to sie dzieje naprawdę, a wpływy firm reklamowych są w Polsce olbrzymie.
Przypomnę akcję "21październik".
W oficjalnym podsumowaniu szacowano "dary" firm reklamowych na 2,5 do 3 mln zł.
Przy okazji knajackiego występu w radiu eska okazało się, jak wygląda polityka wydatkowania pieniędzy przez koncerny.
Opisuje to @czarnowidz w swoim podsumowaniu
Cieszę się, że Pani podziela moje zdanie. Sądzę nawet, że to ostatnie zaostrzenie polityki karania blogerów, które opisywałam w jednej z moich notek, ma swoje źródło w chęci "przystrzyżenia" Salonu24 według standardów "Agory", podobnie, jak to było kiedyś w przypadku "Nowej Fantastyki".
3 komentarze
1. elig
Witam,
to sie dzieje naprawdę, a wpływy firm reklamowych są w Polsce olbrzymie.
Przypomnę akcję "21październik".
W oficjalnym podsumowaniu szacowano "dary" firm reklamowych na 2,5 do 3 mln zł.
Przy okazji knajackiego występu w radiu eska okazało się, jak wygląda polityka wydatkowania pieniędzy przez koncerny.
Opisuje to @czarnowidz w swoim podsumowaniu
http://blogmedia24.pl/node/28920
Tak więc Pani obserwacja "umowa z firmą reklamową "AdTaily", która jest własnością "Agory" " jest jak najbardziej rzeczowa .
Pozdrawiam
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
2. @Maryla
Cieszę się, że Pani podziela moje zdanie. Sądzę nawet, że to ostatnie zaostrzenie polityki karania blogerów, które opisywałam w jednej z moich notek, ma swoje źródło w chęci "przystrzyżenia" Salonu24 według standardów "Agory", podobnie, jak to było kiedyś w przypadku "Nowej Fantastyki".
3. a niech se strzygą
,tylko,że to strzyżenie raczej rzeznickie rzemiosło przypomina a nie fryzjerskie.