 3) – 00:00:12 – 300 km/h
  • 10:40:50 "Odchodzimy" a w rzeczywistości "1 na kursie i ścieżce" oraz druga fałszywa radiolatarnia na 2 km przed lotniskiem – 00:00:11 – 327 km/h <samolot kontynuuje lądowanie ponieważ jest na "kursie i  ścieżce"
  • 10:40:56 "Kontrola wysokości, horyzont." (sugestia, że są na pasie?)
  • 10:41:00 urwanie skrzydła (1 kilometr przed lotniskiem) – 00:00:10 – 360 km/h <piloci widząc, że są w pułapce próbują poderwać maszynę!
  • 10:41:03 "Odjedz na drugi krąg!" (niestety, gdy już samolotem nie dało się sterować!)
  • 10:41:05 masowa śmierć najlepszych ludzi w  Polsce i głównych przeciwników politycznych Putina oraz Tuska

 

Hipoteza rosyjska katastrofy:

czas – informacja od kontrolera lotu lub zdarzenie – sekundy – km/h <uwagi

  • 10:39:31 "8 na kursie i ścieżce" – 0
  • 10:39:38 "Pas wolny"
  • 10:39:52 "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6" – 00:00:21 – 343 km/h
  • 10:39:53 "Dalsza" – piloci odnotowali sygnał radiolatarni na 6 kilometrze
  • 10:40:14 "4 na kursie i ścieżce" – 00:00:22 – 327 km/h
  • 10:40:27 "3 na kursie i ścieżce" – 00:00:13 – 277 km/h
  • 10:40:32 "Reflektory włączone"
  • 10:40:39 "2 na kursie i ścieżce"  – 00:00:12 – 300 km/h
  • 10:40:50 "Odchodzimy" mówi 2 pilot <a samolot dalej opada i to coraz stromiej…
  • 10:40:56 "Kontrola wysokości, horyzont."
  • 10:41:00 urwanie skrzydła (1 kilometr przed lotniskiem) – 00:00:21 – 171 km/h <z taką prędkością samolot nie może lecieć!
  • 10:41:03 "Odjedz na drugi krąg!" (niestety, gdy już samolotem nie dało się sterować!)
  • 10:41:05 masowa śmierć wspaniałych przyjaciół Tuska i Putina, za którymi będą oni płakać

 

Oczywiście nie da się obu hipotez udowodnić ani obalić, bo wszystkie dowody przez krótszy lub dłuższy czas (nawet ponad miesiąc) były w rękach głównych podejrzanych, więc są bezwartościowe, co zawdzięczamy P.O. i nie omieszkajmy im za to podziękować przy okazji każdych wyborów!

http://fronda.pl/synteza/blog/hipoteza_zamachu_na_polski_samolot_wojskowy

Etykietowanie:

1 komentarz

avatar użytkownika Maryla

1. http://fronda.pl/synteza/blog/hipoteza_zamachu_na_polski_samolot

@wojtek d już odpowiadam - nieszczęsna brzoza na której samolot złamał skrzydło była na samym początku drzew o jakie zahaczał samolot co potwierdziła wizja lokalna, więc podany czas "Odgłosów zderzania z drzewami" od 10:40:59 do 10:41:04 oznacza, że z brzozą zderzył się samolot o 10:41:00 i przeleciał jeszcze potem 800 metrów, ale już bez ok. połowy skrzydła, co podała komisja MAK podczas swojej konferencji - obliczyłem, że prędkość z jaką leciał samolot po zderzeniu z drzewem była zadziwiająco wysoka tzn. ok. 500 km/h co znowu przeczy tezie, że w ostatniej fazie lotu samolot "leciał" z prędkością poniżej 170 km/h. Oczywiście prędkość ta może wynikać z tego, że skrzynki przestały już rejestrować zapisy rozmów w kabinie po 500 metrach od uderzenia w drzewo, wtedy mamy prędkość właściwą 300 km/h i to by się zgadzało z prędkością podejścia do lądowania. W takim jednak razie nie mamy zapisów z ostatnich 3-4 sekund życia pilotów, to może być również celowe działanie FSB lub faktycznie uszkodzenie kabiny samolotu jeszcze podczas lotu. Inna sprawa to strzelanina po katastrofie zarejestrowana na filmie z komórki jednego z przypadkowych "spacerowiczów", prawdopodobnie syreny zawyły zaraz po katastrofie, a film był nagrany kilka minut po niej, a nie jak pierwotnie sądzono kilkanaście bo podawano na początku przez kilkanaście dni błędny o 12 minut czas katastrofy, do czegoś przecież ten czas był potrzebny...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl