PiS do odstrzału

avatar użytkownika SpiritoLibero

Vuoto

80 komentarzy

avatar użytkownika Maryla

1. SpiritoLibero

wpisujesz się idealnie w nurt. O to, ze płyniesz z mediami, nigdy bym Cie nie posadzała.

To szambo , jakie widzimy i to, co wyprawiają dzisiaj w TVN24 , to juz porzygać sie mozna.

A naprawdę dzieje sie to:

Eurofaszyści rozpoczęli akcję: zdelegalizować PiS

http://fronda.pl/brat_horhe/blog/eurofaszysci_rozpoczeli_akcje_zdelegali...

Na naszych oczach powraca początek ustaw norymberski w wersji eurofaszystkowskiej. Od kilku dni trwa ofensywa mająca przygotować lemingów z dowodami osobistymi wydanymi w Polsce na delegalizację w majestacie prawa PiSu.

Oto pierwsza odsłona.

http://www.wprost.pl/ar/208313/PO-Kaczynski-chcial-oszukac-Polakow/

http://www.tvn24.pl/-1,1672674,0,1,po--psl-i-sld-do-kaczynskiego-nie-obr...

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

2. Droga Marylo

Ciężko, żebym był pod wpływem mediów. TV w domu nie mam, w radiu słucham praktycznie tylko muzyki, gazet nie kupuję od kiedy mam internet.
Tak więc to moje prywatne zdanie. A jeśli jakieś media też tak to widzą, w co wątpię, to tym lepiej dla nich.
Pozdrawiam serdecznie.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika Maryla

3. SpiritoLibero

oczywiście, że masz prawo, jak Rebeliantka, która od wczoraj prowadzi krucjatę w obronie "wypędzonych z PiS" miec swoje zdanie.

A to, że jest identyczne, jak główna linia nurtu anty polskiego w mediach, to oczywiście przypadek
i wcale nie twierdzę, że przepisujesz z TVN24 czy za GW.

Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

4. Uffff.....

A już się przestraszyłem, ze wzięłaś mnie za "agenta wpływu" :)))))

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika czarny anioł

5. Witaj Spirito

Moje zdanie znasz.Aby nie gledzic juz któryś raz z kolei.Zgadzam się i tak samo widzę te oczywiste sprawy. Gry i gierki z gojami. A Polska ginie w oczach.Ciekawy tylko jestem czy i Komorowski bedzie latał z menorami po pałacu. Powiem niegrzecznie, niech mi Kaczynski odda partie , ja zrobie porządek i wygramy wybory. Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika Maryla

6. "niech mi Kaczynski odda partie "

no nie, ale się ubawiłam!!! Najlepiej niech odda, jak już wygra w wyborach.

Ludzie, opanujcie się, proszę, bo to robi się jakaś tragifarsa.

Chcecie cos robiś dla Polski, a Kaczyński Wam nie odpowiada? To budujcie, jak On, przez 30 lat swoje struktury i do boju!

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

7. "Chcecie cos robiś dla Polski, a Kaczyński Wam nie odpowiada?"

Mi nie odpowiada...

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika Maryla

8. To budujcie, jak On, przez 30

To budujcie, jak On, przez 30 lat swoje struktury i do boju!

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Rebeliantka

9. Specjalnie dla Maryli

Każdy rozumie, co chce.

Moja notka wskazywała na to, że;

1/ usuwanie ludzi zawsze się wiąże z pewnym kosztem,

2/ usuwanie ludzi z PiS wiązało się z bardzo szerokim charakterem politycznym ugrupowania - od narodowych katolików do liberałów - co w oczywisty sposób musiało rodzić wiele konfliktów o charakterze ideowym, a w ślad za tym personalnych; w mojej ocenie tak szeroki projekt polityczny nie mógł się udać,

3/ PiS - na podstawie obserwacji z zewnątrz niezbyt kompetentnie rozwiązywał te konflikty, doprowadzał do ich zaognienia, a potem upublicznienia, czym wystawiał się na żer mediów.

Nie wpadłabym na to, że to krucjata w obronie wypędzonych.

Ale jest wolność słowa, każdy ma prawo w nieskrępowany sposób interpretować cudze wypowiedzi ;)

pzdr

Rebeliantka

avatar użytkownika czarny anioł

10. Maryla dobrze wiesz

Dobrze wiesz że Polakom we własnym kraju nie wolno organizowac partii. Wiem, wiem zakazu oficjalnego nie ma i parti też nie ma i nie było. Dlaczego ja nie moge organizowac parti; nigdy nie byłem w PZPRach, rodzina nie zasłużona dla wrogów Polski, Nie byłem nigdy TWu , nie byłem w sluzbach antypolskich , nie byłem w KORze, nie jestem żydem. Tym samym w dzisiejszym kolchozie nie ma dla mnie i innych tego typu miejsca.

Czarnyanioł

avatar użytkownika Maryla

11. ciekawe

nam - twórcom Stowarzyszenia i portalu nie przyszło do głowy , że mamy się poddać i nic nie robić, niech ktoś to za nas zrobi, a my to przejmiemy.

O tym pisałam, odnosząc się do wpisu o ty, jak to wspaniale każdy zarządzi cudzą firmą.
Jestem Polką, nie nalezałam do żadnej partii i nie zamierzam wstępowac do żadnej, ale nie ogladam sie na to, co mi ktos zgotuje, tylko sama się bronię i walczę o Polskę i nnych, których nalezy bronić.

Znam wiele osób, które tak robią.

Polecam spróbować.

pozdrawiam

Po

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

12. Anioł ma racje Marylo

Niestety. Ja też nie leżę. Jeśli mogę jakoś wpłynąć na świadomość innych lub im objaśnić coś czego sami nie zauważają to robię to. Żadna partia by mnie nie przyjęła a na pewno "zbanowała" szybciutko.
To jest chyba moja pierwsza notka, która nie znalazła sie w "Redakcja poleca"...

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika czarny anioł

13. Maryla właśnie

To robie na panstwa portalu. Jak długo,tego nie wiem. Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika natenczas

14. Fajna gadka-szmatka,

ja tez uważam,ze trzeba tych pisiorów zdelegalizować i stworzyć własne ugrupowanie.
Tyle naszkodzili,niech ich piekło pochłonie.
Czasu mało,może Sz.spirito zdążymy,jak uważasz ?
Ino szybko trza.

Pzdr.

Ostatnio zmieniony przez natenczas o czw., 09/09/2010 - 14:29.
avatar użytkownika Maryla

15. "Redakcja poleca"

no wybacz, takie bzdury? To, ze jest to Twoje zdanie, to nie oznacza, ze Redakacja ma to polecć :))

Od wczoraj od godz. 18.00 rzygam Jakubiak, od ataków na Jarosława rzygam od dłuższego czasu, bo nie ma dnia w mediach, żeby któraś k... sprzedajna nie wrzeszczała, co zrobił, albo czego nie zrobił.

I takie coś mam serwowac ludzim jako polecane? :))

To by mnie wyśmiali. Maja to na wszystkich portalach mediów do wymiotów.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika czarny anioł

16. Maryla ja jak wiesz

Nie oglądam TV , nie czytam szmatławców.Od wczoraj czytam na internecie o wyrzuceniu Jakubiak. Nie znam jednak przyczyny do chwili obecnej.Pisałem wczoraj wiecej o rotacjach w żydowskich partiach.Dzisiaj napisze tylko że "kłótnia "w żydowskiej rodzinie.Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika natenczas

17. > czarny anioł,

nie wydaje Ci się,że trochę zagalopowałeś ?

Pzdr.

avatar użytkownika Maryla

18. czarny anioł

ja słucham TVN24 - od wczoraj od 18.00 wszystko o Jakubiak - wszyscy przepytani.

Właśnie w tej chwili - czekająca pod siedziba PiS czerda najmników mediów doczekała się na swoją BOHATRKĘ - czekali na deszczu do tej pory - i pytaja, pytaja, pytaja

rzyg, rzyg, rzyg

Ale rozczarowanie -Jakubiak mówi, ze przeciez jest w PiS, że rozmawiała o sprawach ważnych w Polsce, nie chce POtepić JAROSŁAWA i nie wymagał od niej samokrytyki.

Generalnie - naczekali się na darmo, ale maja temat do narracji na resztę dnia - dlaczego powiedziała, a czego nie powiedziała, a to partia wodzowska itp.

rzyg, rzyg, rzyg

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

19. czarny anioł wszystkich, poza sobą

i nie wiedzieć czemu, ale i Spirito Libero, uważa za Zydów. Tak ma.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

20. natenczas, Na tle tego co sie czyta

na różnych prawicowych portalach to jeszcze nie jest takie złe :)
A ze nie "po linii"... Tym gorzej dla "linii".

Ja zresztą nie pisałem o zdelegalizowaniu PiS. Coś pokręciłeś. Pisałem tylko, jakie moim zdaniem, miejsce zajmuje ta partia w układance. I to wszystko.
Możesz się z tym zgodzić lub nie. Jakoś merytorycznie nikt nie zakwestionował ani zdania. Samo bla bla.
A czy o czymś powiedział TVN czy napisała Wyborcza to mnie tak obchodzi jak zeszłoroczny śnieg. Wy jakoś zawsze jesteście na bieżąco. Ja sobie głowy nie zaśmiecam żydowskimi gadzinówkami.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika zx

21. a może...

Podobno u bliźniaków jednojajowych jest coś takiego że jak jeden umiera, to drugi również za czas jakiś.
Odechciewa się mu żyć.
Taką opinię wyraziła - pamiętam - moja koleżanka zaraz po katastrofie smoleńskiej. Wtedy poddałem to w wątpliwość, ale jak widzę co się dzieje...

avatar użytkownika Maryla

22. zx

no nie..... ludzie, opamiętajcie się. Ta koleżanka to co, sama tez bliźniaczka jednojajowa czy jakiś badacz o uznanym światowym nazwisku?

I jak to sie ma do tych wszystkich teorii? To jak chce się zabić, albo umrzeć, to by sie w polityke nie bawił, tylko odszedł, o co wszystkim postkomuchom chodzi.

Nie piszcie tu palikmiotami i czerską.

Cała banda od Czerskiej po ITI powatarza w kółko, ze Jarosław oszalał, trzeba go leczyć, ale zeby i uzytkownicy BM24 powielali te brednie gebelsowskie, to mi ręce opadają.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika czarny anioł

23. Witaj natenczas.

Wiesz że lubie konkrety,jeśli mozesz zaznacz w którym miejscu.Chyba że udajemy że czegos , kogoś nie ma. Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika czarny anioł

24. Zk podobne są takie przypadki.

Jednak myśle że nie jest to regula.

Czarnyanioł

avatar użytkownika Maryla

25. SpiritoLibero

MERYTORYCZNIE?

do takiego czegoś? "Spontaniczne i dobrowolne oddanie władzy przez rząd J. Kaczyńskiego jest tego dobitnym dowodem."

daruj, tu nie ma idiotów, wczoraj pisałam u Rebeliantki o amnezji, ale to nie jest amnezja, tylko celowe przekłamania, na które odpowiedziec bym musiała całym ciągiem cytatów i faktów.

Szkoda mi czasu na udawadnianie,m ze białe jest biuałe, nie na BM24.

Tu nie ma idiotów, a Kamiński i Ziobro z Engelkingiem zostali osaczeni, za to Kaczmarek z Krauzem wywyższeni, a Kamiński ma własnie sprawę po 3 latach w sądzie.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika natenczas

26. Dzisiaj napisze tylko że "kłótnia "w żydowskiej rodzinie

jak to rozumieć Aniele Złoty ?
Czy są jeszcze prawdziwi...nie,nie Cyganie,a Polacy ?

Pzdr.

avatar użytkownika SpiritoLibero

27. Marylo A co to było?

Jeśli nie zagrywka to na pewno głupota. Złodzieje i aferzyści są w każdym rządzie. Ale żaden z tego powodu nie poszedł grzecznie do domu.
Mi akurat nie musisz niczego udowadniać. Cytaty potrafię znaleźć sam.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika czarny anioł

28. Natenczas

Jakubiak to tez żydówka. Dzisiaj juz nie pamietam,jak była szefowa ,chyba gabinetu prezydenta to dotowała antypolskie ksiażki. A o partiach juz pisałem,Polskich parti w Polsce NIE MA.Tylko tyle.

Czarnyanioł

avatar użytkownika Maryla

29. Złodzieje i aferzyści są w każdym rządzie.

i to kończy naszą dyskusję.

Jak się podchodzi tak do problemu, to po co zmieniac rząd, który spełnia takie warunki?

PO jest najbardziej nasyconym rządem złodziejami i aferzystami, więc spełnia Twoje kryteria, moje nie.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika TW Petrus13

30. Sprito

rozmawiałem z Tobą na priv,krótko i jasno postawiłem sprawę.
Z wieloma osobami już się pożegnałem.Z niewątpliwie rozumną resztą teraz.Mnie przepychanki i przekomarzania przestały bawić.Jest sposób na zatrzymanie tego bałaganu który nam grozi (pisze o tym Kejow),kto chce niech czyta!.Tak rodziła się solidarność,być może znów się odrodzi!
a teraz pa!


 

avatar użytkownika SpiritoLibero

31. Pa Petrusie :)

Zawsze miło Cię widzieć.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika Rebeliantka

32. Maryla, 16.18

Czy to ja coś celowo przekłamuję?

Nie, ja jestem po prostu taka głupia, że z takim trudem zdobytej władzy nie oddawałabym DOBROWOLNIE po 2 latach. W sytuacji, gdy bandyci zostali tylko rozsierdzeni, a nie wykluczeni. Za żadne skarby bym nie oddała.

Taka jest moja ocena, głupiej rebeliantki.

Samodzielna, bo telewizji nie oglądam i gówna nie czytam.

Mąż stanu postąpił inaczej. Ale on jest - w przeciwieństwie do mnie - mądry.

I nie kłóćmy się naprawdę. Czy musimy - w związku z inną oceną faktów - miotać pod swoim adresem insynuacje. Po co?

Rebeliantka

avatar użytkownika Maryla

33. ja miotam insynuacje? pod czyim adresem?

komentuję tylko teksty, z którymi się głęboko nie zgadzam.
Nie kłócę się, tylko przypominam w kolejnym wpisie, że nie ma zgody i nie było na rząd, w którym sa aferzyści. Wystarczyło, ze była SO, bo by w ogóle nie było mozliwości stworzyc rządu po wygranych wyborach.

Chyba tez mam prawo do wyrażania swojej opinii, odrębnej od przemyśleń Rebeliantki i SpiritoLibero, czy nie widziec w każdym Zyda, JAK CZARNY ANIOŁ, albo traktowac to jakoś coś negatywnego?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Unicorn

34. Po co delegalizować, lepiej

Po co delegalizować, lepiej podzielić na mniejsze formy. A w ogóle przyszłością Polski jest dyktatura. Broń Boże proletariatu czy nomenklatury. Blogmedia24.pl :)

:::Najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku::: 'ANGELE Dei, qui custos es mei, Me tibi commissum pietate superna'

avatar użytkownika czarny anioł

35. Maryla masz prawo wyrazac własne opinie

Mysle że nikt ci nie zabrania. Ja jednak naprawde nie widze tylko czy wszędzie zydów.

Czarnyanioł

avatar użytkownika Tamka

36. Moj komentarz

Pierwsza moja mysl po przeczytaniu byla taka - ot zgodnosc patriotow [przyjmuje teze, ze dysqtujacy tutaj sa patriotami], z taka postawa w prawicowym obozie to my [przepraszam bardzo] gowno! zdzialamy.

Nie zachwycam sie PiS-em, wg mnie jest tam wiele osob, ktorym dalabym dozywotnio czerwona kartke, nie zgadzam sie z liberalnoscia wypowiedzi [oczywiscie mam na mysli rzeczywistosc, w kotrej zyjemy], nie zgadzam sie z kreciarstwem, ktore w tej partii wprost kwitnie. Juz dawno zrobilabym z tym porzadek. Coz, nie bede ukrywac, ze - przynajmniej na czas obecny - jestem zwolenniczka "silnej reki" w partii. Zeby partia byla sqteczna, musi prezentowac jednomyslne stanowisko i nie cyrtolic sie z medialnymi szmatami.

PiS dla mnie jest obecnie - jeszcze- jedyna nadzieja, na jakakolwiek zmiane. Jednak szanse na to beda mieli wtedy, kiedy partia bedzie - jak wyzej.

Zdaje sobie sprawe z tego, ze w PiS zydow nie braqje [to, ze JK mial ojca zyda jeszcze go nie przekresla], ale jeszcze raz powtarzam, to jest wg mnie jedyna alternatywa z uwazglednieniem w/w.

Przychylam sie do stanowiska @czarnego aniola, jednak trzeba tez zazanczyc, ze choc Polacy sa zdominowani przez zydow, to jednak wsrod tych ostatnich sa osoby godne szacunku, patroci i nie mozna ich wrzucac do jednego wora. Prosze bysmy o tym pamietali.

Jesli nie da sie zalozyc polskiej partii, to trzeba tworzyc struktury podziemne.
Panowie, na jakim etapie jestescie? [mozna odpowiadac na pw :)].

I jeszcze jedno na koniec. Szanuje wasze zdanie, tylko ono mnie nie przekonuje. Dlaczego?
Nie wiem na ile sa swiadome osoby tu zagladajace i czytajace [zdazylam sie zapoznac z kilkoma opiniami, bo za ktorko tu jestem], jednak zakladajac, ze wchodzi tu osoba zagubiona, to po przeczytaniu iles tam takich wpisu dochodzi do wniosq, ze:
- szmatlawe media maja racje - PiS sie konczy i jest beznadziejny
- nie da sie nic zrobic, to nie bede nic robil
- prawicowcy to ludzie ktorzy niegdy nie beda razem, bo wciaz sie kloca i nie potrafia wypracowac wspolnego stanowiska w obronie Polski

Taki przekaz wynika z wpisu. To jest co najmniej defetyzm, na ktory w obecnych czasach - tak uwazam - oboz patriotyczny nie moze sobie pozwolic.
Dziekuje za uwage. T.

PS. Polecam notke w dzisiejszej Rzepie [tez sie szmata zrobila] - A14, "Niebezpieczne zwiazki Europy z Rosja" prof. Andrzeja Nowaka.

Ostatnio zmieniony przez Tamka o czw., 09/09/2010 - 17:35.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

37. Tamka "Takich wpisów"

nie znajdziesz za wiele na prawicowych portalach. Króluje przegięcie albo w jedną albo w drugą stronę.
Z defetyzmem masz może trochę racji. Tak może to z boku wyglądać. Uważam jednak, ze podstawową sprawą jest zawsze analiza całej sytuacji ze wszystkimi międzynarodowymi implikacjami. Inaczej będziemy się kręcić wokół własnego ogona wierząc w fałszywych bożków.
Pozdrawiam.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika SpiritoLibero

38. Maryla "Jak się podchodzi tak do problemu

to po co zmieniac rząd, który spełnia takie warunki?" Czyżbyś podejrzewała mnie o sympatie PO-wskie??? I jakie to niby moje "kryteria" spełnia obecny rząd?

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika Tamka

39. @SpiritoLibero

"Uważam jednak, ze podstawową sprawą jest zawsze analiza całej sytuacji ze wszystkimi międzynarodowymi implikacjami. Inaczej będziemy się kręcić wokół własnego ogona wierząc w fałszywych bożków"

Oczywiscie, m. in. dlatego zachecam do przeczytania zaproponowanego przeze mnie artykulu. Szersze spojrzenie pozwala lepiej zrozumiec to co sie dzieje - posuniecia wierchuszki i poplecznikow.

Rozumiem, ze cel jest wspolny, rozumiem, ze moga byc roznice w odbiorze sytuacji, ale to nie zwalnia nas wszystkich [z obozu patriotycznego] z obowiazq dzialania i propagowania aktywnosci [na miare naszych mozliwosci]. Wpisy w tym tonie - odnosze wrazenie - nie daja zachety qu dzialaniu, a raczej wspomagaja pasywnosc. Temu sie sprzeciwiam. pozdr. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika natenczas

40. Polszmat 18:50

Wiadomości:

1-PiS i Jakubiak
2-Wawel i tablica - w uroczystościach wniesienia tablicy do kaplicy wezmą udział...OFIARY !!!
3-PiS - kariera JK

itd,itp,itc,

A Wy łykacie.

Smacznego i huzia na Józia.

avatar użytkownika SpiritoLibero

41. natenczas, "Wy" - kto?

Mógłbyś uściślić? Ja nie mam TV, już pisałem...

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika natenczas

42. > SpiritoLibero,

uściślam - ci,którzy krytykują tutaj PiS i prezesa za podejmowane decyzje.
Podobno,wnioskuję po nazwisku,mój przodek pochodził z Bliskiego Wschodu.
To tak jako ciekawostka :)

Pzdr.

avatar użytkownika Maryla

43. SpiritoLibero

"nie rżnij głąba" proszę, jestes na to zbyt inteligentny, żeby ktos uwierzył w to, co tu dzisiaj piszesz. Tak leci prowokacją, że az czuc.

A tymczasem, wracamy do mojego pierwszego komentarza, który zaczął tę długa i nikomu nie potrzebną dyskusje o niczym.

czy statut PiS nie jest konstytucyjny? Pyta Pochanke w TVN24 Kalisza, a ten mówi TAK.

i wszystko jasne. Dla mnie byłó to jasne od dawna, dla wielu nie.Co jeszcze maja powiedzieć, zeby uwierzyc, zanim sie dokona?
http://blogmedia24.pl/node/36485

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Tamka

44. @natenczas

Nie bede brala tego do siebie.

Dzis ogladalam konferencje prasowa PiS, dotyczaca sytuacji powodzian i braq pieniedzy na pomoc dla nich.

Zaden! dziennikarz nie chcial o to pytac i zaden! nie zadal pytania dotyczacego sytuacji powodzian. Tyle. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika natenczas

45. > Tamka,

i słusznie.
Bo jak mamy w Polszcze takich dziennikarzy jak mój ulubieniec,syn posłanki PO Joanny Fabisiak,to nie dziwmy się,że o rzeczy ważne nie pytają

.
Tomasz Machała - Polszmat.

Pzdr.

avatar użytkownika SpiritoLibero

46. Marylo, Nikt nie musi wierzyć

w to co piszę. Ale posądzanie mnie o prowokację to już gruba przesada (żeby nie powiedzieć - nietakt).
A komu lub czemu miałaby służyć ta "prowokacja"?

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika SpiritoLibero

47. "ci,którzy krytykują tutaj PiS i prezesa za podejmowane decyzje"

Czyżby nowy kult jednostki?

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika czarny anioł

48. Spirito

Kto to jest Kejow i gdzie mozna go poczytać. O czym piszecie. Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika Tamka

49. @natenczas

"syn posłanki PO Joanny Fabisiak"

Tak? Nie wiedzialam. Zyd. T.

PS. Wlasnie Kluzik u stokrotki klapie i oczywiscie, nie podoba jej sie pan A. Macierewicz na czele zespolu ds. badania tragedii smolenskiej. Wszystko mi juz opadlo.

Ostatnio zmieniony przez Tamka o czw., 09/09/2010 - 19:16.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika natenczas

50. > Tamka,

jasne,ze Żyd,jak wszystko co się rusza...
Może tak,a może nie ? Nie wiem...trzeba by w majty zajrzeć.
:)

avatar użytkownika basket

51. Każde zdanie

topic`u, to kuriozum.
Ale najbardziej spodobało mi się to:
"A starczyłoby kilka prostych ruchów politycznych. Tylko, że byłyby to ruchy wręcz rewolucyjne. Trzeba by nie podpisywać traktatu w Lizbonie, pogonić lichwokrację, zadbać o polskie zasoby naturalne, zliberalizować gospodarkę i hajda!
Najlepsze to to HAJDA!
Do odstrzału - at once..
Całusy - hajda!

basket

avatar użytkownika SpiritoLibero

52. basket, "kuriozum"

bo nie leżę plackiem przed prezesem? Może tak bardziej szczegółowo byś się odniósł do tych "kuriozów"?

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika Maryla

53. SpiritoLibero

proponuje dac sobie spokój.

Poległeś w dyskusji na argumenty, to zaczepiasz teraz jak, nie przymierzając jakis Kalisz lub Nowaku.

MASZ SWOJE ZDANIE, POZWÓL MIEC INNYM, A NIE INSYNUUJ , ZE WSZYSCY, CO SIĘ Z TOBĄ NIE ZGADZAJĄ, SĄ "SEKTĄ".

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Tamka

54. @natenczas

hehe, ja nie musze zagladac :/.

Czytalam statut PiS. Co prawda nie porownywalam z Konstytucja punkt po punkcie, ale nie znalazlam tam nic niekonstytucyjnego. Szkoda, ze Kalisz nie podal konkretnie, w ktorym punkcie wystepuje rozbieznosc i z jakim ustepem w tejze. Toc prawnik-powinien konkretnie hehe. T.

Ostatnio zmieniony przez Tamka o czw., 09/09/2010 - 20:00.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Maryla

56. KTO KRYTYKUJE KONSTRUKTYWNIE, A KTO dla samej krytyki?

wystarczy przeczytać ten dokument.

http://blogmedia24.pl/node/24587

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

57. "Poległeś w dyskusji na argumenty"

Marylo, jakie argumenty???? Nic takiego z Waszej strony nie padło. Nie zauważyłem.
Ale tylko dlatego, że Cię lubię i szanuję mogę się więcej nie odzywać.
Tylko mi nie opowiadaj tutaj o argumentach...
Lupę sobie chyba muszę kupić.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika natenczas

58. > Tamka,

Statut PiS jest jasny i przejrzysty,prawda ?
I nie ma miejsca na improwizacje.

Pozdrawiam.

ps: nie w tym temacie :(

Ostatnio zmieniony przez natenczas o czw., 09/09/2010 - 20:03.
avatar użytkownika Maryla

59. SpiritoLibero

"Ale tylko dlatego, że Cię lubię i szanuję mogę się więcej nie odzywać."

Dlatego, że uważam Cie za inteligentnego człowieka, poswięciłam tej bzdurnej dyskusji cały dzień.

Stracony kolejny dzień, przedwczoraj zabrał mi dzie Pan adsenior.

I prosze mnie nie traktowac protekcjonalnie, ja szanuję Twoja inteligencję i żadam uszanowania prawa do własnej.

OK?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Tamka

60. @SpiritoLibero

"Marylo, jakie argumenty???? Nic takiego z Waszej strony nie padło"

Mysle, ze dobrze zargumentowalam swoje stanowisko. Jesli nie, moge doprecyzowac jak ja to widze.
W pana wpisie nie bardzo dostrzegam argumenty. No chyba, ze u @czarnego aniola - tam sa, ale ja z nimi polemizuje. pozdr. T.

@natenczas
dla mnie jak najbardziej. Stad wlasnie pytanie o to gdzie ta rozbieznosc.
Jakbys chcial to poszukam ciekawy wyklad ks. profesora dla klerykow [zdaje sie] pt. kto jest zydem [zaraz mnie tu posadza o antysemityzm, choc nie jestem]. ;)

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

61. Marylo, Nie traktuję Cię protekcjonalnie

to nie w moim stylu. Powiedziałem tylko jak jest. A Twoją inteligencję dostrzegam i podziwiam. Z poglądami nie muszę się zgadzać, prawda?
Jeżeli komuś mój tekst dał trochę do myślenia to dobrze, jeśli nie to trudno.
Nie powinnaś mnie jednak podejrzewać o niecne zamiary bo ich po prostu nie ma.
I przykro mi, ze straciłaś przeze mnie czas.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika SpiritoLibero

62. Tamka To w sumie nie było do Pani :)

Pani podjęła dyskusję a zgadzać się we wszystkim przecież nie musimy.
Na pewno jeszcze nie raz będziemy mogli podyskutować.
Pozdrawiam.

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika natenczas

63. > Tamka,

dajmy spokój.Dość było o tym.Czasem odnoszę wrażenie,ze temat antyżydowski jest celowo podtrzymywany.
Obym się mylił.
Po co ja to podtrzymuję ?
Cholera wie,amen.

Pzdr.

Ostatnio zmieniony przez natenczas o czw., 09/09/2010 - 20:21.
avatar użytkownika Tamka

64. @SpiritoLibero

"Nic takiego z Waszej strony nie padło"

Tak, personalnie nie do mnie, ale to "Waszej" -"wywolalo mnie do odpowiedzi" ;).

Oczywiscie. Bardzo chetnie jeszcze przy okazji podysqtuje.Rowniez pozdr. T.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika czarny anioł

65. Maryla

Nie bede się rozpisywał.Reakcji zero na list.I to wg Ciebie partia,Polska Partia..Oni chca wygrac.Czy ich zadaniem jest tylko grać.Sama zobacz ,przed wyborami prezydenckimi troche pojezdzili po Polsce.I co .Już zadowoleni dupy posadzili na fotelach i siedzą, zamiast kursowac non stop po Polsce.Pozdrawiam

Czarnyanioł

avatar użytkownika Maryla

66. czarny anioł

list dałam po to, zeby pokazac konstruktywna krytyke, a nie opowiadanie bajek na podstawie gdybania i zakłamywania faktów.

A która partia odpowiedziała by na taki list? Jest taka w Polsce? Ja nie znam.

Właśnie kuń Giertych opowiadał bzdury w TVN24.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika czarny anioł

67. Maryla rozumie co chcialaś pokazac.

"Ja nie znam"- czyli tutaj sie zgadzamy . o czym piszę cały czas.

Czarnyanioł

avatar użytkownika Rebeliantka

68. @Maryla

Nie odpowiadają na listy?

Tzn. mają gdzieś swój żelazny elektorat.

Taka jest smutna prawda. Wg mojej interpretacji, oczywiście.

Rebeliantka

avatar użytkownika Maryla

69. Rebeliantka

Tak, to Twoje zdanie.
A czyim żelaznym elektoratem jesteś? I czy pisujesz do tej partii listy i dostajesz odpowiedzi?

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Polon210

70. @Tamka-Kluzik u stokrotki klapie i oczywiscie,nie podoba jej się

A. Macierewicz w komisji "smoleńskiej" - wyszło szydło z worka!!
a mówił mi kumpel tuz po wyborach że znowu krety spowodowały porazkę kandydata PiS. zapytałem kogo uważa za kreta rozgrywającego- odpalił że Kluzik. noo myślę sobie, nieee wiem sam, hmm... teraz już wiem p. Kluzik Rostkowska to kret. Powołanie p. Macierewicza na szefa komisji to było wyśmienite zagranie- on jest autentyczna zmora tej całej agentury. Kluzik- poplasaj se kobito z róza w zębach, ale juz nie w barwach PiS- tej pani juz dziękujemy za usługi!!

"Ludzie, którzy próbują uczynić ten świat gorszym, nie biorą sobie wolnego dnia"
Bob Marley

avatar użytkownika Rebeliantka

71. Tak, pisywałam do Prezesa

Odsyłał listy do Ministerstwa Sprawiedliwości, a tam nadawano im znaną nam wszystkim drogę biurokratyczno-olewacko-popleczniczą.

Tak, także mnie "żelazny elektorat" traktowano jak wszystkich.

Masz jakiś pomysł na to, aby zmusić naszą ukochaną partię do poważnego traktowania żelaznego elektoratu?

Rebeliantka

avatar użytkownika Maryla

72. czyja to jest ukochana partia?

bo nie moja. Dla mnie jest to po prostu jedyna partia, która daje nadzieje na zatrzymanie rozbioru Polski.

A listy pisze do partii rządzącej - do jej przedstawicieli w urzędach, bo to oni maja władzę.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Rebeliantka

73. Mówiłam o tamtym okresie, gdy byli partią rządzącą

Dziękuję za wymianę opinii.

pzdr

Rebeliantka

avatar użytkownika Tamka

74. UWAGA

pan A. Macierewicz w RM! Wazne. Polecam! T.

PS. Jaki znowu list? Nic nie wiem :(. Prosze o info.

Ostatnio zmieniony przez Tamka o czw., 09/09/2010 - 21:37.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika Tymczasowy

75. @AutorMam dokladnie przeciwne zdanie

Nie marnujmy wzajemnie swojego bezcennego czasu.
Idzmy do przodu!

avatar użytkownika Tamka

76. Marek Jurek opluwa JK

"TVP Info - Jurek o Kaczyńskim
IAR - Kraj
9 Wrz 2010, 22:49

09.09.2010 (IAR) - Marek Jurek zarzucił Jarosławowi Kaczyńskiemu psucie demokracji.
Przewodniczący Prawicy Rzeczypospolitej powiedział w TVP Info, że prezes Prawa i Sprawiedliwości po wyborach prezydenckich pozytywnie oceniał swą kampanię, a teraz jest przeciwnego zdania. Przyznał się też, że jego zachowanie się w czasie kampanii było tylko grą. Zdaniem Marka Jurka, taka postawa kompromituje demokrację w oczach obywateli i nie zachęca ich do kierowania się sumieniem. Zadniem byłego marszałka Sejmu Jarosław Kaczyński zrezygnował z programu moralnej odnowy Polski.

Marek Jurek powiedział, że Jarosław Kaczyński powinien najpierw pokazać, że potrafi rozmawiać z ludźmi z własnej partii, a potem, że umie się otworzyć na ludzi. Dodał, że prawica powinna wziąć pod uwagę, iż po wyborach prezydenckich wzmocniła się w Polsce lewica. Marek Jurek oświadczył, że nie myśli o powrocie do PiS-u i organizuje prawicę konserwatywno-katolicką.

Informacyjna Agencja Radiowa(IAR)Piotr Siekaj/ab"

http://stooq.com/n/?f=357213

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika benenota

77. Spirito...oraz kilka innych osob

Photobucket

Zapomnieliscie o butach.
Jak tak mozna?I bez konta w banku...i bez prawa jazdy.
A Sokrates tez konta nie mial...i cale zycie zapierdalal w sandalach.

No chyba ze dla Was gwarancja sa buty Ferragano,Bally`s etc.?.

JaPhotobucketk latwo,i jak szybko Was oglupili!

Ostatnio zmieniony przez benenota o pt., 10/09/2010 - 01:50.
Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika Tamka

78. @benenota

co tam buty, liczy sie to co ma sie pod kopulka :). T.

Nie wszystko zloto, co sie swieci!

Ostatnio zmieniony przez Tamka o pt., 10/09/2010 - 01:52.

"Martwe dźwigi portowe nigdy nie będą Statuą Wolności".J.Ś.

LUBLIN moje miasto.

 

 

avatar użytkownika SpiritoLibero

79. Tymczasowy Jak można

mieć "dokładnie przeciwne" zdanie? Żadnych punktów wspólnych?
A do przodu jak najbardziej :)

http://polacy.eu.org/

avatar użytkownika czarny anioł

80. Tymczasowy.

W/g mnie nie można iśc do przodu ,nie wspominając o tyle ,czyli histori.Jeśli eliminujemy "tył" to tym samym i przód.Bo bez tyłu odniesieniem do czego jest przód.

Czarnyanioł