W niedzielę, 15 sierpnia w Warszawie Wielka Parada Indyjska ZAMIAST obchodów polskiego - Indyjskie Święto Niepodległości

avatar użytkownika Maryla

15 sierpnia 2009 Prezydent miasta Warszawy zafundowała Polakom występy Madonny w dzień

- Każdy może dokonać dziś wyboru: uczestniczyć we mszy św. albo pójść na koncert - powiedział abp Kazimierz Nycz podczas porannych uroczystości maryjnych na Jasnej Górze.

Nawiązał też do obchodzonej dziś 99. rocznicy tzw. Bitwy Warszawskiej, która uchroniła Polskę i Europę przed zalewem komunizmem. - Chcemy ten dzień przeżywać w dziękczynieniu i zadumie nad tymi dwoma tajemnicami - mówił.
 

Źródło: Gazeta Wyborcza Częstochowa
Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny - podczas
 wejścia pielgrzymki warszawskiej
Fot. Piotr Deska / AG
Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny - podczas wejścia pielgrzymki...
 
http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,89395,6929416,Abp_Nycz_o_koncercie_Madonny__mamy_wybor.html

W niedzielę, 15 sierpnia 2010 , społeczność Hindusów w Warszawie przejdzie ulicami miasta w kolorowej paradzie, świętując Indyjskie Święto Niepodległości.

W niedzielę Indyjskie Święto Niepodległo...

Autor: Arch. MM

Wielka Parada Indyjska odbywająca się w Europie po raz pierwszy ma uczcić indyjski dzień niepodległości - Vande Mataram. Parada wystartuje z Placu Bankowego o godz. 14.00. Swój udział w imprezie zapowiedziało ok. 300 osób.



Tańce i codzienne życie


Trasa pochodu obejmie ul. Marszałkowską, Świętokrzyską i Emilii Plater do Centrum Handlowego Złote Tarasy, gdzie o godz. 16.00 zacznie się Piknik Indyjski. Za świętującymi pojadą platformy ozdobione tradycyjnymi hinduskimi ozdobami oraz emblematami. Będzie można również podpatrzeć jak wygląda dzień typowego Hindusa.



Wielki Piknik


Punktualnie o godz. 16.00 przy Złotych Taras rozpocznie się piknik, gdzie zgromadzeni będą mogli posłuchać tradycyjnej hinduskiej muzyki i zobaczyć jak tańczyć w jej rytm. Nad wszystkim będzie czuwał Pranav Nagar, DJ grający w warszawskich klubach.

http://www.mmwarszawa.pl/9395/2010/8/13/wielka-parada-indyjska-na-warszawskich-ulicach?districtChanged=true

Etykietowanie:

29 komentarzy

avatar użytkownika elig

1. @Maryla

Jakoś wcale mnie to nie oburza. W porównaniu z poprzednimi pomysłami pani Gronkiewicz-Waltz, takimi, jak wzmiankowany w notce występ Madonny, czy też niedawna parada EuroPride, idea zaprezentowania kultury hinduskiej z okazji ichniego święta niepodleglości wydaje się całkiem nieszkodliwa. Nigdy nie mieliśmy jakichkolwiek konfliktów z Indiami. Być może pokaz ten okaże się kształcący. Dobrze jest dowiedzieć się czegoś o tym miliardowym kraju odgrywającym coraz to wiekszą rolę w świecie.

avatar użytkownika benenota

2. 15 Sierpnia bedzia mozna

Photobucket

podpatrzec,jak wyglada dzien typowego Hindusa...

No to ja wspolczuje<a href=PhotobucketPhotobucket"> Warszawiakom!PhotobucketPhotobucket

Ostatnio zmieniony przez benenota o pt., 13/08/2010 - 10:54.
Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika czarny anioł

3. Hindusi

Jeśli mieszkaja w Polsce i chcą swiętować,niech swiętują.To raczej nikomu nie powinno przeszkadzać.A ze rocznicy "Cudu nad Wisłą" nie ma kto zorganizować.Widocznie w Polsce jest mniej Polaków jak Hindusów,pedałów i innych.I napewno brak organizacji Polskich to nie wina Hindusów. Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika natenczas

4. Cóś mi tu nie gra :)

Wyznawcy islamu w Indiach rozpoczęli ramadan

12.08.2010.

Modlitwami w meczetach rozpoczęli ramadan - miesiąc postu - wyznawcy islamu w Indiach. W okresie jego trwania muzułmanów obowiązuje zakaz spożywania pokarmów od wschodu do zachodu słońca. Ramadan jest dziewiątym miesiącem w islamskim kalendarzu księżycowym.
;...] Oprócz postu wyznawców islamu obowiązuje w okresie ramadanu większe zaangażowanie w codzienne modlitwy, studiowanie Koranu oraz wspieranie jałmużną ubogich. [...] W okresie ramadanu w dzielnicach zamieszkiwanych przez muzułmanów ograniczona jest działalność zawodowa. Często pozamykane są sklepy, warsztaty usługowe i oczywiście restauracje.
http://www.psz.pl/tekst-33038/Wyznawcy-islamu-w-Indiach-rozpoczeli-ramadan
........................................................

Znaczy się ci nasi to nie Indianie ? :)))

Ramadan potrwa :2010 -11 sierpnia - 9 września.

Pzdr.

Ostatnio zmieniony przez natenczas o pt., 13/08/2010 - 11:21.
avatar użytkownika elig

5. @natenczas

Ponad 78% mieszkańców Indii wyznaje hinduizm i ramadan ich nie dotyczy.

avatar użytkownika circ

6. niech świętują, oczywiście, ale ciekawe synchoronizmy się dzieją

Dwa dni temu pokazywałam Kraków małżeństwu blogerów z Wawy, które u mnie gościło.
Weszliśmy do taniej książki, a tam procz książek typu "wielki album gejów i lesbijek", mnóstwo książek i albumów o Indiach z dziedziny religii, kultury, życia, wszystkiego, na co im zwróciłam uwagę, że dziwnie tego dużo.
Oni na to, że , "notoco?".


To  NWO. Ono tak działa.

 Interpelacja nr 10179

do ministra skarbu państwa

w sprawie prywatyzacji Huty Częstochowa SA

Szanowny Panie Ministrze! Huta Częstochowa ma być poddana procesowi prywatyzacji. Jednak ta wzbudza wiele wątpliwości, a zwłaszcza firma, której ma być sprzedana: firma Mittel Steel.

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ4.nsf/main/3F1E6502


Lakshmi Mittal, Hindus


   Niedawno przejął Polskie Huty Stali (PHS), produkujące 6 mln ton
stali rocznie. Dostanie też pewnie kilkakrotnie mniejszą Hutę
Częstochowa. Od tej pory jego LNM Group będzie w stanie wyprodukować
ponad 42 mln ton stali. Dzięki temu wyprzedzą swojego największego
konkurenta, francusko-hiszpańsko-luksemburski Arcelor.

http://www.dziennik.krakow.pl/pl/aktualnosci/swiat/421789-slub-jak-u-maharadzy.html

Rządzi ten kto ma realną władzę, nie marionetki.

Czyja jest Polska?



Ostatnio zmieniony przez circ o pt., 13/08/2010 - 11:49.
avatar użytkownika natenczas

7. > Elig,

Na razie niech tak pozostanie,jak Pani pisze.
W takim razie inna informacja.
Tak z innej beczki,ale też ciekawe :)))

Z reguły za symbol religii hinduistycznej uważa się znak: "OM". Czasami też symbolem hinduizmu jest swastyka hinduistyczna


http://pl.wikipedia.org/wiki/Hinduizm
............................................................

Innymi słowy swastyka plus come back Owsik.

Pzdr.

Ostatnio zmieniony przez natenczas o pt., 13/08/2010 - 12:01.
avatar użytkownika circ

8. Właściciel zaprowadza na swoim terenie własną kulturę.

Jak myślicie, co może drugi najbogatszy człowiek świata zrobić z naszym rządem i z naszymi demonstracjami, świętami niepodległości, itd?

Rozruchy w Indiach – stanowisko Watykanu
http://www.opoka.org.pl/aktualnosci/news.php?s=opoka&id=26022

W Indiach rządzi obecnie Partia robotników ( nie mogę znależć linków sprzed roku, bo czyszczą skutecznie google)
Partia ta doszła do władzy pieniędzmi rodziny Mittelów.
Tam walczy się nie tylko z chrześcijaństwem i islamem.
Tam walczą przede wszystkim Ramajana z Mahabharatą.

Ostatnio zmieniony przez circ o pt., 13/08/2010 - 12:16.
avatar użytkownika elig

9. @natenczas

Oczywiście, że tak pozostanie, mieszkańcy Indii nie maja raczej zamiaru zmieniać wyznania. Nie należy mylić poznawania obcej kultury z jej narzucaniem.

avatar użytkownika circ

10. z wiki

Mahabharata nie jest zbiorem zaleceniem religijnych. Jest czymś znacznie wspanialszym. Jest dziełem sztuki…. Pozwala zrozumieć, ze prawda jest względna. jest definiowana przez kontekst i motyw. Daje najszlachetniejszym ludziom – Juthiszthirze, Ardźunie, samemu Krysznie – odwagę do kłamania, dzięki czemu może stać się zadość większej prawdzie. … Pozwala zrozumieć, ze siłą napędową świata jest pożądanie. I że pożądanie jest nieprzewidywalne. Prowadzi do śmierci, zniszczenia, cierpienia. Ale także stwarza miłość, piękno, sztukę….[1] Dlatego pozwala wybaczyć nawet tym, którzy pożądają nieumiarkowanie. Pozwala wybaczyć Durjodhanie. Człowiekowi, który pożąda bez przerwy. Człowiekowi, który doprowadza do wojny, by skończyć wszystkie wojny….. Musisz poznać świat, zanim się od niego odetniesz. Musisz słuchać pożądania, zanim się go wyrzekniesz. Nie będzie litości dla omawiania sobie nieznanego. Najwspanialsza książka świata Żeratuje wolę przed religią i oddaje ją z powrotem człowiekowi.


Hitler i Stalin z tego brali.

[Jak dobrze, że jesteśmy katolikami.]

Ostatnio zmieniony przez circ o pt., 13/08/2010 - 12:22.
avatar użytkownika elig

11. @circ

Ramajana nie walczy z Mahabharatą. To są dwa epickie poematy stanowiące fundament kultury Indii. Bohaterem pierwszego z nich jest heros, szlachetny książe Rama /przez niektórych uważany za awatar Wisznu/. Bogiem zniszczenia, ale i tworzenia jest Sziwa. Zmysłowym bogiem, bogiem miłości jest Kama /ten od Kamasutry/.

avatar użytkownika circ

12. elig

Nie ufaj wszystkiemu, co piszą w googlach, szczególnie w wiki.
90% wiedzy z googli, szczególnie tej o Indiach piszą lewacy.
To jest strasznie skomplikowane i właściwie nie da się tu uprościć sprawy.
Wgryzałam się w to rok temu i trochę się połapałam w tym porównując, ale zostawiłam, bo zobaczyłam że tej wiedzy tłumaczonej na polski nie można ufać, bo mało jest tekstów bezinteresownych, one są tłumaczone po coś.

Trafiłam jednak na ciekawy opis walki o świątynię i tłumaczenie archeologów. Im można trochę ufać. Otóż zburzono piękną świątynię hinduistyczną, niedawno konserwowaną, bo jacyś archeolodzy rządowi znależli pod nią fundamenty starożytnej świątyni Ramy i robotniczy rząd postanowił zbudować na nich świątynię tego boga, któremu składa najwyższy hołd, a który jest trochę zapomniany i rząd go reaktywuje. Wiele krwi się wtedy polało.
Tam było powiedziane, że Rama był okrutnikiem.
Z drugiej strony nie wiadomo, kto płaci tym archeologom, którzy są w opozycji do tamtych, ponadto kto płaci dziennikarzowi, który to opisuje.
Takie czasy, że się człowiek nie połapie w niczym.

aha, czytałam też jakiś artykuł intelektualistów hinduskich którzy mówili o tym konflikcie dwóch wizji religijnych i ogolnie nazwali to konfliktem pomiędzy Ramajaną a Mahabharatą.

Ostatnio zmieniony przez circ o pt., 13/08/2010 - 12:34.
avatar użytkownika circ

13. @elig

dobrą metodą jest szukanie w googlach przeglądając od razu od ostatnich wyników.
Google pozycjonują lewackie teksty na pierwszych miejscach.

Mnie to weszło w nawyk. Zaczynam od końca.

avatar użytkownika natenczas

14. Ale,

jakby nie było,obywatel Owsik jakieś tam powiązania ma z hunduizmem...idzie nowe przez nasze ulice,zwłaszcza Warszawy.

Pomiędzy antykulturą rocka a kontrkulturą powierzchownego hinduizmu, czyli refleksje po festiwalu Woodstock 2008

Na Przystanku Woodstock widzimy od lat uporczywą propagandę hinduizmu. Chodzi przede wszystkim o obecność wyznawców Kryszny, reprezentowanych w Polsce głównie przez byłych katolików, którzy dokonali aktu apostazji (religijnej i duchowej zdrady) w stosunku do własnej inicjacji chrzcielnej i w stosunku do chrześcijaństwa w ogóle. Według Thomasa Gandowa, niemieckiego badacza sekt, współpracującego od lat z niemieckim rządem i parlamentem, wyznawcy Kryszny angażują nas w jakiś "akt duchowej zdrady", nie informując, że żywność, którą częstują ludzi, przygotowana jest na rzecz boga Kryszny, co jest zgodne z ideologią ruchu.
http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=94271

Pzdr.

> z ostatniej chwili !

Jak informują niezależne media,w przyszłym roku,15 sierpnia 2011 w Warszawie odbędzie się uroczysta defilada wojsk rosyjskich.
'

Ostatnio zmieniony przez natenczas o pt., 13/08/2010 - 14:18.
avatar użytkownika elig

15. @circ

Ja nie korzystałam z Wikipedii. Interesowałam się za młodu kulturą Indii, czytałam Ramajanę i Mahabharatę oraz różne książki na ten temat. Kultura Indii jest skomplikowana i jest tam wiele prądów i szkół religijnych. Ta "wojna między Ramajaną, a Mahabharatą" to była oczywiście przenośnia, a w Pani wypowiedzi zabrzmiało to tak, jakby Pani rozumiała to dosłownie.

avatar użytkownika basket

16. natenczas

"Jak informują niezależne media,w przyszłym roku,15 sierpnia 2011 w Warszawie odbędzie się uroczysta defilada wojsk rosyjskich".
Po defiladzie Chór Aleksandrowa zaśpiewa "Czerwone Maki" - będzie przełom i pojednanie.
Trzeba jednak podkreślić, że te upragnione wydarzenia będą mogło nastąpić pod
warunkiem ponownego wybrania "Naszej Hani" na prezydentkę Stolicy.
Warszawiacy pewnie nie zawiodą, a Hania przed wyborami pojedzie na Jasną Górę
"naładować" ... wszystko co możliwe.
Będzie fajnie

basket

avatar użytkownika circ

17. a tu inna jeszcze atakuje nas "kultura"

spójrzcie na pasek adresu
widać powiązania i cel.

Burda media->Klub Chip.

https://klub.burdamedia.pl/



Klub Chip-> Artykuły.


Magia z drugiej ręki

Neomagia

Bóg uniwersalny - "MIT".

Stonehenge

Wampiryzm
Oko HORUSA.-Amulet

I dwa zdania kluczowe, które wyłuszczyłam z jednego z artykułów.

Inną przyczyną irracjonalnych skłonności jest brak w Polsce publicznej świadomości filozoficznej. Nie ma też tradycji debat filozoficznych i światopoglądowych. Dyskusję o świeckości państwa Anglicy prowadzili na łamach prasy już w połowie XIX wieku.

( już, czyli jak my jesteśmy strasznie zapóźnieni, zacofani i wsteczni)

Zamiast godzić naukę z magią, racjonalizuję tę drugą, co znaczy, że nie
uważa jej za magię.


http://klub.chip.pl/ka_no/html/artykuly.htm

A tu już konkretne zyski z tego uwodzenia niewolników. Sprawa jest w sumie prosta, idzie o mamonę.
http://www.chip.pl/chip-tv

avatar użytkownika amarietta

18. znawcą tematu

hinduizmu jest s. Michaela Pawlik, dominikanka; często jest powoływana jako ekspert w sprawach sądowych przeciwko sektom

avatar użytkownika intix

19. ..."Wielka Parada Indyjska ZAMIAST obchodów polskiego ..."

..."idea zaprezentowania kultury hinduskiej z okazji ichniego święta niepodleglości wydaje się całkiem nieszkodliwa..."

Elig, pezepraszam, że odniosę się do dego cytatu. /Ogólnie/.
Też uważam, że może to się wydawać nieszkodliwe. Jestem za obchodami świąt niepodległości krajów całego świata.
Niepodległość to rzecz święta dla każdego narodu.
Niebezpieczeństwo widzę natomiast w tym, że my we własnym kraju coraz częściej zaPOminamy, wręcz zacieramy ślady, naszego istnienia, naszej polskiej historii.
Czy ktoś potrafi też wskazać, w którym państwie wyróżnia się w widoczny sposób nasze święto niepodległości, dni bitew, które miały wpływ na losy świata, w których ginęli Polacy?
W którym państwie podkreśla się, że to właśnie Polacy niejednokrotnie zmienili bieg historii?
Przeciwnie. Zaciera się to i w świecie,  i w Polsce.
Zmienia się historię XXwieku.
Najpierw były Niemcy hitlerowskie. Później byli już tylko naziści.
Już czytamy o polskich obozach koncetracyjnych. Za chwilę z ofiar Polaków zrobi się agresorów wojennych.
Przykładem jest odsłonięcie pomnika bolszewikom, naszym wrogom, mordercom, 
 którzy szli na zachód, by zawładnąć Europą.
Pomnik z krzyżem. Chyba dlatego, że palili kościoły, niszczyli krzyże, mordowali m.in.księży, niszczyli wszystko, co związane z wiarą. Być może dlatego nazywa się naszą wygraną bitwę z 1920r, Cudem nad Wisła.  
30  rocznica Solidarności odbędzie się też bardzo skromnie w Polsce, bez udziału
zagranicznych gości...
Winą za to trzeba obarczyć wrogi Polsce rząd PO.
Patrząc na to wszystko w sposób, jaki przedstawiłam, nie napawa to optymizmem.
W moim odczuciu budzi lęk i wielkie obawy o polskość, o Polskę.

Serdecznie Pozdraw...
3-majmy się

avatar użytkownika elig

20. @intix

Zgadzam sie z Pania n.t. bolszewików, nazistów i obozów koncentracyjnych. To wszystko nie ma jednak nic wspolnego z Indiami. Po tej paradzie w Warszawie Polacy powinni zorganizować 11 listopada coś podobnego w Delhi i popularyzować Polskę tam. Dobrze by było, gdyby nasi dyplomaci zajęli sie tym.

avatar użytkownika intix

21. @Elig

..."Zgadzam sie z Pania n.t. bolszewików, nazistów i obozów koncentracyjnych. To wszystko nie ma jednak nic wspolnego z Indiami..."

Pokazałam, jako obserwator wydarzeń ostatnich dni, jak to wygląda ogólnie:
..."Też uważam, że może to się wydawać nieszkodliwe. Jestem za obchodami świąt niepodległości krajów całego świata.
Niepodległość to rzecz święta dla każdego narodu.
Niebezpieczeństwo widzę natomiast w tym, że my we własnym kraju coraz częściej zaPOminamy, wręcz zacieramy ślady, naszego istnienia, naszej polskiej historii..."
Tak zaczęłam. Przeszłam dalej w rozumowaniu, objęłam całość problemu.
Chciałam pokazać jak niepostrzeżenie, w szybkim tempie wkrada nam się zjawisko depolonizacji...

Wracając do Indii... Obserwujmy uważnie bieg najbliższej przyszłości...
Serdecznie Pozdr...
3-majmy się

avatar użytkownika Maryla

22. obecnu minister MON p. Klich juz drugi rok pod rząd

nie organizuje obchodów 15 sierpnia z powodów oszczędności. Juz tak zaoszczędził na wojsku, ze wyglądają jak ci biedni hindusi.

@natenczas

"15 sierpnia 2011 w Warszawie odbędzie się uroczysta defilada wojsk rosyjskich."

obys nie wykrakał !

pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

23. @elig

Witam,

"Dobrze by było, gdyby nasi dyplomaci zajęli sie tym." o mało nie padłam ...z Pani to marzycielka.
Tak jak dyplomata ambasador RP na Węgrzech i inni, równie wspaniali ?

pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika benenota

24. Kult sfastyki w Indiach

Photobucket

Rowniez w Pakistanie.

Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika benenota

25. Circ

Witam.

Mittel family prowadzona jest przez rodzine Rotszyldow.

Jest wlascicielem wszystkich,znaczacych kompleksow metalurgicznych na Balkanach.Oczywiscie przejetych po wojnie.

Znakomicie to zagadnienie opisuje Dejan Lucic w ksiazce

"Krolestwo Hazara".

Pozdrawiam.

Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

26. Do Pani Maryli,

Szanowna Pani Marylo,

Wszystkie drogi platformy finansowanej przez Niemców i słupa Tuska z Ruskich Bud prowadza do kolejnego rozbioru Polski.

Ukłony moje najnizsze

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika benenota

27. Dzis Lukaszenko

zwrocil sie do rzadu U.S.A. z propozycja nawiazania rozmow dwustronnych.

Jak mowi:jest wiele ciekawych rzeczy do omowienia.

Poczul oddech NWO na plecach.

Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika benenota

28. Ponizszy link-to najlepszy komentarz

do tej dyskusji.

http://blogmedia24.pl/node/34960

Ostatnio zmieniony przez benenota o sob., 14/08/2010 - 03:26.
Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika Morsik

29. Nie rozumiem,...

...dlaczego Polaków ciągnie do kultury hinduskiej? Ja ją postrzegam głównie przez niedopalone kończyny przodków pływające w Gangesie wśród kąpiacych się rytualnie w ramach swojej kultury Hindusów. Może jestem zacofany? Może ksenofob? Może (pfuj!) rasista jakiś?

 Niechlubny udział każdy ma: ten, który milczy, ten, który klaszcze...