Partnerzy biznesowi właściciela Salonu 24

avatar użytkownika kawka

Radosław Krawczyk, członek zarządu S24 zasiadał w jednej spółce z wiceprezesem zarządu spółek Konsalnetu. Twórcami Konsalnetu...

Radosław Krawczyk, członek zarządu S24 zasiadał w jednej spółce z wiceprezesem zarządu spółek Konsalnetu. Twórcami Konsalnetu są m.in byli funkcjonariusze SB m.in. pracownik wywiadu który w czasach PRL  w RFN odpowiadał za inwigilację m.in. Macieja Rybińskiego i jego żony Krystyny Grzybowskiej. Brał też udział w operacji wywiadu PRL przeciw księdzu Blachnickiemu ( który najprawdopodobniej został zamordowany przez tajne służby PRL na terenie RFN)


Wiedza nie jest tajemna ale ogólnodostępna i kto chce, bez trudu do niej dotrze.
Moje zainteresowanie właścicielami S24 wzięło się  z prostego powodu – z nagminnego blokowania kont ( w tym także mojego) na S24 ludzi, którzy nie wpisują w „poprawne” poglądy i „uładzone” blogi.

A teraz szczegóły.

Wspólnikiem Radosława Krawczyka był Piotr Dreszer, który zasiadał we władzach różnych spółek Konsalnetu ( jest to spółka -matka, z której wyrosły pomniejsze spółki m.in. Konsalnet Security). Gdy o spółce - matce zrobiło się głośnio a  rok temu „Gazeta Polska” umieściła na swoich łamach cykl o Aleksandrze Makowskim, jednym z najgroźniejszych funkcjonariuszy wywiadu PRL a zarazem  jednym z pomysłodawców i szefów Konsalnetu - całe esbeckie Towarzystwo zniknęło z władz tej firmy.

A w miejsce esbeków i pracowników I Departamentu ( wywiad) MSW PRL pojawił się właśnie Piotr Dreszer, partner biznesowy Radosława Krawczyka, byłego redaktora naczelnego portalu Onet a obecnie członka zarządu Salonu 24 i kilku innych spółek.

Może to nie ma żadnego związku z polityką Salonu 24 a może ma,. Jest cisza wyborcza i tak sobie dywaguję.
 

80 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. historia bez kompleksów

Kogo reprezentuje Radosław Krawczyk według oficjalnych dokumentów? Np.: Dil
Polska Baumanagement ... 2009-2010 Grupa Onet.pl S.A. - Regulamin serwisu -
Kontakt.

http://www.ktokogo.pl/Rados%B3aw_Krawczyk
-


Radosław Krawczyk, redaktor naczelny portalu Onet.pl: Interent staje się medium.
Korzysta z niego, także w Polsce, coraz więcej ludzi. ...

http://info.gazetapraca.pl/temat/gazetapraca/onet

-


2005-09-19 09:02
To bezprecedensowe przedsięwzięcie w historii internetu. Portal Onet.pl postanowił wydać (...) redaktor naczelny portalu Onet.pl, ...
wiadomosci.onet.pl


Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

2. @maryla

Niby wiedza jest dostępna, ale mało kto zna szczegóły. Ważne jest chyba to, że to Krawczyk - jako red nacz. Onetu w 2006 roku zaprosił Igora Janke do współpracy ( Janke miał swój blog na Onecie). A później był Salon24. A wspomniany w moim blogu Dreszer cały czas jest partnerem biznesowym Radosława Krawczyka.

avatar użytkownika natenczas

3. > kawka,

Sugeruje Pan,ze w tle widać pejzaż wiejski ?

Pzdr.

avatar użytkownika kawka

4. @natenczas

żadne pozowanie, żadna wieś * w domyśle WSI)- jakby Pan czytał moje wszystkie wpisy( także na S24) to od razy wiedziałby Pan, że to nie Te klimaty. Po prostu uważam, że "chłopcy z różnych stron" chcą skanalizować także Internet a przede wszystkim blogerów, co zresztą widać nie tylko po internetowych trollach. Lepiej jest przecież zcentralizować blogerów w jednym miejscu, dac im pozory wolności a później wprowadzać "filtry"

avatar użytkownika natenczas

5. Przepraszam,

że nie czytam,czytałem Pana tekstów,również na S24.
Dziękuję za odpowiedź :)
A swoją drogą,polska wieś jest piękna.

Pzdr.

avatar użytkownika Nathanel

6. Kiedyś o tym napisałem , ale odpowiedziano mi

że Krawczy z Onetu i Krawczyk z Saloonu to dwie różne osoby. Czyzby mnie okłamano>

Onet r. 2006:
" Radosław Krawczyk, dyrektor portalu Onet.pl: bardzo mnie cieszy, że na Onecie pojawią się komentarze zamieszczane przez tak uważnego obserwatora życia politycznego, jakim jest Igor Janke. Mam nadzieję, że w dyskusjach zainicjowanych przez niego wezmą udział nie tylko internauci, ale także publicyści i politycy, którzy będą opisywani w blogu."

avatar użytkownika Maryla

7. Radosław Witold Krawczyk

Radosław Witold Krawczyk (’71)*

Siedziby powiązanych firm

wg województw
skala odpowiada liczbie

Zamów pełny raport o osobie (raport zawiera także dane archiwalne). Zobacz przykładowy raport.

  1. Firma: "Salon24.Pl" Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa (KRS 0000363660) od 2010-08-25 do teraz
    1. Stanowisko: dostępne w raporcie płatnym
    2. Stanowisko: Członek Zarządu od 2010-08-25 do teraz


    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
    Igor Janke.

    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
    (brak osób)

  2. Firma: "Media Obywatelskie Sp. z o.o." Warszawa - komunikacja Warszawa (KRS 0000333139) od 2009-07-09 do teraz
    1. Stanowisko: dostępne w raporcie płatnym
    2. Stanowisko: Członek Zarządu od 2009-07-09 do teraz


    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
    Igor Janke.

    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
    (brak osób)

  3. Firma: dostępne w raporcie płatnym
    1. Stanowisko: dostępne w raporcie płatnym


    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
    Lidia Banach, Anna Bogdańska, Piotr Dreszer, Małgorzata Gunerka, Jacek Herman Iżycki, Krzysztof Jerzyk, Andrzej Rudko, Błażej Stachowiak, Zbigniew Sykulski i Piotr Wilam.

    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
    Katarzyna Burża Korzyńska, Mirosława Puczko Szymańska, Marcin Szymański i Piotr Wtulich.

  4. Firma: dostępne w raporcie płatnym
    1. Stanowisko: dostępne w raporcie płatnym


    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
    Adrian Adamiak.

    Osoby współwystępujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
    Michał Korzycki i Maciej Skotniczy.

Osoby współwystępujące w KRS ** działają obecnie w:

  1. Merlin.pl S.A. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000253009
  2. Sensowne Systemy Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000004201
  3. "Presco Media" Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000250654 Optyka; Spis firm wg. branży: Optyka
  4. "Media Obywatelskie Sp. z o.o." (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000333139
  5. "Salon24.Pl" Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000363660
  6. Garażowa - Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000009925
  7. Konsalnet Security Sp. z o.o. Katowice, KRS 0000046801 Ochrona osób i mienia; Spis firm wg. branży: Ochrona osób i mienia
  8. Innovation Nest Sp. z o.o. (Kraków - komunikacja Kraków), KRS 0000359375
  9. Grono.Net S.A. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000292169
  10. "Paideia. Fundacja Działań Twórczych w Kulturze i Edukacji" Kraków - komunikacja Kraków, KRS 0000279712 Fundacje, stowarzyszenia; Spis firm wg. branży: Fundacje, stowarzyszenia
  11. "Konsalnet-Inowopol" Sp. z o.o. M.St. Warszawa, KRS 0000034631 Ochrona osób i mienia; Spis firm wg. branży: Ochrona osób i mienia
  12. Trigendo Sp. z o.o. Kraków - komunikacja Kraków, KRS 0000252973
  13. "Si Książki.Pl" Sp. z o.o. Ożarów Mazowiecki, KRS 0000036882 Księgarnie; Spis firm wg. branży: Księgarnie
  14. Konsalnet Skorpion Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000043331 Instalacje alarmowe, Ochrona osób i mienia; Spis firm wg. branży: Ochrona osób i mienia
  15. My Tv Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000207815
  16. Gondwana Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000191205
  17. "Krzysztof Kucharczyk Techniki Elektroforetyczne" Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000145328
  18. "Alreh Medical" Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000226386

Osoby współwystępujące w KRS ** w przeszłości działały w:

  1. Merlin.Com.pl Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2006-04-11), KRS 0000010993
  2. "Kino Polska Tv" Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000165930 Kina; Spis firm wg. branży: Kina
  3. Prószyński i S-Ka - Czasopisma Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2002-12-30), KRS 0000083179
  4. Prószyński i S-Ka S.A. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2009-12-28), KRS 0000064712 Księgarnie; Spis firm wg. branży: Księgarnie
  5. Superkolor S.A. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2002-01-24), KRS 0000059971
  6. Zakłady Graficzne w Pile Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000046536
  7. "Quad/winkowski" Sp. z o.o. Piła, KRS 0000029585 Druk, poligrafia; Spis firm wg. branży: Druk, poligrafia
  8. Onet.pl S.A. (Kraków - komunikacja Kraków, wykreślona z rejestru 2006-04-24), KRS 0000048962
  9. Personal Tv Sp. z o.o. Kraków - komunikacja Kraków, KRS 0000289044 Sklepy RTV, AGD; Spis firm wg. branży: Sklepy RTV, AGD
  10. Związek Pracodawców "Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty" (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000267328
  11. "Net Publishing" Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000252251
  12. Klub Książki Sp. z o.o. w Likwidacji (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2008-05-19), KRS 0000232310 Organizacje pozarządowe; Spis firm wg. branży: Organizacje pozarządowe
  13. Grono.Net Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2007-11-13), KRS 0000228856
  14. "Goldenegg" Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa, wykreślona z rejestru 2008-10-29), KRS 0000209275 Pożyczki, kredyty; Spis firm wg. branży: Pożyczki, kredyty
  15. Wydawnictwo "Mikom" Sp. z o.o. w Likwidacji Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000184773 Wydawnictwa; Spis firm wg. branży: Wydawnictwa
  16. Biuro Rachunkowe Garażowa Sp. z o.o. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000183960 Biura rachunkowe, doradztwo podatkowe; Spis firm wg. branży: Biura rachunkowe, doradztwo podatkowe
  17. Advisio Sp. z o.o. Kraków - komunikacja Kraków, KRS 0000166110
  18. Joy & Company Polska Sp. z o.o. w Likwidacji (Poznań - komunikacja Poznań, wykreślona z rejestru 2006-07-06), KRS 0000129081
  19. "Telesto" Sp. z o.o. (Warszawa - komunikacja Warszawa), KRS 0000106645
  20. Pz Cussons Polska S.A. Warszawa - komunikacja Warszawa, KRS 0000090679 Wyposażanie łazienek; Spis firm wg. branży: Wyposażanie łazienek
  21. Goldenegg S.A. Wrocław - komunikacja Wrocław, KRS 0000314745

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika ppor.Dub

8. rozszyfrowałem gamonia

za to ban do 2099 ale opłaciło się!

avatar użytkownika kawka

9. Ale się porobiło!

Wystarczyło odejść od komputera na parę godzin, a tu taki wysyp informacji. Wielkie dzięki. A Radosław Krawczyk z Onetu ( właścicielem był ITI , gdy pan Krawczyk był red.nacz. Onetu) to ten sam Radosław Krawczyk z Salonu 24 i to ten sam Radosław Krawczyk od Piotra Dreszera ( tego od Konsalnetu)

Dziennikarze śledczy GDZIE JESTEŚCIE ?!

avatar użytkownika elig

10. @ppor Dub

Tak, miał Pan rację. Pamiętam to.

avatar użytkownika natenczas

11. Dobrze,że..

co poniektórzy już nie traktują Blogmedia24 jako poczekalnię,przystanek.
A i tak wrócą ci,co to im tak tęskno za znakomitościami...jak z lemingami,widzą szkodnika tuskowego,a jednak na niego głosują :)

Pzdr.

avatar użytkownika kawka

12. @natenczas

Salon24 cenzurą stoi, to co się dziwić, ze ludzie szukają przystani, gdzie można oddychać?

avatar użytkownika natenczas

13. > kawka,

Przystań,port ?
Wolałbym bez wędrówek w niebezpieczne rejony.
Pooddychać i wrócić ? Nie o to mi chodziło :)
A prawda jest taka,że niektórzy tęsknią za nim lub nadal piszą na tym portalu.
A tu przychodzą pobiadolić.
Pisałem już o tym,nie chcę też wracać do tego tematu,bez sensu.

Pzdr.

Ostatnio zmieniony przez natenczas o ndz., 21/11/2010 - 01:25.
avatar użytkownika kazef

14. Ciekawy wątek, ciekawe informacje

Tak sie zastanawiam, ile jeszcze trzeba pisac i powtarzać, czym jest salon24. Ile osób wciąz jeszcze nie może uwierzyć po co powstał. Ile blogerów wciąz mysli, że Igor z Radkiem mieli sen, amerykański dream, wpadli na taki pomysł biznesowy i sobie salonik wydumali.
A pieniądze na salonik zebrali za złom i makulaturę.

Wrócę się do czasów powstania saloonu. Zanim to to powstało, działała kataryna, ckwadrat, galba, haribu i parę innych prawicowych, popularnych blogerów na swich podwórkach. Ich popularność rosła, więc salon sie coraz bardziej wku@#%rzał. Zrobili najpierw desant trolli, potem swoim funkcjonariuszom kazali zalozyc wlasne blogi. Tak powstaly kołchozy blogowe agory, gdzie pisali jej fuknkcjonariusze, inne kołchozy Wprost czy Dziennika. Pomysł chwycił połowicznie, bo sie funkcyjnym pisac nei chciało, a i nerwy im puszczaly, bo dostali po łbie od blogerów - merytorycznei i pozamerytorycznie. Zauwazyli jednak, ze ichnie funkcyjne nazwiska przyciagaja internautow, pchaja sie do nich masowo, chocny po to zeby przypieprzyc.

No a potem powstał salooon, co rozpieprzyl blogosferę. Skanalizowal, dostarczyl taniej rozrywki, dal ułude popularnosci i wybicia sie sposrod tłumu. Zabral przede wszystkim czas, ktory moznaby spozytkowac na 1000 innych sposobow. Mnostwo czasu! W gruncie rzeczy zrobil z ludzi niewolnikow, zaleznych od SG, ilosci odwiedzin, ilosci komentarzy, pragnienia komantarza otrzymanego od Leskiego, Sadurskiego czy kogo tam jeszcze innego. Tak było od poczatku, bo tak miało byc .

Ile razy trzeba o tym pisać?

avatar użytkownika manna

15. parę linkow o partnerze Radka Ka:


Piotr Bogdan Dreszer (’63)*


http://www.ktokogo.pl/Piotr_Dreszer

http://www.konsalnet.pl/struktura
 
http://mediamikser.pl/article/12719/piotr-dreszer-zostal-dyr-marketingu-...

http://www.goldenline.pl/piotr-dreszer

chyba cos pokręciłam z html - bede poprawiać.

Ostatnio zmieniony przez manna o ndz., 21/11/2010 - 19:57.

Serdecznie...

 

 

avatar użytkownika Kąśliwy

16. Salon

Salon daje czytelnictwo, "wszyscy" wiedzą, "wszyscy" czytają. Konta sa bardzo wygodne, proste w obsłudze, dobre archiwum. Licznik wizyt.
Trudno o konkurencję.

Kąśliwy

avatar użytkownika Foxx

17. Nieźle się uśmiałem :)

Wystarczy spojrzeć na komentarze użytkowników na temat "wygody" i "łatwości w obsłudze", o stałym motywie "przeginasz administracjo" nie wspominając :) I to wszystko za taką kasę...

Swoją drogą sam fakt, że musiałeś się tu zarejestrować, by poczynić podobny wpis mówi sam za siebie :)))

Inna rzecz, że jeżeli odbierasz BM24 jako formę "konkurencji", to najwyraźniej nie zapoznałeś się z treścią zakładek na górnej belce.

I to chyba tyle.

avatar użytkownika Nathanel

18. Mnie wylaczono za podobny "wyskok"

napisalem , ze reaguja tylko na kij i marchewke.
Bezterminowo.

avatar użytkownika Nathanel

19. Kąśliwy powinien się ukąsić w język

Na saloonie jest wolność?. Wolno mówic to co pozwala CENZOR !

avatar użytkownika kawka

20. @manna

Dziękuję, ja tez dalej sprawdzam. Pozdr.

avatar użytkownika kawka

21. @kazef

No i dalej zbierają pieniądze z "odpadów wtórnych" ( żart) Ludzie za darmo piszą, co jakiś czas stronę się okrasi zmianą szaty graficznej ( zwykle na gorszą) a kasiorka z UE i reklam płynie szerokim strumieniem. Oczywiście dla panów Krawczyka i Janke a nie dla blogerów. A blogosfera jest skutecznie kanalizowana. Pozdrawiam

avatar użytkownika Kąśliwy

22. Warto

czytać ze zrozumieniem i nie wkładac własnych myśli w cudzy tekst.

Kąśliwy

avatar użytkownika Kąśliwy

23. czy tak

było napisane w moim komentarzu? O wolności?

Kąśliwy

avatar użytkownika Nathanel

24. Pełna zgoda.

  1. z tym stwierdzeniem :" czytać ze zrozumieniem i nie wkładac własnych myśli w cudzy tekst."
  2. Ja zapytalem , a nie stwierdzilem cokolwiek
  3. Laurki dla Krawczyka powinno sie pisac na Saloonie
  4. Znowu zapytam : Krawczyk , to ty z taką ksywka ? ( to tez nie bylo w Twoim komentarzu)

Pozdrawiam,
Nathanel

avatar użytkownika Maryla

25. :)) źle rozpoznaliście Kąśliwego

ale nie będę ujawniać.
Powiem Wam, że jesteście w mylnym błędzie.
I po tym wprowadzeniu czytajcie teksty tak, jak jest napisany, nie pomijając żadnych znaków.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika natenczas

26. > Marylko,

zgadzam się :)))
Czytać,faktycznie z "" "" :)))

Pzdr.

avatar użytkownika Nathanel

27. Maryla, wierzę Ci na słowo !

Myśle, że mimo "wymiany ciosów" na powitanie zostaniemy przyjaciółmi. Szczególnie jeśli idziemy w tym samym kierunku.
PS. Jam nie Igor więc chętnie mówię : Kąśliwy, przepraszam.
Pozory mylą. A pewnie podejrzliwość rośnie z wiekiem. Zbyt wiele złych doświadczeń.

Ostatnio zmieniony przez Nathanel o ndz., 21/11/2010 - 23:22.
avatar użytkownika Maryla

28. Nathanel

:) na BM24 SĄ "SAMI SWOI" od "prawa do lewa" w ramach prawicy.
Jak przychodzi ktoś nowy, dostaje kredyt zaufania i albo zostaje, albo dostaje palto .

Po róznych bojach na forach, a juz "po przejściach" z trollami S24, wszyscy mają "czerwoną lampkę".

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Unicorn

29. "Salon daje czytelnictwo,

"Salon daje czytelnictwo, "wszyscy" wiedzą, "wszyscy" czytają. Konta sa bardzo wygodne, proste w obsłudze, dobre archiwum. Licznik wizyt." To jest to, o czym pisałem już lat kilka. Kanalizator podzieli blogerów. Niektórych da się przekupić za cenę poklepywania przez zawodowca lub propozycję pisania dla "poważnych" mediów. Temu właśnie służyły i nadal służą spotkania, wieczorki, "zaprzyjaźnianie się." Przypadkowe słówka, zdjęcia, minki. A informacje idą do teczek :> Podbijanie bębenka, ego, wydzielanie z grupy. Potem ośmieszanie, łaszenie i grożenie. Bloger staje się narkomanem salonowym. Robi wszystko żeby zostać i być "poczytnym." Metody znane od dawna. Technologia nowa.

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika Nathanel

30. Zbanowali mnie raz wrócilem , bo musialem powiedziec co myślę

Teraz bezterminowo. I masz racje , ciągnęło mnie aby negocjować. Miałem sporo swoich czytelnikow sopro ulubionych blogerow z ktorymi mozna bylo pogadac.
Ale doszedlem do wniosku ze prosic ich o cokolwiek bylby upokażające.
Tych co czytalem , moge przeciez czytac. Niektorych spotykam tu.
Tu jest Rodzinny klimat. Czuje sie wsrod swoich.

avatar użytkownika kawka

31. @maryla

To co się dzieje na S24 przechodzi ludzkie pojęcie. Platformerski jazgot zagłusza zdrowy rozsądek. Czekam ze spokojem na OFICJALNE wyniki PKW. I wydaje mi się, że to początek końca S24 - po co mi kolejna "Polityka" czy TVN24? No po co?

avatar użytkownika kawka

32. @maryla

I jeszcze jedno: o 23 55 na S24 jest tres ukryta ( czyli niecenzuralna - zgodnie z zapisami S24) Wchodzę a tu....zdjęcie pana Komorowskiego, faktycznie śmieszne, ale żeby zaraz ukrywać?!

PS. Ja nie umiem, ale może blogerzy potrafią go wkleić, bo warto ( na S 24 - dodał je bloger 35stan)

avatar użytkownika kawka

33. @circ

Czy to prawda, że kataryna "jest twarzą" blox w kampanii reklamowej gazeta.pl?

avatar użytkownika natenczas

34. Ta zabawa trwa już 20 lat,

Historia

Założony został w 16 października 2006[1] przez Bognę Janke i Igora Janke. W marcu 2007 za stworzenie witryny Salon24.pl oboje zostali nominowani do Nagrody im. Dariusza Fikusa w kategorii wydawca.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Salon24.pl

20 LAT :)))

Ostatnio zmieniony przez natenczas o pon., 22/11/2010 - 01:03.
avatar użytkownika Maryla

35. kawka

tak, to prawda, jest jedną z kilku twarzy , ale jest.

Co do niektórych blogerów - @elig napisała nawet notkę na ten temat. Nie wszyscy są "agentami wpływu', jest też zwykła prózność, samozadowolenie i samorealizacja, która każe im sięgać po marchewke, kiedy dopiero co dostali kijem.

Mało kto z osób, które teraz przeszły z S24 był od 2006 r. I w momencie przełomowych - w sierpniu 2009 r, kiedy Janke wysadził mój i Franka blog w powietrze.
Wtedy ludzie dokonali wyboru - była nawet ciekawa dyskusja , kiedy FYM po moim wyrzuceniu negocjował "Zielone POLIS" z Krawczykiem.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

36. zdjęcie schowane?

to zdjęcie od wczoraj jest na wszystkich portalach prawicowych

http://blogmedia24.pl/node/40722#comment-136230

alez tajemnica !

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika circ

37. "Media Obywatelskie Sp. z o.o."

//1. Media Obywatelskie Sp. z o.o. mają prawo według własnego uznania bezzwłocznie skasować lub zablokować (całkowicie lub czasowo) Komentarze lub/i Notki (a także całe Konto Użytkownika) lub zablokować Użytkownikowi możliwość osadzania kodu HTML w reakcji na:

1. Łamanie zasad Netetykiety lub zachowania niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
2. Działanie na szkodę Salon24.pl lub Media Obywatelskie Sp z o.o., w szczególności poprzez narażanie na szwank dobrego imienia Salon24.pl.//

Jak Klub Gazety Polskiej i ludzie PISu jechali do Warszawy na rocznicę Smolenska, autobus podstawiły "Media Obywatelskie". To co jest grane?

avatar użytkownika Maryla

38. @circ

Kowal do dzisiaj był w PiS, a już nie jest.
Janke dostał order za NZS od ś.p. Lecha - za NIC NIE ZROBIENIE, tylko za "bycie'.

Mam nadzieje, że Jarosław oczyści d9om do końca teraz z naleciałości.
A w autobus - może to tylko zbiezn9ość nazwy?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Nathanel

39. Czy ktoś w PiS odpowiada/ kordynuje/ upowaznia(zbedne skreslic)

do reprezentowania parti w mediach?
Wszystkie "krety" brylowaly ostatnio w mediach bez konca, budując SOBIE> PR.
PS. Moze dzieki temu latwiej bedzie zapamietac zdrajcow .....

avatar użytkownika kawka

40. @maryla

10 września odbyło się ZGROMADZENIE OBYWATELSKIE zorganizowane przez FUNDACJĘ NIEZALEŻNE MEDIA. W Internecie jest czarno na białym, ze autobus jechał na Zgromadzenie Obywatelskie, więc widocznie coś się komuś pokręciło ze zgromadzeniem i organizatorem czyli Fundacją Niezależne Media

avatar użytkownika Maryla

41. TO BYŁA PRZEŁOMOWA DYSKUSJA

http://blogmedia24.pl/node/17931

odbywała się na S24 i na BM24.

Warto przeczytać, wtedy wielu niezorientowanych zrozumie.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika michael

42. @ natenczas - ten "salon" działa od niepamiętnych czasów,

chyba jeszcze od czasów rewolucji francuskiej, która cenzurowała swoich autorów przy pomocy gilotyny. Jedni piszą, że ta dziwna forma łajdactwa trwa już ponad 20 lat, od 1990 roku, inni że od 13 grudnia 1981 roku, jeszcze ktoś uważa, że od 22 lipca 1944 roku, można też szukać początku tej krwawej jazdy od daty wydania "Kapitału" Karola Marksa (1867)

Ja patrzę na to piekielne draństwo, śmiertelnie groźne dla przetrwania gatunku homo sapiens, jako na zjawisko cywilizacyjne, pojawiające się od tysięcy lat albo w wyniku degeneracji albo jako samodzielny rodzaj cywilizacji. Feliks Koneczny nazwał to monstrum cywilizacją turańską.

Ostatnio zmieniony przez michael o pon., 22/11/2010 - 01:32.
avatar użytkownika natenczas

43. > Michaelu,

plus gra w "salonowca" :)
Też istnieje od dawna.
Odniosłem się do komentarza > circ.

Pzdr.

avatar użytkownika michael

44. @ natenczas. Wiem zauważyłem.

Ale przy okazji nie zaszkodzi spojrzeć na to i w ten sposób.

avatar użytkownika Maryla

45. @Michaelu

Witam nocna porą :)
Masz rację, cywilizacja turańska zagraża nam coraz bardziej.
Ale - dawalismy radę jej drzewiej, stać nas chyba i teraz ?
Ja tam wierze, że tak.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

46. Barres, brakuje nam Ciebie, mam nadzieje, że wróciłeś do zdrowia

avatar użytkownika Barres

64. Przyczynkarsko...

Kiedyś - przy okazji wybryku pryszczatego admina - opisałem w S24 moje skojarzenie z zamierzchłymi czasami.

To było o kryteriach rekrutacji osób miejscowych do władz na zajmowanych
terenach Polski, jakie stosowała NKWD. Oczywiście to wiedza z relacji
rodzinnych i nieco później z obserwacji i doświadczeń osobistych.

Metoda była prosta. Wyszukiwano element "rynsztokowy" wyciągany z dna
społecznego i dawano im władzę nad "burżujami". Burżujem dla NKWD-sty
był n.p. włościanin (rolnik), który miał własne obejście i - jak to w
Małopolsce - spłachetek ziemi.

Przewrotności tej metody wyjaśniać nie muszę. Była to praktyka stosowana powszechnie. O jej efektach opowiadać nie trzeba.

Mechanizm prosty - władza pozwalała tym sztucznie wywyższonym odreagować
swoje kompleksy. Sposoby odreagowania były najczęściej drastyczne.

Moje skojarzenie szalenie zbulwersowało ważną obecnie w S24 personę.
Chyba na zasadzie "uderz w stół, nożyce się odezwą". Reakcja brzmiała
"to jest dno dna", czyli to moje skojarzenie. Widać, że pewnej grupie
ludzi przeszkadza pamięć historyczna u innych.

Ta obecnie ważna persona to Consolamentum...

Zaraz potem skasowano skromny zaczątek mojego bloga i wszystkie komentarze - jak w orwellowskim Ministerstwie Prawdy...

Pozdrawiam!

PS. O ile mnie wiedza nie myli, to ów Consolamentum jest teraz adminem w S24. Jak pryszczaty...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Nathanel

47. Intrygowal mnie ten Consolamentum wiec poczytalem

Kazdy ponoc w/g komuny nosil "bulawe marszalkowska " w tornistrze. Niektorzy znalezli ja tam idac do szkoly i bawia sie nia do dzis jak dzieci. Ale dac taka niektorym do reki to tak ja wreczyc malpie brzytwe i zostawic w domu z potomstwem(swoim nie malpy)

avatar użytkownika circ

48. @

//plus gra w "salonowca" :)
Też istnieje od dawna.
Odniosłem się do komentarza > circ.//

salonowca, niesalonowca, ale na razie zawsze wychodzi na moje.
Jak mam wątpliwości, podejrzenia zawsze mówię o nich głośno. To jedyna metoda, by podejrzewany mógł się bronić. Nie czyń bliżniemu co tobie nie miłe. Taka postawa świadczy o szacunku dla Prawdy i dla bliżniego.
Ja nie chciałabym, by ktoś miał co do mnie podejrzenia, albo krytyczne uwagi, i nie powiedział mi tego wprost. katarynie mówiłam, a ona milczała.
Mówiłam Jankemu, pytałam, omijał mnie szerokim łukiem. Takie zachowanie świadczy o winie.
Nie wyobrażam sobie, bym mogła milczeć na zarzuty, lub pytania.

Nie wierzę FYMowi. Agenci i koniunkturaliści są tak samo groźni i szkodliwi. Prawda nie znosi kompromisów.

Ponadto nasza postawa-wyszło na to, że kilkuset uczciwych ludzi kilka lat pracowało na biznes Krawczyka i Jankego, . Oni teraz urośli i wywalają pozytecznych idiotów, którzy swoją pracą złożyli się na ich sukces. Czy te kilometry naszych tekstów, tysiące godzin oddanych Salonowi przydały się Polsce? One budowały Układ. Czy my się kiedyś obudzimy? Jesteśmy lemmingami, sami sobie szkodzimy.

Teraz mnie zastanawia, dlaczego Łazarz lansuje katarynę. Powiedziałam mu o moich wątpliwościach, pytałam, a on milczy. Bardzo misie to nie podoba.
kataryna jest związana z Agorą i chodzi jak jej zagrają. Uwiarygadnia się latami, a wy bijecie jej brawo.
Janke też kiedyś pisał dobre, prawicowe teksty, tym sobie zdobywał wasze zaufanie, bo nie moje. Nigdy mu nie ufałam. W dwu ostatnich latach jego teksty były w tak oczywisty sposob zakłamane i dlatego złe, że biło po oczach. Nikt tego nie widział?

To jest gra w "salonowca"? To są otwarte oczy, natenczasie. Szkoda, że nie widzisz.

Wolno mi się mylić, każdemu wolno od tego jest rozmowa. Tyle, że jakoś na moje wyszło, nie na twoje, natenczas.
Nie ma czasu na konwenanse. Albo prawda, albo grzebiemy się nadal w szambie i tracimy czas.

Maryla. Czy ty dałaś "władysławowi" bana? Nie może się tu zalogować.
Dlaczego? to jeden z najbystrzejszych obserwatorów w necie. Nie widziałam, by się pomylił. Jest genialnie przewidujący co będzie i kto jest kim.
Owszem, prawda jest przykra, ale okłamywanie się chyba nie ma sensu, prawda?

Ostatnio zmieniony przez circ o pon., 22/11/2010 - 06:24.
avatar użytkownika Maryla

49. Czy ty dałaś "władysławowi" bana?

@circ - no skąd takie podejrzenia? Nigdy bym nie dała Władysławowi bana, Tobie też nie.

Napiszę maila do Niego, może trzeba zmienić hasło?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

50. @ Nathanel

Brylowały, brylowały i niewiele zyskały. Teraz nagle objawił się jakiś poseł ( "człowiek" Bielana) o którego istnieniu nikt nie wiedział, dopóki nie wyszedł z PiS. I na marginesie to właśnie tego człowieczka z podtarnowskiej wsi promował Jarosław Kaczyński trzy lata temu ( na usilne prośby Bielana). J. Kaczyński pojechał na spotkanie chory a zaraz po spotkaniu wystąpił na debacie z Tuskiem , która wiadomo jak się skończyła. człowieczek wszedł do Sejmu a teraz wyszedł z Bielanem z PiS. Fajne, co?

avatar użytkownika Maryla

51. jeszcze ciekawsza jest nikomu nie znana

Dąbkowska-Cichocka. Była żona Marka Cichockiego.

Posłanka, która wcześniej była doradcą prezydenta Lecha Kaczyńskiego, upchnięta na etacie doradcy.

Lena Dąbkowska-Cichocka (ur. 23 listopada 1973 w Moskwie) – polska polityk, poseł na Sejm RP VI kadencji, była podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i były doradca prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lena_D%C4%85bkowska-Cichocka

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

52. @Maryla

Rzeczywiście już była żona Marka Cichockiego?
Bo przecież wszystko zaczęło się od szczucia w "Rzepie" po wyborach prezydenckich na "talibów" i opisywanie jak to sie żle dzieje w PiS( głównie piórem Lisickiego). Może chce byc "ojcem chrzestnym" nowej formacji, ale dlaczego dołączył sie do tego M Cichocki? Tego kompletnie nie rozumiem...

avatar użytkownika Maryla

53. głównie piórem Lisickiego

z plotek - (dodaj w rozumie)Rzeczywiście już była żona Marka Cichockiego?
Ale to plotki, które funkcjonują gdzieś od roku. Jeżeli to tylko plotki, nie biorę odpowiedzialności .
Tylko powtarzam, nie wiem, czy i ile w tym prawdy.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

54. no proszę - promocja medialna i to piórem człowieka od Giertycha

Jak ustaliła „Rz”, w najbliższych dniach w kilku regionach Polski mogą nie tylko powstać struktury stowarzyszenia, ale jego działacze mogą zacząć mieć wpływ na władzę.

W Poznaniu do rady miasta, z komitetu wspierającego prezydenta Ryszarda Grobelnego weszli byli samorządowcy PiS: Wojciech Wośkowiak i Norbert Napieraj. Obaj politycznie i towarzysko związani są z posłami Jackiem Tomczakiem i Filipem Libickim, którzy już wyrazili chęć wsparcia klubu Joanny Kluzik-Rostkowskiej. Według nieoficjalnych informacji, w przypadku zwycięstwa Grobelnego w II turze wyborów jednym z wiceprezydentów miałby zostać ojciec posła Filipa Libickiego – Marcin Libicki, były europoseł PiS.

– Prowadzimy też rozmowy z ludźmi prezydenta Wrocławia Rafała Dutkiewicza. Są spore szanse, że cześć z nich zasili nasz ruch – mówi „Rz” jeden z secesjonistów.

Rozłamowcy z PiS przygotowują się też do tworzenia struktur na Pomorzu, skupionych wokół Macieja Łukowicza. Ten przegrał z Krzysztofem Hildebrandtem wyścig do fotela prezydenta Wejherowa, ale zdobył ok. 40 proc. głosów i został radnym. – Jeszcze nie dostałem takiej propozycji, ale nie wykluczam, że taką inicjatywę poprę – mówi Łukowicz. – Chcę zobaczyć, jak to się będzie rozwijać, w którą stronę. Ale zawsze uważałem, że szeroki ruch centroprawicowy jest potrzebny.

Według naszych informatorów stowarzyszenie może liczyć też na wsparcie w Siedlcach. Tam PiS zdobył drugi wynik w powiecie, wyprzedzając m.in. PO, ale część działaczy zastanawia się nad przejściem do „Polska jest najważniejsza”. – Analizuję sytuację, ale nie ulega wątpliwości, że pewna nowa formuła jest niezbędna – mówi „Rz” radny Tomasz Marciniuk, szef siedleckich struktur PiS.

http://www.rp.pl/artykul/559904,567953.html

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

55. @Maryla

Do złudzenia przypomina mi to działania Polski XXI i Polski Plus. ( Co z tego wyszło wiemy)

Dodam, że - mimo wszystko - warto słuchać tego, co mówi Palikot o spotlaniach z Poncyliuszem i Kluzik - Rostkowską. A swoją drogą, jej mąż Dariusz Rostkowski jako JEDYNY zatrudniony przez śp. Sławomira Skrzypka nie został zwolniony z NBP. Coś za coś? A Joanna Kluzik Rostkowska nie głosowała przeciw G. Schetynie. Zaczyna sie wszystko powoli układać.

Ostatnio zmieniony przez kawka o wt., 23/11/2010 - 00:54.
avatar użytkownika Maryla

56. @kawka

"przypomina mi to działania Polski XXI i Polski Plus. " - o nie, tamci nie mieli takiej oprawy medialnej, tylko na początku jako "nowość". Do tego nie było wokół nich tyle dziwnych ludzi i tajemniczych powiązań.

Jole lojalne od początku dostały takie wsparcie medialne i wszystko jest wyrezyserowane, aby spotęgować wrażenie "rozłamu".
Każdy aktor ma do wygłoszenia swoją kwestię w odpowiednio wybranym czasie.
Tak samo było z Palikotem, ale Palikot płacił za to, a oni dostają o tyle więcej "za darmo".
Czyli - za jaka cenę?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

57. @Maryla

Myślę, że od dawna mają pieniądze na działalność. Nie bez powodu są tam Kamiński i Bielan.

avatar użytkownika Franek

58. "ale część działaczy

"ale część działaczy zastanawia się nad przejściem do „Polska jest najważniejsza"
----------------------------------------
Jak o tym pisałem to pisaliście , że trzeba głosować na PIS - dostarczyliśmy "amunicję " SPJN - szkoda :(

avatar użytkownika Maryla

59. Franku

ten artykuł to "chciejstwo" Wybranowskiego.

Wpisuje się w akcję grillowania PiS. Nie traktuj tego powaznie, ale jako mozliwe zagrożenie.

Przypominam - z PiS już ludzie odchodzili - ale odchodzili z Markiem Jurkiem - dla ideii.

Rozłamowcy to "Jole lojalne" - BEZ IDEI, BEZ PROGRAMU - nie uzyskaja poparcia społecznego.

NIECH IDĄ PRECZ.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

60. he he , dlaczego mnie nie zaskoczył

były poseł Samoobrony, Wojciech Mojzesowicz, u rozłamowców ?
Obce ciała w PiS . Dobry moment dla Jarosława na oczyszczenie szeregów do końca.
Wykurzyć krety do końca !

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika kawka

61. @Maryla

Ale informacja m.in w Dzienniku: "jeden z najbardziej znanych posłów w partii Kluzik Rostkowskiej" zawaliła mnie z nóg. Bo kto okazał się tą "gwiazdą" ?
Poseł Mojzesowicz od Reni Berger! Pamiętacie? A wcześniej był w PSL. Tak to jest jak się przygarnia "obrotowców"

avatar użytkownika Maryla

62. @kawka

już się z tego usmiałam w komentarzu na moim blogu.

Samoobrona i socjaldemokracja - "tegie głowy" plus załapańcy na listy poselskie z polecenia s.p. Lecha Kaczyńskiego - czyli Eli Jakubiak, begerowej PiS.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika manna

63. no, no,

R.K. sie tumaczy, udając, ze tego nie robi i że to wszystko przeciez takie zwyczajne...

http://mediaobywatelskie2.salon24.pl/254784,czarny-piatek-notka-jak-najb...

Serdecznie...

 

 

avatar użytkownika Maryla

64. @manna

he he, i w jaki pokrętny sposób przemycił to, co jest widoczne jak wół w internecie.
Wystarczy tylko wrzucić hasło do wyszukiwarki - i wsio jasno.
Jak komu mało - może sobie jeszcze zamówić wersję płatną - z detalami.

Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Kąśliwy

65. Do Nathanela

Przeprosiny przyjmuję. Poczucie rzeczywistości jest ważne. Sądzę, że niektórych tam się trzyma, aby mieć ich pod okiem.

Kąśliwy

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

66. Pani Elig,

Szanowna Pani,

Ma pani rację, to półświatek UB- eków i SB-eków To ja popełniłem błąd pisząc WSIoki.

Ukłony

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

67. Pan Kąsliwy,

Szanowny Panie,

Nie sadzę, żeby Pan miał rację. Obojętnie gdzie kto pisze, to każdy z nas ma podgląd co kto pisze.

Internet nie jest ziemia niczyją.

Ukłony

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika Kąśliwy

68. Nie rozumiem

W czym nie mam racji? jaka ziemia niczyja?

Kąśliwy

avatar użytkownika Michał St. de Zieleśkiewicz

69. Pan Kąsliwy,

Szanowny Panie,

Pani Maryla i Ja pisaliśmy w s24 niemalże od początku. Wiec znamy kulisy salonu 24. Niepokornych wyrzucono i wyrzuca się nadal. Przewdujący odeszli tak jak ja.

Pozdrawiam

Michał Stanisław de Zieleśkiewicz

avatar użytkownika kawka

70. @manna

Rewelacja. Zwłaszcza zdanie, że "Przeszedł do Konsalnetu".

Ja też chcę "przejść". Przyjmą?

avatar użytkownika kazef

71. @kawka

nie przyjmą...

Ostatnio zmieniony przez kazef o wt., 30/11/2010 - 21:01.
avatar użytkownika manna

72. kawka,

przyjmą - nie przyjmą, lepiej sobie odpuścic:)))

A Igor wlasnie pisze na głownej w salonie, że wygrał proces. Tylko nie pisze czy prawomocnie. Wiesz cos?

Serdecznie...

 

 

avatar użytkownika jerry

73. manna,

nieprawomocnie. I instancja. Oczywiście, jeśli to prawda. Nikt z nas na ogłoszeniu wyroku nie był. Ale zakładamy, że raczej by nie skłamał.:)))

Ostatnio zmieniony przez jerry o wt., 30/11/2010 - 21:03.

jerry

avatar użytkownika czarnalolla

74. niezła szopka na salonie

no proszę:)

właśnie wyleciałam z S24 za komentarz z przekierowaniem do tego bloga.

Komentarz oczywiście natychmiast wycięto

"Chciałbym wiedzieć, który z wpływowych polskich polityków, czy które z opiniotwórczych środowisk biorą pieniądze od Rosjan, bo to, że biorą, nie ulega wątpliwości" - prof. Wieczorkiewicz
avatar użytkownika Unicorn

75. Najlepszym komentarzem do

Najlepszym komentarzem do tego, czym obecnie jest salonka, są...same komentarze. Elitarne grono :>

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika Kąśliwy

76. Pokornie zapytuję,

o co Panu chodzi? Ja pisuję na Salonie24 od półtora roku i - co? Za mną przeżycia z piwnicą, oporem, rozmowy z administracją.
Gdzieś tu ktoś pisze, że został zbanowany za odnośnik w komentarzu na Blogmedia24.

Kąśliwy

avatar użytkownika Unicorn

77. Niektóre komentarze do wpisu

Niektóre komentarze do wpisu I. Janke na salonie. Gdybym na tej podstawie miał sądzić, kto tam został- byłoby smutno. Ale już pojawili się "nasi."

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika kazef

78. Wracając do tematu:

27 I 2006 r. : "Radosław Krawczyk, dyrektor portalu Onet.pl: bardzo mnie cieszy, że na Onecie pojawią się komentarze zamieszczane przez tak uważnego obserwatora życia politycznego, jakim jest Igor Janke. Mam nadzieję, że w dyskusjach zainicjowanych przez niego wezmą udział nie tylko internauci, ale także publicyści i politycy, którzy będą opisywani w blogu."

http://e-biznes.pl/2006/01/igor-janke-komentuje-na-stronach-onet-pl/

avatar użytkownika kazef

79. Jeszcze jeden cytat

z Krawczyka. Potwierdzający to, o czym pisało juz wiele osób. Że salon24 służy do kanalizacji prawicowej aktywności i energii, która powinna byc spożytkowana w zupełnie innych miejscach, a marnuje się na jałowych pseudodyskusjach u Krawczyka. Podobny mechanizm kanalizacji zastosowali medialni funkcjonariusze przy okazji nastrojów społecznych, które pojawiły sie po śmierci Jana Pawła II. Chodziło o szybkie skanalizowanie i wypalenie energii społecznej i wychłodzenie fali społecznego entuzjazmu.
O podobne działania na salonie24 podejrzewam nie tylko Krawczyka, ale cytat mam akurat z niego:

"– Ludzie mają potrzebę wyrażania emocji, a internet jest medium, które jest zawsze blisko użytkowników – wyjaśnia Radosław Krawczyk. – Bardzo ciężko milionowi osób napisać do gazety lub zadzwonić do telewizji. A w internecie wystarczy kliknąć parę razy w klawiaturę i wyrzucić z siebie emocje".

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/ksiega-kondolencyjna-onetu,1,3330398,w...

avatar użytkownika kazef

80. Salonu 24 i więcej obiecanek-cacanek

Igor Janke na Salonie24, 01 grudnia 2010 r.:

„Z ogromną przyjemnością zawiadamiam Was, że właśnie na naszym liczniku stat24 stuknął jeden milion unikalnych użytkowników za listopad 2010! To piękna liczba. Pamiętam, że w styczniu 2009 cieszyliśmy się, ze odwiedziło nas 200 tys unikalnych użytkowników, w październiku 2009 pół miliona. Teraz jest milion”.

Przypomnijmy, co w 11 listopada 2009 r., czyli ponad rok temu, gdy salon24 miał pół miliona użytkowników, mówił jego współwłaściciel, Radosław Krawczyk:

„Od pierwszej chwili istnienia serwisu wiedzieliśmy, że blogerzy powinni zarabiać. Daliśmy użytkownikom szansę rejestrowania się w systemie reklamy kontekstowej Google AdSense, dzięki któremu obok wpisów pojawiały się reklamy powiązane z nimi tematycznie, jednak przynosiło to zbyt małe dochody. Teraz mamy plany związane z konkretnym systemem wynagradzania blogerów i wprowadzimy go w pierwszym kwartale przyszłego roku [2010] – opowiada Radosław Krawczyk, współwłaściciel Salon24.pl.”

I wracamy do Igora Janke. Przez rok ilość użytkowników Salonu24 wg jego własnych słów podwoiła się i doszła do miliona. Przeczytajmy zatem, co szef Salonu24, ogłaszając triumfalnie milion użytkowników, ma do powiedzenia na temat wynagradzania blogerów, w rocznicę ogłoszenia przez R. Krawczyka planów z tym związanych:

I.Janke, 1 grudnia 2010 r. : „Chcemy dojśc do momentu, w którym będziemy sie dzielić przychodami z najbardziej aktywnymi blogerami. Ale tych przychodów musi być znaacznie więcej. Ale dojdziemy i do tego”.
--------------
http://lubczasopismo.salon24.pl/czerwono-zieloni/post/255490,milion-uzyt...

http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_id=2044140