Łamanie prawa przez tzw. antyfaszystów
Nowa notka tu: http://blogmedia24.pl/node/39918
Proszę tam się wypowiadać na temat pisma do stowarzyszeń kombatanckich i dalszych działań.Dokumentacja działań lewackich faszystów nadal tu.
Moim zdaniem nie możemy pozwolić sobie na przypięcie łatki faszystów. To jest w tej chwili najważniejsza sprawa. Nie przypadkiem GW zaangażowła w tę akcję sporo wysiłku i funduszy. Jeśli im się uda, mamy z glowy. Możemy się połozyć i czekać na śmierć.
Na razie mam 4 konkretne propozycje, które już padły w innych wątkach, ale mam nadzieję, że wspólnie wpadniemy na dużo więcej pomysłów.
Musimy odwrócić sytuację i spowodować, żeby organizatorzy kontrmanofestacji zaczęli się bać, a jej uczestnicy - wstydzić.
1. Sprawa wykorzystania oświęcimskich pasiaków - ewidentna profanacja i obelga dla czci milionów ofiar faktycznego faszyzmu. Trzeba zawiadomić Związek Więźniów KL, ŚZŻ AK, inne organizacje kombatanckie, organizacje zydowskie
2. Sprawa nieprzepuszczenia wozu straży pożarnej - ewidentne przestępstwo. Pismo do KG Straży, czy zamierza złożyć zawiadomienie o przestępstwie i do policji.
<img src="http://follow.ayz.pl/s24/marsz-niepodleglosci-2010/580px/dsc_6319.jpg" alt="image" />
3. Rzecz najbardziej oczywista - kontmanifestacja była nielegalna. Kontakt z organizatorami Marszu, czy złożyli doniesienie. Zapewne tak, ale można składać wlasne.
4. Dokumentacja udziału GW w przestęstwie, kierownictwo sprawcze etc. Kto ma linki albo może znaleźć, niech wrzuca.
5. Obraza funkcjonariuszy na służbie - bo przecież policja osłaniała "faszystów" i aresztowała "antyfaszystę" Biedronia. Wychodzi na to, że polcja jest faszystowska.
6. Zasmiecanie miasta - skarg do władz Warszawy i wniosek o obciążenie organizatorów kosztami.
- yuhma - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
97 komentarzy
1. > All
http://bi.gazeta.pl/im/2/8648/z8648672X.jpg
http://wstaw.org/m/2010/11/12/111_.jpg
Na tych fotografiach są konkretni ludzie,być może nieświadomi swoich czynów,ale w TVP byli ciągle pokazywani.Moim zdaniem bez problemu policja wraz z prokuraturą może ustalić ich tożsamość.
Warto i na tym się zastanowić.
Pzdr.
http://wola44.wordpress.com/ >>> http://dokumentalny.blogspot.com/
2. Natenczas
Wszystko będzie zależalo od reakcji kombatantów. Jeśli będą uważali jak my, ich protest i skarga bedzie miała siłę wodospadu
Pozdrawiam każdym słowem
3. > yuhma,
w tym wypadku poprzez ukaranie tych "pasiastych" trzeba pokazać,że nie ma i nie będzie przyzwolenia na takie ekscesy.
Zgadzam się z Tobą.
Pzdr.
http://wola44.wordpress.com/ >>> http://dokumentalny.blogspot.com/
4. Natenczas
Raczej wolałbym ukarać ich zleceniodawców.
A ogolnie marzy mi się doprowadzenie do sytuacji, w których nazwanie kogoś "faszystą" prowokuje powszechny odruch niechęci do nazywającego.
Pozdrawiam każdym słowem
5. > yuhma,
OK,masz rację.Ale popatrz też z innej strony.
Widać,że to są dorośli ludzie,świadomi jednak swoich czynów. ( może naćpani ? ).
Jedni i drudzy posługiwali się określeniem faszyści.
Czy winnymi zbrodni ,np. na Woli ,byli tylko dowódcy ? Nie.
Pzdr.
http://wola44.wordpress.com/ >>> http://dokumentalny.blogspot.com/
6. Natenczas
Powiedzmy tak - i ci, i ci mają coś na sumieniu i dobrze by było, żeby za to beknęli stosownie do win. OK? :-)
Pozdrawiam każdym słowem
7. Yuhma
Zgadzam się z Tobą i popieram we wszystkich wymienionych punktach.
"1. Sprawa wykorzystania oświęcimskich pasiaków - ewidentna profanacja i obelga dla czci milionów ofiar faktycznego faszyzmu...(...)Na tych fotografiach są konkretni ludzie,być może nieświadomi swoich czynów..."
O ile się orientuję, nieświadomość nie zwalnia od odpowiedzialności za popełniony czyn...
Bardzo wspólczuję i jednocześnie bardzo martwię się o zdrowie i przetrwanie tego, co miało miejsce w W-wie, przez Wszystkich, żyjących jeszcze Oświęcimiaków...
Jak wytrzymają to Ich serca?...
ZOBACZ => DLACZEGO PAD zawetował Nowelizację ustawy Prawo oświatowe?! <=
8. Intix
Jak wytrzymają to Ich serca?
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Wyobraziłem sobie jakąś osobę, która była w KL i nic nie wiedząc o dzisiejszych planach GW wyszla na ulicę. I nagle ujrzała grupę ludzi w pasiakach...
Natomiast mam nadzieję, że zarząd Związku Byłych Więźniów to ludzie twardzi
Pozdrawiam każdym słowem
9. @yuhma
Rozumiem, ze cel tej notki, to wrzucanie dowodow i podsuwanie pomyslow na inne wybryki lamiace prawo przez tych, co nazwali siebnie antyfaszystami i blokowali Marsz?
A ta twoja propozycja listu do organizacji i potwierdzenia prawne dzialan lamiacych przez "antyfaszystow" prawo, pozostaja w tamej obciazonej notce? Moze warto byloby tutaj to przeniesc?
Podsunelam ci tez linka z lista organizacji i ich adresami, zauwazyles choc wacpan? :)T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
10. ...
Komentarz Intuicji na jej blogu:
Napiszę też pierwszy komentarz
Rozmawiałam kilka minut ze staruszką (drobniutka, siwa), która ze łzami w oczach powiedziała, że przeżyła obóz koncentracyjny i ona doskonale wie, czym jest faszyzm.
Nie mogła przeżyć tego, że tak ją niektórzy teraz nazywają.
Również przyszła na Marsz.
CO Z NAMI TA MEDIOKRACJA WYPRAWIA?
image
INTUICJA 51 3497 | 11.11.2010 19:20
http://intuicja.salon24.pl/248799,marsz-niepodleglosci-okiem-ob-ciachowca
11. @yuhma
Na wpisie @ironicznego-"rysnietego" sa dowody lamania prawa, linki i zdjecia: chodzi o blokade wozu strazackiego. Mysle, ze warto te wszystkie akty zlamania prawa zlokalizowac w jednym miejscu, moze wlasnie tu? T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
12. @yuhma
Naigrawanie się ze śmierci w dzisiejszych czasach raczej nie robi wrażenia :
http://www.fronda.pl/news/czytaj/to_posmiejemy_sie_jeszcze_z_kaczynskiego
więc nie wróże zbyt dużego powodzenia tej akcji .
A jeśli potrzebny by był jeszcze jakiś argument to można dopisać ,że Jan Mosdorf
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mosdorf
Jeden z prominentnych członków przedwojennego ONR'u ( Bo właśnie m.i. przeciwko ONR'owi wysłał Blumsztajn te lewackie bojówki i urządził tę szopkę z pasiakami ) zginął w Auschwitz .
13. Waćpani Tamko
Pewnie, że zauwazyłem. Ale powiedziałaś, że opuszczasz tamten przeładowany wątek, więc nie chciałem go jeszcze bardziej doładowywać :-)
Jak napiszę pismo, to wrzucę tutaj, spokojnie - tam już nie będę.
Pozdrawiam każdym słowem
14. Yuhma
"...Dokładnie o tym samym pomyślałem. Wyobraziłem sobie jakąś osobę, która była w KL i nic nie wiedząc o dzisiejszych planach GW wyszla na ulicę. I nagle ujrzała grupę ludzi w pasiakach..."
Mało tego... Na dodatek usłyszeli, że patrioci to faszyści... Czyli Oni też.../!?/
Wałęsa chyba nie przypadkiem kiedyś "wstrzymał Ziemię, ruszył Słońce"...
Bo Świat przewraca się do góry nogami. Wszystko może wskazywać na to, że wszystkie wydarzenia, jakich świadkami jesteśmy, były skrupulatnie zaplanowane...
ZOBACZ => DLACZEGO PAD zawetował Nowelizację ustawy Prawo oświatowe?! <=
15. Oskarżanie po "faszyzm" jest zagrywką sowieckich politruków.
Bolszewickie mordy zaczęły się znów w Polsce rządzonej przez postsowiecką agenturę, jaka znalazła dla siebie przytulne miejsce w mafijnych rządach PO. Początkiem był mord był w Łodzi, a teraz brutalny napad na osoby jadące w pociągu...
Oskarżanie przez stalinowsko-bolszewickich politruków ich przeciwników o "faszyzm" — jest typową zagrywką sowieckich politruków.
I na takie chamskie kpiny z polskiego patriotyzmu stać przede wszystkim tych bolszewików, którym lekcje swoistego sowieckiego patriotyzmu przekazywano na kursach nienawiści do polskości organizowanych przez stalinowskie NKWD, albo którym ich rodzice przekazywali swój sowiecki patriotyzm razem ze znaną stalinowską książeczką zwaną "Krótki kurs historii WKP(b)"...
Pisałem o tym w notce "Komunofaszyzm, komunizm i postsowieckie lewactwo".*
Andy — serendipity
16. Waćpani Tamko
Link zauważyłem. Zauważyłem też, że miałas już tam nie zaglądac :-)
Pismo wrzucę, jak napiszę wersję na czysto.
Dałem link do zdjęcia Followa, bo zdjęcie mi jakoś nie wchodzi.
Pozdrawiam każdym słowem
17. Ironiczny
Zamierzam wykorzystać ten cytat. I ten o policjantach z psami.
Pozdrawiam każdym słowem
18. Pasiaki — to jest czysto bolszewicka propagandowa zagrywka
Użycie w akcji przeciwko polskim patriotom tych ludzi-aktorów w pasiakach — to jest czysta bolszewicka propagandowa zagrywka.
Andy — serendipity
19. Andy
Zgadza się. Ale pasiaki to nie wszystko, choć najgorsze.
Pozdrawiam każdym słowem
20. @yuhma
"Zauważyłem też, że miałas już tam nie zaglądac :-)"
Dla scislosci -nie zagladalam, bo to by mi zajelo pewnie z 10 minut jak nie dluzej - to stad zrezygnowalam z zagladania tam.
Odnosnie pisma, rozumiem. Ale tu linkow nie widze., no chyba, ze roboczo gdzies tam sobie to wsio chomiqjesz. Moja intencja byla taka, by caly material dowodowy byl zgromadzony w jednym miejscu. T.
PS. No dobra, mozesz juz mnie nie tytulowac :).
PS.2. Ach, jeszcze mi sie cos przypomnialo, otoz w tym obciazonym wpiesie w polowie pewnie @michael odkryl, ze jedna z tych wspomagajacych zgromadzenie 11listopada, czyli onych "antyfaszystow" ma na swej stronie wpisane tresci sprzeczne z Konstytucja, warto tez przejrzec strony tychze organizacji i pokzazac kim sa. To oznacza, ze trzeba odszukac ten komentarz @michaela :).
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
21. mmkk
Naigrawanie się ze śmierci w dzisiejszych czasach raczej nie robi wrażenia
Na tych, którzy przeżyli własną śmierć wciąż robi.
Za przypomnienie Mosdorfa wielkie dzięki. I w ogóle hekatomby endecji podczas II wojny. Ja jeszcze dorzucę prywatny watek, o którym kompletnie zapomniałem z przejęcia ogółem.
Pozdrawiam każdym słowem
22. Intix
Na dodatek usłyszeli, że patrioci to faszyści... Czyli Oni też...
Pisze o tym Intuicja, a tu cytuje Ironiczny
Pozdrawiam każdym słowem
23. Tamko
Moja intencja byla taka, by caly material dowodowy byl zgromadzony w jednym miejscu.
Moją też. Ale bez brudnopisów :-)
Znajdę ten komentarz Michaela i wkleję.
Pozdrawiam każdym słowem
24. @yuhma
"Znajdę ten komentarz Michaela i wkleję."
Tak na dobra sprawe to dobrze byloby te organizacje przeswoetlic, tzn. wejsc na ich strony i poczytac, jak to zrobil @michael. I jeszcze cos - tam jest link, ze wsparcia udzil le monde - okazalo sie, ze to "odlam" tej francuskiej gazety - to tez masz w komentarzu w tej obciazonej notce.
Poza tym miej swiadomosc, ze duuuzo z tych wspierajacych organizacji to ludzie z plemienia wybranego. T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
25. Yuhma - cytat
"Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej" - Dyrektywa stalinowska, rok 1943
26. @yuhma
http://www.11listopada.org/
Na razie dokładna liczba zatrzymanych nie jest znana.
..Pamiętaj o powiadomieniu SMS!
Wpisz swój numer tutaj by dostać dzisiaj sms z informacją o blokadzie. Pamiętaj aby wysyłać tylko swój numer oraz ew. podesłać znajomym link do tej strony. Twój numer nie będzie wykorzystany do celów komercyjnych lub reklamowych.
..Dzisiaj wspólnie zablokujmy faszystów !
Dzisiaj po popołudniu wspólnie zablokujemy faszystów biorących udział w Marszu Niepodległości ! Wstępne miejsce fizycznej zbiórki jest na Krakowskim Przedmieściu, pod kościołem św. Anny, zapraszamy na godz. 13.30. Miejsce fizycznej blokady opublikujemy rano na stronie 11listopada.org NIE SPÓŹNIJ SIĘ na Blokadę
•Mapa z zaznaczoną trasą przemarszu oraz miejscami zgromadzeń zarejestrowanych przez różnorodne grupy. Wydrukuj kilka wersji, na demo podaj komuś z poza Warszawy:
•Przed udaniem się na demo przeczytaj info prawne
•Wspólne oświadczenie Koalicji 11 Listopada
•Specjalnie dla osób które przyjeżdżają na blokadę i będą wcześniej w Warszawie, Plan B otwarty będzie tego dnia wcześniej czyli od godziny 11 i zaprasza na herbatę.
•Dowiedz się więcej co słychać na temat 11 listopada w mediach, na stronach koalicji i przeciwnej strony na naszym monitorze mediów: Monitor.11listopada.org
•Na after party po blokadzie idziemy do CDQ na imprezę z której dochód przeznaczamy na działalność antyfaszystowską. Wystąpią: MAL ELEVE i SEVEN (Berlin), GOGOBRYL, HUKOS I CIRA, BAABA, UTOPIA, PAULA i KAROL, MASALA SOUNDYSTEM więcej info: cdq.pl
•Po blokadzie na 20 film w Regeneracji "Powstanie w bluzce w kwiatki"
FASZYZM NIE PRZEJDZIE !
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
27. Tamko
No więc oni stali się własnie zbyt irytujący. I pora powiedzieć, że stosują faszystowskie metody.
Pozdrawiam każdym słowem
28. yuhma
linki do bojówek
Czy policja nie powinna się zainteresować takimi publikacjami ?
http://blogmedia24.pl/node/38976
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
29. @yuhma
Tu wyjasnienia dlaczego poszczegolne organizacje blokuja Marsz
http://11listopada.org/node/6
Tu informacje prawne dla nich
http://11listopada.org/strona/faq-prawny
Czy podczas demonstracji można używać przebrań i masek?
Tak. Masz prawo być anonimowy/a w trakcie demonstracji. Nikt nie może zabronić ci przebierania się lub maskowania twarzy. W przypadku jednak, gdy funkcjonariusze policji z jakiegoś powodu chcą ustalić twoją tożsamość, to musisz im to umożliwić. Każde zgromadzenie ma swoją dynamikę. Na wszelki wypadek unikaj ubierania się w elementy, które mogą zagrozić twojemu zdrowiu (np. kolczyki). Warto też nie ubierać się „subkulturowo” bo możesz być obiektem ataku faszystów przed i po demonstracji.
Jakie metody protestu mogą wiązać się z odpowiedzialnością karną?
Kodeks wykroczeń stanowi, że kto:
1) przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w organizowaniu lub w przebiegu niezakazanego zgromadzenia, 2) zwołuje zgromadzenie bez wymaganego zawiadomienia albo przewodniczy takiemu zgromadzeniu lub zgromadzeniu zakazanemu, podlega karze aresztu do 14 dni, karze ograniczenia wolności albo karze grzywny.
Należy zatem pamiętać, że czasami nasze działania mogą być zabronione przez prawo. W obu przypadkach zadecydowanie najczęściej stosowaną karą jest kara grzywny. Trudno jest czasami określić co zostanie zinterpretowane jako przeszkadzanie w przebiegu niezakazanego zgromadzenia. Policja przed przystąpieniem do jakichkolwiek czynności związanych z usunięciem demonstracji musi wezwać wyraźnie co najmniej trzy razy do jej opuszczenia.
Często policja karze uczestników takiej demonstracji mandatami (ich wysokość nie może wtedy przekroczyć 500 złotych). Można nie przyjąć mandatu i sprawa będzie wtedy skierowana do sądu. Patrząc na doświadczenia z poprzednich lat, wydaje się, że lepiej jest nie przyjąć mandatu i mieć szansę na wysłuchanie swoich racji w sądzie. Jedną z metod jest „sitting”, czyli siedzenie wspólnie z innymi uczestnikami demonstracji w ten sposób, że każda osoba jest spleciona rękami z innymi uczestnikami demonstracji. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można usiąść to należy stworzyć „łańcuch” złożony z uczestników stojąc. Te metody związane są z instytucją tzw. obywatelskiego nieposłuszeństwa. Nie jest jej celem wymierzenie ataków w kogokolwiek, a stanowcze wyrażenie swojego sprzeciwu. Natomiast trzeba liczyć się z możliwością poniesienia konsekwencji prawnych w związku z popełnieniem wykroczenia opisanego powyżej.
Pamiętaj! Nie daj się sprowokować! Każdy przejaw agresji wobec policjanta może być zakwalifikowany jako atak na niego. A to poważne przestępstwo i spore problemy
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
30. Antyfaszyści zebrani na
Antyfaszyści zebrani na skrzyżowaniu ul. Senatorskiej i Miodowej uniemożliwili też nieco później przejazd na pl. Zamkowy wozu strażackiego na sygnale. "Policyjna prowokacja" - skandowali.
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/starcia-podczas-marszu-w-s...
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
31. yuhma
"No więc oni stali się własnie zbyt irytujący. I pora powiedzieć, że stosują faszystowskie metody"
Rozumiem, że to odpowiedź dla mnie, na cytat :)
Obstrukcjoniści według Stalina to na przykład patrioci....
Pozdrawiam
32. @yuhma
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,8642629,_Zablokuj_marsz_faszystow____...
"Zablokuj marsz faszystów!". Takiej akcji jeszcze w Warszawie nie było
as2010-11-10, ostatnia aktualizacja 2010-11-10 14:43
.
Termos z gorącą herbatą, gwizdek, ciepła kurtka - to wszystko może przydać się tym, którzy w Święto Niepodległości chcą zablokować marsz skrajnej prawicy. - Chcemy pokazać, że nie zgadzamy się na kryptofaszystowskie marsze - mówi jedna z organizatorek blokady - Magda Qandil. - To rodzaj psychoterapii po to, żeby zdać sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy zadupiem Europy, w którym wygoleni faszyści mogą "heilować" na środku miasta - uważa Stefan Zgliczyński, wydawca "Le Monde Diplomatique".
Od lat Święto Niepodległości to dla organizacji narodowych najlepszy dzień na demonstracje. W Warszawie demonstracje kończą się składaniem kwiatów pod pomnikiem Romana Dmowskiego. Prof. Marcin Król uważa, że polscy narodowcy "nie bardzo wiedzą, co świętują". - Jakby wiedzieli to pewnie by nie świętowali. Świętują przekazanie władzy wojskowej brygadierowi Józefowi Piłsudskiemu. Bo przecież nie wiemy precyzyjnie, nie można powiedzieć kiedy odzyskaliśmy niepodległość - mówił w Popołudniu Radia TOK FM. Jak dodał prawie nikt nie pamięta, że święto 11 Listopada w II RP obchodzono tylko dwa razy. - Uchwalone je dopiero w 1937 roku. Po wielkich starciach z endecją - wyjaśnił prof. Król. Choćby dlatego może dziwić aktywność dzisiejszych narodowców, którzy uważają się za spadkobierców endecji Dmowskiego.
Gorące Święto Niepodległości w Warszawie. Przeczytaj
Do Święta Niepodległości szykuje się nie tylko skrajna prawica. Kilkadziesiąt organizacji zawiązała w tym roku koalicję. Chcą zablokować marsz narodowców. "Faszyzm nie przejdzie, jeśli się postawisz" - to jedno z haseł Porozumienia 11 Listopada. Ale to "stawianie się" prawicy ma być pokojowe. - Dokładamy starań i mamy nadzieję, że nie będzie ostro, że będzie to pokojowa blokada marszu faszystów - mówiła w TOK FM Magda Qandil, działaczka Kampanii Solidarności z Palestyną. - Chcemy wyrazić obywatelski sprzeciw. Swoją obecnością chcemy pokazać, że nie zgadzamy się na kryptofaszystowskie marsze - dodała.
Posłuchaj rozmowy Anny Laszuk z Magdą Qandil
Gość Komentarzy Radia TOK FM radził, jak przygotować się do blokady. - Może warto zabrać termos z herbatą, bo to może długo trwać. Marsz faszystów jest zarejestrowany do godziny 20. Warto mieć dowód osobisty. I taka ogólna rada żeby nie dać się sprowokować - mówiła.
Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie Porozumienia 11 Listopada. Można się też zarejestrować na stronie internetowej i otrzymywać na bieżąco sms-y dotyczące blokady.
"Bojówki neonazistowskie czują się w Polsce jak ryba w wodzie"
Na czwartkowej blokadzie nie zabraknie zapewne Stefana Zgliczyńskiego, dyrektora i wydawcy "Le Monde Diplomatique". - Mam wrażenie, że od jakiś 20. lat w Polsce są realizowane idee Romana Dmowskiego. Przypomnę o nadzwyczajnej roli Kościoła katolickiego w Polsce, o restrykcyjnej i barbarzyńskiej ustawie antyaborcyjnej. Pomnika Romana Dmowskiego nie wznosili skini. Dały na to zgodę władze Warszawy - mówił w TOK FM. - Bojówki neonazistowskie czują się w Polsce jak ryba w wodzie. Jest przyzwolenie na "heilujących" wyrostków maszerujących przez centrum miasta - ocenił.
Gwizdkowa akcja "gazety Wyborczej". Przeczytaj
Według diagnozy Zgliczyńskiego na taką sytuację przyzwolenie na to daje mainstream. - Minister Radosław Sikorski bez żenady opowiadał się za torturowaniem więźniów. Jak słyszałem w wywiadzie radiowym - usprawiedliwiał torturowanie więźniów w tajnych więzieniach CIA w Polsce - powiedział.
Demonstracja organizowana przez Koalicję 11 Listopada rozpocznie się o 13:30 przed warszawskim kościołem św. Anny.
Źródło: Tokfm.pl
Zobacz więcej na temat:
Warszawa
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
33. @yuhma
Kolejny link doqmentujacy kampanie nienawisci. T.
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,8630780,Swieto_bez_zgody__11_listopad...
Inne linki:metra i GownaWyb
http://wyborcza.pl/1,75968,8616064,Przeciw_marszowi_faszystow__Wygwizdzm...
http://www.emetro.pl/emetro/1,85651,8633526,Nie_siedz_w_domu__idz_na_blo...
To jest dokumentacja.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
34. Tamko
Obstrukcjoniści według Stalina to na przykład patrioci
Pewne rzeczy powinny być już jasne bez wyszczególniania. Znamy się trochę.
Oni, czyli GWżeria.
Pozdrawiam każdym słowem
35. Tamko
Chapeux bas!
Pozdrawiam każdym słowem
36. @yuhma
"Obstrukcjoniści według Stalina to na przykład patriociPewne rzeczy powinny być już jasne bez wyszczególniania. Znamy się trochę.Oni, czyli GWżeria. "
Czyzby syndrom kolegi z salooonu? ;)
Zobacz, kto jest autorem wpisu - to pani @kajka, ne ja (pozwol, ze mimo powagi sie posmieje troszeczke jako ten pies -Bełkot mu bylo na imie: hehehe..). Zdrowko! T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
37. Yuhma
Znalazłam komentarz @Maryli z innej notki o łamaniu prawa przez GW /podstawy prawne/
http://blogmedia24.pl/node/39834#comment-133135
Mam nadzieję, że będzie mi wybaczone przeniesienie.../?/
ZOBACZ => DLACZEGO PAD zawetował Nowelizację ustawy Prawo oświatowe?! <=
38. @yuhma
Dzieqje, choc to nic takiego, wszak razem dzialamy to i pomagamy sobie - kazdy, jak potrafi :).
Wrzucam dalsze linki z doqmentacja - tam tez sporo ciekawostek.
http://wiadomosci.wp.pl/sr01,rss,kat,1342,title,Warszawa-starcia-narodow...
Tutaj zdjecia, m. in. ludzi w pasiakach.
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12842272,title,Narodowcy-kontra-antyfaszysci...
Tu o pobitych w pociagu przez przeciwnikow Marszu
http://wiadomosci.wp.pl/kat,85154,title,Jechali-na-manifestacje-ONR-zost...
I jeszcze cos nie zwiazanego z tematem, ale wklejam, zeby nie umknelo:
http://wiadomosci.wp.pl/sr01,rss,kat,1342,title,ABW-usunieto-7-zdjec-z-f...
Z opinii przesłanej przez ABW do Wojskowej Prokuratury Okręgowej wynika, że z aparatu jednej z ofiar katastrofy w Smoleńsku usunięto siedem zdjęć zrobionych na pokładzie prezydenckiego TU-154M - podaje TVN24.
Zdjęcia te przedstawiają wnętrze samolotu TU-154M podczas tamtego tragicznego lotu do Smoleńska. Zrobione zostały przez jednego z jego uczestników. O zbadanie kart pamięci w aparatach znalezionych na miejscu katastrofy poprosiła Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego Wojskowa Prokuratura Okręgowa.
Biegli wyselekcjonowali i zarchiwizowali 21 zdjęć, zgromadzonych na pięciu różnych nośnikach. ABW uznała, że dostarczają one na tyle cennych informacji, iż "mogą mieć znaczenie w prowadzonym postępowaniu".
REKLAMA Czytaj dalej
Okazało się jednak, że na jednej z przekazanych do badań karcie pamięci "są widoczne ślady kasowania zdjęć, które prawdopodobnie były zrobione na pokładzie TU-154 nr boczny 101".
Skasowano siedem fotografii, wykonanych jedna po drugiej, w odstępie 3 minut i 10 sekund. Zdjęcia udało się odzyskać.
Prokuratorzy uważają, że zdjęcia skasowano jeszcze w czasie lotu TU 154, bo były słabej jakości. - Zdjęcia są obecnie w posiadaniu prokuratora prowadzącego śledztwo.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
39. Konsekwencje pewnego odznaczenia
Właściciel GW otrzymał najwyższe odznaczenie.
Jego podwładni poczuli się uprawnieni do wyjaśnienia Polakom czym jest polski patriotyzm.
Jest - ich zdaniem - faszyzmem.
Rebeliantka
40. osobista prośba
Droga Tamko,
Język polski jest piękny i obce wtręty liter nie należących do polskiego alfabetu moim zdaniem nie przysparzają mu oryginalności (dzięquję, doqmentacja).
Z góry dziękuję i pozdrawiam
janekk
41. @ yuhma
Mysle, ze faktycznie trzeba dzialac. Mysle, ze ogolnie idzie cos brzydkiego. To tylko wstep do kolejnych "INCYDENTOW".
Znajomi britole powiedzieli znajomemu, ze Polska jest juz sprzedana. Tacy przecietni obywatele. Oni to widza wyraznie.
Dzialania musza byc faktycznie jak mowi yuhma w oparciu o to jak reaguja kombratanci itd.
Ludzi stworzono by sie kochali. Przedmioty by je uzywac. Swiat dzis jest w chaosie, bo ludzie kochaja przedmioty a drugiego czlowieka uzywaja jak przedmiot.
42. Odradza się komunizm bo przykład idzie z góry
A nad nami zawisły ciężkie ciemne chmury
Dlatego musimy spowodować wiatr silny
By rozwiał ten smród , gówniano-zgnilny
Tylko żądając dochodzenia prawdy oczywistej
Rozwiejemy oszczerstwa bandy mglistej
Pozdrawiam
43. yuhma
Przekopiuję swoją odpowiedź stąd na Twój komentarz: "Nie rozumiem, sorry"
---
A to ja może po polskiemu piszę czy po polsku, że nie rozumiesz? Sprawa jest cholernie delikatna, bo zanim ktokolwiek podejmie jakiekolwiek kroki prawne wobec tych szantażystów moralnych, którzy poprzebierali się w pasiaki, to:
A. Należałoby sprawdzić, jak się prawo odnosi do takiej hucpy.
B. Obgadać sprawę z zainteresowanymi środowiskami (polscy więźniowie konclagrów, Żydzi, środowiska akowskie itp.).
C. W nawiązaniu do B. może tak być, że w takiej sprawie naruszenie (jakichkolwiek) norm prawnych może być ścigane jedynie na wniosek (wnioski) zainteresowanego (zainteresowanych). Jakiekolwiek inne ciało społeczne może być potraktowane jako niemające uzasadnionego interesu prawnego w przedmiocie ściagania inkryminowanego czynu, a więc za takie, któremu w takiej sprawie nie przysługują skuteczne środki i narzędzia prawne.
D. W nawiązaniu do C, to właśnie z tego powodu, że sprawa jest delikatna, to należałoby robić wszystko, by nie wyjść przed szereg i nie spalić tak ważnej rzeczy do zrobienia. Innymi słowy, mniej emocji a więcej logiki i wiedzy prawnej. By nie popełnić żadnych błędów merytorycznych lub formalnych.
---
P.S. Wiem, że może zabrzmieć to nie ten teges, szczególnie na portalu prawicowym. Jednak, można byłoby w Tamtych uderzyć ich własną bronią i zrobić to, co oni robią przeciwko środowiskom prawicowym. Mam na myśli rozgłośnienie na świecie tego, że tutejsze lewactwo znieważa pamięć ofiar Holokaustu (to byłoby, moim zdaniem, najmocniejsze) poprzez wykorzystywanie takich symboli, jak obozowy pasiak (a była na tych zdjęciach również Gwiazda Dawida), do celów politycznych lub jakoś tam. Z pewnym pytaniem czy tutejsze lewactwo, no... właśnie, że tak powiem a szczególnie, to wiadomo co.
44. Moherowy
Myslę, że piszesz po polsku, tylko czytasz lewym okiem. Mam wrażenie, że przeczytałeś tylko pierwsze słowa moich wypowiedzi.
1. Napisałem wyraźnie w komentarzu do Ciebie, że NIE proponuję żadnych procesów.
2. Moja propozycja to jest dokłądnie twój punkt B.
3. Jak również od początku prawie proponuję zwrócenie się z tą sprawą także do Żydów jako szczególnie zainteresowanych.
Pozdrawiam każdym słowem
45. Jacku
Dziękuję za piękny komentarz.
Pozdrawiam każdym słowem
46. Spiskowy
Znajomi britole powiedzieli znajomemu, ze Polska jest juz sprzedana. Tacy przecietni obywatele. Oni to widza wyraznie.
Mam nadzieję, że jeszcze jest szansa, żeby to odwrócić.
Pozdrawiam każdym słowem
47. yuhma - to ja Kajka nie Tamka /drugie sprostowanie/
Przepraszam, że zakłóciłam tok dyskusji cytatem dyrektywy Stalina.
Chciałam na problem spojrzeć głebiej. Z reguły ciągle zajmujemy się skutkami, zamiast sięgać do przyczyn.
Otóż sprawcą ataku na patriotyczny Marsz Niepodległości jest Gazeta Wyborcza i personalnie Blumsztajn.
I według mojego odczucia to własnie GW powinna odpowiedzieć za podżeganie do łamania prawa i ataku na innych ludzi, jątrzenia i siania nienawiści.
Stalin pokazywał , co robić, aby wzbudzić nienawiść do "obstrukcjonistów" czyli do tych, którzy mieli czelność mieć inny pogląd i zdanie...nazwać go faszystą, nazistą, antysemitą.
Tak postępuje Gazeta Wyborcza. I tak zrobiła wobec uczestników Marszu Niepodległości 11 listopada. I tu leży przyczyna.
Metody stosowane w nastawionej na konfrontację "kontrmanifestacji" np. pasiaki są nastepną sprawą.
Jedynym sposobem na wyleczenie, jest usunięcie przyczyn.
Michnik ściga wszystkich, którzy się z nim nie zgadzają, w sądach.
Może zagrać tą samą bronią i rozpatrzeć, czy nie da się złożyć pozwu zbiorowego przeciwko Gazecie Wyborczej i wszystkim skrzykniętym lewackim organizacjom za nazywanie Polaków faszystami, za głoszenie kłamstwa o organizacjach narodowych, za manipulacje opinią społeczną, za dawanie światu przekazu, że w Polsce rodzi się faszyzm.
To dywersja. A winnym ma zostać PIS i JK, jak głosi europoseł Siwiec
Tyle przecież szanowanych "nazwisk" dało poparcie Marszowi Niepodległościowemu, powinni teraz skutecznie zadziałać . W pozwie można zawrzeć i przyczynę i skutki.
Druga sprawą jest wyjaśnienie dlaczego Policja nie usunęła NIELEGALNEJ manifestacji i dopuściła do blokady drogi LEGALNEMU MARSZOWI.
Skutkiem czego było zepchnięcie LEGALNEGO MARSZU na boczne ulice, otioczenie szczelnym kordonem, przez co uniemozliwienie wzięcie w nim udziału wszystkim, którzy chcieli do Marszu dołączyć. Dopuszczenie do blokady ulic przez "antyfaszystów" jest winą Policji i innych sił porządkowych.
To tylko mój głos w dyskusji. Jestem absolutnie za tym, żeby tej prowokacji i ataku na patriotyzm nie odpuścić i popieram Twoją inicjatywę w tym zakresie.
Pozdrawiam
48. Tamko, Kajko
Przepraszam za pomyłkę, śpiący byłem :-)
Pozdrawiam każdym słowem
49. Kajko
Zgadzam się ze wszystkim.
Wina spada na michników i trzeba to jasno pokazywać.
Procesy byłoby fajnie wytoczyć, ale nie mamy takiej potężnej machiny za sobą jak Michnik.
Dlatego trzeba wszędzie szukać sojuszników.
Pozdrawiam każdym słowem
50. Czy Polacy rzeczywiście są faszystami?
Mój przyjaciel Samuel Dombrowski, łódzki Żyd, ocalały z getta, a dziś mieszkający w Niemczech, zatelefonował do mnie kiedys wstrząśnięty - - Janusz! Czytam właśnie artykuł w "die Welt" - Czy Polacy rzeczywiście sa antysemitami? - Czy ty sobie wyobrażasz? Niemcy zastanawiaja sie nad naturę polskiego antysemityzmu! Analizują, oceniają...
Po zadymach w Dniu Niepodległosci Niemcy mają teraz problem - Czy Polacy rzeczywiscie są faszystami?
Może nie wszyscy...
http://januszwojciechowski.salon24.pl/248986,czy-polacy-rzeczywiscie-sa-...
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
51. "Kaczyński może czuć się zwycięzcą. Ludzie wyszli na ulice"
"Kaczyński może czuć się zwycięzcą. Ludzie wyszli na ulice"-obawiam się,że ta medialna manipulacja już się klaruje wskazując winnego - J.Kaczyńskiego.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kaczynski-moze-czuc-sie-zwyciezca-ludzie-...
52. Przepraszam, jeżeli coś powtarzam,
ale nawoływanie do przestępstwa też jest karalne. Nie tylko w GW
Cyt. Weź od nas gwizdek i zatrzymaj w czwartek faszyzm. Zbiórka o godz. 13.30 na rogu Miodowej i Krakowskiego Przedmieścia. (...)
To twoja broń i znak rozpoznawczy. Twoim zadaniem jest dotrzeć na trasę przemarszu ONR i Młodzieży Wszechpolskiej i wygwizdać ich. Możesz iść chodnikiem, gwiżdżąc na narodowców, lub dołączyć się do blokujących trasę marszu. To ostatnie jest zakazane, więc narażasz się na siłową interwencję policji.
Ale choć każdemu wolno stać na chodniku i gwizdać, łatwo nie będzie. Po pierwsze, będzie zimno, a nawet może padać deszcz - ubierz się ciepło. Po drugie, policja ma gdzieś twoje prawo do gwizdania na chodniku. Jej zadaniem jest przepędzić jak najszybciej i bez awantur narodowców na plac Na Rozdrożu. Nie będą sprawdzali, czy narodowcy heilują i co skandują, raczej będą próbowali nie dopuścić cię na trasę przemarszu. Po trzecie, jeśli nie uda ci się przedrzeć w pobliże maszerujących, pamiętaj: oni muszą dotrzeć pod pomnik swojego patrona Romana Dmowskiego na placu Na Rozdrożu. Czekaj na nich tam. I nie denerwuj się, wszystko będzie dobrze. Masz przecież prawo do obywatelskiego gwizdu. Czekamy na ciebie z gwizdkami na rogu Miodowej i Krakowskiego Przedmieścia oraz pod kościołem św. Anny.
Reszta należy do ciebie.
Tak pisał redaktor naczelny "Gazety Stołecznej" Seweryn Blumsztajn 10 listopada. I można tylko pytać: czy nie było to (aluzyjne, ale jednak dość wyraźne) nawoływanie do działania sprzecznego z prawem? Czy nie było to mruganie do młodych ludzi: zróbcie zadymę, my jesteśmy z wami?
salon24.p------------
Skopiowałam z Wolnej Polski
ciociababcia
53. do dokumentacji
w sprawie złożenia doniesienia do prokuratury :
Czy mogę złożyć: Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?
http://gasipies.salon24.pl/249130,czy-moge-zlozyc-zawiadomienie-o-popeln...
z galerią ewentualnych przestępców ;)
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
54. Marylu
Jest materiał do procesów - szkalowanie narodu polskiego. I gdyby zbudować podobną koalicję jak ci "11 L", to można by się pokusić. Pojedyńczo jesteśmy za ciency.
Pozdrawiam każdym słowem
55. Ciociababcia
To oczywiście też jest powód do procesów, ale to już musi być inicjatywa organizatorów Marszu.
Pozdrawiam każdym słowem
56. dodaję wpis Styx (nie jestesmy sami, tylko rozporszeni)
Bojówki pod wezwaniem rodziny Blumsztajnów
związku z wczorajszym „Marszem Niepodległości” do udziału w awanturze
eufemizując to jako „legalną pikietę“.
jedynie dodać, że dyrektorką owej szkoły jest nie kto inny jak jego
córka – Anna.
http://styx.salon24.pl/249180,bojowki-pod-wezwaniem-rodziny-blumsztajnow
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
57. Marylu
No to mamy powód, żeby napisać skargę do Kuratorium. Powinni odebrać szkole prawo działania.
Pozdrawiam każdym słowem
58. polscy narodowcy mają tyle wspólnego z obozami koncentracyjnymi,
http://wpolityce.pl/view/3796/W_imie_prawdy__polscy_narodowcy_maja_tyle_...
Część młodych ludzi - w ramach protestu przeciw Marszowi Niepodległości - włożyła obozowe pasiaki. Dowiedli tym samym historycznej ignorancji, i dokonali historycznego fałszerstwa. Bo to nie polscy narodowcy zbudowali obozy koncentracyjne - oni w tych obozach ginęli.
Tuż przed wojną Stronnictwo Narodowe i afiliowane przy nim organizacje, stanowiły potężną siłę polityczną przekraczającą 200 tys. aktywistów. Ich elitę stanowili nauczyciele, działacze samorządowi, adwokaci, ale również bardzo liczne grono profesorów, dziennikarzy, pisarzy. Po wojnie komunistyczne władze i sowieci doprowadzili do fizycznej eksterminacji i deklasacji (przypadek grupy Bolesława piaseckiego jest oczywiście czymś odrębnym) tego wielkiego ruchu politycznego. Co ciekawe, jego reanimacja napotykała i napotyka histeryczny wręcz opór ze strony środowisk, które noszą w sobie piętno komunistycznej kolaboracji.
Zdaniem prof. Jana Żaryna "lista strat osobowych przedstawicieli obozu narodowego wydaje się nie mieć końca", a "tylko nieliczni spośród tych setek i tysięcy działaczy zostali przywróceni zbiorowej pamięci Polaków".
Jak więc wygląda choćby naprędce sporządzona króciutka lista tych działaczy i polityków ruchu narodowego, którzy zginęli w masowych egzekucjach, czy obozach koncentracyjnych z rąk niemieckich narodowych socjalistów?
Jan Mosdorf - publicysta, doktor filozofii, działacz Obozu Wielkiej Polski, prezes Młodzieży Wszechpolskiej oraz przywódca Obozu Narodowo-Radykalnego, więzień niemieckiego obozu koncentracyjnego Auschwitz. Jest kilka wersji przyczyn śmierci Mosdorfa; według jednej z nich donosicielem był jeden z Białorusinów - volksdeutsch i kapo, antysemita, który informował Niemców o osobach zaangażowanych w pomoc niesioną Żydom. 25 września 1943 Mosdorf został osadzony w bloku XI, a 11 października w wyniku donosu wraz z innymi więźniami rozstrzelany przez Niemców w zbiorowej egzekucji.
Roman Rybarski - wybitny polski ekonomista i polityk narodowej demokracji. Aresztowany w maju 1941 trafił do niemieckiego obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau, gdzie był jednym z organizatorów ruch oporu. Rozstrzelany 6 marca 1942.
Stanisław Piasecki, ps. Stanisław Mostowski (ur. 15 grudnia 1900 we Lwowie - zamordowany 12 czerwca 1941 w Palmirach) - polski działacz narodowy i dziennikarz. W grudniu 1940 Piaseckiego aresztowało Gestapo. Po kilkumiesięcznych torturach w al. Szucha trafił na Pawiak. Po sąsiedzku, na oddziale kobiecym, znalazła się jego żona. 12 czerwca został rozstrzelany w lesie obok wsi Palmiry.
Seweryn Franciszek książę Światopełk-Czetwertyński herbu Pogoń Ruska (18 kwietnia 1873 w Warszawie, zm. 19 czerwca 1945 w Edynburgu) - polski polityk narodowy okresu II RP, Wydawca i współwłaściciel "Gazety Warszawskiej" i "Reformy". W 1904 został wiceprezesem warszawskiego Towarzystwa Dobroczynności. Od 1905 był członkiem Ligi Narodowej. Kolejno więziony na zamku w Lublinie, Auschwitz-Birkenau i Buchenwaldzie skąd został w kwietniu 1945 wyzwolony przez wojska amerykańskie i znalazł się w Wielkiej Brytanii. Tutaj dwa miesiące później zmarł, z powodu wycieńczenia spowodowanego warunkami obozowymi, w szpitalu polskim im. I. Paderewskiego w Edynburgu.
Konstanty Dobrzyński - poeta związany z pismem literackim "Prosto z Mostu", zginął w czasie kampanii wrześniowej 3 września 1939
Kazimierz Kowalski - adwokat, prezes Stronnictwa Narodowego, W grudniu 1941 r. został przez Niemców aresztowany, wielokrotnie torturowany w czasie śledztwa, następnie wraz z bratem Bolesławem stracony w publicznej egzekucji w Zgierzu 20 marca 1942 r.
Józef Mazur - poseł Stronnictwa Narodowego, od koniec wrześni 1939 roku aresztowany przez gestapo, trafił do aresztu. Rozstrzelany 25 października 1939 roku w masowej egzekucji na Księżnych Górach pod Grudziądzem.
Paweł Ossowski, adwokat, doktor prawa, działacz Związku Ludowo-Narodowego i Stronnictwa Narodowego, senator, Rozstrzelany 28 września 1939 roku w masowej egzekucji pod Toruniem.
Janusz Rabski, adwokat, pisarz, działacz Młodzieży Wszechpolskiej i Stronnictwa Narodowego, Aresztowany przez Niemców wiosną 1940 roku i osadzony na Pawiaku. Zmarł w wyniku nawrotu gruźlicy kości
Witold Rothenburg-Rościszewski, adwokat, działacz RNR "Falanga", aresztowany przez gestapo w 1943 roku. Zamordowany w niewyjaśnionych okolicznościach.
Stefan Sacha, poseł Stronnictwa Narodowego, prezes Zarządu Głównego SN, aresztowany podczas niemieckiej obławy w maju 1943 roku i osadzony na Pawiaku. Rozstrzelany w masowej egzekucji w ruinach warszawskiego getta.
Józefat Sikorski, żołnierz NOB, Wieziony przez gestapo i skazany na karę śmierci. Zamordowany w 1942 roku w więzieniu Berlin-Plotzensee.
Witold Staniszkis, profesor, poseł ZLN i SN, Wywieziony do KL Auschwitz w 1941 roku. Uczestnik konspiracji obozowej, zginął 22 listopada 1941 roku.
Mieczysław Trajdos, adwokat, doktor praw, działacz ZLN i Stronnictwa Narodowego, prezes Zarządu Głównego SN. Aresztowany przez gestapo w 1941 roku, torturowany i prawdopodobnie ścięty gilotyną.
Edward Zajączek, działacz SN i ZLN, wydawca "Młodego Narodowca", aresztowany przez gestapo w 1940 roku, przewieziony do KL Auschwitz, gdzie został zamordowany w bunkrze głodowym.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
59. Myślę, że warto zainteresować się
tą sprawą, aby nie zakończyło się na roku w zawieszeniu.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/309010,zarzuty-dla-zat... ---
ciociababcia
60. Marylu
pisałem już gdzieś, że lewactwo znalazło na to argument, jakoby działacze ND byli prześladowani jako Polacy, a nie endecy, że Niemcy nie życzyli sobie żadnej współpracy z polskimi podludźmi nawet jesli byli faszystami.
Argument z grunt nieprawdziwy, bowiem Niemcy bardzo liczyli, że znajdą wśród endeków polskiego Quislinga. Ale co ważniejsze - współpracowali ze wszystkimi ruchami faszystowskimi bez względu na pochodzenie jego działaczy. Zapewne gdyby istnieli żydowscy faszyści, to i z nimi by weszli w chwilową komitywę. Tylko w Polsce tych "faszystów" jakoś dziwnie prześladowali.
Pozdrawiam każdym słowem
61. Ciociababcia
Oby nie skończyło się na umorzeniu.
Pozdrawiam każdym słowem
62. Yuhmo
"- Kto to jest pesymista?
- To - dobrze poinformowany optymista!"
Z jednej strony, jestem "dobrze poinformowana", a z drugiej chyba nie bardzo, bo mimo wszystko uważam się za optymistkę!
Ale mój optymizm dotyczy przyszłości, a nie teraźniejszości!
Nie wierzę, że organizacje żydowskie zaprotestują.
Nie wierzę, że organizacje kombatanckie zaprotestują. A nawet jeżeli odezwą się głosy potępiające lub krytykujące, to na pewno nie usłyszymy ich w oficjalnym obiegu.
To wszystko, co się wczoraj działo w Warszawie, wcale mnie nie zdziwiło!
Spodziewałam się czegoś podobnego i w tym właśnie dniu.
Przecież już od dłuższego czasu odmieniało się słowo faszyzm przez wszystkie przypadki!
I oczywiście przypisywało się go najpierw Jarosławowi Kacvzyńskiemu, potem całemu PiSowi, a teraz - wszystkim, którzy ośmielą się mieć inne, od obowiązującego, zdanie!
To jest proces. I wczorajszy dzień, jest tylko jego "oficjalną" premierą!
Pozdrawiam serdecznie;)))
63. niezapominajka
A ja przyznaję że jestem zawiedziony postawą policji. Gdyby to była odwrotna strona medalu , to marsz na pewno by się odbył po zaplanowanych ulicach . A to co bufetowa chrzani wpisuje się w jej parszywy charakter kombinatorki.
Pozdrawiam
64. Niezapominajko
To chyba faktycznie byla prememiera. I trzeba ten żałosny spektakl przerwać.
Ja najbardziej liczę na organizacje żydowskie. Nie te polskie, tylko z Izraela.
Pozdrawiam każdym słowem
65. @yuhma
To do doqmentacji (tu juz sa fragmenty z Konstytucji i kodeksu wykroczen), fragment ustawy o zgromadzeniach.T.
Ustawa z dnia 5 lipca 1990 r. DZ.U. z 1990 r. Nr 51, poz.297. Prawo o zgromadzeniach
Rozdział 1 przepisy ogólne
Art.1.
1. Każdy może korzystać z wolności pokojowego zgromadzania się.
Art.2.
Wolność zgromadzania się podlega ograniczeniom przewidzianym jedynie przez ustawy, niezbędnym do ochrony bezpieczeństwa państwowego lub porządku publicznego oraz ochrony zdrowia lub moralności publicznej albo praw i wolności innych osób.
Art. 3
2. W zgromadzeniach nie mogą uczestniczyć osoby posiadające przy sobie broń, materiały wybuchowe lub inne niebezpieczne narzędzia.
Rozdział 2
Postępowanie w sprawach zgromadzeń.
Art. 5. Postępowanie w sprawach dotyczących zgromadzeń należy do zadań zleconych organów gminy.
Art.7
1. Organizator zgromadzenia publicznego zawiadamia organ gminy w taki sposób, aby wiadomość o zgromadzeniu dotarła nie później niż na 3 dni, a najwcześniej 30 dni przed datą zgromadzenia.
2. Zawiadomienie powinno zawierać następujące dane:
1). Imię, nazwisko, datę urodzenia i adres organizatora oraz nazwę i adres osoby prawnej lub innej organizacji, jeżeli w jej imieniu organizuje on zgromadzenie
2).cel i program oraz język, w którym będą porozumiewać się uczestnicy zgromadzenia
3). Miejsce i datę, godzinę rozpoczęcia , planowany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz projektowaną trasę przejścia, jeżeli przewiduje się zmianę miejsca w czasie trwania zgromadzenia
4) określenie planowanych przez organizatora środków służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia oraz środków, o których dostarczenie zwraca się do organu gminy.
Art. 8
Organ gminy zakazuje zgromadzenia publicznego, jeżeli:
1) jego cel lub odbycie sprzeciwiają się niniejszej ustawie lub naruszają przepisy ustaw karnych
2) odbycie zgromadzenia może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi albo mieniu w znacznych rozmiarach.
Art. 9
1. Decyzja o zakazie zgromadzenia publicznego powinna być doręczona organizatorowi w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia , nie później jednak, niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia zgromadzenia.
Art.11
1. Organ gminy może delegować na zgromadzenie swoich przedstawicieli.
2. Organ gminy na wniosek organizatora zapewnia w miarę potrzeby i możliwości ochronę policyjną w trybie przepisów ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. Nr 30, poz. 179), służącą stosownemu przebiegowi zgromadzenia oraz może delegować na zgromadzenie swojego przedstawiciela.
3. Delegowani przedstawiciele organu gminy, przybywając na zgromadzenie, są obowiązani okazać swoje upoważnienia przewodniczącemu zgromadzenia.
Art. 12.
1. Zgromadzenie może być rozwiązane przez przedstawiciela organu gminy, jeżeli jego przebieg zagraża życiu lub zdrowiu ludzi albo mieniu w znacznych rozmiarach lub gdy narusza przepisy niniejszej ustawy albo przepisy ustaw karnych, a przewodniczący, uprzedzony o konievzności rozwiązania zgromadzenia , wzbrania się to uczynić.
2. Rozwiązanie zgromadzenia na podstawie ust. 1 następuje przez wydanie decyzji ustnej, poprzedzonej trzykrotnym ostrzeżeniem uczestników zgromadzenia o możliwości jego rozwiązania, a następnie ogłoszonej przewodniczącemu w obecności zgromadzonych, której nadaje rygor natychmiastowej wykonalności. Decyzję tę doręcza się organizatorowi na piśmie w terminie 24 godzin od jej podjęcia.
Art. 14
W kodeksie wykroczeń w art. 52 §1 otrzymuje brzmienie:
Kto:
3. przewodniczy zgromadzeniu po rozwiązaniu go przez przewodniczącego lub przedstawiciela organu gminy,
4. bezprawnie zajmuje lub wzbrania się opuścić miejsce, którym inna osoba lub organizacja prawnie rozporządza jako zwołujący lub przewodniczący zgromadzenia
5. bierze udział w zgromadzeniu posiadając przy sobie broń, materiały wybuchowe lub inne niebezpieczne narzędzia
- podlega karze aresztu do dwóch tygodni, karze ograniczenia wolności do dwóch miesięcy albo karze grzywny”.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
66. Mara
Przepraszam, umknął mi twój komentarz :-(
To, że próbują winę zwalić na JK, świadczy, że czują smród, widzą, że przegięli.
Pozdrawiam każdym słowem
67. Jacku
Oczywiście, że gdyby narodowcy próbowali zablokować marsz lewaków, policja by do tego nie dopuściłą. Ale to głównie, że blokujących byłoby niewielu. Mało u nas ekstremistów, dużo mniej niż po drugiej stronie. Ale będzie szybko przybywać po takich szopkach.
Pozdrawiam każdym słowem
68. yuhma
Niech tak się stanie i niech Polska tutaj Nastanie.
Pozdrawiam
69. tu jest niezły materiał video
http://kontakt24.tvn.pl/artykul,manifestacja-onr-kontra-antyfaszysci-w-r...
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
70. Jacku
A ja mam nadzieję, że ten wirus, który im zaszczepili, w końcu da objawy uboczne. Nie wyjdą z kibelka przez rok i będzie spokój.
Pozdrawiam każdym słowem
71. Dokumentacja cd
http://www.la.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemi...
11 listopada powiedzmy więc NIE zarówno faszystom, jak i kapitalizmowi:
Rasizmowi przeciwstawmy solidarność wszystkich tych, którzy cierpią biedę czy są pozbawieni praw socjalnych – niezależnie od ich koloru skóry czy wyznania!
Wizji państwa opartej na wszechobecnej policji, silnej władzy i represjach przeciwstawmy samorządność i demokrację bezpośrednią!
11 listopada zablokujmy razem faszyzm i radykalną prawicę – bez względu na to, czy będą to bojówkarze w piaskowych koszulach, czy byli lub obecni posłowie w garniturach!
NIE PRZEJDĄ!!!
Ciekawe jak to sie ma do bredni Olejniczaka, ktory twierdzi, ze to MIESZKANCY WARSZAWY prostestowali przeciw faszyzmowi:
http://www.rozbrat.org/informacje/krajowe/1472-dzialacze-z-poznania-jada...
Różnymi środkami transportu w tym autobusem, duża grupa aktywistów i aktywistek z Poznania związanych z tutejszą sekcją Federacji Anarchistycznej i Rozbratem, udała się do Warszawy. Celem wyprawy jest wsparcie blokady marszu nacjonalistów, jaki ma się dziś popołudniu rozpocząć w stolicy. Pomimo obaw, że może dość do interwencji policji, co często miało miejsce w przeszłości, wyjazdowi nic nie przeszkodziło. Aktywiści zbliżają się do Warszawy.
Jak nas poinformowano w Warszawie rozpoczęła się ostatnia odprawa przedstawicieli i przedstawicielek organizacji skupionych w Porozumieniu 11 Listopada, którego celem jest koordynowanie blokady marszu nacjonalistów. Póki co nie ma informacji o interwencjach policyjnych (np. próbach zatrzymania).
W urzędzie miasta Warszawy zgłoszono na dziś 23 zgromadzenia, w tym większość jako protest przeciwko „marszowi grup nacjonalistycznych i faszystowskich”. Urzędnicy twierdzą, że nie pamiętają, żeby na jeden dzień przypadało tyle powiadomień.
Przeczytajcie ostatni akapit: "W TYM WIEKSZOSC JAKO PROTEST PRZECIWKO MARSZOWI GRUP NACJONALISTYCZNYCH I FASZYSTOWSKICH"! Zatem logiczne jest pytanie - kto zglosil do urzedu marsz grup faszystowskich (i uzyskal zgod wladz na taki marsz!), ze urzad bez slowa przyjal dokumentacje na protest??????? To jest dopiero ciekawe. Co bylo w papierach tych organizacji zrzeszonych pod szyldem 11listopada - zlozone do urzedu, ze bufetowa nawet okiem nie mrugnela?
Ja bym wystapila z prosba o udostepnienie tych informacji, zeby sie przekonac.
To warto przeczytac, jak policja wypuscila zadymiarzy z Poznania!!! Mieli pomoc prawna!
http://www.rozbrat.org/informacje/krajowe/1473-blokada-marszu-nacjonalis...
Tu tez informacje
http://poland.indymedia.org/
Tu GownoWyb sie chwali wygwizdaniem
http://wyborcza.pl/1,75478,8648452,Blokada__bebny__syreny_i_gwizdy.htm
Tu Krytyka Polityczna ujawnia motywy BLOKOWANIA!Marszu (przypominam, ze blokowanie jest nielegalne wg prawa)
http://www.krytykapolityczna.pl/Opinie/KrytykaPolitycznaDlaczegoblokujem...
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
72. Oj niczego nie rozumiecie. Tu chodzi o Biedronia!
Podobno biedakowi założyli gips nie w tym miejscu, co trzeba. Teraz nie wie, czy ma robić za babę, czy za chłopa? Nawet zwołał "fundację od helsińskich wygłupów".
Ciekawe, gdzie ta fundacja była, gdy modlący się pod Krzyżem byli pozbawieni praw obywatelskich?
73. I jeszcze cos interesujacego
Art.7
2).cel i program oraz język, w którym będą porozumiewać się uczestnicy zgromadzenia
3). Miejsce i datę, godzinę rozpoczęcia , planowany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz projektowaną trasę przejścia, jeżeli przewiduje się zmianę miejsca w czasie trwania zgromadzenia
W zgloszeniu ma byc podany cel i miejsce, a ponizej czytamy (czy zatem na 100% w zgloszeniu podali miejsce i czy faktycznie byly to te miejsca, ktore widnialy na zgloszeniu?):
"Do tego kontramnifestacja
Przeciwko "Marszowi Niepodległości" protestują środowiska lewicowe skupione w Porozumieniu 11 listopada. Organizują kontrmanifestację pod hasłem "Faszyzm nie przejdzie!". Na ulotkach i na stronie www.11listopada.org nawołują, by wspólnie zablokować faszystów biorących udział w "Marszu Niepodległości". Demonstracja będzie jednym z wydarzeń w ramach "Tygodnia Antyfaszyzmu".
Organizatorzy nie podają szczegółów protestu, tłumaczą, że ich plany nie są jeszcze do końca sprecyzowane. Miejsce blokady mają opublikować rano, 11 listopada na swojej stronie. Zapewniają, że ich protest będzie pokojowy. Uczestnicy mają po prostu stać na ulicy i w ten sposób zablokować "Marsz Niepodległości".
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1681162,0,7,15_zgromadzen_na_11_listopad...
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
74. Tamko
Zapewniają, że ich protest będzie pokojowy. Uczestnicy mają po prostu stać na ulicy i w ten sposób zablokować "Marsz Niepodległości".
Pokojowo zablokują :-) stojąc :-) i nie pozwalając :-) iść legalnej :-) manifestacji.
Każdy uśmiech oznacza jedno kłamstwo organizatorów. Z którego KAŻDY czytający musi sobie zdawać sprawę.
Pozdrawiam każdym słowem
75. @yuhma
Wyglada na to, ze w ogole bufetowa nie miala prawa zaakceptowac tych kontrmanifestacji! I to jest najciekawsze. Ja bym zaczela procedure od sprawdzania papierow, ktore trafily do urzedu. Moj nos podpowiada mi, ze to wazne. T.
PS.Okazauje sie, ze zarowno urzad miast w osobie hgw (rozszyfrowuje skrot uj go wie) jak i sluzby totalnie nie zdaly egzaminu! Nie wywiazaly sie ze swoich obowiazkow.
Na dodatek dzis bufetowa w blekitnej klapala, ze juz pracuja nad ZMIANA PRAWA- tej ustawy o zgromadzeniach!!!!
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
76. Tamka,
a to mogłoby zrobić Stowarzyszenie. Pisemko z prośbą o udzielenie informacji w trybie ustawy o informacji publicznej.
77. Tamko
Bufetowa i urząd dały ciała już przy legalizacji manify tarasowców. Szkoda, że wtedy nikt się na poważnie nie spróbowal dobrać Hani do skóry.
Pozdrawiam każdym słowem
78. @Moherowy
Ano wlasnie.
To Wam jeszcze powiem, co Olejniczak mowil nt. zgromadzen - zapytany co by zrobil gdyby byl prezydentem, odpowiedzial, ze zablokowalby mianifestacje taka jak Marsz Niepodleglosci - czyli faszystowska!!!! Wyobrazacie sobie? W imie tolerancji i demokracji oczywiscie, jak podkreslal! Tfu!
@yuhma
No coz, TEN oboz jest bardzo silny, poza tym katzenbrenner ich wspieral, zreszta jak cala reszta.
Tutaj tez szanse sa marne-jak juz wspominalam, ale to nie znaczy, ze mamy zaniechac prob. T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
79. z tym pytaniem organizacji żydowskich może być problem :)
Na stronie jewish.org.pl można przeczytać:
"Współorganizatorami tegorocznej kontrmanifestacji byli m.in.: Żydowska Ogólnopolska Organizacja Młodzieżowa, Żydowskie Stowarzyszenie Czulent, Jidysz Lebt."
"Na demonstracji brali też udział Naczelny Rabin Polski Michael Schudruch i przewodniczący Związku Gmin Wyznaniowych w Polsce, Piotr Kadlcik."
http://www.jewish.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=3706%3Awygwizdalimy-faszystow&catid=26%3Anewsy&Itemid=86〈=pl
Wynika z tego, że Żydzi byli współorganizatorami blokady.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
80. Marylu
Caly czas mówię, że do organizacji polskich Żydów to trzeba napisać pro forma, oni są zmichnikowani całkowicie. Ale chyba prawdziwi Żydzi mają trochę więcej rozsądku? I jak zobaczą zdjęcia, to nie będą zachwyceni.
Pozdrawiam każdym słowem
81. do Rabina bym napisała - podpisał sie pod petycją w spr.
"polskich obozów koncentracyjnych" - można się spytać, czy wie, że uczestnicząc w tym przedstawieniu zaprzecza sam sobie? I spytać, czy wie, że założyciel ONR został zamordowany w obozie smierci przez prawdziwych faszystów.
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
82. @yuhma, Maryla
Ja wiem jak jest w L i kto stoi za organizacja typu Tektura itd., zreszta sami potwierdziliscie to w swoich komentarzach i odnosze sie w zwiazq z tym sceptycznie do pomyslu pisania do zydow, ale jak uwazacie. T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
83. Tamka
papier jest cierpliwy, a "warto rozmawiać" szczególnie w oparciu o fakty . A sa, jak wyżej .
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
84. @Maryla
Podkreslalam wiele razy, ze idea jak najbardziej dobra, zreszta pomoge przy tym jak potrafie. T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
85. ALL
Napisałem pismo, zaraz założę nowy watek. Proszę o wypowiedzi tam. Ale po dokładnej lekturze notki :-)
Pozdrawiam każdym słowem
86. @yuhma
Jeszcze Wacpan nie spisz? T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
87. @yuhma
Naobiecywales i ....poszedles. Notki brak [nie widze :( ]. t.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
88. Tamko
przepraszam, sporo czasu zajęło mi formatowanie.
Dobranoc :-)
Pozdrawiam każdym słowem
89. @yuhma
Nie przepraszaj, a to w takim razie, skoro juz jest -ide poczytac. Dobrej nocy :). T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
90. Tamko Droga
O rany! Czy Ty w ogóle sypiasz? Jesteś jeszcze lepsza ode mnie! :-)
Pozdrawiam każdym słowem
91. Pasiaki i klamstwo (DO WYKORZYSTANIA)
Chcę czy nie, muszę odnieść się do wydarzeń które miały miejsce w Święto Niepodległości na Palcu Zamkowym. O samej kontrmanifestacji pisać mi się nie chce, bo co tu można napisać, kiedy zwyczajnie ręce opadają patrząc na rozpasanie „młodych, wykształconych i z dużych miast”. Nie sposób też słuchać Pani Katarzyny Piekarskiej, która ubolewa, nad niekompetencją władz Warszawy, które wydały zgodę na manifestację „narodowców”, choć było wiadomo, że skończy się ona awanturą. Szkoda, że Pani Piekarska nie pomyślała chwilę zanim dala głos do kamer. Dokładnie takiego samego argumentu ktoś może użyć, za kilka miesięcy, przy okazji jakiejś parady równości czy innej ‘manify”. Wystarczy sygnał, że ktoś organizuje kontrmanifestację, i już potencjalnie może dojść do zamieszek więc lepiej nie wydawać zgody na żadną manifestację. Nie o tym jednak chciałem pisać. Stefan Sękowski w swoim tekście pt. „Lewacy- który z was to Mosdorf?” zwrócił uwagę na niestosowność przebrania się za więźniów obozów koncentracyjnych przez kilku uczestników kontrmanifestacji. Nie mam zamiaru powtarzać argumentów zawartych w tamtym tekście, gdyż w pełni się z nimi zgadzam. Muszę jednak zwrócić uwagę na możliwe, negatywne dla wizerunku Polski konsekwencje takiej „zabawy”. Od lat polskie przedstawicielstwa dyplomatyczne mają obowiązek reagować na każdy tekst w zagranicznych mediach , w którym używa się zwrotu „polskie obozy koncentracyjne”. Dla przeciętnego mieszkańca Zachodu II wojna światowa jest zdarzeniem równie odległym, co wojna trzydziestoletnia. Wielu nic nigdy nie słyszało o losach Polski i Polaków w latach 1939- 1945. Niestety prawie wszyscy słyszeli, że Polacy to urodzeni antysemici i pomocnicy Hitlera w mordowaniu Żydów. Jeszcze trochę a sami Niemcy w to uwierzą, a najchętniej, w to, że nie mieli z tym nic wspólnego, a co więcej sami padli ofiarą krwiożerczych Polaków. Jak jednak mamy zwalczać to kłamstwo, gdy grupa młodych Polaków swoim happeningiem utwierdza oszczerców. Skojarzenie jest oczywiste, i być może zamierzone. W oczach postępowców, uczestnicy legalnego pochodu chcący uczcić narodowe święto przemarszem przez miasto z biało czerwonymi flagami, to zwyczajni faszyści i bardziej lub mniej skryci miłośnicy Hitlera. Innymi słowy przedwojenna endecja, do której tradycji odwołuje się współczesny ONR i Młodzież Wszechpolska współodpowiada, ich zdaniem, za niemieckie zbrodnie popełnione w Polsce, głownie na polskich obywatelach. Jakie ma znaczenie, że to nieprawda. Tym gorzej dla prawdy. Dla nas jeszcze gorzej, gdyż w świat poszedł obraz postaci w pasiakach stojących w opozycji do lasu biało czerwonych flag,
Tymczasem, trzeba wszędzie gdzie się da wykrzyczeć, że Polska była jedynym krajem okupowanym, w którym, żadna siła polityczna nie poszła na współpracę z Niemcami. Nie znalazł się żaden Petain ani Quisling. Żadna polska formacja wojskowa, nawet najmniejsza, nie wspierała Niemców na froncie wschodnim, ani w żadnym innym miejscu. Podkreślam, był to jedyny taki przypadek w Europie. (Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić.) Dlatego nikt nie ma prawa, nawet pośrednio sugerować, że w jakimkolwiek stopniu współodpowiadamy za Holocaust.
http://fronda.pl/bonawentura/blog/pasiaki_i_klamstwo
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
92. Relacja Rybitzkiego
i zdjęcia Followa:
http://rybitzky.salon24.pl/249463,warszawa-krew-i-kamienie-czesc-1-k-a-t...
Pozdrawiam każdym słowem
93. pasiaki więźniów...
Amerykańskie władze mówią o całej sieci oszustów powiązanej z Claims
Conference (CC), najważniejszą żydowską organizacją zajmującą się
pozyskiwaniem odszkodowań za Holokaust.
Spośród 17 zatrzymanych sześcioro pracowało w tej nowojorskiej instytucji.
Przez dziesięć lat wyłudzili od Niemiec 42,5 mln dolarów.
Jak powiedział prokurator Preet Bharara, pieniądze zostały skradzione w
"perwersyjny sposób".
Przestępcy powoływali się bowiem na rzekome ofiary Holokaustu. Żydów, którzy przetrwali na okupowanych przez Niemcy terytoriach Związku Sowieckiego i innych krajów Europy Wschodniej, a teraz znajdują się w trudnej sytuacji finansowej.
Pod presją środowisk żydowskich Niemcy zdecydowali się wypłacić takim osobom
po 3,6 tysiąca dolarów.
Nieuczciwi żydowscy działacze przedstawiali jednak władzom w Berlinie sfałszowane papiery.
W ten sposób wyłudzili co najmniej 5,6 tys. jednorazowych wypłat i rent.
Pieniądze zamiast do znajdujących się w potrzebie ocalałych z Zagłady trafiły do ich kieszeni.
(...)Finkelstein przypomniał, że w CC doszło już do wielu skandali.
W 2007 roku jeden z czołowych działaczy organizacji (jednocześnie sekretarz Światowego Kongresu Żydów) Israel Singer został usunięty z zajmowanych
stanowisk.
Defraudował bowiem pieniądze przeznaczone na wypłaty dla ofiar Holokaustu i przelewał je na prywatne konta w Szwajcarii.
więcej w http://www.rp.pl/artykul/28,562885-Kradli-miliony-za-szoah.html
Maryla
------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Blogmedia24.pl
94. Yuhma
Widzę że moje Hasło Polska jest trendy, rozchodzi się jak krąg w wodzie, albo w tym samym czasie naszły nas takie myśli z młodymi ludźmi śpiewającymi Polska jest trendy.
Nadzieja bardziej rośnie i serce razem z nią.
Pozdrawiam
95. @yuhma
"Czy Ty w ogóle sypiasz?"
hehe...alez tak! Polozylam sie o 4:30, wstalam o 7:00, ale tzreba mi bylo odespac. Ja sowa jestem. pozdr i wracam do lektury. T.
"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.
LUBLIN moje miasto.
96. Zdjęcia
http://politykier.pl/gid,12842376,gpage,6,img,12842437,kat,1025795,galer...
http://politykier.pl/gid,12842376,gpage,2,img,12842429,kat,1025795,galer...
Pozdrawiam każdym słowem
97. Adresy
Dostarczone przez Demonice z Niepoprawnych
Yad Vashem
The Holocaust Martyrs' and Heroes' Remembrance Authority
P.O.B. 3477
Jerusalem 91034 Israel
Centrum Żydowskie w Oświęcimiu Pl. Ks. J. Skarbka 5, 32-600 Oświęcim
Zarząd Główny
Towarzystwa Społeczno – Kulturalnego Żydów w Polsce
pl. Grzybowski 12 / 16
00 – 104 Warszawa
King George St.58
Heichal Shlomo
Jerusalem 94262
B'nai B'rith International
2020 K Street, NW, 7th Floor
Washington, DC 20006
World Jewish Congress
501 Madison Avenue
New York,
NY 10022,
USA
Pozdrawiam każdym słowem