Nie będzie SABMiller pluł nam w twarz - reklama piwa "Tyskie"

avatar użytkownika Maryla

Najnowsza reklama piwa "Tyskie" emitowana w mediach to policzek dla Polaków .

W okresie żałoby narodowej po tragicznej i wciąż nie wyjaśnionej śmierci Prezydenta Polski i 95 osób towarzyszących Mu na uroczystości obchodów 70 lecia mordu na Polakach w Katyniu, w mediach propagauje sie reklamę korespondującą ze 'spasiba" ITI i Gazety Wyborczej.

GAZPROM wykupił kolejną reklamę? Po ITI "SPASIBA" od AGORY i Michnika

 

© Kompania Piwowarska SA
Kompania Piwowarska jest właścicielem browarów w Białymstoku, Poznaniu i Tychach oraz marek:
Tyskie, Lech, Żubr, Dębowe Mocne, Redd's, Pilsner Urquell, Peroni, Miller, Gingers, Wojak, Grolsch.

Producent piwa "Tyskie"

Zarząd

Gary Haigh

dyrektor generalny

Paweł Sudoł

prezes zarządu

Marzena Piórko

wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji

Lawrence Fry

wiceprezes ds. finansów i administracji

Jacek Kopiejewski

wiceprezes ds. produkcji i techniki

Wojciech Moliński

wiceprezes ds. personalnych

Jessica Spence

wiceprezes ds. marketingu

Aktualny skład Rady Nadzorczej Kompanii Piwowarskiej to:

  • Alan Clark
  • Nigel Cox
  • James Wilson
  • Andrew Walter
  • Christopher Ritchie
  • Richard Davies

Akcjonariusze:

  • SABMiller 100%

 

 

SABMiller (South African Breweries - Miller) - druga największa firma na świecie, zajmująca się produkcją i sprzedażą piwa. Firma została utworzona w 2002 roku poprzez połączenie South African Breweries z Miller Brewing. Spółka jest notowana na LSE, wchodzi w skład FTSE 100. Największym udziałowcem jest Altria Group, która w 2009 r. posiadała 28,6% akcji, czwartym co do wielkości akcjonariuszem jest polski przedsiębiorca Jan Kulczyk (3,8 % akcji). W 2005 roku w skład spółki wszedł Browar Bavaria, a w 2007 r. SABMiller przejął holenderski browar Grolsch, kupując go za 816 mln euro [1]. W Polsce do spółki należą browary Kompanii Piwowarskiej. Spółka wykupiła browary w 60 krajach na całym świecie, a sześć marek z jej portfolio należy do 50 najcenniejszych na świecie.[2]

http://pl.wikipedia.org/wiki/SABMiller

 

Szykujmy się do ostrej kampanii sprzeciwu.

I pamiętajmy - to my, jako konsumenci decydujemy, czy SABMiller zbankrutuje w Polsce, czy nie.

Polecam piwo wypromowane przez legionistów - Legion Pils

Dotychczas piwem kibiców stołecznego klubu było Królewskie, marka z portfolio Grupy Żywiec, sponsora klubu. Teraz Królewskie będzie musiało konkurować z nowym brandem piwnym. Legion Pils w sposób bezpośredni nawiązuje bowiem do barw, tradycji i historii klubu.
Producent, Browar Fuhrmann z Połczyna Zdroju zapewnia, że Legion Pils będzie się znacząco odróżniać od innych piw, produkowanych m.in. przez duże koncerny.

 

Nowe piwo i napój energetyzujący mają być tymi, z którymi będą się identyfikować kibice stołecznej drużyny piłkarskiej.

 

Ze strony http://koniec-iti.eu/ :

Dyrektor browaru podkreśla, że znaczącą rolę w przygotowaniu projektu odegrali kibice. M.in. aktywnie uczestniczyli w opracowaniu etykiety, wybierali typ piwa oraz jego cechy. Będą także czerpać korzyści ze współpracy z browarem.

- Stały procent od sprzedaży będzie przeznaczany na wspieranie niezależnego ruchu kibicowskiego, finansowanie wyjazdów osób niepełnosprawnych, wspieranie inicjatyw kibiców, organizację turniejów piłkarskich dla kibiców Legii z całej Polski, wspieranie piłki młodzieżowej. W przyszłości również ze środków pozyskanych ze sprzedaży piwa Legion Pils możliwe będzie finansowanie opraw podczas meczów rozgrywanych przez drużyny i sekcje Legii Warszawa - mówi Michał Wójcik, rzecznik SKLW."
http://www.portalspozywczy.pl/inne/piwo/wiadomosci/kibice-legii-wraz-z-r...

A wnętrze głównego pubu przy stadionie wygląda tak :)

http://i50.tinypic.com/4udq52.jpg

 

Etykietowanie:

1 komentarz

avatar użytkownika Maryla

1. to jest przeciętny konsument piwa do którego kierowane

są reklamy. Czy taki konsument kupi Tyskie?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl