Wybory 2007 - dla ITI 500 mln na stadion, wybory prezydenckie - dla POLSAT reklama za 113 mln zł dla 1,84% społeczeństwa

avatar użytkownika Maryla

W mediach Jazgot porcelanowych piesków widoczny znak, że maszyna wyborcza ruszyła.

 Bez reakcji przeszła informacja podana przez Rzeczpospolitą :

Od poniedziałku rusza w telewizji kampania reklamowa matematyki - informuje "Rzeczpospolita". Jej koszty - ok. 113 mln zł - zostaną pokryte z środków unijnych. Potrwa do końca kwietnia.

http://www.rp.pl/artykul/433223_Reklama_matematyki_w_telewizji.html

Szukam blizszych informacji i tu mamy :

Kampania ma się składać z części wizerunkowej i edukacyjnej. W tej pierwszej wystąpią osoby, które odniosły sukces w swoich zawodach, a pomogła im w tym właśnie matematyka. Druga, edukacyjna część kampanii skierowana będzie do maturzystów i polegać ma na codziennym wyświetlaniu o godz. 18,55 w TV4 3,5-minutowych filmów

Krótkie filmy edukacyjne i spoty, w których znane osoby przekonują, że znajomość matematyki jest potrzebna w życiu składają się na kampanię telewizyjną, za pomocą której Centralna Komisja Egzaminacyjna chce obalić stereotyp matematyki, jako trudnego przedmiotu.

Jak zaznaczył dyrektor CKE prof. Krzysztof Konarzewski, choć kampania rusza przed maturami, to nie tegoroczni maturzyści są jej głównymi adresatami. "Każdy tegoroczny maturzysta od początku swojej edukacji w liceum wiedział, że ten egzamin go czeka. Spoty są bardziej adresowane do szeroko pojętego społeczeństwa. Pokazujemy, że matematyka nie jest trudna i że może być interesująca" - powiedział Konarzewski podczas poniedziałkowej konferencji prasowej.

W podobnych spotach o wykorzystywaniu matematyki w swojej pracy mówią też fotograf Wojciech Wieteska, architekt Krystyna Fiszer i dyrygent Łukasz Borowicz.

W ramach kampanii przygotowano też cykl pt. "MAT+MA - zobacz, jakie to proste", na który składa się 75 krótkich filmów. W każdym z 3,5-minutowych odcinków w sposób prosty i przejrzysty omawiane jest jedno zagadnienie matematyczne, np. w filmie "Potęga 2" potęgowanie tłumaczone jest za pomocą składania kartki papieru na pół, znowu na pół i jeszcze raz na pół.

Filmy emitowane będą codziennie o godzinie 18.55 przez TV 4; następnie umieszczane będą na portalu internetowym InterKl@sa: www.interklasa.pl. Konarzewski chce by w przyszłości były dostępne także na płytach CD.

Według CKE, kampania telewizyjna będzie kosztowała 20 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków z Unii Europejskiej.

 

http://szkola.wp.pl/kat,108824,title,Matematyka-nie-jest-trudna,wid,11977924,page,2,wiadomosc.html

Kampanię opracowały DDB Warszawa oraz Optimum Media OMD, które wspólnie wygrały ogłoszony przez Centralną Komisję Egzaminacyjną konkurs. Kampania potrwa do końca kwietnia. Projekt realizowany przez CKE jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

http://www.edulandia.pl/Edulandia/1,98377,7561115,Kampania_reklamowa___matematyki_.html

Na stronach MEN nie mogę znaleźc informacji o tym projekcie unijnym.

Ale może coś dowiemy się o stacji TV4, która wygrała z telewizją publiczną, której tej promocji nie powierzono, a która bankrutuje z powodu zachęcania abonentów przez premiera Tuska, aby nie płacili, bo rząd zniesie abonament.

http://pl.wikipedia.org/wiki/TV_4

Stacja powstała 1 kwietnia 2000 roku z przekształcenia Naszej TV (1998-2000) i Polsatu 2 (1997-) – kodowana od 20 września 2005 roku na satelicie, dostępna naziemnie w ponad 20 miastach Polski – samodzielnie lub na zachodzie kraju retransmitowana przez TV Odra, a także na platformie Cyfrowy Polsat,CYFRA+ oraz platformie cyfrowej N (od 23.12.2009) do 27 kwietnia 2005 na analogowym satelicie Eutelsat.

Emituje głównie filmy i seriale, ale także teleturnieje, programy rozrywkowe, kulturalne, informacyjne, kreskówki oraz reality-show.

W październiku Hanna Lis odeszła od Dziennika i przeszła do telewizji Polsat, prowadząc Wydarzenia wraz ze swoim mężem, Tomaszem. Czwórka nie posiada własnego programu informacyjnego. Jedynie ok. godziny 2:00 emitowana jest powtórka głównego wydania Wydarzeń Polsatu.

Rekord oglądalności kanału padł 7 stycznia 2001 r. Jeden z odcinków serialu Świat według Kiepskich oglądało 2,474 mln widzów (dane: AGB Nielsen Media Research).

Czwórka (TV 4) – stacja należąca formalnie do holdingu Polskie Media (w 90% do należy do telewizji Polsat i ok. 9% posiada spółka TVN) Andrzeja Kuchara.[2][3]

Wikipedia podaje rewelacyjne dane o TV4, z których wynika, że stacja będzie popularyzowała matematykę dla 1,84% społeczeństwa:
 
TV4 (Poland)
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
TV4
Owned by Polskie Media
Audience share 1.84% (2008, [1])
Website www.tv4.pl (Polish)
Availability
Terrestrial
Polish Analogue Normally tuned to 4
Satellite
Cyfrowy Polsat Channel 2
n Channel 8
TV 4 is a private Polish TV station.

TV 4 was created through the amalgamation of the stations Nasza TV and Polsat 2 and started broadcasting on 1 April 2000. The station belongs to the Polsat Group and has a market share of about 2%.

The station was from 2000 to 2005 freely reception-devoid of over the satellite Hotbird.

Dla przypomnienia, jak to się odbywało przed wyborami 2007 roku, oddajmy głos tym, którzy organizowali wsoarcie dla PO.

21pazdziernika to kampania organizacji pozarządowych zachęcająca do udziału w wyborach 21 października 2007r.

http://www.21pazdziernika.org.pl/

http://www.21pazdziernika.org.pl/wspieraja_nas.html

http://www.rp.pl/artykul/16,207233_Spolecznicy_maja_zal_do_PO_.html

http://www.21pazdziernika.org.pl/partnerzy.php

Liczne organizacje pozarządowe utworzyły przed zeszłorocznymi wyborami Koalicję 21 października (patrz ramka). Stawiała ona sobie za cel skłonienie młodych ludzi do udziału w wyborach. Akcja nasza cieszyła się nadspodziewanie dużym zainteresowaniem. Jarosław Kaczyński, ówczesny premier, przypisał nawet działaniom naszej koalicji i hasłu: "Zmień kraj - idź na wybory" istotny wpływ na ich wyniki.

Koalicja 21 października będzie kontynuować działania służące obywatelskiej aktywizacji Polaków. Uważamy jednak, że wsparcie ze strony rządu i innych instytucji publicznych jest niezbędne, by doprowadzić do trwałego zwiększenia udziału obywateli w życiu publicznym (m.in. poprzez świadomy i liczny udział w wyborach).

http://www.isp.org.pl/?v=page&id=600&ln=pl
Inicjatorzy Koalicji 21 października:

Fundacja im. Stefana Batorego
Instytut Spraw Publicznych
Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju
PKPP Lewiatan
Fundacja Projekt: Polska
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Szkoła Liderów

Zapraszamy również na stronę internetową: www.21pazdziernika.org.pl

 

A wracając do MEN i pomysłów na reklamę :

http://news.money.pl/artykul/nowe;pomysly;na;matury;za;4;mln;zlotych,142,0,450702.html

Polska pisze, że w tym roku na pracę tych superekspertów Centralna Komisja Egzaminacyjna wyda 4 miliony złotych z unijnej puli. Gazeta dodaje, że minister Katarzyna Hall obiecuje, iż w najbliższych miesiącach jej resort przedstawi nową koncepcję organizowania egzaminów.

Centralna Komisja Egzaminacyjna pracuje z Ministerstwem Edukacji nad nowym sposobem tworzenia zadań na egzamin na koniec podstawówki, gimnazjum i na maturę.

To efekt ostatnich wydarzeń - przecieku na egzaminach gimnazjalnych i niedopracowanych, według ekspertów, zadań i tematów na matury.

 

 

 

18 komentarzy

avatar użytkownika hrponimirski

1. a gimmi some fish?

wybrałem to ze względu na głaskanie po główce ; ) a la "dobry wyborca, dobry wyborca" nie chcę tu siac jakiś teorii spiskowych, ale reklama była w sumie niedawno i niedawno polscy rybacy mieli problemy z kwotami połowowymi (czy jak to się tam nazywa) - więc czyich ryb to była promocja? pozdrawiam PS. http://rolnicy.com/polowy-dorsza/kwoty-polowowe-dorszy-na-2009-rok.html "Mając na uwadze przekroczenie kwoty połowowej dorszy w roku 2007 o 8 tys. ton (wynegocjowana kwota z KE, rzeczywiste przełowienie wynikające z danych Eurostatu wynosiło 24 tys. ton)..." na tubie jest data wstawienia video z XII.2008 starałem się znaleźc info z którego roku jest reklama - jeśli z 2008 to trochę dziwne, po przekroczonych limitach z 2007 ale przy okazji wyjaśniło się to co się nie udało Julii ; P. dlaczego dorsz jest taki drogi - bo go Unia zabrania wyławiac ; D
Ostatnio zmieniony przez hrponimirski o pon., 22/02/2010 - 01:59.
avatar użytkownika Maryla

2. Fundacja Projekt: Polska Stowarzyszenie Agencji Reklamowych

na moim blogu w S24 miałam w profilu wpisane sprawozdanie pani Bochniarz z Lewiatana, podsumowujące akcje 27październik - oceniała, ze w ramach tej promocji od firm reklamowych dostali pomoc w wysokosci 2,5 -3 mln zł. Kto zarabia na reklamach? A kto naprawde bierze kasę? Media. TVP publiczna, za naszą kase telewizje pada, a kto zyskuje? Telewizja Soloża-Kroka-Zaka i Waltera. Plan realizowany krok po kroku, po cichu. Ze szpitalami się nie udało, bo Sawicką agent Tomek rozpracował z lodziarnia PO, więc na razie konsumuje się media publiczne. A lemingi spią i snia. Z tymi rybami co sie okazały być ślimakami i na odwrót, wg dyrektywy eurokołchozu to kolejna afera. Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika TW Petrus13

3. więc czyich ryb to była promocja?

Hm Hrabio ;) pewnie chodzi o dyplomatyczne WieloRyby ;) miłego dnia życzę
Ostatnio zmieniony przez TW Petrus13 o pon., 22/02/2010 - 02:03.


 

avatar użytkownika natenczas

4. Kolejna inwigilacja,

Od 1 marca emeryci mogą wnioskować o zwolnienie z abonamentu rtv

Emeryci, trwale niezdolni do pracy renciści, a także bezrobotni będą mogli od 1 marca br. składać na poczcie wnioski o zwolnienie z abonamentu rtv. Tego dnia wejdą w życie przepisy nowej ustawy abonamentowej, które poszerzyły krąg uprawnionych do ulgi. żródło Aż do czasu...znajdziesz pracę lub cię wyrejestrują to leżysz.Maja ciebie jak na widelcu. Zgłaszajcie się obywatele,my was potem... Pozdrawiam.
avatar użytkownika Maryla

5. a tu kawałek innego tortu, dzielonego na naszych oczach

A gdzie się podziały te większe sprawy, o których ludzie wiedza, ale nikogo ze stróżów prawa nie interesują. Przedziwne prywatyzacje, sama idea prywatyzacji osłabiająca majątek państwa, protekcjonizm, etc., etc. Swojego czasu wskazywaliśmy na niebezpieczeństwa w gazie. Sygnalizowaliśmy, że istnieje grupa mafijna, zainteresowana „przejęciem gazu”, grupa, która rozhermetyzowała bezpieczeństwo energetyczne Polski. Zostało to udowodnione. Nawet pies z kulawą nogą nie zainteresował się tymi sprawami. Nie było przyzwolenia politycznego? Dam jeden przykład. Przy przekształcaniu PGNiG w spółkę giełdową, jednym z jej przyszłych aktywów miało być 48% akcji w EuRoPol Gaz SA. Wyceniono je na 400 mln zł, podczas gdy majątek EuRoPol Gazu SA krąży wokół kwoty 6 mld zł. Czyli 48% to ca 2,8 mld zł, a nie 400 mln. To dla kogo ten tort? Kto robi z nas głupków? Kto nas do tego stopnia lekceważy? Pan Premier Donald Tusk o sprawach gazowych jest doskonale poinformowany." Aleksander Gudzowaty http://prowincjusz.salon24.pl/158802,czy-sa-w-polsce-inne-afery-ale-sa-kryte

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika natenczas

6. > Marylko,

Patrząc na te wszystkie Fundacje,TVNy,Polsaty,persony,speców od matmy ( zapewne nie zabraknie Balcerka ) widać jaką strategię obrali.Zgadzam się,że to powtórka z 2007 roku.Ten sam styl dążenia do manipulacji. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez natenczas o pon., 22/02/2010 - 08:55.
avatar użytkownika Maryla

7. Spoty są bardziej adresowane do szeroko pojętego społeczeństwa.

ciekawe, do jakiej grupy tego "szeroko pojetego" jest ta wiedza, czy mają ludzi za idiotów (poniekąd słusznie)? np. w filmie "Potęga 2" potęgowanie tłumaczone jest za pomocą składania kartki papieru na pół, znowu na pół i jeszcze raz na pół.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika natenczas

8. :)))

Marylko, np. w filmie "Potęga 2" potęgowanie tłumaczone jest za pomocą składania kartki papieru na pół, znowu na pół i jeszcze raz na pół. to jest ORIGAMI,druga Japonia :))) pozdrawiam.
avatar użytkownika benenota

9. ...niebezpieczenstwa w gazie.

Witam! Tak a propos.Wczoraj widzialem obrzydliwy napis na warszawskiej kamienicy:Wszyscy zydzi do gazy.Przeciez to zamierzony blad.Gaza pisze sie z duzej litery.Czyz nie? Pozdrawiam.
Tak mi tu dobrze...ze dobrze mi tak.
avatar użytkownika Maryla

10. Witam benenota ;)

dawno Cię nie było na BM24 . Cóż, jedni "artyści" pisza na murach "wróćcie, tęskimy za wami", inny "artysta" odpowiada. Taki urok "artystów", a problem dla właściciela zniszczonej elewacji. Pozdrawiam

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

11. Hall: konkursy na olimpiady przedmiotowe co trzy lata

oszczędzamy ! dla prywatnych mediów ! http://www.rp.pl/artykul/19,437968.html Zgodnie ze znowelizowaną ustawą o finansach publicznych, od obecnego roku szkolnego organizatorzy olimpiad muszą brać udział w konkursach na ich organizowanie. Nowe przepisy zostały skrytykowane przez organizatorów olimpiad, którzy wręcz zagrozili, że nie będą ich dalej organizować, jeśli przepisy nie ulegną zmianie. Napisali w tej sprawie list protestacyjny do premiera Donalda Tuska.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

12. Matematyka z błędem

http://www.rp.pl/artykul/440690_Matematyka_z_bledem_.html Spot, który ma zachęcać do nauki matematyki, zawiera błędny wzór Korzystam z bardziej skomplikowanych obliczeń. Próbowałam przekonać agencję reklamową, by je pokazać – przyznaje "Rz" kapitan Marta Sziłajtis-Obiegło. I wyjaśnia, że pod uwagę trzeba wziąć ok. 10 czynników. – Obliczenia zajmują jakieś trzy kartki – zaznacza. Przesłała je agencji, ale nie widziała, jaki ostatecznie wzór znalazł się w reklamie. Maciej Niedźwiecki z agencji DDB, która przygotowała reklamę, tłumaczy, że wykonała ona badania, z których wynika, iż uczniowie na ogół uważają matematykę za trudną i niepotrzebną. A reklama ma pokazać, że jest odwrotnie. – Skomplikowany wzór mógłby odstraszać od spotu – mówi Niedźwiecki. – Celem kampanii jest zachęcać do matematyki, a nie trafiać w kompleksy i utwierdzać w przekonaniu, że jest trudna. Próbowaliśmy znaleźć kompromis między treścią matematyczną a atrakcyjnością wizualną. Reklamy matematyki za ok. 20 mln zł (sześć spotów wizerunkowych i 75 3,5-minutowych filmów tłumaczących zagadnienia matematyczne) zamówiła Centralna Komisja Egzaminacyjna. Mają przełamywać w społeczeństwie stereotypy, że to trudny i nieprzydatny w życiu przedmiot. Kampania wiąże się z powrotem obowiązkowego egzaminu z matematyki na maturę. Jak dowiedziała się „Rz”, pracownicy CKE, którzy widzieli spot z feralnym wzorem, nie zgłaszali żadnych wątpliwości. – Zleciliśmy wykonanie reklam agencji, która miała konsultować ich treść z naukowcami. Jeśli w spocie jest błąd, to zażądamy poprawienia – zapowiada prof. Krzysztof Konarzewski, dyrektor CKE, i gratuluje tym, którzy zauważyli nieścisłość. Od poniedziałku w telewizji mają się pojawić nowe reklamy. Tym razem o przydatności matematyki opowiadać będą architekt i dyrygent. Agencja zapewnia, że są merytorycznie dopracowane.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

13. do PKW - prosze sprawdzic rachunki za transmisję i wynajęcie

studio w ITI http://grudqowy.salon24.pl/166007,wirtualne-poparcie-wirtualnej-partii#comment_2352337 All - wirtualne studio wyborcze w budynku ITI PO nadawała z budynku ITI Studio wyborcze Platformy Obywatelskiej, z którym łączono się podczas ogłaszania wyników prawyborów, znajdowało się w budynku ITI przy ul. Wiertniczej w Warszawie - dowiedziała się nieoficjalnie "Rzeczpospolita" Wirtualne studio, mapy, wyniki sondaży - takie efekty specjalne wymagały profesjonalnego sprzętu. Grupa ITI pomagała w realizacji prawyborczego show Platformy. http://www.rp.pl/artykul/453187_PO_nadawala_z_budynku_ITI.html 2010-03-27 13:15 Marie 0 3211

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Pelargonia

14. Macierewicz o prawyborach:

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=20847 Pozdrawiam serdecznie

"Ogół nie umie powiedzieć, czego chce, ale wie, czego nie chce" Henryk Sienkiewicz

avatar użytkownika Maryla

15. Antyrządowa agitka w

Antyrządowa agitka w wykonaniu m.in. Amnesty International, Fundacji Batorego i Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka: "Zmiany negatywnie wpłyną na sytuację wszystkich obywateli"

http://wpolityce.pl/polityka/275328-antyrzadowa-agitka-w-wykonaniu-min-a...

Większość spraw, które rozpatruje, dotyczy codziennego życia Polaków - wysokości kwoty wolnej od podatku, rekrutacji do szkół i przedszkoli czy wolności zgromadzeń

— podkreślili sygnatariusze apelu: Amnesty International, Fundacja Batorego, Fundacja ePaństwo, Fundacja Panoptykon, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, INPRIS - Instytut Prawa i Społeczeństwa, Instytut Spraw Publicznych, Sieć Obywatelska Watchdog Polska, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej.

Projekt nowelizacji ustawy o TK, złożony przez PiS we wtorek wieczorem, przewiduje m.in., że Trybunał co do zasady orzekać w pełnym składzie, którym ma być co najmniej 13 z 15 sędziów - dziś jest to dziewięciu sędziów, a większość spraw w TK rozpatruje dziś pięciu sędziów. Orzeczenia mają zapadać większością 2/3 głosów, a nie - jak dotychczas - zwykłą większością. Nowi sędziowie TK mieliby składać ślubowanie przed marszałkiem Sejmu, a nie - jak teraz - przed prezydentem RP. Jeżeli postępowania wszczęte przed wejściem nowelizacji w życie nie są prowadzone przez skład określony w nowelizacji, wszczynano by je na nowo.

Trybunał Konstytucyjny jest instytucją, która ma stać na straży praw i wolności obywateli. Większość spraw, które rozpatruje, dotyczy codziennego życia Polaków - wysokości kwoty wolnej od podatku, rekrutacji do szkół i przedszkoli czy wolności zgromadzeń. Proponowane zmiany uniemożliwią Trybunałowi realizację tej ważnej roli, a co za tym idzie negatywnie wpłyną na sytuację wszystkich obywateli

— zaznaczono w apelu organizacji pozarządowych, przesłanym PAP w środę późnym wieczorem.

Koalicja 21 października będzie kontynuować działania służące obywatelskiej aktywizacji Polaków. Uważamy jednak, że wsparcie ze strony rządu i innych instytucji publicznych jest niezbędne, by doprowadzić do trwałego zwiększenia udziału obywateli w życiu publicznym (m.in. poprzez świadomy i liczny udział w wyborach).

http://www.isp.org.pl/?v=page&id=600&ln=pl
Inicjatorzy Koalicji 21 października:

Fundacja im. Stefana Batorego
Instytut Spraw Publicznych
Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju
PKPP Lewiatan
Fundacja Projekt: Polska
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Stowarzyszenie Szkoła Liderów
Zapraszamy również na stronę internetową: www.21pazdziernika.org.pl

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika Maryla

16. Lewiatan apeluje o


Lewiatan apeluje o skierowanie
nowelizacji ustawy o TK do Trybunału. "Chcemy by był niezależny"

Organizacja zwróciła się z apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o
skierowanie ustawy przed podpisaniem do Trybunału z wnioskiem o zbadanie
jej zgodności z przepisami konstytucji. Skierowała też prośbę do
Rzecznika Praw Obywatelskich, aby przeanalizował ustawę i skierował
wniosek w tej sprawie do TK.

Lewiatan zwrócił się również z apelem do innych organizacji
zrzeszających pracodawców oraz związków zawodowych, żeby „podjęły
wysiłki na rzecz obrony swych praw. Niedziałający Trybunał
Konstytucyjny, rozpatrujący sprawy po wielu miesiącach nie będzie bronił
naszych praw i interesów”.

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

 

avatar użytkownika guantanamera

17. W tym Lewiatanie

to mają wyrafinowane poczucie humoru - patrz komentarz 16 ...
"Niedziałający Trybunał Konstytucyjny, rozpatrujący sprawy po wielu miesiącach nie będzie bronił naszych praw i interesów” - napisali.
A teraz to Trybunał działa w trybie wyścigowym, skoro średnia oczekiwania to 19 miesięcy, ale niektóre sprawy całe lata.
Sędziowie, którym wypłaca się miesięcznie 20 tysięcy zł żeby pracowali w Trybunale dorabiają sobie do tych głodowych pensji chałturami więc w Trybunale spotykają się dwa razy w tygodniu... To jest Trybunał działający?
Niech Lewiatan poprosi Trybunał żeby zbadał czy głupota pozwalająca utrzymywać taki Trybunał jest zgodna z Konstytucją.

avatar użytkownika Maryla

18. Wielkie pieniądze na reklamę

Wielkie pieniądze na reklamę w mediach

260 mln zł – tyle wydało w latach 2010-14 na reklamę w mediach 12 ministerstw. Raport w tej sprawie opublikował

Maryla

------------------------------------------------------

Stowarzyszenie Blogmedia24.pl