TELEWIZJA KŁAMIE

avatar użytkownika michael

 

*

Organizatorzy akcji totalnego kłamstwa, obejmującej wszystkie stacje telewizyjne, liczyli na to, że ich oszustwa będzie miało decydujacy wpływ na ukształtowanie opinii publicznej, zakładali że ich łgarstwa będą oglądane przez miliony widzów - do których prawda nie dotrze nigdy.

11.11.11 jakaś dziennikarka telewizyjna relacjonowała - demonstranci wznoszą faszystowskie okrzyki - "Bóg, Honor i Ojczyzna". Pisałem już wtedy, że to nie tylko jedna skretyniała reporterka, ani nawet nie tylko jedna stacja telewizyjna, ale jest to totalna zmowa wszystkich mediów głównego nurtu, uczestniczących w zorganizowanej i dobrze koordynowanej prowokacji czarnej propagandy.

Wtedy, wszystkie media przez kilkadziesiąt godzin odtwarzały w kółko kilka zaledwie ujęć ukazujących awantury wzniecone przez kilkudziesięciu łobuzów. Nie wspomniały słowem o tym, że w tym czasie, przez ulice Warszawy przemaszerowało godnie i w spokoju kilkadziesiat tysięcy świętujących rocznicę polskiej Niepodległości. Pisałem, że media jako instytucje oraz dziennikarze osobiście powinny ponieść odpowiedziałność za szerzenie kłamstwa, że tego nie można tak zostawić. To nie może ujść im na sucho.

Jednak uszło im to na sucho.

Dopiero teraz słyszę, że Antoni Macierewicz podejmie kroki prawne wobec propagandystów z Faktów TVN.  Lepiej późno niż wcale. 
● Czy TVN24, Polsat i TVP Info zapłacą odszkodowania za znieważenie uczestników II Konferencji Smoleńskiej?

● Hartowanie łajdactwem. To nie może im ujść na sucho.
● Czy TVN24, Polsat i TVP Info zapłacą odszkodowania za znieważenie Uczestników Marszu Niepodległości?
● Łajdacy z Polrewkomu. Kim był INSPICJENT?

 

* * *

_______________________________________________________
następny - poprzedni

43 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. @Michaelu

funkcjonariusze mediów są gorsi, niz w PRL-u. Wtedy niewielu tworzyło sforę do nagonek, reszta wykonywała pracę wiedząc, gdzie pracują i dla kogo. Poza propagandą media w PRL-u wypełniały także misję, było dużo programów popularno-naukowych i kulturalnych przez duże K. Nawet rozrywka , w reżyserii Rzeszewskiego była rozrywką, a kabarety, będące wentylem dla władzy, były po prostu swietne.

Co mamy dzisiaj> Funkcjonariuszy propagandy we wszystkich głównych mediach i sforę rzucającą sie na ofiarę, którą propaganda im wskaże brudnym paluchem.
Nie ma misji, nie ma kultury, nie ma rozrywki. Jest jeden wielki chłam i mydlane seriale na zachodnich licencjach.

Sfora działa we wspólnym interesie, który jest interesem wydawcy. I tak , do wczoraj "kontrowersyjne" zdjęcie, dzisiaj stało się " skandalicznym"

Skandaliczne zdjęcie ze Smoleńska. "W Sieci" nie pokaże oryginału

"Wiadomości" propagandowe. Jak telewizja publiczna w oszukiwaniu ludzi ściga się z TVN...

Cała ta propaganda okazała się warta „funta kłaku”. Dziwi mnie, że
tak prymitywnych chwytów muszą się czepiać dziennikarze telewizji
publicznej, aby przysłużyć się Platformie.

Czy
oni tam w TVN w ogóle myślą? Porównują szukanie prawdy o Smoleńsku do
teorii spiskowych po ataku na WTC. Ale skoro tak, to muszą być i sprawcy

Gdyby ukochani przywódcy Sobieniowskiego rządzili w Ameryce to
pewni przekonywaliby, że terrorystyczny atak na WTC to wymysł wariatów, a
samoloty uderzyły w nowojorskie wieże bo piloci byli źle wyszkoleni, na
pilotów naciskali pasażerowie, a poza tym wszystkie maszyny zawadziły o
drzewa Central Park.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

2. Ważne jest skoncentrowanie złej woli w pracy dziennikarzy.

Jeszcze bardziej makabryczne okazuje się, że wielu dziennikrzy jest przekonanych, że jest to część ich zawodowego mistrzostwa, że na tym polega istota dziennikarskiej sztuki. Opowiadał mi kiedyś Tadeusz Łączyński, już nieżyjący nestor dziennikarstwa radiowego o kształceniu komunistycznych propagandzistów. Dziennikarz według zasad kominternowskiej agitki otrzymuje zadania, które powinien bezwzględnie wykonać.
Jeśli ci, którzy mu płacą, pokażą dorodną i zdrową roślinę i polecą jej zniszczenie, to on będzie podsypywał ją solą i najpaskudniejszym robactwem, podlewał kwasem i podcinał skalpelem, deptał i dyszał smrodem, az zdechnie zadławiona na śmierć.
Jeśli zleceniodawcy wskażą mu dawno umarły kikut, przegniłe stylisko łopaty i każą zrobić coś by zakwitło, będą podlewać, głaskać, chuchać, dmuchać i odżywiać, aż zakwitnie.

Gdy ostatnio widziałem w telewizji migawkę z referatu prof. Chrisa Cieszewskiego, zawierającą wyłącznie jego fiu, fiu, bździąg, to rozpoznaję tę sztukę. Dziennikarze musieli przejrzeć cały materiał konferencji, nie mogli nie rozumieć tego co zobaczyli i usłyszeli. Nie są tacy durni by nic a nic nie rozumieć. Nie mogą być takimi debilami, by zupełnie nie rozpoznawać co dobre a co złe. Ale mimo to, z cała bezwzględnością ignorują wszystko, maja w nosie prawdę, dobro publiczne, mają w pogardzie wszystko co ma jakiekolwiek znaczenie. Odnajdą brutalnie haka, wyrwą z kontekstu, zniekszałcą i sfałszują, doprawią obelgą i wzgardliwym komentarzem.

Ich nic nie obchodzi, mają wszystkich i wszystko w pogardzie, w służbie kłamstwa, na każde polityczne zamówienie.

A ich hymnem jest znana dziennikarska branżowa pieśń:

My jesteśmy tanie dranie, dranie tanie niesłychanie

avatar użytkownika gość z drogi

3. Telewizja kłamie...

wojna Jaruzela zastała mnie z nierozlepionymi dwoma paczkami TEGO Hasła....a było tego 500 szt....w poniedziałek wynosiliśmy na oczach naszej ochrony paczki...z ulotkami...kolega,który bohatersko odprowadzał mnie na przystanek autobusowy....póżniej gdzieś się nam zawieruszył...podziemie...wyjazd z biletem w jedna stronę...?
Dzisiaj kłaniam Mu sie nisko...do samej ziemi i zapewniam,ze prawie wszystkie rozkleiliśmy na przystankach,murach i drzewach....ale troche zostało...więc zamiast udać sie emigrację wewnętrzną,idę szukać ...czy myszy się aby z nimi nie rozprawiły....
"TELEWIZJA KŁAMIE...."
Czas wrócić do starych metod...do wiadra z klejem i pędzlem i rolką papieru... Telewizja Kłamie a jej funkcjonariusze szkodzą Polsce...
serd pozdr :)

gość z drogi

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

4. Pan Michael

Szanowny Panie,

Dzś wszystkie środki masowego przekazu są upartyjnione.
Dziennikarzami stają się :

mierni ale wierni

Parę dni temu Pani Maryla pisała w czyich rękach sa media. Tam kapitału polskiego nie widziałem.
Parę lat temu, już byłem w Blogmedia, redaktor naczelny jednej z największych dzienników zaproponował mi pisanie w dodatku sobotnim o znanych postaciach historycznych.
Warunek; przestań,e pisać o polityce.

Ten dziennikarz, dziś jest uważany za prawicowego góru.

Ukłony

Ukłony

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika gość z drogi

5. Panie Michale,dorzucę inny wątek na temat tzw "troski o polskie

media"
końcówka lat dziewięćdziesiatych....przez przypadek dowiaduję się,ze ówczesny przewodniczący Śląsko-Dąbrowskiej Solidarności sprzedał udziały w Dzienniku Zachodnim..".Obcym"...litościwie nie wymieniam nazwiska,ale na pewno nie był to Marek Kempski.
Wściekła wpadam do jego gabinetu z piekielną awanturą ,a on sie tłumaczy ,że nie ma na opłacenie czynszu w starej naszej siedzibie...a Ludzie muszą gdzieś pracować....ręce mi opadły,słów zabrakło....ot samo życie...póżniej już leciało z górki...jak z równi pochyłej...i tak to
sami pozbywaliśmy się naszych Wpływów na media,które zamieniały się tymczasem na meRdia...piszące PO polsku ale nie czujące Polski,wręcz przeciwnie...
serdecznie pozdrawiam

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

7. re artykułu Pani Prezes na tematy właścicielskie polskiej prasy

to niestety jeszcze nie czytałam,ale nadrabiam zaległości...a tymczasem polecam
świetny artykuł z "Nasza Polska" nr 43 22 X 2013

"Polskie " media w rękach Niemców

podtytuł "
"Większość wpływowych mediów prywatnych należy do Niemców.Z kolei prezesi dużych grup medialnych mają w życiorysach współpracę z PRL-owskimi służbami "
nic dodać,nic ująć...
pozdr 

gość z drogi

avatar użytkownika michael

8. T. Lis. Pogarda tego "dziennikarza" do publiczności.

"Ludzie nie sa tacy głupi jak sie wydaje, są jeszcze głupsi" Taki jest pogląd Pana T. Lisa. Przez takich ludzi i ich środowisko przyznaję, że słowo "dziennikarz" brzmi w moich uszach obelżywie.

avatar użytkownika gość z drogi

9. no to dodajmy jeszcze onego pańcia ze słynnej sceny

w "Nocnej Zmianie" jak to wtedy szło...kto pamięta ?
pozdrawiam

gość z drogi

avatar użytkownika michael

10. @ Gość z drogi - "TELEWIZJA KŁAMIE" - to hasło jest aktualne.

Najniebezpieczniejsze jest jednak to, że wtedy, w czasach PRL, a także w czasie Solidarności przed stanem wojennym i później wszyscy w Polsce dokładnie wiedzieli, że "TELEWIZJA KŁAMIE" i kłamią wszystkie gazety, kłamie radio. Jedynym wiarygodnym źródłem informacji pozostawały zagraniczne stacje - "Radio Wolna Europa", "Radio BBC".
I koniec.

Dzisiaj ludzie nie dopuszczają do siebie myśli, że w Polsce dawno już przestały funkcjonować demokratyczne mechanizmy Państwa, a media ani nie są polskie,  ani nie podają prawdy, nadal obrzydliwie kłamią. 
Ludzie ufają temu co widzą w telewizji, nie zdając sobie sprawy z tego, że nadal TELEWIZJA KŁAMIE, kłamie jeszcze bezczelniej, a kłamstwo obrócone jest przeciwko wszelkim interesom Polski i jej Obywateli, przeciwko polskiej Racji Stanu i przeciwko Polskiej Niepodległości bardziej  niż kiedykolwiek.
avatar użytkownika gość z drogi

11. @Michael - masz Rację

i Ty to wiesz i ja też...
Wiemy również,że przed nami następny przystanek....pod nazwą Wolność...W Polsce zapanowała anarchia i rządy mafijne....Ci co pamiętają zdarzenia z przed ostatnich 15 lat...wiedzą,kto jest kim i kto nami "rządzi"wiedzą również jak długie rece ma KGB...
W Polsce pełno jest rosyjskich szpiegów i mącicieli,jeśli do tego dodamy ludzi typu grasiowate...z obozu tuska...to mamy pełny.OBRAZ..tego rozkładu....
dodajmy do tego ZOO~ "milczace psy" i już jesteśmy blisko jądra..a meRdia?, te są albo niemieckie albo rosyjskolubne...
jest jeszcze Jedno
pęknięcie wzdłuż....czyli Nasza Polska i ichna... A wiec czas na następny egzamin..który jest .tuż,tuż...
a sienkiewicz niech nas nie straszy,że idzie PO nas...bo nie tacy odchodzili w niebyt Historii
a platforma ?
"Platforma to już dziś POstkomuna."..jak czytamy w "Nasza Polska"
Miller i rosyjska POżyczka
Miller i MAK
LASek płatna tuba...
pREZYDENT...namaszczany w Moskwie...
Schetyna...i tropy z dawnych lat....
itd
itp
nocne pozdrowienia :)
/a
TELEWIZJA KŁAMIE jak za dawnych lat/

gość z drogi

avatar użytkownika nadzieja13

12. Obydwoje macie rację..

.. że kłamie. Ale reakcja (jej brak) społeczeństwa (mówię o "średniej statystycznej") - to jest dopiero przerażające. Nawet nie chcę powielać bezspornego faktu o załganiu mediów, ani o genezie tego zjawiska.
Najgorsze jest to, że ludzie tego nie widzą. A nawet jeśli, to w perfekcyjny sposób wmówiono im, że na nic wpływu nie mają.. I że każde ugrupowanie robi to samo..
Poczytałam linki, zobaczyłam inicjatywy, propozycje Michaela od 2 lat i chapeau bas..
Ale jak się z tym przedrzeć?
Próbowałam.. :(
Chyba najprostsze, dawno wypróbowane metody są najlepsze..(plakaty - Gościa z drogi), zestawienia, o których już wcześniej pisał Michael.. proste, krótkie.. Bo oni nie czytają niczego powyżej 5 wersów..(no chyba, że GW), wcześniejsze zestawienia choćby energ..
Coś, co dotrze bezpośrednio do wyobraźni poprzez kieszeń..?

avatar użytkownika Deżawi

13. 'Telewizja kłamie'

'Telewizja kłamie', bo... ma takie zadanie(a) do wykonania.

Znaczy się praca zlecona.

"Moje posty od IV 2010"                                              

avatar użytkownika gość z drogi

14. @Deżawi :) prace zlecone ,świetnie opłacone

nie mówiąc już o życzliwości"zlecających..." :)
serd pozdrowienia...

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

15. c.d Telewizja kłamie

przypadek posła Wiplera...
Brutalność POlicji jest skandaliczna i nie ma znaczenia,czy był pod wpływem,czy nie .Był Człowiekiem...a POlicja zachowała sie SKANDALICZNIE!
czyżby przedsmak TEGO, co nas czeka w najbliższym CZASIE...?

gość z drogi

avatar użytkownika Deżawi

16. @ Gość z drogi

Niestety... ale taka dola kondominium. Jesteśmy 'pocięci' jak tort (już nie na trzy jak w l. 1772-1918, podziały są nieco inne).

Jednak sami dziennikarze są 'tylko' środkiem tej piekielnej machiny propagandy.

Zasady gry są takie same jak we wspomnianym okresie 1772-1918, tylko okoliczności się zmieniają. Na coraz gorsze i coraz bardziej wyniszczające.

Pozdrawiam serdecznie.

"Moje posty od IV 2010"                                              

avatar użytkownika Deżawi

17. 'Przypadek posła Wiplera'

To temat na odrębną notkę, ale stanowczo za wcześnie.

[Co wcale nie oznacza, że dowiemy się cokolwiek więcej. Casus 'tajemniczego' - przed laty - napadu na Janusza Korwin-Mikke]

"Moje posty od IV 2010"                                              

avatar użytkownika gość z drogi

18. @Deżawi :) pamiętam Tamto Wydarzenie

za wcześnie faktycznie na domysły...:)
co do utracenia naszej niepodległosci...tak gospodarczej jak i politycznej ,to niestety...fakty same świadczą o tym co sie dzieje....w sposób POkojowy ale i systematyczny...
"lista śmierci"
jest tego tragicznym przykładem....a "seryjny " tylko potwierdza,że walka nie skończona.....

pozdrowienia z drogi do Polski Wolnej Zasobnej i kochającej swój Naród....

gość z drogi

avatar użytkownika michael

19. @ gość z drogi, nadzieja 13, Deżawi

Kłamie telewizja, oszukują gazety, radio też łże. Takie są fakty. Zdemoralizowane ludzkie typy uwiły sobie w tym bagnie ciepłe gniazdka, żeruja jak w ulubionym szambie i wydaje się im że żyją w bezpiecznym luksusie. Nie zważaja wcale na to, że ich przeróżni mocodawcy uważają ich za nędzne robactwo. Daleko nie szukając, Rosjanie mówia o nich "gównojady" inne nacje maja równie wzgardliwe określenia.
Z całą pewnościa Niemcy nawet zrozumieć nie potrafią urzędników państwowych świadomie działajacych na szkodę swego kraju, w ich pojeciu to jest ludzka mierzwa najpodlejszego sortu.  

Karierowicze, których kariery od poczatku wiodą ich na śmietnik historii.
Na początek przyjmijmy to jako początek licytacji o przepustke do przyszłości.
Ich bilans otwarcia to szambo w którym już są, ich walka o władzę - to zawartość tego szamba. 
avatar użytkownika gość z drogi

20. na śmietniku Historii,to ich miejsce

nawet nie utylizacja,ale zwykły śmietnik
serd pozdr :)

gość z drogi

avatar użytkownika Deżawi

21. To wszystko prawda

Ale jak z 'tego' wyjść?

Jeden z drugim (dziennikarz) jest kanalią, bo chce pracować/żyć.

Postawa 'folksdeutscha'.

A dziennikarz z honorem, z zasadami, z kręgosłupem, nie ma szans na pracę w takim systemie.

Skazany jest na 'zmywak'.

A zmierza to do wyeliminowania (fizycznego!) tych, którzy nie pójdą na współpracę z decydentami.

Według moich obserwacji przemiany w massmediach rozpoczęły się nie w 1989 r. - jak się potocznie uważa - ale sięgają... 1968 r. (!)

Właśnie w 1968 r., Zachód u nas (za Gomułki!) rozpoczął tworzyć nowoczesne (w dzisiejszym ujęciu) agencje informacyjne.

Bez rozpracowania działania i struktur agencji informacyjnych (faktycznych pracodawców dziennikarzy oraz źródła propagandy) - nie wyjdziemy z tego klinczu.

Pozdrawiam.

"Moje posty od IV 2010"                                              

avatar użytkownika gość z drogi

22. @Deżawi :)

Uśmiechnij się :)
w myśl zasady, że nie jest tak żle,wszak ruskie też sobie wreszcie poszły.a wydawało się ,że już nigdy nie wyjdą...Fakt,że zostawiły po sobie kupę badziejstwa...,ale takie są już nasze polskie losy..wciąż od nowa i do przodu....
i pamiętaj :jeszcze Polska nie zginęła,póki my żyjemy...im na przekór i ZUSowi ,też... :)
nocne pozdrowienia

gość z drogi

avatar użytkownika Maryla

23. @Michaelu

ocena branżowa byłego szefa TVP

" TVP stała się eksponentem świata przestępczego, pokazuje świat w krzywym zwierciadle patologii, bagatelizując wiadomości polityczne, gospodarcze czy kulturalne. Kierownik "Wiadomości" mówi publicznie, że to jego szkoła, że robi to świadomie. A to pogwałcenie wszelkich zasad. Mój syn dba o to, by na czas "Wiadomości" jego dzieci nie było w pokoju. Serwis w detalach informuje o przemocy w rodzinie i innych patologiach, łącznie z wkładaniem noworodka do lodówki i opisem miejsc intymnych pedofilskich grzechów. - zauważa Miazek.

Były prezes wypowiada się krytycznie nie tylko o "Wiadomościach", kanale TVP Info, ale też o publicystce - podlegającej tabloidyzacji w równym stopniu co newsy. Jego zdaniem TVP nie stać na program Tomasza Lisa. - Nie rozumiem polityki powrotu pana Lisa. To zdolny dziennikarz, który wszystko zyskał dzięki TVP, a potem ją oszkalował i odszedł. Gdy komercyjnym stacjom się naprzykrzył to matka TVP przyjęła go z otwartymi ramionami. Nie zasłużył na taką nagrodę - mówi Miazek. "

http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/442059,ryszard-miazek-bije-...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

24. "Nie mają, gdzie sprzedać

"Nie mają, gdzie sprzedać gniotów". Były prezes o "mordercach" TVP

Mówienie
o misji TVP to robienie jej krzywdy - mówi w rozmowie z dziennik.pl
były prezes TVP. "To twór PRL-owski. O jakich standardach więc mowa?" -
pyta.

Barbara Sowa: Był pan ostatnim prezesem telewizyjnego
Bizancjum. Juliusz Braun twierdzi, że ma 700 milionów mniej rocznie niż
pan. Spora różnica.

Andrzej Urbański*: Nie
chodzi o żadne Bizancjum, bo to kojarzy się z próżną rozrzutnością. My
wszystkie środki kumulowaliśmy, przygotowując się do skoku z epoki
postpeerelowskiej do ery multimedialnej.
Mówiłem wtedy
współpracownikom: albo zawalczymy o to, by być takim samym koncernem
multimedialnym, jak TVN i Polsat, albo będziemy tylko producentem
kontentu. Moja TVP walczyła o samodzielność na multipleksie, rozwijała kanały tematyczne i konkurowała jak równy z równym ze stacjami komercyjnymi.

Przy spadających wpływach z abonamentu miałem ponad 2 mld zł przychodu. To były w znakomitej większości pieniądze
z rynku. TVP miała - licząc wszystkie kanały - ponad 40 proc.
oglądalności. TVP1 miała 23 proc., TVP2 podniosła się do 17 proc. Dziś
to odpowiednio 12 i 10 proc. To już inna liga.

Czyja to wina?

Plany rozwoju TVP zniweczył Donald Tusk i jego koledzy z PO. Wystarczyło kilka lat, aby zniszczyć najlepszą telewizję publiczną - po BBC - w całej Europie. Tego się nie da odrobić.
Telewizja
publiczna w Polsce jest na równi pochyłej i pytanie, gdzie się
zatrzyma. Na Ukrainie czy Węgrzech, gdzie telewizja publiczna ma 2-3
proc. udziału w rynku czy pozostanie nadal liczącym się graczem.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

25. Gowin pisze do członków Platformy:

"Zostaliśmy oszukani przez Donalda Tuska. Premier jest jak Miller z okresu afery Rywina".

Też mi odkrycie!

avatar użytkownika gość z drogi

26. powtórzę Też mi odkrycie

MY to wiemy od samego początku...:)
pozdrowienia

gość z drogi

avatar użytkownika michael

27. O nadziei.

Nic na świecie nie jest tak zepsute, by Bóg nie mógł tego naprawić.

Nawet gdy spojrzymy na Polskę, nie lękajmy się, nasza Wiara, Nadzieja i Miłość, z Bożą pomocą, może zdziałać cuda. 

Obyśmy tylko nie pozostali obojętni, obyśmy tylko nie byli bezczynni.

avatar użytkownika michael

30. Komentarz JO (176.115.5.***) dzisiaj, 4.11.2013 - 8:21

Książka "Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia" Sławomir Grabias, Wyd. Signum Temporis, 2011 - umożliwia czytelnikowi zrozumieć wiele "niepojętych rzeczy" jakie wyprawia obecny "władca Polski", rzeczy które "nie mieszczą się Polakom w głowach".
Bo też faktycznie to, co wyprawia Tusk można tylko zrozumieć poprzez zaszczepioną mu nienawiść do Polskości z jednoczesnym teatralnym zakładaniem maski Polaka i patrioty. Jak tragiczne są tego skutki dla Polski, miliony Polaków odczuły to już na własnej skórze. A prawda jest szokująca i jest przeciwieństwem tego teatru, który odstawia: Dziadek Tuska ze strony ojca służył w hitlerowskim Wehrmachcie. Brat dziadka ze strony matki, również służył w Wehrmachcie. Natomiast babka ze strony matki, z domu Liebke, była rodowitą Niemką. Męska część rodziny zginęła w Rosji, na frontach I i II wojny światowej. Ciotka matki Donalda Tuska zginęła wraz z czwórką dzieci podczas ucieczki w styczniu 1945 r. na pokładzie słynnego "Wilhelma Gustloffa", storpedowanego przez Rosjan. Matka Donalda Tuska wspomina, że jej mama i babcia chciały uciekać po wojnie do Niemiec, bo "w końcu były Niemkami" (Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia" Sławomir Grabias, Wyd. Signum Temporis, 2011).

Babka Tuska, salowa, musiała odejść z pracy w szpitalu, bo była szykanowana ze względu na jej silny niemiecki akcent. To, że w rodzinie Tuska rozmawiało się po niemiecku, nie było tajemnicą (Grabias, str. 26). Tusk zdawał sobie sprawę z problemów z tożsamością narodową swojej rodziny. Miał od dzieciństwa zaszczepioną nienawiść do nie Niemców, szczerze nienawidził Polaków, bo był jako dzieciak wyzywany od hitlerowców na podwórku i w szkole.

Jego wielką traumą jest chorobliwa nienawiść do Polskości oraz dla kariery, wypieranie się własnego pochodzenia, wypieranie się swoich dziadków, udawanie, że jest kimś innym, niż jest naprawdę! Ten stres z zapierania siebie samego uformował psychopatyczną, bezwzględną psychikę Tuska, który nigdy nie waha się rozpowszechniać obrzydliwych kłamstw na przeciwników politycznych czy też wyrzucać oddanych mu pracowników jedynie dla własnej kariery i stołków!

Dlatego Polacy jako obywatele powinni dokładnie wiedzieć, kogo wybierają na premiera czy na prezydenta i jakie jest jego pochodzenie. To jest normalnym prawem każdego narodu wybierającego swoich przywódców w USA, W. Brytanii, czy Francji. Tusk doskonale wiedział, kim była jego rodzina, ale wypierał się i kłamał.
Dlaczego więc kłamcy i oszustowi powierzono sprawowanie w Polsce tak wysokiego urzędu? Dlaczego dopuszczono, żeby wyrządził tyle straszliwych szkód Polakom i Państwu Polskiemu ?
Kto stał i stoi za ruskimi serwerami i za łże-mediami, które go wybrały?

Powyżej zacytowałem komentarz do notki zatytułowanej:
"Poseł PO Marek Plura oddał hołd żołnierzom niemieckim, którzy napadli na Polskę w 1939 r. Na cmentarzu oczywiście w towarzystwie szefa RAŚ"
zamieszczonej "wPolityce".
link

avatar użytkownika michael

31. Bardzo rzadko cytuję komentarze innych osób, piszących w sieci.

Teraz nie tylko zacytowałem ten komentarz, ale mam ochotę na uczynienie z niego samodzielnego wpisu, który będzie w całości cytatem z innego autora. Faktem jest jedno, ten komentarz jest powołaniem się na książkę: "Donald Tusk. Pierwsza niezależna biografia" Sławomira Grabiasa, która swoja wymową znakomicie odnosi się do narastającego zjawiska, które staje się częścią groźnej rzeczywistości, polegającej na wrogim przejęciu naszej Ojczyzny przez wrogie Polsce Państwo Polskie...


Antypolskie Państwo, nielegalne kwiaty, zakazany krzyż.

avatar użytkownika gość z drogi

32. @Michael a ja z zacytowanego wpisu

wybrałam jeszcze i TO :
Powyżej zacytowałem komentarz do notki zatytułowanej:
"Poseł PO Marek Plura oddał hołd żołnierzom niemieckim, którzy napadli na Polskę w 1939 r. Na cmentarzu oczywiście w towarzystwie szefa RAŚ"
nie wiem co mnie bardziej boli ,czy
Pluta,czy skok na kasę platformy oszustów...ale chyba Pluta
szukałam wczoraj w sieci coś na ten temat,ale nie znalazłam,dopiero TO....
pozdrowienia bardzo zasmucone..
PS.paląc znicze na Grobach bliskich...i Przyjaciół ,na szczęście nie spotkałam "Onych"
Młodzi z dumą zapalali znicze na żołnierskich POLSKICH GROBACH ,wiec tez ominęła ich ta wątpliwa "styczność"

gość z drogi

avatar użytkownika Maryla

33. efekty kłamstw medialnych, Czerska zdziwiona

Polacy przestają oglądać telewizyjne serwisy informacyjne. Największe spadki odnotowały wieczorne "Fakty" w TVN. Strata widzów była tak duża, że pod względem oglądalności znalazły się za "Teleexpressem".
Jak donosi portal Wirtualne Media, najpopularniejszym programem informacyjnym w październiku były wieczorne "Wiadomości" w TVP. Ale nawet pracownicy telewizji publicznej nie mają wielu powodów do zadowolenia. W październiku 2013 r. "Wiadomości" o godz. 19.30 przyciągnęły przed telewizory ok. 3,59 mln widzów. Rok wcześniej oglądało je średnio ok. 4 mln osób.

"Fakty" tracą najbardziej

Najgorsze wiadomości z zestawienia płyną dla telewizji TVN. Ich "Fakty" nadawane o godz. 19 w październiku oglądało średnio ok. 3,16 mln widzów, czyli aż o ponad 900 tys. mniej niż rok wcześniej (ok. 4,08 mln osób). Jak czytamy w portalu Wirtualne Media, "wpływ na spadek widowni programu miało m.in. wprowadzenie do ramówki serialu 'Wawa Non Stop', nadawanego tuż przed 'Faktami'. TVN w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stracił w tym paśmie ponad milion widzów".

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

34. Marylu. Jak nie odwracać się od telewizji, która kłamie?

Mój starszy syn już wiele lat temu wyprowadził telewizję z domu, aby mu dzieci nie demoralizowała.
Młodszy pozbył się telewizji, choć nie jest żadnym antytelewizyjnym fanatykiem. Opowiada, że drażni go niska jakość wszystkiego w telewizji. Marna polszczyzna telewizyjnych dziennikarzy, prezenterów i nawet lektorów czytających wszelkie "polskie wersje jezykowe". Denerwujące niechlujstwo jezykowe i chamstwo przeróżnych telewizyjnych celebrytów. O jakość języka polskiego nie dba nikt, w żadnej polskojęzycznej telewizji.
Prymitywny humor, kabaretowy rechot, obskurne seriale, nachalna propaganda i demoralizująca promocja paskudnych pseudoideologii infiltrującyh wszelkie możliwe i niemożliwe narracje.
Totalitarne włazidupstwo zakłamanego do absurdu przekazu informacyjnego, głupota i zdebilenie poziomu analiz i komentarzy, kretyńska stronniczość i bezczelna cenzura, denerwuje, irytuje i nie da się oglądać.

Tego żaden kulturalny i normalnie kompetentny człowiek nie jest w stanie znieść.
Więcej.
Nawet kiepsko wykształcony porządny człowiek zupełnie naturalnie wyczuwa oszustwo i hipokryzję telewizyjnej narracji i nie może spokojnie patrzeć na tak durnowate i załgane łajno.

Zło i kłamstwo jest rozpoznawalne.

 
avatar użytkownika michael

35. Alea iacta est - Ἀνερρίφθω κύβος

Jeśli widzimy zrozumienie, to znaczy że mamy zaszczyt spotkania ze słuchaczami pierwszego poziomu cywilizacyjnej dojrzałości. Mamy przed sobą osoby, które rozumieją przekaz zawarty w tym bardzo starym komunikacie, doskonale osadzonym w europejskiej tradycji.

Jeśli jednak na sali wyczuwamy konsternację i kompletny brak zrozumienia, widzimy, że mamy do czynienia już z innym kręgiem kulturowym ludzi, którym odebrano możliwość rozumienia i kojarzenia na poziomie rdzenia łacińskiej cywilizacji Zachodu. Wtedy mówimy:
"Kości zostały rzucone".

Jeśli nadal dostrzegamy konsternację i brak zrozumienia, możemy śmiało zakładać, że mamy przed soba ludzi z którymi nie znajdziemy porozumienia na gruncie korzeni chrześcijańskiej cywilizacji Europy. Możemy wię przejśc do trzeciej próby.

Mówimy więc:
- Kości zostały rzucone, powiedział mąż, porzucając chudą żonę.
Gdy na sali usłyszymy radosny rechot, wiemy już z kim mamy do czynienia. 
Dzieci Zygmunta Baumana, młodzi Komsomolcy, czciciele naszych nie tak dawnych okupantów, prymitywna gawiedź katyńskich strzelców,  którzy chcą jedynie ruchać bryłe świata.

avatar użytkownika Maryla

36. @Michaelu

:)

Coś na odtrutkę

Zrób coś dla siebie, zrób coś dla kraju - Marsz Niepodległości. Chodź razem z nami!

W filmie wykorzystano utwór Ptaku - "Spłoną wozy..." z albumu NaRa.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

37. Tak. Ptaku

Dziękuje Marylu.

avatar użytkownika michael

38. Polskiemu Kościołowi, naszym Duszpasterzom, polskim Katolikom,

ku przestrodze.

Powinniśmy sobie wreszcie zdać sprawę wszyscy, że polski patriotyzm, że nasza Wiara, Nadzieja i Miłość żyje we wrogim otoczeniu. Powinniśmy wiedzieć i przyjąć wreszcie do wiadomości, że polski Kościół, Jego Duszpasterze, a także polscy Katolicy działają, myślą i istnieją uwięzieni w prawdziwie wrogim środowisku. Jest to otoczenie wrogie polskiej kulturze, polskiej tradycji, wrogie polskiemu chrześcijaństwu i Polskiemu Kościołowi Katolickiemu, otoczenie, które całą siłę antypolskiej nienawiści kieruje przeciwko nam i jest gotowe wykorzystać każde zdarzenie, każdą prawdziwą i wymyśloną przesłankę do bezpardonowego ataku, do bluźnierstwa, do inkryminowania nam zbrodni, złego zamiaru i podłej intencji.

Każda nasza wypowiedź, każda spontaniczna myśl i każde niezbyt precyzyjnie wypowiedziane skojarzenie może być bezwzględnie wykorzystane do brutalnej napaści, może być pretekstem do rozpętania nagonki prasowej, może byś ścigane przez właściwe organy Państwa, może stać się przedmiotem doniesień, postępowań sprawdzających i początkiem długotrwałych procesów karnych i cywilnych.

Przypadek księdza doktora Ireneusza Bochyńskiego jest jednak szczególnie nieprzyjemny. W sytuacji, w której raczej nikt nie może mieć wątpliwości do czystości intencji i co w każdym cywilizowanym kraju może być co najwyżej uznane za niezręczność wypowiedzi - jest z nieubłaganą starannością wytropione, ujawnione i ścigane, staje się ogólnokrajową awanturą, posłowie dwóch różnych klubów parlamentarnych inicjuja akcję polityczną, stawiaja na nogi prokuraturę. Jest to oczywista operacja polityczna, propagandowa osłona jutrzejszego głosowania w sprawie referendum edukacyjnego, operacja maskująca i pozwalająca na odwrócenie publicznej uwagi od wielkiego politycznego problemu debaty budżetowej i wywłaszczenia OFE.

A najbardziej tragiczne jest to, że gdy Bogu ducha winien ksiądz dał się sprowokować do niezręcznej wypowiedzi, przez niby prowincjonalnego dziennikarza, reprezentujacego nikomu nieznane lokalne pisemko - pozostał osamotniony. Proszę, zdajmy sobie wreszcie sprawę z tego, że żyjemy we wrogim otoczeniu, wśród ludzi złej woli, którzy czyhają na każde nasze słowo, prowokują, zadają podstępne pytania, by złapać kogoś na hak, wymusić niepoprawne politycznie choć jedno słowo, by bez miłosierdzia w sercu i nienawiścią w oczach pomknąć z łupem w garści po nagrodę, po szatańska sławę.

I w tych warunkach powiem, smutno mi, że ks. dr. Ireneusz Bochyński pozostał sam.

avatar użytkownika Maryla

39. @Michaelu

"I w tych warunkach powiem, smutno mi, że ks. dr. Ireneusz Bochyński pozostał sam."

Mnie też. To jest nas już dwoje z ks. dr. Ireneuszem Bochyńskim.

koment z sieci

Mistrzyni przekrętu

bell-fair (gość) • 07.11.13, 15:19:27

Widzę na forach internetowych powszechną mobilizację Ruchu Palikota, teraz Twojego Ruchu.
Mojego? Wypraszam sobie!
Artykuł z Dziennika Łódzkiego powstał z inspiracji TVN, co widać na załączonym obrazku i filmiku.
W telewizji TVN już pan dyrektor Telenbaum dopilnował, aby nagonka na polski kościół nie została przerwana jakimś doniesieniem z dziedziny katastrofalnego stanu gospodarki, lub polityki państwa. Dzięki temu antykościelna histeria pedofilska rozkręca się w najlepsze.

Wstyd mi za Dziennik za to, że pozwala pisać takim dziennikarzom, jak ta Wojna. Oraz dlatego, że kolportuje zoologiczną nienawiść panów m.in. Telenbauma z TVN, czy Michnika z Agory do polskiego Kościoła –( każdy sposób jest dobry, a jak nie ma faktów, to je się zaraz stworzy lub wymyślimy, przecież to my mamy media !!!

Udało mi się przeczytać ten słynny wywiad oraz artykuł na jego temat napisany przez dziennikarkę. To prymuska w dziedzinie kłamstwa, manipulacji i żonglowania wyrwanymi z kontekstu cytatami. Rzeczywiście, jak to już ktoś tu napisał kariera w TVN u pana Tellenbauma zapewniona !
-------------------------------

Tak rosną dziennikarskie hieny

Weisskopf (gość) • 07.11.13, 13:35:04

Właśnie przyłapałem moment, jak z młodego dziennikarza wyrasta dziennikarska hiena. To się właśnie dzieje w tej chwili. Takiej manipulacji, jakiej dokonała panna Karolina Wojna dla Dziennika Łódzkiego z wywiadem księdza Bochyńskiego z Piotrkowa, nie powstydziłby się sam Urban w jego najlepszych latach.
Panna Wojna doskonale wie, gdzie w szafie jest schowana konfitura. Po tym artykule wróżę jej szybką karierę medialną, może nawet w TVN w samej Warszawie.

http://www.polskatimes.pl/artykul/1036663,skandaliczny-wywiad-ks-bochyns...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

40. Marylu, pisząc komentrz "ku przestrodze",

nie znałem tekstu wywiadu z ks. dr. Ireneuszem Bochyńskim, miałem problem z jego odnalezieniem w sieci. Kierowałem sie intuicją. Teraz, dzieki Twoim wskazówkom znalazłem przedmiotowy tekst wywiadu udzielonego Annie Wiktorowskiej portalowi www.epiotrkow.pl. Oto link http://www.epiotrkow.pl/news/Odwaznie-i-kontrowersyjnie-o-pedofilii-w-Kosciele,16498 

Przeczytałem, zastanowiłem się i podtrzymuję swoją opinię. 
Myślę, że zapoznanie sie z całym tekstem, czytanym ze zrozumieniem, pozwala na ocenę potężnej dysproporcji pomiędzy skalą i techniką propagandowej eksploatacji tej wypowiedzi, a jej faktycznej treści. Co więcej, tekst czytany w całości mówi coś innego, niż jego fragment wyrwany z kontekstu.

Pytanie:
Czy dziennikarski instynkt funkcjonariusza policji myśli dopuszcza zaakceptowanie dziecięcego zapotrzebowanie na ciepło rodzinnego gniazda, czy wyrazi zgodę na przytulenie się dziecka do Matki albo Ojca, czy potępi naturalną ochotę dzieci do chronienia się przed nocnym mrokiem, pod opiekuńczymi skrzydłami rodziców?  
Przecież chowanie się dzieci w rodzicielskim łożu jest naturalnym zjawiskiem od stuleci, jest znane literaturze, nauce i praktyce życia rodzinnego i nie ma nic wspólnego ani z jakąkolwiek seksualnością, ani z żadną pedofilią w szczególności. 

Ludzkim obowiązkiem i ludzką cechą, odróżniającą gatunek człowieka myślącego od świata bydląt, jest umiejętność i kultura w odnajdowaniu subtelnej granicy pomiędzy tym co dobre, a co złe, pomiędzy tym, co jest objawem godnej uznania i pochwały rodzinnej miłości, a godnym potępienia "złym dotykiem" pedofila.

Agresja lewackiego wypierania miłości, przez ograniczoną do zwierzęcych popędów seksualność gubi te granicę, zaciera chrześcijańską zdolność do odróżniania tego co dobre i piękne od tego co złe i parszywe.

Potrzebny jest wyprany z ludzkich uczuć relatywizm  i chora wyobraźnia "waszego ruchu" frykcyjnego, aby nawet w suwie roboczym silnika spalinowego dostrzegać skojarzenia z seksualnością i domagać się zalegalizowania pedofilii. Dopiero tak daleko posunięta demoralizacjia dopuszcza możliwość uprawiania tak degenerujacej propagandy, tuczącej sie na zniszczeniu wytyczonej przez Dekalog granicy pomiędzy dobrem a złem.


avatar użytkownika michael

41. A przecież red. Anna Wiktorowska pytała ks. dr o tę granicę.

Po czym wyrwała teodpowiedz z kontekstu.

avatar użytkownika michael

42. Marylu, czy mogę komentarz 38 zamienić na wpis nowego wątku?

?

Oto przykład pytania retorycznego.

avatar użytkownika Maryla

43. @Michaelu

Ty wszystko możesz :)

Dziś 'Rzepa" podała wiadomość o pedofilu-homoseksualiście ze Szkocji skazanym na dożywocie za wielokrotne gwałcenie niemowlaka. Słyszeliście coś Państwo o tym dziś w Faktach lub Wiadomościach? Nie! Za to dyżurny temat Kościół a pedofilia musiał być jak co dzień. Więc teraz przeczytajcie: http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/4194-popularny-gej-pozwalal-pedofilom-s...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl