Górą "Gość Niedzielny"
Anonim, sob., 21/08/2010 - 11:00
W Polsce wzrasta sprzedaż prasy katolickiej. Najlepszym tygodnikiem opinii w pierwszej połowie 2010 roku okazał się "Gość Niedzielny" (co mnie szczególnie cieszy jako długoletniego współpracownika tego pisma), który wyprzedził dotychczas liderującą "Politykę".
Z wykonanego przez Wirtualne Media zestawienia wynika,że sprzedaż "GN" wzrosła w ciągu minionego roku o 5,5 procenta. Trochę mniejszy przyrost zanotowały mające jednak znacznie skromniejsze nakłady "Przegląd Katolicki" i "Tygodnik Powszechny".
Największy przyrost sprzedaży odnotowała "Gazeta Polska". W porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku, sprzedaż tygodnika wzrosła aż o 49,3 proc., czyli do 37 074 egzemplarzy.
Rekordowy spadek zanotował natomiast "Wprost" - w stosunku do pierwszego półrocza 2009 roku aż o 15,9 proc. Czy ten niekorzystny trend zdoła zatrzymać nowy redaktor naczelny Tomasz Lis?
- - blog
- Zaloguj się, by odpowiadać
napisz pierwszy komentarz