Prezes Tusk chce sprywatyzować kolej dlatego media manipulują tłokami na kolei!

avatar użytkownika Errata

Nie od dziś wiadomo,ze potrzebne są odważne decyzje w sprawie modernizacji kolei!
Ale nie będzie tych decyzji kiedy prezes Tusk będzie wciaz nami manipulował ze "zwierzątkami dziennikarskimi" Lisami i innymi gadami!
Kolej jest niedoinwestowana!Gdzie są pieniądze na modernizacje kolei?
Nie ma i nie będzie póki kolej będzie w rekach polskich robotników!!

- Przepraszamy załogę, ale nie mamy zamówień - mówią szefowie

Konsorcjum Kolejowe Wagon to jedna z większych firm w Ostrowie Wielkopolskim i ikona miasta. Spółka żyje głównie z remontów wagonów m.in. dla PKP Cargo. Pracuje w niej obecnie ok.500 osób. W środę firma ogłosiła zwolnienia grupowe. Jak się dowiedzieliśmy prace straci tu ok. 200 osób. To już drugie zwolnienia w tym roku. Wiosną musiało odejść z firmy również ok. 200 osób.

Więcej... http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,7022450,EKK_Wagon_zwalnia_kolejne...

Ostatnio pokazują w TWn24 jak młodzi ludzie wślizgują się do przedziałów wagonu przez okna!Wielka frajda dla tychże "dziennikarzy dokumentalistów"ale żaden z nich nie przedstawił swego punktu widzenia na sprawę tłoku tylko przedstawił punkt widzenia swojego szefa,który powiedział:-idź i zrób mi ujęcia na dworcu ino żeby było pełno ludzi na peronie!A ten szef otrzymał z kolei od swego szefa polecenie,aż dochodzimy do prezesa Tuska,który mówi-ino aby tak to ując abym nic nie stracił na sondażach!Ino tylko nie zepsujcie mi tego!

Gdyby jakiś "dziennikarz" zrobił to co ten czlowiek,który wziął kamerę i nakręcił krotki filmik na temat okresowych przeglądów wagonów pasażerskich,które stoją i czekają na te przeglądy okresowe!A przecież dupy tym "dziennikarzom nikt do fotela nie przyspawał!A myśleć przecież potrafią!?A może jednak nie potrafią?!!!Jednak nie potrafią myśleć,bo przecież rowniez w mieszkają w Warszawie jak ten młody dociekliwy czlowiek!!Dlaczego jemu się chciało iść po nieodśnieżonych torach i sfilmować masę bezużytecznych wagonów bez rewizji kontrolnej!???Moze dlatego,ze potrafi samodzielnie myśleć?

 

 

 

Dymisjami prezes Tusk nie poprawi zlej sytuacji na kolei!
Ale to inny temat!
Jeśli ktoś myśli,ze jak Niemcy otrzymają w prezencie nasza kolej od prezesa Tuska to zacznie się jazda wagonami po torach z szybkością 250 km/h to się myli!Nie będzie rowniez ciepłych,czystych wagonów.Nie będzie rowniez punktualnie przyjeżdżających pociągów w czasach kiedy pada śnieg w dużych ilościach jak tej zimy!Itd,itd...
Otóż tak się składa,ze mam sąsiada(rodowity wiedeńczyk z polskimi korzeniami),a sąsiad rokrocznie jeździ na święta z Wiednia do Dani.Rok w rok od kilkudziesięciu lat.
W poprzednim roku 19 grudnia wyjechał z Wiednia pociągiem bezpośrednim do Hamburga punktualnie!W Hamburgu przesiadł się na pociąg do Dani i dojechał na miejsce!
Odwoziłem sąsiada na dworzec Westbanhof.Pierwsza rzecz jaka mój sąsiad sprawdził to czy jest czynna toaleta!Oczywiście w jego wagonie nie działały toalety!Zamarznięta woda i na podłodze lód paro centymetrowy!Inne toalety działały!
Kiedy wracał z Dani miał opóźnienia siedem godzin.Podroż powrotna przeżył z wielkimi przygodami, kilkoma przesiadkami i w efekcie do Wiednia dojechał z siedmiogodzinnym opóźnieniem!Pierwszy pociąg w Danii "zarobił" 50 minut opóźnienia.Następne pociągi ,już w Niemczech, dołożyły następne opóźnienia,bo uwaga!, zamarzły zwrotnice jak i nie działały ŻADNE TOALETY!Były zamknięte na klucz!No i proszę nawet w Niemczech zamarzają zwrotnice jak i nie działające toalety w całym składzie pociągu?!Pytałem kilkakrotnie czy w całym składzie nie było czynnej ani jednej toalety?!Otrzymywałem wciaz ta sama odpowiedz,ŻADNEJ!
Przesiadając się z pociągu na pociąg sąsiad mój w końcu "dosiadł" w Niemczech pociąg,który już bezpośrednio jechał do Wiednia ale z 20 minutowym opóźnieniem.I tu uwaga.Na granicy niemiecko-austriackiej zamieniono obsługę pociągu jak i lokomotywę i pociąg do Wiednia przybył punktualnie.A wiec nadrobił 20 minut spóźnienia!Problemy są wszędzie na kolei,jak są duże opady śniegu bez znaczenia czy to jest Polska,czy Niemcy!Jeśli się odśnieża torowiska to logiczne jest,ze muszą być rowniez i opóźnienia,bo najpierw jedzie specjalny pociąg tzw.pługowy!Co do zwrotnic to są w zasadzie pod kontrola każdej stacji ponieważ tylko przed stacjami jak i na stacjach montowane są zwrotnice!!!Zwrotnice maja oddzielne ogrzewanie i przy prawidłowym ogrzewaniu nie ma problemu z taka zwrotnica o ile jest prawidłowo konserwowana!Jeśli zamarzają zwrotnice to wina zawsze leży po stronie danej stacji!I tyle!

Niech nie wciskają Wam kitu, prezio Tusk z jego banda nierobów!

9 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. Czesi kupią PKP Cargo i stworzą giganta?

Po polskiej i czeskiej stronie powstała już grupa robocza, która zajmuje się możliwą fuzją - mówi cytowany przez MfD wiceminister transportu w Czechach Jakub Hodinarz.

Według dziennika jeszcze w styczniu może dojść w Pradze do spotkania szefów resortu transportu obu krajów, którzy omówią szczegóły przedsięwzięcia. O fuzji obu spółek rozmawiali w listopadzie zeszłego roku premierzy Polski i Czech - Donald Tusk i Petr Neczas.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/czesi;kupia;pkp;cargo;...

W LISTOPADZIE - WTEDY NIE BYŁO ANI MROZÓW, ANI ZASP

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Errata

2. Maryla!

Czytałem to ale perspektyw nie widzę!To tak jakby dwóch zadłużonych chciało kupić dom!Jeśli kolej nie pozostanie w rekach naszych to będzie tragicznie co już jest!Zresztą! ;(((

Znam temat i wiem,ze chcą na sile sprzedać kolej a robią to tak jak z fabryka kabli!Sukcesywnie, powoli zadłużają i nie robią nic!Po to aby ktoś mógł za bezcen kupić!
Mógłbym opisać jakie są torowiska i dlaczego są wykolejenia przy głównej stacji Wrocław ale nie chce aby mnie ktoś nachodził o piątej rano!
Powiem tylko jeszcze raz,ze wszystko jest już zaplanowane i tak ma być jak chcą tego Niemcy!
Pisza głupcy,ze sprzedają wagony cysterny do Iraku i okazuje się ,ze nasi robotnicy tylko tam robią i sprzątają,a zarabia obcy właściciel!A przecież to była jedna z lepszych fabryk!Mowie o Świdnicy!Niedaleko tego magika co to na cmentarzu reformy kasyna zmieniał Po co to ktoś sprywatyzował?Dawno temu sprzedawała ta fabryka wagony do Arabii Saudyjskiej jak i Iranu, i Iraku!No ale to przecież państwo ma pieniądze z prywatyzacji i co dalej?

Errata

avatar użytkownika mariko

3. Dzisiaj

"w telewizji mowili", ze w Ustroniu stukilkudziesieciu kuracjuszy sanatorium zarazilo sie wirusem, ktorego trudno sie pozbyc czy z zarazenia wyleczyc. Ostatni taki przypadek byl w 2006 roku, nie dopowiedzieli czy udalo sie wyleczyc.
Wydaje sie, ze nastepne do sprzedazy beda sanatoria. W Swinoujsciu slychac przede wszystkim jezyk niemiecki. Nie trzeba wojny. Odnosnie kolei, slyszalam, ze PKP nie potrafilo wykorzystac kilku miliardow euro na modernizacje, wiec kiedy sprzeda sie kolej razem z przyznanymi funduszami - ktos sie ucieszy. I o to chodzi, a na bocznicach stoja wagony, a niech stoja.

avatar użytkownika Errata

4. mariko,

Ano niech stoją,będzie miał Niemiec uciechę jak dostanie w dobytku za darmo!

Errata

avatar użytkownika Maryla

5. Errata

projekt "kolej magnetyczna" Berlin -Moskwa - kto to sfinansuje? No przecież, że lud tubylczy, wdzięczny, ze wreszcie ktoś rozwiąże za nich problem z tą wredną PKP.

PKP CARGO Niemcy chcieli kupić już w 2006 r., potem Rosjanie się zgłosili, ale trzeba było czekać, żeby zgodnie ze szkołą Lewandowskiego i Balcerowicza , całowali w ręke, że ktoś weźmie za jedną złotówkę.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika idem

6. A za kręcenie lodów

idzie do pierdla czuła i wrażliwa Sawicka... I to ma być sprawiedliwość ? Najgorzej, że jako negocjatorka w sprawie kręcenia-wszystkiego-co-się-da jest już spalona. A jeszcze tyle do kręcenia zostało ...

 Idem
avatar użytkownika Errata

7. idem,

"czuła i wrażliwa Sawicka..."
No i widzisz jaka to niesprawiedliwość pisowska?
Komisarz: Te baby to jednak są, daj spokój. Tak wziąć i wydrzeć. Ale co można było zrobić? Nic.

Errata

avatar użytkownika Maryla

8. Spółki kolejowe mogą upadać

Sejm zajął się wczoraj rządowym projektem noweli mającej na celu wprowadzenie możliwości ogłoszenia upadłości państwowych spółek kolejowych: PKP Intercity, PKP Cargo i Przewozów Regionalnych. Ustawa rządowa spotkała się ze sprzeciwem posłów z komisji sejmowych, jednak nie ma pewności, czy zostanie odrzucona przez Sejm. Wczoraj przeprowadzono jej drugie czytanie, a dzisiaj ma się odbyć głosowanie.

Zgodnie z obecnymi przepisami nie można ogłosić upadłości tych spółek, bo mają one specjalny charakter ze względu na interes publiczny. Nowelizacje dotyczące ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji PKP, ustawy Prawo upadłościowe i naprawcze oraz ustawy o transporcie kolejowym mają wprowadzić taką możliwość. Zdecydowanie przeciwko takiej zmianie są posłowie PiS. Jak podkreśla poseł Krzysztof Tchórzewski, wiceszef sejmowej Komisji Infrastruktury, ogłaszanie upadłości tego typu spółek służby publicznej, m.in. dowożących ludzi do pracy, jest błędem. Jak dodaje, rząd obecnie tłumaczy się przepisami unijnymi, ale są to tylko wytyczne KE, a nie rozporządzenie, więc te zmiany nie są jednoznacznie konieczne. Bruksela uważa, że przepisy obowiązujące w Polsce przyznają przedsiębiorstwom kolejowym nieograniczone gwarancje państwowe. Według opozycji, uchwalenie nowelizacji może oznaczać po prostu dodatkowe bezrobocie i jeszcze większy chaos na kolei, bo ogłoszenie upadłości otwiera drogę do zmian w spółkach, a także wyprzedaż części majątku i niepewny los pracowników. Wymienione spółki przewożą ponad 60 proc. pasażerów na krajowym rynku przewozów, a ich udział w ogólnej ilości wykonanej pracy przewozowej przekracza 85 procent. Spółki zatrudniają ponad 50 tys. osób: PKP Intercity - 9 tys. pracowników, PKP Cargo - 29 tys. pracowników, a Przewozy Regionalne - 15,5 tys. pracowników. Duży wpływ na losy ustawy będzie miało zachowanie posłów PSL. Jak poinformował nas poseł Józef Racki (PSL) z Komisji Infrastruktury, jego partia ma domagać się skierowania ustawy do dalszych prac w komisji. Sejmowe komisje: Infrastruktury i Skarbu Państwa, rekomendują Sejmowi odrzucenie rządowego projektu. Większość posłów z tych komisji w czasie głosowania na posiedzeniu październikowym nie zgodziła się na możliwość ogłoszenia upadłości spółek kolejowych.

Paweł Tunia

http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=109500

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Errata

9. Maryla!

To nie jest prawda,ze "dziennikarze" są głupcami,oni są większymi glupcami niż myślimy!!

Errata