Górą "Gość Niedzielny"

avatar użytkownika Anonim
W Polsce wzrasta sprzedaż prasy katolickiej. Najlepszym tygodnikiem opinii w pierwszej połowie 2010 roku okazał się "Gość Niedzielny" (co mnie szczególnie cieszy jako długoletniego współpracownika tego pisma), który wyprzedził dotychczas liderującą "Politykę". Z wykonanego przez Wirtualne Media zestawienia wynika,że sprzedaż "GN" wzrosła w ciągu minionego roku o 5,5 procenta. Trochę mniejszy przyrost zanotowały mające jednak znacznie skromniejsze nakłady "Przegląd Katolicki" i "Tygodnik Powszechny". Największy przyrost sprzedaży odnotowała "Gazeta Polska". W porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku, sprzedaż tygodnika wzrosła aż o 49,3 proc., czyli do 37 074 egzemplarzy. Rekordowy spadek zanotował natomiast "Wprost" - w stosunku do pierwszego półrocza 2009 roku aż o 15,9 proc. Czy ten niekorzystny trend zdoła zatrzymać nowy redaktor naczelny Tomasz Lis?

napisz pierwszy komentarz