.

avatar użytkownika Sierota
Etykietowanie:

39 komentarzy

avatar użytkownika intix

1. Sierota

Witam.
...proponuję wszystkim Polakom bojkot niemieckich wyrobów i usług...
 ***
WSZYSTKICH.
Jestem za... 
***
Pozdrawiam.

avatar użytkownika Sierota

2. Intix

Każdy Polak powinien być za, ale na to trzeba mieć jaja Jankesów.

avatar użytkownika jok

3. Czy to nie nobilitacja tych grupek - bojkot z powodu jakichś

rozrabiaczy, wszak nie działań oficjalnych (abstrahuję tu od tego, ze zapewne byłby nieskuteczny.).
Po drugie czy to nie pójście na łatwiznę? W Polsce wprawdzie tresują nas by kochać panią Anielę M, ale jeszcze można nie lubić Niemców i to manifestować publicznie.

Może by jednak zacząć bojkotować produkty powiązane z etnicznością inspiratorów "blokad", którzy dążyli do zniszczenia Marszu Niepodległości i wszczęcia zadym? Zauważa Sierota co to za etna?
Ja też się nie ośmielam zauważyć która to etna, w Polsce można ją jedynie kochać:)))), ale ogólnie to by podpowiedzieć o jakich inspiratorów mi chodzi, to trzeba by chyba bojkotować izraelskie, koszerne i znakomitą część amerykańskich, nieprawdaż?
No ale wiadomo - my tego, nawet na "prawicowych" blogach - nigdy nie osmielamy się dostrzec, tak juz jesteśmy zastraszeni bądź wytresowani. Dostrzegamy Ruskich, Szwabów i ewentualnie lewaków, zawsze bez narodowości, coś jak ci "naziści" zamiast Niemcy w poprawnych mediach. Oczywiście nie chodzi mi o to, że lewacy są wszyscy (czy nawet większość) z tej nacji, chodzi mi o mechanizm, który jest b. podobny do tego z "nazistami".
Cóż podejrzewam, że jak nie ośmielimy się czasem, w jakimś zakresie, dostrzec tego słonia w składzie porcelany, to ... z pewnością wpłynie to "korzystnie" na wolność słowa i pozostałe wolności:))).
To poużywam sobie w stylu "prawicowego", wytresowanego blogera: "Ach ta GW, lewacka i wysługująca się Ruskim:))))" Cóż, żałosne.

avatar użytkownika Wojciech Kozlowski

4. Hop, hop

nie polecam wylewania wina do rynsztoka, tylko nie kupowanie, a przy okazji przypomniec polskie (juz to nie zydowskie mydelka, bo Niemcy Zydom sie okupili), a Piolacy juz to nie tak dawno udowodnili, ze Niemcy przerabiali ich na mydlo, skore na abazury itd.

Pan Bog nie rychliwy ale psubratom pamietan ...

Alleluja

Wojciech Kozlowski

avatar użytkownika Sierota

5. @Wojciech Kozlowski

Publicznie, do rynsztoka wylewali amerykanscy hurtownicy, ale powtarzam, do bojkotu społecznego trzeba mieć jaja Jankesów, czego po obojetności na własny los potwierdzony żenująco niską frekwencją wyborczą raczej nie spodziewam się.

@jok - Mowa jest o reakcji na zdarzenie, a nie o sunciu domysłów w temacie spisków masońsko-żydowskich. Jak to powiadają "w gebie jest każdy mocny" i widać, że oberwanie pałą w gębę też niczego nie zmienia :-) No dobra, tak trzymać. Kolejnym etapem będą kominy.

avatar użytkownika basket

6. Rozpoczęto narady...

Swobodny przyjazd "niemieckiej delegacji" na obchody Święta Narodowego,
wcześniej zapowiedziany, ich występy są dowodem lekceważenia Polski
w szerokim tego słowa znaczeniu. Nie do pomyślenia taka bezczelność
w stosunku do Rosjan, Izraela,Danii czy praktycznie każdego innego kraju
europejskiego w dnia Święta Narodowego (i nie tylko).
Podobno nasi goście pluli, besztali, grozili. Podoobno zatrzymano ich około 100.
Mam nadzieje, że dostaną nauczkę od polskich władz, o czym
się chyba dowiemy.
Dziś od rana rozpoczęto Wielkie Ględzenie polityków, władz.
Premier będzie rozmawiał, wszyscy będą oburzeni i za. O żadnej reakcji władz,
MSZ w stosunku do Niemców - nie słychać. Kierunek jeden - zaostrzyć,
a przede wszystkim - zastosować wariant przećwiczone przez GW - finansowy.
Organizator będzie odpowiadał .. - rozgrzany sąd przywali 100 tysięcy
plus szkody, plus przeprosiny, plus koszty procesów itp.
Wszystko razem dla dobra, bezpieczeństwa itp. - a naprawdę,będziemy wydawać
zgody poprawniakom... Tymczasem pierwszą decyzją premiera (o ile jest to możliwe
w świetle istniejącego prawa), powinna być dymisja prezydenta Warszawy.
Oczywiście to political fiction, biorąc pod uwagę zabetonowanie ferajny PO.
Tak więc wszystko zostanie bz.
No, może zostaną przyspieszone rozmowy czwórki (z Rosją), o
budowie sił szybkiego reagowania - nie ma nic ważniejszego jak bezpieczeństwo
Europejczyków....
PS Przed chwilą zajrzałem na stronę prezydenta RP. Nie znalazłem jednego
listu przywódcy innego państwa z gratulacjami, z okazji Święta Narodowego RP.
Sprawując prezydencję, mogliśmy w imieniu UE wysłać jej sami do siebie...

basket

avatar użytkownika Sierota

7. @Basket

O to idzie. Na władzę liczyć nie można, skoro mając pełną wiedzę w temacie przygotowań do bandyckich rozrób dopuściły do przyjazdu niemieckich bojówek na oficjalne święto państowe 11 listopada.
Kiedyś, w Bydgoszczy było podobnie. Podobnie było w Wielkopolsce i na Śląsku, lecz wówczas nie było przyzwolenia polskich władz.
 
Piłka jest po stronie społeczeństwa. Społeczeństwa obywatelskiego, a czy nasze takim jest niech każdy odpowie sobie sam.
Blogerstwo pogęga na blogach, posnuje masńsko-żydowskie teorie spiskowe, pomlaska, podważy zasadność i skuteczność bojktou niemieckich towarów i usług, a władza wyciszy temat zorganizowanych rozrób niemieckich bandytów przekierowując uwagę społeczeństwa na prowokacyjny charakter Marszu Niepodległości i rozejdzie się po kościach ;-) , które kolejnym razem nie tyle obiją, co połamią polskim uczestnikom obchodów Święta Niepodległości rozuchwaleni bezkarnością bandyci z Niemiec.

Kolejny etap to kominy. Na własne życzenie, no chyba, że Polacy wybudzą się i w odruchu społecznego sprzeciwu skończą z lekceważeniem oczywistego zagrożenia, bo gadki blogerskie utrzymane w pijanym klimacie imienin u cioci zaledwie przypominają potulne pobekiwania baranów w rzeźni.
 

Ostatnio zmieniony przez Sierota o sob., 12/11/2011 - 15:01.
avatar użytkownika intix

9. Sierota

Powtórzę w temacie  komentarz z innej notki, aby został także ślad w Twojej:
 Wstrząsająca relacja świadka
Pod, napisałeś
...Można pójśc dalej i na polskich stacjach benzynowych i w sklepach umieścić informację "Niemców nie obsługuje się". Informację oczywiście pisaną gotykiem i w kolorze czarnym, aby zrozumieli. "
Dokładnie tak. Albo "Deutschen Eintritt verboten".
Poza tym, powinny zniknąć wszystkie reklamy, znaki, napisy w języku niemieckim po polskiej stronie granicy, w całej Polsce. W moim odczuciu, te nie powinny mieć miejsca niezależnie od wczorajszych zajść...
A co mówią  Niemcy o wczorajszych  wydarzeniach w Warszawie...?
http://www.spiegel.de/video/suche/tag/Warschau.html
W opinii Niemców, Niemców w Warszawie nie było... Tego można się było spodziewać...
***
Pozdrawiam.

avatar użytkownika intix

10. Basket

...Mam nadzieje, że dostaną nauczkę od polskich władz, o czym
się chyba dowiemy...
***
Przepraszam, ale jakich polskich władz, których polskich władz...?
Gdybyśmy mieli w Polsce polskie władze, inaczej wczorajsze Święto inaczej by wyglądało...
pRezydent mówił o odpowiedzialności i poniesiesiu kosztów wszelkich strat /chyba majątkowych/ , przez organizatorów...
Szczyt manipulacji i hipokryzji...
Bo chyba organizatorów PROWOKACJI...

Ale przecież właaaadza ma "czyste ręce"....
A propos... Tusk POcałunkiem pokazał wszystkim, kto w Polsce rządzi...

***
...Tymczasem pierwszą decyzją premiera (o ile jest to możliwe
w świetle istniejącego prawa), powinna być dymisja prezydenta Warszawy...


!!!!!!!!!
Ale TO Nasze marzenia.... Podobnie jak podanie się do dymisj całego rząąąądu...

Pozdrawiam.


avatar użytkownika Sierota

11. Intix

Tak, potwierdzam. W odpowiedzi na zdarzenia z 11 listopada br wywołane w Polsce w czasie oficjalnych obchodów Święta Niepodległości przez zorganizowane bojówki bandytów z Niemiec postuluję bojkot niemieckich towarów i usług ale także i Niemców. Przy odrobinie dobrej woli społeczeństwa, jest to wykonalne, podobnie jak wykonalny był kilka lat wcześniej bojkot francuskich towarów w USA.

Nie idzie o wydumane animozje oparte o przeszłość, a zorganizowaną społeczną reakcję na bezpardonowe usiłowania niemieckich bandytów zakłócenia państwowego święta suwerennego kraju, jakim jest Polska.
Bandyckie napady zorganizowanych bojówek niemieckich należy traktować w kategorii aktu agresji, bo był on starannie przygotowany a nie spontaniczny.  

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

12. Pani Intix,

Szanowna Pani Joanno,

Niemieckim produktem numer jeden jest Donald Tusk. Jego pierwszego trzeba odesłać do ciotki Anieli.

Ukłony moje najnizsze

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

13. Pani Intix,

Szanowna Pani Joanno,

Cudowny wpis o "polskich władzach" z Hakenkrojcem na piersiach i w sercu !

To symbol tych, którzy napadaja na Polaków.

Ukłony moje najniższe

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika intix

14. Sierota

...Przy odrobinie dobrej woli społeczeństwa, jest to wykonalne...

Myślę, że Polacy powinni zintegrować się w tym działaniu...
Nie możemy liczyć na jakiekolwiek działania ze strony władz i wyciągnięcie konsekwencji wobec Niemców, bo przecież władza jest PO tamtej stronie, (te naczynia są POłączone), nie po Naszej...
Najwyższy czas na Nasze działania, też tak uważam.
Pozdrawiam.

avatar użytkownika intix

15. Szanowny Panie Michale

Witam.
Niemieckim produktem numer jeden jest Donald Tusk. Jego pierwszego trzeba odesłać do ciotki Anieli.
***
!!!!!!
Panie Michale...
TO najważniejsze spostrzeżenie...
***
Dziękuję, także za dobre słowo...
Serdecznie Pozdrawiam.

avatar użytkownika Sierota

16. ten w kamizelce policyjnej jest dobry

avatar użytkownika Sierota

17. i zamaskowani bandyci z Niemiec

avatar użytkownika intix

18. Szanowny Panie Michale

Pozwolę sobie jeszcze na refleksję na temat Pana trafnej wypowiedzi
...Niemieckim produktem numer jeden jest Donald Tusk. Jego pierwszego trzeba odesłać do ciotki Anieli...

Jego trzeba odesłać, pytanie tylko, czy chciałaby przyjąć go do siebie...
On jest jej POtrzebny w Naszym, polskim Obszarze... Czego dowodem są chociażby wydarzenia zarejestrowane na powyższych filmach... Jeszcze raz powtórzę... Gdyby władza była polska, wczorajsze Święto nie byłoby zakłócone...
Chcieli POdeptać Niepodległość, Naszą Pamięć o Wszystkich, którzy o Nią walczyli, POdeptać Nas, Polaków, a także dać Nam sygnał abyśmy sami zaPOmnieli o Niepodległości...
NIEdoczekanie...
***
Serdecznie Pozdrawiam.


avatar użytkownika Sierota

19. Walka z polskim faszyzmem trwa już dziesiątki lat

avatar użytkownika gość z drogi

20. Sierota popieram Protest

Panie Michale,dzieki za celny komentarz,ten "produkt " w pierwszej kolejności nalezy oddac im
serdecznie pozdrawiam

gość z drogi

avatar użytkownika intix

21. Sierota

Komentarz Nr.17
Przyznam, że oglądając ten film, nie zwróciłam uwagi na COŚ, na co zwrócił uwagę
@Sejsmograf Anty... w swoim wpisie http://blogmedia24.pl/node/53417
Przyznam, że ja oglądając, zastanawiałam się czy policjanci przeganiają bandytów, czy raczej ich chronią i...zdenerwowana nie obejrzałam filmu do końca.
Wielki błąd, bo przeoczyłam TO, co zauważył @Sejsmograf...
1.44 filmu "...Niemiecki bojówkarz podnosi prawą rękę (...) i wypowiada karygodne słowa "Auschwitz heil!"...".
Potwierdzam TEN fakt, po uważnym obejrzeniu filmu, kilkakrotnie...

avatar użytkownika intix

22. Myślę...

że ten film powinniśmy zabezpieczyć. Może zniknąć z YT...

avatar użytkownika Sierota

23. Intix

To nie są słowa. To jest komenda. Proszę wsłuchać się w ten bandycki okrzyk (1 min. 44 sek.)

avatar użytkownika jwp

24. Sierota

Witaj,
jestem jak najbardziej za.
Ale co z tymi co się uważają za "Nie-idiotów" i kupują bez VAT w Media Markt.

Pozdrawiam

JWP

avatar użytkownika Sierota

25. A co z tymi?

Nie mam pojęcia, ale gdy dostaną po buzi, a następnie po kieszeni otworzą oczy. Kolejność zdarzeń nieistotna.

W tym wszystkim jest jednak i pocieszająca informacja - trend sprzeciwu społecznego, o którym wspominałem znacznie wcześniej na marginesie innej noty dot. jesiennych wborów 2011, umocnia się. Umocnienie trendu potwierdził liczny udział w Marszu Niepodległości. Rodzi się kolejna fala. Cierpliwości.

Ostatnio zmieniony przez Sierota o ndz., 13/11/2011 - 01:23.
avatar użytkownika intix

26. Sierota

Tak, słuchałam kilkakrotnie, wyraźnie zrozumiałam komendę.
Ręce mi opadły i nie mam słów komentarza gdy przeczałam




Wczoraj zrobili to, co zrobili, JUTRO POzwolą sobie na więcej...
Czują się nietykalni... Za POzwoleniem i przykazaniem zapewne...

avatar użytkownika Sierota

27. Intix

Pal sześć niemieckich bandytów. To ból głowy władz Niemiec, a że w Niemczech kipi będą musieli zmierzyć się z problem wcześniej lub później.
My natomiast mamy inne zadanie - postawić zarzuty naszym i oni wiedzą, że przyjdzie czas, gdy zarzuty usłyszą. Do postawienia zarzutów naszym wiedzie droga przez strategiczne myślenie i organizację a nie emocje ;-)

avatar użytkownika jok

28. Sierotka - widzę, że język i sposób

"argumentacji" GW, nie jest Szanownemu Interlokutorowi obcy. Na uwagę, by nie zamykać oczu na słonia w składzie porcelany - "odpowiedź" mająca wyśmiewać tzw. teorie spiskowe. Tak właśnie tresują "słuszne media" i jak widać znalazły pojetnego ucznia - np. uwagi zauważające jakieś niepozytywne działania pewnej nacji, należy zakrzyczeć, "wysmiać" rechotem o spiskach.
Odpowiedź jest tak żywa, że nie wykluczam, że nacisnąłem na jakiś odcisk etniczny:))))
Ośmieliłbym się sugerować - ale dotyczy to tylko osób potrafiącym czytać ze zrozumieniem - ksiązkę wywiad z byłym prominentnym i zaangażowanym uczestnikiem tzw. dialogu polsko-zydowskiego ks. Chrostowskim: "Kościół, Żydzi, Polska". No ale może łatwiej załozyć, że będzie tam "bredzenie o spiskach":)))

Podeprę się, jak nieraz, prof. R. Brodą (który miał sporą odwagę to pisząc) i W. Łysiakiem w sprawie "spisków", skoro dobrze to ujęli.

R. Broda fragment: "Często przytacza się bardzo słuszne rozumowanie: "Przecież pochodzenie człowieka nie ma żadnego znaczenia, ważne jest, czy ludzie dobrze spełniają swoje zawody, funkcje, stanowiska". Tylko, że rozumowanie takie nie dotyczy sytuacji, z jaką mamy do czynienia. Wszystko zaczyna się od problemu, że mamy do czynienia z ludźmi, którzy w oczywisty sposób niedobrze spełniają swoje funkcje. Rozumowanie idzie całkiem innym torem. Najpierw stwierdzamy, że Gazeta Wyborcza, czy Tygodnik Powszechny kłamie i manipuluje, a potem dopiero zastanawiamy się kim są ludzie, którzy to realizują. I nagle odkrywamy na podstawie całkowicie oficjalnych, publicznych przekazów, że w jakiś szczególny sposób w grupie tej dominują osoby pochodzenia żydowskiego. Możemy się zastanawiać jak to się stało, że przy tak nielicznej mniejszości, całkiem przypadkowo i fluktuacyjnie, właśnie w tak wrogich Polsce środowiskach, zebrała się grupa ludzi, których łączy żydowskie pochodzenie. Przy powszechności takich obserwacji, nie da się utrzymać złudzenia, że w grę wchodzi przypadkowość - zatem mamy do czynienia ze świadomym doborem, ze wszystkimi wypływającymi z tej konstatacji wnioskami.

Dzisiaj narasta świadomość, że mamy do czynienia z kolejnym, być może najgroźniejszym historycznie procesem zniewalania Polski. Na podstawie licznych obserwacji nie da się uniknąć przykrego uogólnienia, że znaczący udział Żydów w tym procesie jest faktem. Jest to fakt tym bardziej złowieszczy, że często chodzi o ludzi bezpośrednio rodzinnie powiązanych ze znienawidzoną grupą powojennych realizatorów totalitarnego zniewolenia.

Jeżeli komuś takie podsumowanie najważniejszych elementów stosunków polsko-żydowskich wyda się być zbyt negatywnym przejaskrawieniem, to polecam mu uruchomienie wyobraźni i zastanowienie się, jak wyglądałyby oskarżenia, gdyby historię odwrócić, gdyby to Żydzi mieli podstawę do wysunięcia tej rangi zarzutów wobec Polaków. Można tylko wierzyć, że prawdziwi Polacy żydowskiego pochodzenia, a więc ci, którzy nie zapominając o swoich korzeniach, uznają się za Polaków, oceniają sytuację bardzo podobnie, choć jest to dla nich na pewno znacznie trudniejsza, wręcz bolesna synteza..."

W. Łysiak: "I tylko połowicznie zgadzam się z jego tezą, że "antysemityzm to choroba, która działa ogłupiająco" . Fakt, tak jest istotnie, a połowiczność prawdy polega tu na przemilczeniu rewersu tego medalu, czyli na drugim fakcie bezspornym: lizusowski filosemityzm również ogłupia, czasami dużo silniej, czego w III RP mamy mnóstwo przykładów, gdyż będąca akademią filosemityzmu michnikowszczyzna pracuje pełną parą już nieomal dwie dekady."

Ostatnio zmieniony przez jok o ndz., 13/11/2011 - 05:15.
avatar użytkownika Sierota

29. jok

Źle widzisz, ale ja ani okulista ani psychiatra i prośba powstrzymać się z komentarzami sięgającymi zaledwie pasa, bo nie potrafię schylić się tak nisko, aby na nie odpowiedzieć.

Jeżeli przeczytać moją notę ze zrozumieniem okaże się, że dotyczy ona postulatu bojktou towarów i usług w odpowiedzi na zdarzenie, a nie nawołuje do nieodpowiedzialnych uogólnień podsycających nienawiść i nie zachęca do węszenia spisków żydowsko-masońskich, bo to pozostawiam biesiadnikom pijanych imienin u cioci.

p.s. jeżeli nie potrafi się czytać ze zrozumieniem można poprosić o udzielenie pomocy w przyswojeniu treści - proste jak ABC, ale dla tych, którzy myślą samodzielnie, a nie wyręczają się w myśleniu innymi

avatar użytkownika joanna

30. 11.11.11.

joanna
avatar użytkownika Sierota

31. @Joanna

Serdeczne dzięki za klip. Pozdrawiam

avatar użytkownika gość z drogi

32. po przeczytaniu komentarza Intix

kilkakrotnie przejrzałam zamieszczony film,
nie kocham policji,ale Niemcy na ulicach Polskiej Stolicy,pałki,kominiarki i "słowa"
a póżniej jak PO sznureczku schronienia szukają
w kawiarni o jakze wymownej nazwie "Nowy Wspaniały Swiat"
tylko dlaczego moja wyobrażnia natychmiast wyświetla film,typu:
dymy nad Oswięcimiem i nasze Polskie Groby
11 11 11
W srodku Polski Niemcy bili sie z POLSKĄ Policją i obrażali Polki i Polaków
PO czym schronienia udzielili im ci, z tej kawiarni o nazwie....jw
POLSKA się BUDZI
i nie w swiecie "krytyki i politycznej",lecz w Polskich Sercach i Umysłach
a TEN kto mieszka w Polsce,je JEJ Chleb,nie ma prawa wołać Niemców
do spełnienia swych marzeń,marzeń z" branży "nowego,wspaniałego Swiata...co te słowa
szanownym Paniom i Panom przypominają ?
/ nie będzie nam niemiecki chłystek pluł w twarz,nawet na POdstawie zaproszenia
onych/
serdecznie pozdrawiam

Ostatnio zmieniony przez gość z drogi o ndz., 13/11/2011 - 12:26.

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

33. post 31,Joanno serdeczne podziękowania

Z głębi Ziemi....żeby Polska żeby Polska,była Polską"
dziękuję ze łzą wzruszenia

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

34. Niemieccy anarchiści na wolności

a płemier nawet nie bąknął nawet słowem na temat naruszenia naszej nie tylko Godności
ale za wtrącanie sie w Polskie Święto,w Polskie Sprawy,gdy bezposrednim sprawcą Polskich nieszczęść
byli "dziadkowie "owych Niemców/"oczywiscie skrót myslowy"/

gość z drogi

avatar użytkownika jok

35. Toteż napisałem w komentarzu - że jeśli szukamy prowodyrów,

to może niekoniecznie wśród (tylko) Niemców, właśnie z tego względu - Droga Sieroto - że przeczytałem, ze nawołujesz do bojkotu niemieckich towarów. Tak więc ja zrozumiałem. Zrozumienie mojej wypowiedzi jest proste, wystarczy minimalna umiejętność syntezy (zestawienia do kupy kilku zdań). Myślę, że ją rozumiesz, ale .... reagujesz jak czytelnik gw, starasz się ośmieszyć temat, coś tam o spiskach osmieszającego dorzucić. Postępujesz tak, jak "słuszne" media robią z Marszem

Dlaczego? 2 tezy:
Skoro na przytoczone cytaty czy książkę Chrostowskiego, potrafisz tylko reagować w stylu onetowca - pleceniem o spiskach i inwektywami, to oczywiście znamionuje to 1) albo ograniczone widzenie świata i dowartościowywanie się agresją albo 2) nacisnąłem, jak już wspomniałem, na jakiś odcisk:))) Etniczny odcisk:)) Znam takie reakcje, bo mam takich znajomych: o niektórych z nich pochodzeniu dowiedziałem się dawno, o innych później. Często bywają przewrażliwieni:)))))

Pozdrawiam Sierotko, bojkotuj sobie niemieckie towary (i to jeszcze by powodem było, że Angela tu zarządza, nie: to z powodu tego, że przyjechali lewacy. Zresztą może troszkę masz racji, bo powinna ich zhaltować przynajmniej częściowo niemiecka policja, jakby to zrobiła, gdyby udawałyby się tu "prawicowe" bojówki)

Ostatnio zmieniony przez jok o ndz., 13/11/2011 - 12:56.
avatar użytkownika gość z drogi

36. słucham pewnego poSŁAz po

my zakłocilismy świeto,my nie umiemy sie cieszyć,my zawsze jesteśmy na NIE,przepraszam ale nie MY zapraszalismy Niemieckie Bojówki na TOświęto,nie my szczuliśmy
i nie my chroniliśmy
się
w" knajpie" zwanej kawiarnią o nazwie zapożyczonej z pewnej Formuły Myslenia,
wystarczyło czytać scieki onetowe,by wiedzieć jak się szykowali ci myslacy inaczej
i mieć Jasny Ogląd
pozdrawiam

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

37. Sierota,świetnie wybrałeś fragment z Zeromskiego

"Kto na Ziemię Ojczystą..."
właśnie
i TU jest sedno sprawy... i te Bojówki Niemieckie
przecież o TO idzie cały CZAS
pozdr

gość z drogi

avatar użytkownika gość z drogi

38. JWP,witaj :)

właśnie ,co z tymi ,co ....im chyba nic nie pomoże ani z VAT ani bez,
oni po prostu juz tak mają
serdeczne pozdrowienia :)

gość z drogi

avatar użytkownika Sierota

39. @jok

Prośba nie defekować noty.